1 reakcí na tento příspěvek repase vidlic fz1 n 2007
za bernou minci považuj těch 91 mm, objem je jen orientační.
1 reakcí na tento příspěvek repase vidlic fz1 n 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) repase vidlic fz1 n 2007
1 reakcí na tento příspěvek repase vidlic fz1 n 2007
krkovicka.sk píše: já teda nevím,ale když jsem měnil olej já, bylo tam třeba dolít myslím,0,54 l, tak sem nalil a neřešil nějakou výšku. A fungojou v poho bez problému.ale možná se pletu.
vyskou te hladiny se steluje progresivita pruziny, tzn jak pruzina ke konci zdvihu "tvrdne" nektere vidlice jsou na tohle dost citlive a i treba 5mm je hodne znat...
ale nekdo to dokaze rozlisit, nekdo ne... stejne tak jako naky toceni stelovacima sroubkama :)
1 reakcí na tento příspěvek repase vidlic fz1 n 2007
1 reakcí na tento příspěvek repase vidlic fz1 n 2007
K měření hladiny se takhle ani dostat nedá, mimochodem ti úchylací v usa mění takhle gufera bez vyndavání tlumičů z brejlí, prostě moto pověsí za řidítka tak aby se jim olej přelil do vršku vidlí povolí ten spodní imbus, sundaj ten spodek, vymění gufera a daj to zpět.
Já tenkrát taky řešil olej do mých tlumičů, všude v neorigo manuálech píšou Fork oil 10W ale v origo manuálu bylo něco jiného, takže jsem musel oleje namíchat v nějakém poměru abych dostal tu viskozitu co jsem potřeboval a jak jsem psal i když v mém manuálu výška hladiny je uvedena tak jsem ji neměřil a nalil jen předepsané množství oleje a žádný problém jsem nepocítil, respektive pocítil jsem zlepšení protože v tlumiči jak chcal nebyl olej skoro žádný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) repase vidlic fz1 n 2007
mischa638 píše: Už sem měl rozdělaných desítky vidlí a spíš se teda řídím tím množstvím než hladinou, protože v některých manuálech třeba ani hladina napsaná není je tam uvedené jen to množství oleje. Prostě rozdělám vidle, vše pořádně vyčistit, pak složit dle manuálu doliju dané množství oleje a nikdy nebyl problém.
tak nějak jsem to myslel. Dle mě je rozhodující množství ,určitě to mají z fabriky vypočítané . když je mín ,blbne to,když je víc blbne to taky. dej půlku množství zapumpuj pomalu at si nasaje a dolej zbytek.bude to ok.Naposledy editováno 13.12.2012 11:50:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) repase vidlic fz1 n 2007
krkovicka.sk píše: tak nějak jsem to myslel. Dle mě je rozhodující množství ,určitě to mají z fabriky vypočítané . když je mín ,blbne to,když je víc blbne to taky. dej půlku množství zapumpuj pomalu at si nasaje a dolej zbytek.bude to ok.
dovolim si nesouhlasit, na funkci tlumice a mazani vidlice je tam toho oleje bohate, to presny mnozstvi je jen o velikosti prostoru nad hladinou ktere vytvari "vzduchovou pruzinu" ktera pracuje spolecne s tou vinutou, velikosti toho prostoru se nastavujou "parametry" teto pruziny a tim padem i celkovy prubeh cele vidlice. 99 procent lidi tu stejne jezdi na blbe nastavene vidlici a nedokaze rozdil v tomhle nastaveni vubec poznat....
jinak stejnej pripad je i u enduro motorek kde praci vidlice v te vzduchove pruzine vznika pretlak a vidlice tim "tvrdne" a proto jsou tam ventilky kterejma se cas od casu ten pretlak odpousti.
