Najdi auto ktere bude mit dobrou spotrebu, budu s nim moct jezdit denne do prace (15km do mesta, par km po meste a 15km zpet) a ted to nejdulezitejsi 1-2x do mesice utahne prives s konma (brzdeny 2000kg). Panimama ma ted renault 19 1.4 (spotreba do 7L)do prace a kone tahame starickym transitem 2.5D (pekne s tim funi i po rovine). Cil je nahradit dve auta jednim. Samozrejme penize jsou az v prvni rade, takze cim min to bude stat, tim lip. Nove rozhodne ne. strop bych videl tak max 150k. Ale kdyby se vymyslel nejakej starsi levnejsi vergl, tim lip. Osobne jsem zastancem toho ze motky a auta byly nejhouzevnatejsi cca rok 2000-2002 pak uz je tam moc elektriky. Ale je to jen muj nazor. tzn mate nejake tipy? Ideal by na to byl VW passat 1.9TDi 4x4 ale ten co utahne dvoutunu je jen par roku starej a stoji 1/4 mice...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
vy co tady pořád dokola doporučujete alhambry a šarany....-to auto má tažné na 2 tuny???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
JR.. píše: Dolph-cz> s 96kW PD urcite jo. Nekdy s tim jezdim s platakem a s nalozenym autem na vozejku pri rychlosti kolem 130 km/h to zere kolem 8 litru.
spotřebu neřeším.jen moc nevěřím těm dvěma tunám.
kdysi jsem řešil podobnou věc a nenapadlo mně ,že by šaran měl na kouli 2 tuny,když oktávka 1600.ty auta jsou téměř stejné
PS: no a tak koukni do techničáku,když s tím jezdíš...
Naposledy editováno 20.10.2012 18:59:07
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
assassin píše: Hele a je to vubec realny? 2t prives, to by muselo mit auto pod 1500 aby to vyslo do 3,5tuny, tzn ty auta co to daj + vlek uz jsou pak jako nakladaky a musi na to byt Cecko?
nemusi, musi mit BE:
Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje k řízení
motorových vozidel s max. přípustnou hmotností do 3 500 kg a max. 8 místy k sezení kromě místa řidiče; smí být připojeno přípojné vozidlo o max. přípustné hmotnosti do 750 kg
traktory a samojízdné pracovní stroje s max. přípustnou hmotností do 3 500 kg
jízdní souprava s max. přípustnou hmotností soupravy do 3 500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla.
Řidičský průkaz pro skupinu "BE"
jízdní soupravy složené z motorového vozidla sk. B a přípojného vozidla jehož maximální přípustná hmotnost převyšuje 750 kg
jízdní soupravy, které nespadají pod sk. B
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
Jawasaki píše: no je pravda že jinde tak optimistický nejsou. takže se budu orientovat dle svc náchod kolik na který auto dělaj tažný...
No tak podle toho bych se neorientoval uz vubec, protoze ty tazny sou dimenzovany na vic kg a musis to splnovat jak na aute, tak na taznym..
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
Jawasaki píše: omg.. to by se člověk.. všechny informace jsou holt zavádějící...
Zavádějící? Slabé slovo! Máme do dvě jedničkový Octávky, stejný motory (1,6 75kw) Jedna může nebrždenej vlek max 500/1000 a druhá 700/1200. . . . Takže minimálně v těch octávká je pěknej bordel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
.zelenac.jk.rx píše: Zavádějící? Slabé slovo! Máme do dvě jedničkový Octávky, stejný motory (1,6 75kw) Jedna může nebrždenej vlek max 500/1000 a druhá 700/1200. . . . Takže minimálně v těch octávká je pěknej bordel
Já mám 1,8 20V a mám taky to 700/1200.Jinak k tématu, kompromis je vždycky na prd jak se říká Co fakt nějakej malej benzín na dojíždění (zas taková vzdálenost to není) a na tahání fakt hovado. Pokud bys to chtěl skloubit, tak pokud má Sharan, Alhambra či Passat kouli na 2t tak by to šlo. Taky se mi líbí ten Dodge Ram aj.hovada co ti byly doporučovány, ale 40km denně bude stát dost
Edit: tady
Naposledy editováno 21.10.2012 16:17:45
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
ptaak píše: Já mám 1,8 20V a mám taky to 700/1200.
Jinak k tématu, kompromis je vždycky na prd jak se říká Co fakt nějakej malej benzín na dojíždění (zas taková vzdálenost to není) a na tahání fakt hovado. Pokud bys to chtěl skloubit, tak pokud má Sharan, Alhambra či Passat kouli na 2t tak by to šlo. Taky se mi líbí ten Dodge Ram aj.hovada co ti byly doporučovány, ale 40km denně bude stát dost
Edit: tady
NA vw foru taky řešili u transportera kterej je na prodej, psal že může táhnout 2t, nakonec z něj vypadlo že v papírech má 1800 max. Jak už jsem psal máme passata 2,8 V6 4x4 a má strop 1800 kg. S 2,5 TDI určitě víc mít nebude. . . . Koukal jsem na přepravníky koní a ty pro dva začínají s celkovkou 2600 Kg. . . . Myslím že autor stejnak skončí s tím co má
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
.zelenac.jk.rx píše: ptaak> Tak na to kolik váží kůň se ti každej vysere ne? Bere se kolik má max vlek jestli má 2000kg tak ho za auto který má na tažným 1800 i kdyby na váze se do 1800 se s dvouma koňma vešel nemáš co tahat ne?
Právě, že by to takhle nemělo být. Aspoň co jsem si zjišťoval, a potvrdil mi to i prof.řidič, že jim to vtloukají na školeních takhle. Mně šlo o to, co můžu táhnout s obyč.Béčkem. Ale když tě neomezuje řidičák, omezuje tě koule. Tzn.máš na kouli max 1500kg, tvůj vlek sám o sobě váží 500kg, ale uveze 2t tj.celková 2500kg. Ty ho s autem táhnout můžeš, ale můžeš naložit jen tunu, aby ses vešel do limitu koule.Edit: já konkrétně řešil to, jestli můžu s Octávkou (bržd.1200kg) táhnout velkej vozejk co má celkovou taky asi 1600kg. Limit bych nepřekročil, táhl jsem jen lehké velké věci, a mohl bych s tím jet. Samo jen do limitu koule, takže jestli vozejk vážil 500kg, naložil bych max 700.
Naposledy editováno 21.10.2012 16:40:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
ptaak píše: Právě, že by to takhle nemělo být. Aspoň co jsem si zjišťoval, a potvrdil mi to i prof.řidič, že jim to vtloukají na školeních takhle. Mně šlo o to, co můžu táhnout s obyč.Béčkem. Ale když tě neomezuje řidičák, omezuje tě koule. Tzn.máš na kouli max 1500kg, tvůj vlek sám o sobě váží 500kg, ale uveze 2t tj.celková 2500kg. Ty ho s autem táhnout můžeš, ale můžeš naložit jen tunu, aby ses vešel do limitu koule.
Edit: já konkrétně řešil to, jestli můžu s Octávkou (bržd.1200kg) táhnout velkej vozejk co má celkovou taky asi 1600kg. Limit bych nepřekročil, táhl jsem jen lehké velké věci, a mohl bych s tím jet. Samo jen do limitu koule, takže jestli vozejk vážil 500kg, naložil bych max 700.
No velkej problém je že kůň nemá výrobní štítek na kterém je napsaáno že váží 600 Kg tím pádem jak dokážeš když tě zastaví hlídka že to nemá maximálku toho vleku?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
Jawasaki píše: náš dvoukonovej vozejk má v TP napsáno 1800kg. tím se řídím. že by měl samotnej skoro dvě tuny to pochybuju, takže to bude celková, nebo max přípustná či kýho vejra. já sem se snažil vysvětlit jak to bude s osobákem cvičit atd. jsou to její peníze, její přání a já sem tady proto abych ho plnil a držel hubu
Já nepsal že ten vlek má 2t ale mívaj okolo 900 kg ne? Pokud máš ve vleku napsáno že má i s nákladem váží 1800 Kg tak to máš dobrý takovej osobák asi najdeš. Konkrétně ten passat v TDI by to mohl dát. Jasně že když tomu autu naložíš maximální zátěž že mu to moc dobře nedělá ale 12 krát do roka to snad snese Jinak já se kouknul sem abych nekecal úplný blbosti o vahách těch vleků http://www.prepravniky-na-kone.cz/miry.php