- motorka při přidání plynu z cca 2500ot začne trochu vibrovat, přestane tak v cca 3500ot a pak v pohodě (jede pěkně). Je to normální? Tohle mě GSX750 nedělala a myslím že 1200 by měla mít lepší spodek . Je pravda že venku bylo kolem 0st. tak možná se nedokázala zahřát (teploměr se tak-tak zvedl).
- na neutrál (moto stojí na místě) když držím plyn v rozmezí 3000-5000ot, to z výfuku pobublává (to bude asi to střílení do výfuku ještě jsem nezažil tak to nemůžu přesně identifikovat, ať vás nematu ). Žádný rány a plameny jenom do klasickýho rachotu při vytočeným motoru, takový bublání. Je toto taky normální?
Byl zasviněnej vzduchový filtr, ten jsem vyměnil (bublání stále), tak se chystám na bohatost (přístup ale mizernej, zlatá INAZUMA ).
Nebo je bublání normální? Popř. co by to mohlo dělat. Trochu počítám s tím, že s odstraněním bublání zmizí i vibrace a trochu moto více ožije.
Jinak startuje (studená/teplá) v poho, volnoběh v poho.
Výkonem jsem byl pocitově zklamán (velké očekávání), ale při pohledu na tachec jsem se divil . Holt inazuma byla naháč a trochu vzpřímenější pozice, tak při akceleraci na člověka působily jiný vlivy (nápor větru, a větší páka na ramena). ZRX si říkám (schovanej za štítkem) nějak to nejede - kouknu na tachec a je tam už 180 . A navíc to ještě s ZRX neumím
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku
Mám 11ku a vibruje to kolem 4tis,a střílí jen při ubrání.
A pokud se ti zná že to jede málo,tak sundej kapotu a zkus aspoň 240,to je teprve maso
Jinak gratuluju k super stroji
zkus.. www.kawa.cz
1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku
Mám ji také krátce (4000km), a tak nějak jsem si všiml podobných symptomů. Menší zvýraznění vibrací tam asi skutečně je kolem těch 3000tis., ale to si myslím že je ok - přitom ale plynule zatahuje od 1500ot. (pružnost na 5ku z 50-200 za 19s - je to málo?).
To střílení - mám to pouze při brždění motorem zase kolem 3000tis., vyměnil jsem těsnění trubka-tlumič (vymačkané, foukalo), dost to pomohlo, ale je to tam stále - asi chudší směs v tomhle pásmu ot.
Bublání no, já nevím, mám tam momentálně orig. koncovku, spíš to tak nějak do 5000tis. řve, a pak nastupuje to krásný, agresivní 12kový staccato . S tou teplotou, no, taky mi teploměr vylezl asi jenom 2x do poloviny (kolik má vlastě ukazovat provozní teplotu? - je to sice orientační, ale i tak, pořád je v podstatě spadlý na 0) pouze ve městě v koloně, tak se uvidí až bude tepleji.
Výkonově - no, mě obrovsky překvapilo, jaký je to vlk v rouše beránčím - když jsem ji prvně osedlal u prodejce (po 1 1/2 roce po bouračce), tak jela tak jemně a piánko, až jsem tomu nechtěl věřit. Ale když jsem ji pilotoval domů, neudržel jsem se a zkusil zatáhnout až na 200, a ona jako by nic, prostě chameleon...
Naposledy editováno 06.12.2012 16:37:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílí do výfuku
Ještě jsem zapomněl: moto má origo výfuk.
Při brzdění motorem to myslím nestřílelo. Dělá to když držím konstantní otáčky na neutrál.
letos ji už asi nezahřeju, aspoň mám čas se v ní vrtat
Výkon: právě jsem myslel jak se loudám a ono tam je 180. Motorka se tváří jako že nic. Na Inazumě jsem se držel zuby-nehty a ZUMA řvala.
1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku
A střílení je aji při zavření plynu z otáček (to jsem minule nepsal).
Další "nešvar" (možná je to v pohodě). Na napínáku řetězu mám: L- 5-čárek a R- 5,5-čárek. Můžu se třeba postavit na hlavu, ale nastejno to neudělám. Obě strany vždy chodí spolu. Je to v pohodě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílí do výfuku
Na excentrech to taky nemám úplně stejně, ale to snad stačí povolit osu kole ne? a potom to doladit (což mě se nechce, jede to rovně, tak to neřeším)
1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku
Necháš utažené oba šrouby na excentrech (poz. C), vpravo vyndáš pojistku (A), povolíš osu kola (B, excentry stále utažené), no a nakonec povolíš pouze pravý excentr a ten samotný nastavíš podle rysek. Toto praví manuál a logika, sám jsem to nedělal, alesnad to půjde
OK, toho jsem si nevšiml a dává to smysl. Ale jestli je to tak, že s tím de hýbat, tak to tak (zatím) nechám. Já jen jestli je to krpa, ale když s tím jde hýbat tak to asi krpa nebude .
Jinak se chystám vydělat karbec a vyčistit/seřídit. Pak dám vědět zda pomohlo na střílení.
Na INAZUMĚ to nějak (násilím) šlo ven, ale tady to zatím bez destrukce nevidím .
A vůbec, měl někdo karbec na ZRX venku?
Main Air Jet je nános nějakýho lepidla (takovej tuhej mazut). To se muselo natáhnout z air-boxu. Takže jdu čistit.
1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku
Vyčistil jsem karbec, vyměnil svíčky a nebe a dudy. Moto jede jak z praku. Bublá sice stále, ale spodek je živý až-až. Vibrace zmizely a celkově hukot . Až jsem dostal trochu strach .
Nejvíc to přisuzuji svíčkám. Staré byly už na výměnu. Takže ten hlavní nedostatek vyřešen. Moto významně ožila .
Jinak díky za to "dotažení do konce", málokdo tady má tu snahu - pak když člověk něco hledá a najde téma s problémem co ho zajímá, tak je to jak detektivka s vyškubnutou poslední stránkou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZRX 1200S zvysenie podvozku Kawasaki ZRX 1200 | kw110 | 10 | 16.5.2023 v 06:09 kw110 |
Rada s výběrem pneumatik na Kawasak... Kawasaki ZRX 1200 | LoboTony | 9 | 19.3.2023 v 16:00 Johnyprague |
spetne zrkadlo Kawasaki ZRX 1200 | kw110 | 8 | 17.12.2022 v 13:36 Dargas |
ZRX 1200S otvorenie vyfuku Kawasaki ZRX 1200 | kw110 | 12 | 17.8.2022 v 17:23 CBRlitrRR |
klin pod motor Kawasaki ZRX 1200 | kw110 | 7 | 17.7.2022 v 12:26 hondaman1 |