1 reakcí na tento příspěvek ventily
.003" inlet and .004" to .005" exhaust ..... that's thousandths of an inch ....
tzn. pro naše poměry převod na mm zhruba: 0,08mm sací a 0,1-0,13mm výfukový
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
...nalezeno přes strejdu Gůgla , takže ruku do ohně za to nedám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
E: stejný to bylo i pro loncina
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
E2: sorry, původně chybnej přepočet - uklep jsem se o nulu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 25.11.2012 22:54:38
sharkis píše: tzn. pro naše poměry převod na mm: 0.00762mm sací a 0,01-0.0127mm výfukový
...nalezeno přes strejdu Gůgla , takže ruku do ohně za to nedám
E: stejný to bylo i pro loncina
Už si někdy seřizoval ventilovou vůli? 7 tisícin na sacím, 1 setina na výfuku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek ventily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 25.11.2012 22:18:21
1 reakcí na tento příspěvek ventily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
E: whoops - jsem se při přepočtu sekl o desetinný místo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
E2: ...a když jste tak chytří, tak jste mu taky mohli najít, jak to má bejt, když to trvalo asi tak 2 minuty - ale to byste se museli snažit a ne jen kritizovat, Dušíni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 25.11.2012 22:53:58
sharkis píše: E2: ...a když jste tak chytří, tak jste mu taky mohli najít, jak to má bejt, když to trvalo asi tak 2 minuty - ale to byste se museli snažit a ne jen kritizovat, Dušíni
Ty napíšeš totální píčovinu, ještě se pochválíš, žes tu blbost našel rychle, ale my jsme Dušíni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
kovboj píše: wormi> abys věděl, že takové měrky existují, tak jsem ti je nafotil. Mám je od 0,03 až po 0,30
Tyhle měrky snad zná každý, ale wormi chtěl "vidět" měrky na 0,007 a 0,01mm, ale spíš to byla ironie nad naspanou blbostí. Zžejmě jsi to nepochopil. Doma mám i 0,02.
2 reakcí na tento příspěvek ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily
fuoco píše: Vidím, že maš motor OHV (tyčky). Nejlíp se mi osvědčilo: Ohřát motor na provozní teplotu a za tepla seřídit na nulu.
Neni nad to nekomu dobre poradit uplnou chujovinu co ? Bud tak hodnej a tohle uz nikomu prosim nerad ! NEznam motor na kerym by se serizovaly vule na provozni teplote.
1 reakcí na tento příspěvek ventily
Sací 0,10-13mm, výfukový 0,15-18mm
ptal jsem se dovozce a tohle mi řek.
Víš jak se to nastavuje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily
Hippieguy píše: Máš totožnej motor co já.
Sací 0,10-13mm, výfukový 0,15-18mm
ptal jsem se dovozce a tohle mi řek.
Víš jak se to nastavuje?
A proč u týhle 125tky tak velké vůle? V manuálu výrobce je jasně napsáno S = 0,08 - 0,10 a V = 0,10 - 0,12 v mm. Tak jestli dovozce vůbec četl manuál. Tehle motor má i jeden můj jezdící klučina v týmu a vůle jsme po různých jízdách a různých nastavení nechali S=0,08 a V=0,10 a motor šlape jak hodinky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily
Kovboy píše: A proč u týhle 125tky tak velké vůle? V manuálu výrobce je jasně napsáno S = 0,08 - 0,10 a V = 0,10 - 0,12 v mm. Tak jestli dovozce vůbec četl manuál. Tehle motor má i jeden můj jezdící klučina v týmu a vůle jsme po různých jízdách a různých nastavení nechali S=0,08 a V=0,10 a motor šlape jak hodinky.
Podivej se Hippiegajovi do profilu co stou motorkou dela za psi kusy a pak ber jeho vyroky s rezervou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)
Zrovna vůle ventilů nebyla tim, co mi oddělalo motor...
Naposledy editováno 26.11.2012 15:30:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily
gugo píše: Neni nad to nekomu dobre poradit uplnou chujovinu co ? Bud tak hodnej a tohle uz nikomu prosim nerad ! NEznam motor na kerym by se serizovaly vule na provozni teplote.
tak to ještě málo znáš,
není to tak dávno,co se uváděly vůle jak pro studený,tak pro teplý stroj
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
nicméně vůle 0 tam nebyly nikdy,to je blbost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Omezovač otáček Loncin XM 125 | Matyasekk262 | 13 | 25.3.2023 v 12:40 combust |
TP stejné značky na jiné motorce [1, 2] Loncin SBR 125 Spitzer, Loncin XM 125 | Matyasekk262 | 43 | 26.8.2020 v 09:21 Deadman |
Olej v tlumičich Loncin XM 125 | Kubaaaa | 6 | 15.5.2020 v 21:46 hycomat |
Bouchání do výfuku Loncin XM 125 | jokercz | 3 | 8.7.2019 v 08:36 jurys123 |
jakou mohu použít správnou svíčku Loncin XM 125 | smolda286 | 6 | 10.4.2019 v 10:46 Deyva |