mám baterii pod nádrží tak jsem to vyřešil takhle
Naposledy editováno 11.11.2012 16:31:12
3 reakcí na tento příspěvek nabíječka Optimate vs. Oxford
OptiMate 4 DUAL - nabíjecí proud (A) - průměr 0.8, kapacita (Ah) 2 - 50. Tuto nabíječku bych bral opravdu jen pro moto.
OptiMate 5 - nabíjecí proud (A) - průměr 2.8, doporučená kapacita akumulátoru (Ah) - 7.5 - 120. Tuto jsem si koupil, je to cca 14 dní zpět, přijde mi taková univerzální jak na moto tak na osobní auto. Zatím jsem s ní nabíjel pouze jednou totálně vybitou motobaterii (75 Ah), nechal jsem ji připojenou 2 dny a OK, ale větší zkušenosti a srovnání zatím nemám.
Optimate 6 - nabíjecí proud (A) - průměr 5, kapacita (Ah) 15 - 240. Tu bych viděl spíš pro auto, ale někdo tu na fóru psal že s tím nabíjí i moto a OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabíječka Optimate vs. Oxford
panTerek píše: Nabíjecí proudy jsou důležité, pokud budeš chtít dobíjet i autobaterie. S nízkým proudem samozřejmě nabiješ autobaterii taky, ale zapustíš u toho kořeny
OptiMate 4 DUAL - nabíjecí proud (A) - průměr 0.8, kapacita (Ah) 2 - 50. Tuto nabíječku bych bral opravdu jen pro moto.
OptiMate 5 - nabíjecí proud (A) - průměr 2.8, doporučená kapacita akumulátoru (Ah) - 7.5 - 120. Tuto jsem si koupil, je to cca 14 dní zpět, přijde mi taková univerzální jak na moto tak na osobní auto. Zatím jsem s ní nabíjel pouze jednou totálně vybitou motobaterii (75 Ah), nechal jsem ji připojenou 2 dny a OK, ale větší zkušenosti a srovnání zatím nemám.
Optimate 6 - nabíjecí proud (A) - průměr 5, kapacita (Ah) 15 - 240. Tu bych viděl spíš pro auto, ale někdo tu na fóru psal že s tím nabíjí i moto a OK
1 reakcí na tento příspěvek nabíječka Optimate vs. Oxford
1 reakcí na tento příspěvek nabíječka Optimate vs. Oxford
Na motocyklové akumulátory mám Optimate 4 a na auto domácí výrobu, ale klidně v zimě autobaterii udržuji Optimejtkou.
a funguje to a zmakne to i auto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabíječka Optimate vs. Oxford
p.a.t.r.i.k.7 píše: lidl forever
Mám lidlovku 3 roky.
Koupil jsem ji ve Vyškovském lidlu ve výprodeji za celých 49 Kč oproti běžným 499 Kč.
Funguje velmi podobně jako CTEK MXS 5.0. Narozdíl od ní nemá mód regenerace, má zase navíc nabíjení 6V baterií. Proud má 0,8A pro moto a 4A pro auto. Napěťové úrovně má 7,2V, 14,4V a 14,7V. Je "vlhkotesná" - několikrát provozována venku na dešti. Máme ji doma v poměrně velké permanenci a zatím naprostá spokojenost.
1 reakcí na tento příspěvek nabíječka Optimate vs. Oxford
je to asi stejný ... ale za málo peněz stejně muziky ... jo a má i mód proti té sulfataci
... já jen potřeboval vyřešit tohle a to ta lídlovka asi neumí ...
Naposledy editováno 11.11.2012 23:36:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabíječka Optimate vs. Oxford
proboha co to máš za mašinu že je v tom takováhle baterka?
PepanS píše: Mám lidlovku 3 roky.
Koupil jsem ji ve Vyškovském lidlu ve výprodeji za celých 49 Kč oproti běžným 499 Kč.
Funguje velmi podobně jako CTEK MXS 5.0. Narozdíl od ní nemá mód regenerace, má zase navíc nabíjení 6V baterií. Proud má 0,8A pro moto a 4A pro auto. Napěťové úrovně má 7,2V, 14,4V a 14,7V. Je "vlhkotesná" - několikrát provozována venku na dešti. Máme ji doma v poměrně velké permanenci a zatím naprostá spokojenost.
2 reakcí na tento příspěvek nabíječka Optimate vs. Oxford
Naposledy editováno 17.11.2012 11:19:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabíječka Optimate vs. Oxford
a bude se nabijet dele, ale kdyz ji nechas pres noc, tak by to rano melo byt uz nabity
Naposledy editováno 17.11.2012 15:16:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nabíječka Optimate vs. Oxford
bikes píše: ToMsfoto> ja bych dal spis rezim moto ten to nabiji 0,8A kdyby jsi dal auto tak tam pujde 5A
a bude se nabijet dele, ale kdyz ji nechas pres noc, tak by to rano melo byt uz nabity
panTerek píše: Nabíjecí proudy jsou důležité, pokud budeš chtít dobíjet i autobaterie. S nízkým proudem samozřejmě nabiješ autobaterii taky, ale zapustíš u toho kořeny
OptiMate 4 DUAL - nabíjecí proud (A) - průměr 0.8, kapacita (Ah) 2 - 50. Tuto nabíječku bych bral opravdu jen pro moto.
OptiMate 5 - nabíjecí proud (A) - průměr 2.8, doporučená kapacita akumulátoru (Ah) - 7.5 - 120. Tuto jsem si koupil, je to cca 14 dní zpět, přijde mi taková univerzální jak na moto tak na osobní auto. Zatím jsem s ní nabíjel pouze jednou totálně vybitou motobaterii (75 Ah), nechal jsem ji připojenou 2 dny a OK, ale větší zkušenosti a srovnání zatím nemám.
Optimate 6 - nabíjecí proud (A) - průměr 5, kapacita (Ah) 15 - 240. Tu bych viděl spíš pro auto, ale někdo tu na fóru psal že s tím nabíjí i moto a OK
Taky zvažuji mezi Optimate 4 nebo 5 chci použít na moto i na auto
Pro motobaterie nabiji 0.8A a pro auta 5A (prepinani jednim cudlikem). Funguje uzasne (nema jako jine "chytre" nabijecky problem s hodne vybitymi akumulatory a jejich detekci. Jsem navysost spokojen.
ToMsfoto píše: Objednal jsem tu CTEK MXS 5.0. Kdo s ni mate zkusenosti? Rezim MOTO, by mel byt pro male aku do 14 Ah. Mam gelovku 19 Ah. Mam nabijet na rezim MOTO, AUTO, nebo je to jedno. Pri rezimu MOTO se bude jen nabijet dele?
Tak samozrejme, mensi proud -> delsi nabijeni. Pokud potrebujes rychle nastartovat a ject, dej tam 5A, a pockej si az se rozsviti ctvrtej budlik (viz popis stavu) a startuj.
Pokud cas nehraje roli, je vzdy lepsi (k baterce setrnejsi) nabijet mensim proudem. 5A bych jim daval az od nejakych 42Ah baterek nahoru, vsechno pod bych nabijel na motorezim.