Uzavřeno 17.10.2012 v 19:46 uživatelem Brosef
Otevřeno 17.10.2012 v 19:46 uživatelem Brosef
1 reakcí na tento příspěvek Homologace
V tom případě zbývá CRF 450X, to je ideál. Případně WR450F, RMX450Z, ale vše jsou jen pětikvalty, což moc nechápu, ale nikdy jsem na tom nejel, takže můžu těžko posuzovat. Na XR400 mi šestka na asfaltu strašně chyběla, na EXC je přesun na silnici perfektní.
Jinak se mi zdá, že stále opomíjíš rozdíl převodovek u krosů a endur. Krosky mají strááášně dlouhou jedničku a pak vše těsně naskládané u sebe. Endura mají kratší jedničku, to co jede enduro na dvojku (a možná i částečně trojku) jede kroska stále na jedničku. Endura mají poslední kvalt delší, aby s tím šlo jezdit i "normálně". Husabergu bych se nebál, takový FE650 musí být na asfaltu zabíják (Mě teda stačí co dělá má "historická" 450, na trojku vrknout plynem a je na zádech, GSXRo bylo proti tomu nudááá)
c.j. píše: Já si zatím (po roce) na KTM nemůžu stěžovat.
V tom případě zbývá CRF 450X, to je ideál. Případně WR450F, RMX450Z, ale vše jsou jen pětikvalty, což moc nechápu, ale nikdy jsem na tom nejel, takže můžu těžko posuzovat. Na XR400 mi šestka na asfaltu strašně chyběla, na EXC je přesun na silnici perfektní.
Jinak se mi zdá, že stále opomíjíš rozdíl převodovek u krosů a endur. Krosky mají strááášně dlouhou jedničku a pak vše těsně naskládané u sebe. Endura mají kratší jedničku, to co jede enduro na dvojku (a možná i částečně trojku) jede kroska stále na jedničku. Endura mají poslední kvalt delší, aby s tím šlo jezdit i "normálně". Husabergu bych se nebál, takový FE650 musí být na asfaltu zabíják (Mě teda stačí co dělá má "historická" 450, na trojku vrknout plynem a je na zádech, GSXRo bylo proti tomu nudááá)
Jo ty petikvalty nechapu, to je to o tolik lehci nebo levnejsi nez sestikvalt? Nebo nas chteji usetrit casteho razeni? Na polnackach tam mam na DR-Z petku hned a obcas marne hledam sestku...
1 reakcí na tento příspěvek Homologace
c.j. píše: A co teprve na asfaltu.. Na XR250 (6Q)jsem po asfaltu mohl jet rychleji než s XR400 (5Q). Na EXC zařadím šestku v 90 km/h (níže to cuká, tak je dlouhá). Ale přesuny 100-140 parádní. Si ani nedokážu představit, jak jede taková 650
Ja teda po polnackach litam rychleji (120?) nez po silnicich - tam setrim gumu.
1 reakcí na tento příspěvek Homologace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologace
c.j. píše: Jasně, na silnicí jedu jen vždy z donucení.. Ale když už třeba chytnu nějakého "pitomce" v plechovce, tak se někdy neovládnu a pak koukám na tacho a 160 Ale stejně od 120 na krosových gumách to tak vibruje, že už člověk vidí jen rozmazaně
No ono to pry ani nedela dobre ostrym jednovalcovym motorum, ze nejsou delany na dlouhodobe naplno otevrenej plyn. Taky mne neukazuje tachometr a nesviti predni svetlo, takze dalsi duvod proc jezdim na silnici kochacku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologace
2 reakcí na tento příspěvek Homologace
kadett píše: to s tim zadřením jako fakt?
U KTM jsem tu cetl uz o vice pripadech. Treba typek co si predelal EXC 450 na motarda a zrusil ho behem prvni pul hodiny jezdeni. A lidi se rozepsali, ze jednovalce jsou vhodne pouze na kratke podavani maximalniho vykonu ve vysokych otackach, drtit na nich nekolik kilaku naplno je huntuje.
1 reakcí na tento příspěvek Homologace
S těma převodovkama... s pětikvaltem v terénu neni žádnej problém, tu pětku tam stejně dávám málokdy, ale na delší přesuny po silnici by se šestka šikla. Ale nevim no, kolik endurářů láká jezdit přes 130 km/h po silnici..? Navíc je to všechno o řetězovce, dát rychlej převod tak je to taky jinde
Naposledy editováno 17.10.2012 19:16:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologace
Vojta_WR-f píše: Ty mě bavíš WR je to samí jako EXC, DR s tím nesrovnávej..
S těma převodovkama... s pětikvaltem v terénu neni žádnej problém, tu pětku tam stejně dávám málokdy, ale na delší přesuny po silnici by se šestka šikla. Ale nevim no, kolik endurářů láká jezdit přes 130 km/h po silnici..? Navíc je to všechno o řetězovce, dát rychlej převod tak je to taky jinde
Me laka jezdit pres 130 po polnackach Nejlepsi samozrejme kdyby tu byly nejake rovne sotolinky, jako treba na Dakaru, po kterejch se da letet ke dvema kilum, to bych si nekdy chtel vyzkouset
je pravda,že jednička je fest rychlejší,než jednička na enduru,ale pokud se šoupne o pár zubů větší rozeta ,tak se tak jednička posune k enduru o dost blíže,samozřejmě za cenu,že maximálka klesne tak na 110 a pohodová rychlost je pak někde kolem 80-90km/h,což mně osobně většinou stačí.
ještě dodám,že není krosa,jako krosa,ty převodovky se dělaly fakt různé a to jak na různých značkách,tak i na stejných značkách a různých modelových letech....
já mám crf 450r rok O9,ta už má 5 kvaltů a převody jsou slušně odstupňované..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R | XT_600 | 11 | 13.5.2024 v 09:08 Vlnič |
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R | Dzony321 | 14 | 25.3.2024 v 18:17 krokoš |
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R | Hrobnik2005 | 6 | 22.2.2024 v 15:00 assassin |
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R | kenzian | 1 | 5.1.2024 v 18:46 assassin |
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R | tomikovic | 3 | 4.1.2024 v 20:29 tomikovic |