Podle mě to neni nic moc přívětivýho.
Obecnej znak je vždycky ale jeden ... do diskuse o "superlativech" značky Ducati přispěje své erudované zkušenosti nějaký maník, co o Ducati slyšel od strejdy svýho kámoše v hospodě. (on sice tajně v duchu sní, že by si třeba nějakou jednou, až bude mít víc peněz, pořídil...ale zatím mu to příjde jak předržená jebka)
...a když jsme u toho točení "do mrtva" ...nepříjde mi, že by nahatý S4RSo točilo málo - ukažte mi nahatej 4válec co točí 10500rpm ?
Takže to cos napsal je konstatování fakt (ač by se o točení dalo polemizovat), který tady každej ví...a nevysvětluje nikterak "zábavnost" stroje...
A ohledně těch fakt :
točení ...neznám moc nahatejch litrovejch čtyřek , co točej přes 10t rpm - moje dvojka to umí
Servis ...přišlo by ti jako hendicap, že LPG v autě každej rok požere na servisu kolem 2-5tCZK - Dukna má prostě desmo, aby se mohla točit...s tím to kupuješ, je to typ motoru s přesným časováním. Jako by ses zlobil na quarz hodinky, že do nich musíš koupit baterku
Drahota - dej na průměrnýho japonce komponenty z Duckny, udrž váhu průměrnýho japonce na 200kg mokrý a jsi na tom samým.
No a co je nejdůležitější - postav takovýho průměrnýho, levnýho a ekonomickýho japonce, co ti pokaždý když vezmeš za plyn z vinglu ven, udělá z pusy rohlík...
2 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
Opakuji,že jsem napsal,co jezdce baví na ř4 600 protože na ní jezdí. Není nikde zmínka,že to je důvod,proč nejezdí na moto z Iálie!!!
JollyJoker píše: Jste všichni od Ducati tak přecitlivělí,nebo máte pocit,že jste v ohrožení?? Nebo máte pocit,že těm vašim emocem na motorce nevěříme,že je tady pořád dokola obhajujete???
Opakuji,že jsem napsal,co jezdce baví na ř4 600 protože na ní jezdí. Není nikde zmínka,že to je důvod,proč nejezdí na moto z Iálie!!!
JollyJoker píše: ......... Opakuji,že jsem napsal,co jezdce baví na ř4 600 protože na ní jezdí. Není nikde zmínka,že to je důvod,proč nejezdí na moto z Iálie!!!
Tady musím plně souhlasit. Před S2R jsem jezdil GSX-R600 K7 Nikdy mně nenapadlo o ní tvrdit, že je nudná a že mně nebaví točit. Tam ta zábava byla, samo jinde než na S2R. Ale byla! Vytočená šestistovka v omezovači těsně za 16tis. otáček byl opravdu gejzír emocí a adrenalinu. Zatáčky s kolenem na asfaldu mi vždy vykouzlil úsměv na tváři. Jsou motorky co mně bavily víc některé zase míň a najít si tu svou musí každý sám.
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
Nemluvě o tom,že už jsem si vybral 2x Benelli TNT a jenom se sám vnitřně ukecávám,že to ještě chvíli vydržím na FZ6.
2 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
Ctyrvalcovy nahace dneska toci pres deset taky vsechny, fz1, cb1000r... To fakt by dalo spis praci najit ctyrvalec co se pres deset netoci
A postavit levnou motorku kolem 200kg neni takovej problem, tls i vtr ma kolem 200kg za pa tisic tuningu... Lehce pres 200kg sem navazil na svym tl i na stevove vtr a zadny extra prachy v tom nemame ani jeden... (tls melo 187kg suchou a 125ps v serii v roce 97.... Abych ti tu italskou modlu trosku poskadlil )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
Dolík.... píše: assassin> a hlavně tele je aspoň pro prdel motorka, né jak nějaké po kolejách jedoucí duc..
souhlas, Italové maj zábavný motory, ale podvozkově je to tak dokonalý, že je to nuda, vždycky když vlezu na bratrovou RSV Factory tak je to jak když sednu na 125ccm, ovladatelností
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
dewwil píše: souhlas, Italové maj zábavný motory, ale podvozkově je to tak dokonalý, že je to nuda, vždycky když vlezu na bratrovou RSV Factory tak je to jak když sednu na 125ccm, ovladatelností
Tak a ted mam pocit ze tim ze jsem si koupil vybornou motorku jsem si vlastne koupil motorku na hovno...pylot píše: Tak a ted mam pocit ze tim ze jsem si koupil vybornou motorku jsem si vlastne koupil motorku na hovno...
takhle to nesmíš brát, tobě to tak vyhovuje a tak to má být, mě zas vyhovuje se s motorkou trochu poprat a nedostatky podvozku nahrazovat odvahou ...jsem holt na takový těžkopádnější potvory co ti v případě malý nepozornosti nakopou prdel, začlo to Hondou CB900F v úpravě CafeRacer takovej MadMax, GSX1100EZ strašlivej peklostroj na užovkách co nebrzdil a GSX1100R z roku 86 model J, který sem rozpůlil z mladické nerozvážnosti o auto a teď když vlezu na ovladatelnou motorku a rozkrešnu se, tak už se nemůžu vymluvit na techniku
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
Jsem objektivní...jen jsou některý zkušenosti slovem prostě nepřenosný ...
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
Neslovíčkařme, nenadávejme si. Já se včera vrátil ze špitálu, CT, EKG, ECHO, NEURO a ORL... odebrali mi několikero zkumavek krve a stále neví co mi je. Motá se mi palice, bzučí v hlavě, mám dvojitý vidění a brní mi ruky a nohy. Jsou důležitější věci na světě než hádat se vo to, co je lepčí, jestli italšrot a nebo rejže, no né...?
Já jim teda v tom špitále říkal, že to bude asi absťák, ale voni né, prej vás musíme pořádně proklepnout. Nakonec to budou asi stresy a něco s krční páteří.
Tož tak. Takže zakopat válečný sekerky a těšit se na Vánoce, jasný...?
Díky.
Tohle je totiž "stěstí" to opravdický a nkonec přijdeme na to, že je úplně jedno, čemu tu pusu vlastně dává. I kdyby tam stála stará kejvačka!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
t_freedom píše: assassin> TLko od Suzi byl ale hodně nadčasovej stroj...až na ten rám a brzdy. Oni si ho ale japončící taky nechali zaplatit jako nový - rozdíl v ceně byly právě tyhle komponenty.
Jsem objektivní...jen jsou některý zkušenosti slovem prostě nepřenosný ...
No v ty dobe byly drazsi vsechny motorky, 916ka byla zas s cenou jinde.... A ono treba to vtr funguje temer stejne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
V ranných časech CBR900FB vs Ducati 888 = 17000DM vs 28000DM ...no nekupte to když je to tak levný.
Dnes je to ovšem jiná kapitola. A tvrdím, že Ducati za ty peníze navíc v komponentech a funkčnosti nabízí o trošku víc. Otázkou je zdali je vpořádku poměr cena vs. výkon...a taky kdo to dokáže rozeznat a využít. Je mi jasný, že mě by udělal stejnou službu S4R (bez Ska)
Naposledy editováno 28.11.2012 11:26:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
t_freedom píše: Dnes je to ovšem jiná kapitola. A tvrdím, že Ducati za ty peníze navíc v komponentech a funkčnosti nabízí o trošku víc. Otázkou je zdali je vpořádku poměr cena vs. výkon...a taky kdo to dokáže rozeznat a využít. Je mi jasný, že mě by udělal stejnou službu S4R (bez Ska)
Jak se to vezme, komponenty - myšleno v podstatě tlumiče a brzdy - fungujou buď dobře nebo špatně, ať je na tom napsaný co chce. Takže je otázka jestli připlácíš za skutečnou přidanou hodnotu oproti japonci.
Příklad:
- Yamaha R6 nová asi 250 tis, s podvozkem nemusíš nic dělat (kromě nastavení) ani pro ostrý nasazení na okruhu, takže je určitě dobrej.
- Ducati 848 za 300, Evo Corse 350.
To že u Ducati připlácíš za vzhled a charisma, rozporovat nebudu
Stev píše: Jak se to vezme, komponenty - myšleno v podstatě tlumiče a brzdy - fungujou buď dobře nebo špatně, ať je na tom napsaný co chce. Takže je otázka jestli připlácíš za skutečnou přidanou hodnotu oproti japonci.
Příklad:
- Yamaha R6 nová asi 250 tis, s podvozkem nemusíš nic dělat (kromě nastavení) ani pro ostrý nasazení na okruhu, takže je určitě dobrej.
- Ducati 848 za 300, Evo Corse 350.
To že u Ducati připlácíš za vzhled a charisma, rozporovat nebudu
moje rec, ja si myslim ze casto ty krasny komponenty s napisama ohlins a brembo maj navic spis jen ten exkluzivni vzhled, ale ta lepsi funkce tam ani nebejva...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Kirdishack | 46 | 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack |
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Lukes. | 33 | 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137 |