Prvne vim ze je to na motorkarskym foru silne OT, ale pokud se dobre pamatuju, chodi sem i banda Saabistu, tos snad fandove do Merglu chodej taky.
Pointa: shanim auto, pozadavky jsou pomerne jednoduche (dulezitost sestupna):
1. Spolehlivost (a to na par let dopredu)
2. Komfort
3. Provozni naklady (pocitam i dily)
Na vykonu mi vubec nesejde, rekneme 70-100 kW uplne staci.
Kombi potrebuju kvuli stavbe baraku a taky trosku sportum co provozujeme s batohem, lyze, kolo, vcelku klasika, ale obzvlast rvat ty kola na strechu me uz pekne sejri (Opel Astra 1.7 TD v sedanu, ktery uz je na vymenu)
Jako taky se mi uplne idealni zda starsi mercedes C, trebas prave w202 r 97+ jako zde
Mno a dotazy snadne:
1. vite o techto povozech neco? Nasel jsem tak jednu recenzi na d-f, ale inac ticho po pesine. Na M-B forum taky skaknu, pokud jeste nezvitezi bod 2.:
2. napada nekoho nejaka alternativa
Rozpocet bych rad udrzel 50-60 kkc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Spolehlivy ojety kombik (MB w202?)
selkie píše: Do takhle starý nafty bych nešel...všechno to budou kasičky bez rozdílu...SAG 1. generace nejporuchovější auto, hliníkový nápravy u koncernu (B5, B5,5, C5) špatně, výměna blbý žárovky taky sranda, kdo s P-D jezdí pod pět na sto, je fakt mág, 2,5 TDI V6 špatně, TDDI i TDCI špatně (u nich je to krásnej triatlon - turbo, vstřiky, dvouhmota)
jasně TDDi, TDCi problémy znám ale pokud se o to majitel stará tak je to v pohodě akorát ten servis je náročnější. Brácha má teď Mondeo III a nadává jak ta předchozí gen.byla lepší teď po 130 tis. měnil dvouhmotnostní spojku a nechal tam 30 a jenom díky tomu že pracuje pro Forda to se pak vyplatí kupovat nové auto (nebo relativně ojeté kterého se majitel včas zbavil )
SAG - Sharan, Alhambra, Galaxy
B5 - Passat od 98 tuším, do 04
B5,5 - facelift výše zmíněný B5 (lampy, maska, atd...první P-D motory)
C5 - Audi A6 (ta kulatá) kolem roku 2000, nechce se mi to hledat přesně
P-D - systém vstřikování čerpadlo - tryska (pumpe - düse)
TDDI - forďácký TDI
TDCI - už common - rail
s merglama zkušenost nemam...pro mě je starej mergl "cikánwágn", takže jsem zaujatej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Spolehlivy ojety kombik (MB w202?)
selkie píše: Krawatasakin> záleží, kolik najezdíš, jak a kde...já sem zastáncem jednoduchosti...čím míň se toho může na autě vysrat, tím líp...měl jsem toho, řek bych, dost a skončil jsem u starý, benzínový vrány...páč v naftě by to bylo ještě rychlejší
pod tohle se klidně podepíšu
Stejne ty acka asi prubnu, nejde ani tak o to co se tam pise atp, ale interier kary vypada ze ho nevlastnil zadny vymastenec - auto neni dorypane nic, predpokladam ze mel auto rad + ho tak i servisoval. Tos za zkousku nic nedam, snad :D
Jo a dik
a krom obligátní váhy vzduchu na motoru vše původní
1 reakcí na tento příspěvek OT: Spolehlivy ojety kombik (MB w202?)
Cesty spise vetsi vzdalenosti, od 100 km do 500 km v kuse. Kombik podminka. Nafta vyhodou. Objem od 1.9 nejlepe TDi. Rozpocet max 50k, pac kdyz pripoctu prihlasku s povinnym, tak jsem skoro na 60 k...
17tis ročně neni zase tolik, abys rozdíl ve spotřebě tak moc cejtil (řekněme třeba 23.000,-)..pak stačí jedno rozbitý turbo (nic nebvyklýho při tolika km) a rozdíl je smáznutej natotata (a ne, repas vopravdu ne...povede se jich kolik? 2 z deseti? jeden z osmi?)
1 reakcí na tento příspěvek OT: Spolehlivy ojety kombik (MB w202?)
selkie píše: ale jestli chceš TDI, tak si ho klidně kup když natrefíš na dobrej kus, tak ještě nějakou službu udělá
Nedavno jsem taky váhal jakou motorizaci do jedničkový oktávky, kterou jsem koupil (cena kolem 55). Zvolil jsem 1,6 75kW protože ve finále ježdění s ní vyjde levnějš než s olítaným TDIčkem ....
Edit - roční nájezd taky cca 15 - 20 tis. km
Naposledy editováno 19.10.2012 21:26:01