ja to davam podle vysky hladiny, dalsi udaj ze kteryho se da vychazet je doporuceny nastaveni na racetech.com - to ale pocita s tim ze tam mas jejich pruziny na miru jezdce. pro fz1 do 05 doporucuji 130mm tzn min oleje nez vyrobce....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) repase vidlic fz1 n 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) repase vidlic fz1 n 2007
Cook píše: assassin> ..jenze do 05 se jedna s o FZS 1000 s klasickou vidlí, a FZ1 od 2006 ma stelovatelnou USD, tak me tak napada ze to asi nebude uplne stejne....
jasny ja se v fz1 nevyznam, tak kouknu na tu od 2005....
edit: fz1 od 06 110mm podle racetech
osobne mi objem prijde nespolehlivej, asi malokdo pri vymene treba vysusi cartridge uplne do sucha atd...
Naposledy editováno 13.12.2012 14:36:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) repase vidlic fz1 n 2007
assassin píše: jasny ja se v fz1 nevyznam, tak kouknu na tu od 2005....
edit: fz1 od 06 110mm podle racetech
osobne mi objem prijde nespolehlivej, asi malokdo pri vymene treba vysusi cartridge uplne do sucha atd...
jak jsi psal nahoře. určitě máš pravdu ,že to vytváří tzv. vzduchovou pružinu. ale ten minimální rozdíl asi pozná málokdo, myslím ,že v manuálu jsem měl psaný jen objem oleje,ted už nevím , ,ale jak píšeš fz1 od 06 110mm podle racetech je rozdíl od fabriky cca 20mm ,nevím jaký je rozdíl v pružinách ,ale je to cca 0,5 dcl oleje.
vysušit cartridge ,není vůbec problem,i kdyby to neudělal to minim množství co zůstane na stěně ,taky nepozná.Opravdu přesně odměřit a mělo by to pasovat i dle výšky mezery.
krkovicka.sk píše: jak jsi psal nahoře. určitě máš pravdu ,že to vytváří tzv. vzduchovou pružinu. ale ten minimální rozdíl asi pozná málokdo, myslím ,že v manuálu jsem měl psaný jen objem oleje,ted už nevím , ,ale jak píšeš fz1 od 06 110mm podle racetech je rozdíl od fabriky cca 20mm ,nevím jaký je rozdíl v pružinách ,ale je to cca 0,5 dcl oleje.
vysušit cartridge ,není vůbec problem,i kdyby to neudělal to minim množství co zůstane na stěně ,taky nepozná.Opravdu přesně odměřit a mělo by to pasovat i dle výšky mezery.
no jasny, ale podle me je mereni hladiny presnejsi a hlavne jednodussi, mam doma ruzny udelatory, ale odmernej valec sem fakt nenasel, kdezto kus trubicky a injekcni strikacku jo.... oznacim vysku hladiny, udelam nakou zarazku a odsaju prebytecnej olej a sem na spravny hladine.
racetech ma min oleje pro linearnejsi prubeh vidlice - aby pouzila vetsinu zdvihu, pocita se ze kdo ladi odpruzeni podle racetech tak to je na okruh apod. v serii je tam schvalne vetsi progresivita aby to nechodilo na dorazy na dirach v silnici a s tloustikem v sedle...
2 reakcí na tento příspěvek repase vidlic fz1 n 2007
zde:
http://www.motorkari...Yamaha%20FZ1%20Fazer
Ps: nejde vložit kompletní odkaz. Tak tam jen do okna namasti FZ1 Fazer a ten můj tam najdeš podle Nicku.
Naposledy editováno 15.12.2012 02:11:08
2 reakcí na tento příspěvek repase vidlic fz1 n 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) repase vidlic fz1 n 2007
SPEEDY21 píše: Proč se serete do věcí kterým nerozumíte a pak scháníte rady jak na to ??? Když na to nemáte prachy tak si kupte kola ty nepotřebujou toliko servisu
....kola ze supermarketu....ja mam na kole vidlici o dost slozitejsi nez fz1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |