Dik za info a tipy!
1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
Naposledy editováno 16.10.2012 15:26:54
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639
Karl_Von píše: Bimbam> bohuzel 4 ma klikovku na loziskach, a cim vic soucastek v motoru, tim vic poruch. navic hlinik se i lip chladi. ta motorka projde peklem, potrebuju spolehlivej stroj, nechci delat servis po kazdych 100 kilometrech. jeste 40 je shodnej motor, potom bych ale shanel nadrz, sedlo a dalsi veci z devitky, protoze chci, aby ta motorka mela i styl, a to podle me 40 nema
když chceš jet na motorce do pekla, asi bych nejezdil na Jawě
Si vždy vzpomenu na toho liberečáka, jak přestavěl jJawu na Dakar, pomocí kapotáže a nádrže z Tenere, že s ní objede Turecko.
Vyjel z Liberce a ještě před Turnovem to zadřel
Pak to zadřel cestou ještě asi 3x a do Turecka ani nedojel. Skončil v Řecku, kde v hospě umejval nádobí, aby si vydělal na cestu nazpátek domů Mazec
1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
Jinak ta z toho Rakovníka v odkazu od SSEBY je čistokrevná devítka, nikoli čtyřka, to ten kdo zadával inzerát zblbnul číslo typu. Má osmičkovej motor, takže to nebude ani dvojka s dodělaným kotoučem.
Naposledy editováno 16.10.2012 16:49:56
Karl_Von píše: honza.kr> 638 ma, proto shanim 639
A 639 nemá ložiska nebo co?
Apropo 638,639 i 640 mají identický motor.
Karl_Von píše: bohuzel 4 ma klikovku na loziskach, a cim vic soucastek v motoru, tim vic poruch.
634 má jen 3 ložiska na klice. Kdežto 638,639,640 (tudíž motor 638) má ložiska 4, takže to odporuje tomu co jsi napsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639
Neni tak zcela jisty, ze to je v tom inzeratu devitka, protoze hlinik by takhle neorez na tom zebrovani.
1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
Já mám pro jistotu dvě, ono už není lehké sehnat ani zachovalou 640ku
Naposledy editováno 16.10.2012 19:01:56
2 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
[img]
Naposledy editováno 16.10.2012 19:00:00
Ale pak jsem z "nudy" koupil 634 a motorem 633, už se taky po několikáté opakuju, ale ta vydržela 8 let provozu jen v zimě a v létě jen v lese a na trati. A to bez jediné opravy motoru, bez jediného sáhnutí do motoru. Jednou jsem cca po čtyřech letech zkontroloval předstih, byl OK, pak už jsem se na něj ani nedíval. A ještě jsem ji se ziskem prodal (a nový majitel ji zrestauroval za 2 týdny do původního stavu a za ojra prodal )
Takhle nějak vypadala v roce 2002, když se mi dostala do pařátů
Jela neskutečně výborně, motory 633 byly skutečně nejpovedenější (navíc hlavy z kalifa s větším kompresem).
..starší video točeno jedním z prvních digi kompaktů No je neuvěřitelné jaký pokrok za těch pár let foťáky dělaly..
1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
Jinak teď v inzerci moc novějších teda není.. Jedna 2003 za 26tis..
1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
c.j. píše: Třeba tahle vypadá zajímavě http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-350-640/jawa-350-640-415628.html
Mit ty prachy, tak o ni uvazuju navic ma padaky, madla, drzak kufru, kufr, oilmastera...
Naposledy editováno 16.10.2012 20:21:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639
1 reakcí na tento příspěvek Koupim Jawu 350/639
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupim Jawu 350/639
kokoška. píše: Karl_Von> Motor s AL válcema je ten nejvesti srac co udelaly,on ma vykon a jede ane nic nevydrzi nehlede na to ze je silene hlucnej.Nejslepsi motory jsou 634 s litinovejma valcema!!!
proč sráč?technicky je někde jinde(je na tom lépe)jen se nesmí skládat kladivem,klika je dost citlivá(uprostřed má dvě ložiska-je delší, snaž se rozcentruje pokud je s ní špatně zacházeno,638 klika je obzvlášť citlivá)ale pokud se složí dobře-což většinou není,tak musí při běžném ježdění vydržet minimálně stejně.nevydrží většinou kvůli té špatně zcentrované klice.že je hlučnější,to dělají většinou písty,klepou o ty velké přepouštěcí kanály-opět je nutno pracovat přesně,a mít 100% výbrusy,potom to neklepe.638 už prostě není na takové zemědělské opravy.mám známého,co si ji koupil novou,má najeto 40 000,motor jde pořád dobře,samozřejmě výkon není jako nový,ale z motoru nejdou slyšet žádné pazvuky.Jezdí normálně,žádné kurv..,při jízdě full gas pořád tomu motoru dávám tak 10-15 tis.Jinak maže M2T. Takže žádné full rejsink syntetiky jak mnozí chtějí do jawek lít:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |