nezná někdo váhu orig. pístu na TL1000S??? Kvůli zvyšování výkonu zvětšením vrtání se budou nakupovat větší kované písty a chceme dosáhnout stejné váhy jako origo píst. Nebo pokud někdo má rozebraný motor z TLS jestli by ho mohl pokoutně zvážit na maminčině či manželčině přesné kuchyňské váze, nejlépe s kroužky i s čepem
Anebo je to jedno a váha pístu nemá vliv???
Díkes za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
Jde spíš o to, že pár gramů dolů zatraceně oceněj ložiska, který ti ve výsledku třeba dovolej dosáhnout bez problémů i vyšších otáček.
Jen si dej pozor aby byly oba písty svážený
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
Lehčí by na závadu být neměl,těžší by namáhal kliku a ohrožoval veškerá kliková ložiska.
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
Nebudou lehčí písty znamenat menší setrvačné hmoty, které by mohly mít vliv na průběh krouťáku (hlavně znatelný úbytek v nízkých otáčkách)?
Anti píše: Neměl jsem v ruce písty přímo z TLR,ale z DR a KLR.A můžu říct že originál byl vždy lehčí.Už logicky bude kovaný z hustějšího materiálu.
Lehčí by na závadu být neměl,těžší by namáhal kliku a ohrožoval veškerá kliková ložiska.
No, ale zase může mít slabší stěny...proto mě to zajímá...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
Boss.trx850 píše: Jen tak podotázka? U mojí motorky FZ1 je údajně oproti R1 těžší klika-důvod-snažili se krouťák dostat jinam.
Nebudou lehčí písty znamenat menší setrvačné hmoty, které by mohly mít vliv na průběh krouťáku (hlavně znatelný úbytek v nízkých otáčkách)?
Proto chceme zachovat stejnou nebo o něco málo nižší hmotnost pístu, ale spíš si myslím, že na krouťák bude mít víc vliv hmotnost setrvačníků klik. hřídele...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
Počkal bych na Dawe02, ten ví co říká a věřím že poradí
2 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
O co budeš mít těžší píst o to bude lehčí čep
Pohyb pístu se vyvažuje, jak nálitkama na klikovce, tak vyvažovacíma hřídelema, i protiběžnejma pístama (jako má BMW GS1200). To jen tak mimochodem.
Podle mě bude mít jinak těžkej píst vliv na vibrace, protože právě klikovka a různý vyvažováky(pokud je to má) jsou počítaný na hmotnost, kterou to vyvažuje.
Na druhou stranu jsem čet, že se vyvažuje jen cca 70% tý hmoty, protože když se vyváží 100%, tak to má zas jiný negativní elekty.
Za mě: pokud bude vyváženo 70%, nebo 65 nebo 75%, tak je to šumák a neposere se to. Větší strach bych měl z toho, že natáhnu ty šrouby, co drží hlavu a vůbec, že celej motor odejde dřív, protože tam budou větší síly (větší plocha pístu).
Edit: Né že by se ty šrouby natáhli, ale spíš se dřív prasknou díky únavovýmu lomu. (a nebo taky ne) (a to platí i pro ojnici, klikovku, ložiska klikovky, kartery, v kterejch sou ložiska...)
Naposledy editováno 01.10.2012 20:38:01
Pepa GSX-R píše: Ale výrobce kovaných pístů si váhu nevymýšlí
O co budeš mít těžší píst o to bude lehčí čep
Jj, takže se tím nemáme zabývat a slepě důvěřovat výrobci pístů, že to má spočítaný? Vzhledem k tomu, že se pohybuješ ve světě dragsterů kde to je celkem běžná úprava tak to asi tak tedy bude...
e: právě proto potřebuju vědět váhu origo pístu, aby to bylo +- nastejno
Naposledy editováno 01.10.2012 21:33:20
Takže pokud je možnost tak odhlečit ( to se upne flexa do svěráku... ), protože s každým gramem navíc musíš pekelně rychle hejbat. A následně v desetině gramu vyvážit.
1 reakcí na tento příspěvek Vliv hmotnosti pístu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
Fakt váží píst s kroužky a čepem na TLS 521g??? Co jsem měl v ruce komplet píst z TLR tak mi přišlo, že váží 00prd
e: teda pokud to není váha obou pístů, to by pak cca odpovídalo
Naposledy editováno 02.10.2012 11:33:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu
btw telecí klika se dá celkem snadno vyvážit, ale co máme říkat my co máme vyvažovací hřídele...
Naposledy editováno 02.10.2012 11:35:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |