a přínos?kokot co to dělal,tak si myslel,že to bude super
podle mně to vůbec nešlo nastartovat-chybějící materiál totálně zabil protitlak nutný k plnění válce a to nemluvím o tom,jak brutálně to celé rozvážil.
to je tak jak dělá kokot tunig.
PS:omlouvám se za slovo kokot-ale to ještě pořád mírné označení toho,kdo to dělal....
Naposledy editováno 04.12.2012 14:30:16
1 reakcí na tento příspěvek Frézovaná klika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Frézovaná klika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Frézovaná klika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Frézovaná klika
Když mu bylo upřímně řečeno, ať do ničeho nevrtá, když rozumí elektrice jako kůň kafi a stal se logicky i terčem výsměchu, začal se vztekat jako "legendární" Ondra.V a vlákno promazal a uzavřel.
A kámoš zase zná chlápka, co mu nešel rozpůlit motor fichtla (jelikož si nevšiml vnitřních šroubů), tak na něj vzal sekeru!
1 reakcí na tento příspěvek Frézovaná klika
edit: Proc si ten motor rozdelaval? Nejel nebo jel spatne??
Naposledy editováno 05.12.2012 21:38:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Frézovaná klika
3 reakcí na tento příspěvek Frézovaná klika
Na motorkách se většinou jako setrvačník používá spojka, respektive kryt,, atp..
O tyhle se dotyčnej asi snažil, všimni si podobnosti, ale výroba je složitější navzdory tomu, když vezmeš dva disky a zalisuješ čep, kalibruješ atp.. a samozřejmě příjdeš a podtlak, ale měl by to fungovat !!!
Takže kdyby jsi měl tento tvar kliky, jaký máš na fotce, a vykompenzoval bys podtlak, tak bys na to měl bejt ještě líp teda kdybys to propočítal atd.. no Přínos by samo byl ve výkonu a otáčkách jak psal DRN
Naposledy editováno 06.12.2012 10:14:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Frézovaná klika
xBaryk píše: Za 1) to nejsou setrvačníky, ale diskový protizávaží, do 2T se to takto dělá proto aby se splnil podtlak, a aby se zajistilo protizávaží díky kterým překonáváš úvratě, tzn.: mrtvý body.. a koneckonců díky snadné výrobě. (Na 4T najdeš tuhle podobu protizávaží normálně na klice. ale zase, je to protizávaží, který ti uděluje energii pístu, který jde nahoru a pomáhá překonat mrtvý body...
Na motorkách se většinou jako setrvačník používá spojka, respektive kryt,, atp..
Takže kdyby jsi měl tento tvar kliky, jaký máš na fotce, a vykompenzoval bys podtlak, tak bys na to měl bejt ještě líp teda kdybys to propočítal atd.. no Přínos by samo byl ve výkonu a otáčkách jak psal DRN
teď nevim, jestli si takovej kokot, nebo jestli to myslíš vážně ...
ty vole ty víš o setrváku a o protizávží asi jako moje babička o počítači. Jo,, úplný hovno ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |