Bude mě asi čekat čerpadlo a vstřikovače.Nemá s tím někdo nějaké zkušenosti?Nedá se to nějak repasovat?Vrakáč nebrat!!!Je to Volvo V 50 2,0 D r.v.2005.Moc díky.Jsem nas...tak mě napiště něco pozitivního.Moc díky
1 reakcí na tento příspěvek Benzín v naftě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
baks píše: No tak už dávno je jasný, že je to CR a je to volvo ( ty Forde) Nechápu proč by měl vytírat nádrž hadrem za další proč by měl vyměňovat komplet vedení. Ty jsi teda Mistr.
Mirek 12 : souhlas
A ty jsi asi ještě větší. V50 je Ford Focus s jinou kastlí. Volvo v tu dobu patřilo pod Ford. Stejně jako např. Jaguar.
Po odsátí nádže přes čerpadlo je na dně nádrže stejně zhruba 1-2 litry paliva + to co zbylo v samotném čerpadle (zhruba dalších 1,5 litru). A ano. V přídapě přítomnosti kovových špon v čerpadle koncern VW nařizuje komplet výměnu palivové instalace. Ostatní výrobci to budou mít nejspíš podobně.
Naposledy editováno 19.09.2012 17:39:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
agostini79 píše: záleží kolik toho benzínu natankovala. Možná by stačilo jenom vypustit nádrž a zkusit dotankovat plnou nafty. Obráceně to je horší ...Taky se mi stalo že jsem tankoval benzín do nafty ale včas jsem si to uvědomil a stačilo dotankovat plnou nafty a v pohodě to jelo dál nicméně nejsem mechanik tak nevím jaký to má vliv
blbost..nafta v benzínu je brnkačka...maximálně to nepojede,ale nic se nezadře
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
trins píše: blbost..nafta v benzínu je brnkačka...maximálně to nepojede,ale nic se nezadře
Pravděbodobnost že do benzinovýho auta natankuješ naftu je hooodně malá, neřkuli vyloučená a hádej proč
včasný edit: kdo na to přijde, mám u něj večeři a dvě láhve Chateauneuf du Pape
Naposledy editováno 19.09.2012 19:06:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
Michal1011 píše: Pravděbodobnost že do benzinovýho auta natankuješ naftu je hooodně malá, neřkuli vyloučená a hádej proč
kvuli silnejsi pistoli
Naposledy editováno 19.09.2012 18:56:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
DRN. píše: kvuli silnejsi pistoli
jsi moudrý DRN
gatuluji k " výhře "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
assassin píše: no ja sem celkem zvedav:) ja bych totiz rekl ze to to cerpadlo tak snadno nezkousne.. ale auta nedelam zkusenosti nemam...
Souhlas, taky jeden odborník na firmě natankoval do Focusu (bylo to menší množství)benzínu a auto šlo (postupně) do kytek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
Starous68 píše: Souhlas, taky jeden odborník na firmě natankoval do Focusu (bylo to menší množství)benzínu a auto šlo (postupně) do kytek...
kdyz se tu resi focus,mondeo atd tak tu litaj tvrzeni ze staci natankovat horsi naftu a je to v hajzlu, reci jak je potreba u starsich kousku z nemecka namontovat palivovy filtry pro "vychodni" evropu... a pak nakonec nevadi ze to jezdi na benal vic jedna k jedny s naftou :)
1 reakcí na tento příspěvek Benzín v naftě
assassin píše: bigbou: kdyby to melo byt opravene "koser" tak to bude drahy a viz poggy, kdybys to mel vyresit spravne "po cesku" tak vysat, nalejt naftu a prodat to dokud to vrci...treba do aaacek :) ale pokud to do posledni chvile jelo a neumrelo to pri jizde, jen to nechtelo chytit tak by to pri trose stesti jeste makat mohlo...
řekl bych že po 60 km výletu ho min.střiky a čerpadlo neminou.
Já dal loni 20 litrů benzínu do prázdné nádrže nového dieslového golfu, zastavil po 5 km když jsem si pořád v hlavě přehrával obrázek zelené pistole a po dotankování 35 l nafty jsem byl rád, že než jsem stačil vybít baterku, chytlo to. A stejně se to dalších 50km "rovnalo"
trins píše: Poggy> to máš sice pravdu že to je focus,ale motor je Peugeot
Což to jo, ale Ford používá a vyvíjí naftový motory s PSA běžně. Viz. třeba 2,7 HDi V6, Peugeot, Citroen, Jaguar, Ford... Všechno stejný jen malinko jiný výkon.
edit: Jsem blb a pletu zkratky.
Naposledy editováno 19.09.2012 21:14:37
assassin píše: kdyz se tu resi focus,mondeo atd tak tu litaj tvrzeni ze staci natankovat horsi naftu a je to v hajzlu, reci jak je potreba u starsich kousku z nemecka namontovat palivovy filtry pro "vychodni" evropu... a pak nakonec nevadi ze to jezdi na benal vic jedna k jedny s naftou :)
Myslím, že je to spíš problém common railů, není v nich, dle mého, moc rozdíl. Holt stará báje: benzín nemaže a to ošulit prostě nejde, co jde, to se zadře. Hotovo.
2 reakcí na tento příspěvek Benzín v naftě
Bob.929 píše: U náklaďáků máš psaný v manuálu (pomoc v zimě,když nafta zamrzá,lépe,ale petrolej), že můžeš přidat až 30% benzínu. Nemůžeš na to jezdit stále kvůli mazání,ale motoru by to nemělo nic udělat. V tvém případě se mohlo něco přidřít. V Rusku jsme jezdili i 50/50, ale to byly Liazky a ty to snesly , než se sehnala zimní nafta.
Benzin se do nafty na zimu dává běžně anejen u náklaďáků.....ale samo ne 30procent - ted nevim jesli cca 2l na 60l nafty tj cca 4procenta? ted si nepamatuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v naftě
Bob.929 píše: U náklaďáků máš psaný v manuálu (pomoc v zimě,když nafta zamrzá,lépe,ale petrolej), že můžeš přidat až 30% benzínu. Nemůžeš na to jezdit stále kvůli mazání,ale motoru by to nemělo nic udělat. V tvém případě se mohlo něco přidřít. V Rusku jsme jezdili i 50/50, ale to byly Liazky a ty to snesly , než se sehnala zimní nafta.
No s tímhle tvrzením bych byl opatrný. VW zakazuje jakékoliv dodatečné míchání nafty libovolným aditivem i kdyby to bylo přímo aditivum do nafty. Navíc ani naše nafta podle normy ČSN někdy z roku 2009 nesplňuje požadavky systémů CR na čistotu. Možná už bylo něco pozměněno. Nová přísnější norma. Nevím.
Poggy píše: No s tímhle tvrzením bych byl opatrný. VW zakazuje jakékoliv dodatečné míchání nafty libovolným aditivem i kdyby to bylo přímo aditivum do nafty. Navíc ani naše nafta podle normy ČSN někdy z roku 2009 nesplňuje požadavky systémů CR na čistotu. Možná už bylo něco pozměněno. Nová přísnější norma. Nevím.
to že to VW (a nejspíš i jiní výrobci) zakazujou úplně je pravda, ale neznamená to že když už tam něco přidáš, že to tím dokurvíš, zvlášť pokud přidáváš nějaký aditivum přímo určený do nafty.
To že tě pak pošlou doprdele se zárukou je ale věc jiná.