Téma: Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)
 
24.11.2007 v 01:32
Ahoj,

zajímaly by mě vaše zkušenosti s výdrží motoru. Jasně že záleží na stylu jízdy či intervalech výměny oleje atd. Pište zkušenosti a v kolika km se dostavily první vážné problémy.

fichtl - najeto nespočetně (provoz na naftu , líh, co bylo při ruce).Motor pořád šlapal.

Simson 50 ccm - najeto 15 tis. výměna pístu a začla zlobit převodovka

Mz 150 ccm - najeto 15 tis. motor super, začalo pištět ložisko v převodovce(výměna cca 3 tis.) první vlastnoruční půlení motoru

Honda NSR 125 ccm - kupoval jsem to z 23 000 km, najel dalších 10 tis. Neměnil píst, jezdil na m2t, nešetřil to. vydávalo to hrůzný zvuky ale pořád jezdilo supr.

Suzuki GSE 500 - najeto 12 000 tis(bez problémů)

Suzuki DR 650 - velkej průser(koupil jsem to údajně s 15 tis, nikdo nikdy nezjistí a po 2000 tis se rozsypala převodovka)


Honda CBR 600F - najeto 37 000 , hodně toho spolykala ale ostrý styl jízdy vemeza své.


Skoda Favorit - 250 000 na doraz a ještě šel startovat.

Felicie - 100 000 tis. špatná spojka, synchrony, tlumiče, elektrika. dost huntlá.

Ford Mustang 1989 2,3 l najeto 200 000 ccm. Vodní pumpa a motor vlastně K.O.

Oldsmobile 4.2 l kromě kaťáku(oprava řešena vykucháním) a odpálenou řídící jednotkou(samozavinění) bez problémů najeto 120 000 tis.

Bylo toho mnohem víc ale je už pozdě )

Díky za příspěvky - opravy klidně i detailnějc ať si počtem...
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 01:42 | Nahoru | #1
tkubik2004>
aprilka 50 - srala se skoro pořád - evergreen dvoutaktních malorážek
Suzuki RF 600 - dle budíků 50 tis, ale prej skutečně měla víc - velký servis kvůli spotřebě oleje - broušení ventilů, výměna gufer pod ventily, komplet seřízení
GSXR 750 - dle tacho 32 tis - mám ji rok a jen jsem měnil olej. v zimě plánuju návštěvu pana doktora Franka, tak jsem zvědavý, co řekne - potřebuje jen seřídit

z říše aut - P 306 najeto 199 tis - výměna kotoučů, vzadu bubny, v záruce odešla lambda, taky oprava ventilů - přetěsnění. Spojku má origo a tlumiče taky. Teď je na servisu s předníma čepama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 01:50 | Nahoru | #2
Kubát> tomu říkám věcný příspěvky. 306 tedy držák.

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 01:58 | Nahoru | #3
...na Simsonu 50 jsem najel 45000 km bez větší opravy,motor původní... *yes*

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 01:59 | Nahoru | #4
dandy 50 - najeto 13tis. km - jednou prasknul pistni krouzek, znicil pist, ale valec a zbytek byl ok..

jawa 350 - koupil jsem ji s najetymi 15k km, najel na ni dalsich 40k km a pak prodal.. menil jsem kde co (dokonce i nadrz, predni kotouc, semtam neco bylo s elektrikou), ale NIKDY se nic nepodelalo v motoru, spojce ci prevodovce...... prodaval jsem ji s najetymi 55k km a zvuk mela krasny

xt600 - koupil jsem ji s najetymi 34000km, ted ma 57000km, bylo treba opravit par urvanych zavitu (asi pozdrav od minuleho majitele :puke: ), ale jinak NIC - ta motorka je snad nesmrtelna..

(reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 01:59 | Nahoru | #5
tkubik2004>jj, na 306 nedám dopustit. Jinak není toho tolik, ale snad to doženu, až vyrostu :lol:

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 02:32 | Nahoru | #6
ZRX 1100 přes 60 000KM a stále maká! Felicie 1,3 MPI 350 000KM a taky maká, babička... (kopců se už bojí). Inu, jak se kdo stará, tak podle toho to vypadá... To jsou příklady za vše... *yes*

Fichtl se taky sral furt, no, ale že měl furt modrej lauf, tak smeknout...taky moch bouchnout ;)

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 02:36 | Nahoru | #7
nebudu vzpominat - aktualne ma hroch 106 000 km a po preventivnim velkym servisu jede jak zamlada (pred 13 rokama...)

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 08:52 | Nahoru | #8
simson s51 najeto 31000tis.km ale už to potřebuje a simson s70 4000tis.km po výbrusu a v pohodě

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 09:01 | Nahoru | #9
Zatím jsem jezdil jen na mlaďounkých motorkách, tedy nemám žádné zkušenosti s problémy na motoru. A vůbec si myslím, že pokud je motor(ka) od alespoň trochu renomovaného výrobce s osvědčenou technikou, jsou dodržovány servisní intervaly a užívání je alespoň krapet "lidské", tak je motor v podstatě nezničitelný!

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 09:11 | Nahoru | #10
SV 650 skoro 5Otkm a motor snad lepsi jak kdyz sem mel na druhem 3000km
JInak P306 1,9D 170tkm vse origo jen pravy kulovy cep vymenen

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 09:15 | Nahoru | #11
Jawa 250/559 zatím najeto poctivých 25 000km od výbrusu a ok
Yamaha Majesty 125 najeto 30 000km bez závady.

Škoda Fabia 1,9 SDI najeto 500 000km motor pořád ok.Jednou měněna převodovka(při 400 000km starší stála 15 000Kč a jednou měněne servo asi při 300 000km.Cenu už nevím,ale byla to palba).

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 09:20 | Nahoru | #12
gilera rv 125ccm, kolik měla při koupi nevim (dle tacho 17tis) já na ní najel 25tis měnil jsem akorát píst a gufera (pro jistotu před prodejem) jinak nebylo nic třeba

babetta, nájezd nevim, ma přes 15 let, krom spojek je motor originál a jede slušně

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 09:42 | Nahoru | #13
Honda CBR 600F rok 1993, motor běží úplně stejně, jako když byl nový, žádný kovový zvuk
se neozývá. Závada jedna, asi na 30tis. kilometrech-odešlo axiální těsnění vodní pumpy.Změnil jsem výrobce chladicí kapaliny. Jo abych nezapomněl, mám najeto 52tisíc.
A jede to super. přesto bych to vyměnil za dvouvál.

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 09:54 | Nahoru | #14
Cagiva Supercity - každých 12 000 km výměna pístu, ojnice, nicasil, ložiska.
FZS 600 Fazer - 55 000 km převodovka šla do kopru - výměna motoru.

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 10:08 | Nahoru | #15
tkubik2004>cbr 600f jetá ostře, často na letišti, najeto celkem cca 45 tkm z toho je 25tkm mých (těch ostrých) a zatím motor bez potíží akorát má dvakrát stahovanou kontaktní plochu přítlačáku plochy, jinak šlape bez potíží. spotřeba oleje nula, jezdím motul 300V racing, měním po šesti i s filtrem.

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 10:45 | Nahoru | #16
SV650 99 52t bez problémů, motor šlape jako nový :)

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 10:57 | Nahoru | #17
Taxikářskej Mercedes W123 240D manuál - měl jsem ho půjčenej na loňské léto, najeto 2,5 milionu, nedělám si iluze, že tam byl ještě původní motor, ale to auto šlapalo pořád hezky. Jedno z mála aut, co mě opravdu chytlo za srdce *yes*

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 11:35 | Nahoru | #18
Felda facelift r.v. 98, 1.3 Mpi vydržela 550tis km (pak se zastavil tacháč ) nerezla a jezdila jaxviňa...jedinej problém byl ohlá škrtící klapka a jinak jen běžný servis... prostě exkluzivní model...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 11:49 | Nahoru | #19
pavelgs> Jak tak koukám na ty kilometry, ty máš hodně volnýho času, že.. :D

Xjéčko..necelých 72000km, před cca 30tis km byly kontrolovány vůle ventilů-v toleranci. Teď bude chtít přetěsnit motor(asi že ji zrovna nešetřim)-sákne olej pod válcema, a preventivně zkontrolovat zase vůle, vyměnit možná rozvoďák a seřídit karbece. To je slušnej servis po takových km.. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 12:02 | Nahoru | #20
Droppi>>
Kdes ho měl pučenej ?

(reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 12:13 | Nahoru | #21
tarquin> jak jako kde? :) V Ústí přeci. Sem ho zabavil strýčkovi a tím jsem oddálil jeho zničení :marod: Jo teď si matně vzpomínám, že jsem s nim vlastně jel odmaturovat, takže to bylo předminulé léto.

(reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 12:13 | Nahoru | #22
Peeter>divné..podle testů by už měl být dávno po smrti:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 13:05 | Nahoru | #23
pavelgs>Jen bych se zeptal kolik ti ta TDM brala oleje?

(reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 13:21 | Nahoru | #24

kakabus píše: pavelgs> Jak tak koukám na ty kilometry, ty máš hodně volnýho času, že.. :D

Xjéčko..necelých 72000km, před cca 30tis km byly kontrolovány vůle ventilů-v toleranci. Teď bude chtít přetěsnit motor(asi že ji zrovna nešetřim)-sákne olej pod válcema, a preventivně zkontrolovat zase vůle, vyměnit možná rozvoďák a seřídit karbece. To je slušnej servis po takových km.. ;)


Xj je nezmar.Měl jsem ho taky.Byl to dovoz a neměl budíky rv 92.Ale když jsem kdysi(2004) měnil vzduchový filtr,tak na něm byl datum(rok 1998) a nejeto 52 000km.Já jsem ho měl od roku 01.A jezdil jsem na něm skoro denně.Před rokem jsem ho prodal a jezdí ještě ted.Občas ho vidím.Takže ted bude mít snad 100 000km!
Měnil jsem na tom akorát primární řetěz(už rachotil).A to jsem měl rozpůlený celý motor motor a uvnitř byl jako nový.A samozřejmě jsem nechával dělat ventily.
XJčko je držák jak swiňa! *yes*

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 13:32 | Nahoru | #25
gsx600f, asi 100tisíc, kontrola válců kroužky v toleranci a celkově motor perfektní, trochu rozklepaný dosedací plochy na ventilech... smontováno a prodáno dalšímu majiteli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 13:35 | Nahoru | #26
tkubik2004>no jezdit m2t v NSR, nechapu jak si moh najet 10000km. ja mel taky NSR ale jezdil jen na plnou syntetiku.. ;)

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 13:37 | Nahoru | #27
gw18 evropská verze, koupená nová u dealera. Momentálně 70tis km, bez závad, servis
zásadně sám. Výměna 2 předních žárovek, 1zadní desky, přední jsou už u konce. Prvních 20tis km lehce brala olej -cca 0,1/1000km, od 20tkm si to sedlo a nyní spotřeba oleje 0.
Olej Shell 10w-40 plná synta. Při 31tkm lehké prolínání vodní hadice na levé straně motoru u výfuku - dotaženo. 32tkm to stejné na pravé straně -dotaženy všechny spony na vodních hadicich na celé motce, od té doby klid. Při 50tkm preventivně vyměněny gufera,prachovkya pouzdra v přední vidlici. Nebylo to potřeba. Každých 20tkm kontrola ventilú.Nyní při 70tkm všechny výfukové na výrobních vúlích 0,22. 3 sací na spodní hraně tolerance 0,12/ předpis 0,15/. Oproti manuálu každý rok výměna oleje v předních teleskopech, olej vždy zejména v levém teleskopu na bláto. Tlumičák Shell bláto, vždy po 7-8 tkm už netlumil a vidlice byla měkká. Po přechodu na orig Honda /Showa/ 10W tlumičák teleskopy OK celou sezonu. Spotřeba paliva 4,9 /!/-10,0 s prúměrem 5,7 a nejezdím nijak pomalu. Olej v diff preventivně každou sezonu GL-5 hypo, je tam pouze cca 2 deci. Není to nutné, ale podle barvy vypouštěného oleje je vidět že se uvnitř nic nevysírá.

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 13:40 | Nahoru | #28
Suzuki GSXR 750 '86, kolem 100tis, slape jak hodinky, spotreba oleje neznatelna

Kawasaki ZX9R '98, 65tis, slape jak hodinky, spotreba oleje trochu vyssi nez u GSXR, ale to od zacatku (cca 0.2 na 1000), edit: dostavala poslednich 30tis km celkem zabrat

Kawasaki ZX10R '04, 19tis, slape jak hodinky, spotreba oleje neznatelna

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 13:51 | Nahoru | #29
dandy 50 98-2003 cca 12500km. po 1500 oprava zapalování, průběžně opravovaný svorníky výfuku

cb500 98-současnost najeto 43tisíc z toho já 29kkm. lámou se blinkry...o meze a silnici *no*

v-strom 650 24000-současnost asi 26000km...nic :rolleyes: :D

škoda octavia 1.6 74kw 0-36000km bez problémů

škoda octavia 1.9tdi 0-270000km. po 160kkm potkání motoru vinou servisu - zapomněl vyměnit kladky rozvoďáku, průběžně doma mazaný stěrače, čistění větráku topení po čištění klimatizace - lepidlem co to celý zasralo, měkký při srážce s lokomotivou - na odpis

škoda octavia 2 1.9 tdi 4x4 0- součanost 13000km. nestírá zadní stěrač...při otevřených 5.tých dveřích :lol:

seat alhambra 1.9tdi 0-současnost 50000km - problém s přepadem turba po 20000km. po 40000km zanesený trysky přádavnýho topení motoru - motor v zimě neudržel 90°C

Výdrž motoru (poctivý km a fér příspěvky)

24.11.2007 v 14:07 | Nahoru | #30
tkubik2004>Zatím jediný problém VN 750 z roku snad 88. Už si to ani nepamatuju. Výbrus v tachometrových asi 60 tis. Jinak stočený Blade na 25, Hornet na 25, GSXR na 8 nic.... Fáčko 170, jak nové, 405 1,8TD 180 jako nové....

Nepřemotorované motorky by měli najet minimálně 150, spíš víc auta snad v poho kolem 500... Jestli ne, sou to jebky. *no*
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist