Ideálně Lounsko a okolí, když tak aj někam dále bych přifrčel.
bahnu zdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F
1 reakcí na tento příspěvek seřízení karburátoru WR450F
1 reakcí na tento příspěvek seřízení karburátoru WR450F
Já mám 12l nádrž a dám na ní jen o rezervu víc MTH(KM) než kluci na trubkáči s 8l nádrží.
Naposledy editováno 19.03.2013 09:22:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F
Kamyll píše: Diky za radu ale abych byl uprimny tak jsi mi moc neporadil. ja se v tom nechci neodborne rypat chci tu masinu poznavat a delat vse spravne. Nevis kde bych si mohl stahnout manual v cestine? Na tuto masinu?
Vím že jsem nepomohl, ale šlo mi o to že naladit ten karburátor tak aby fungoval jak má neni jednoduchý a mohl bys pak spíš litovat..
O českým manuálu nevím, mám originál a ten je asi ve čtyřech jazycích ale čeština tam není
Naposledy editováno 19.03.2013 15:59:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F
Kamyll píše: novej> no tak si myslis ze to mam nechat byt?? my jedem na vyjizdku a kamos ma WR 400 z roku 2002 a ma nadr na 3 vyjizdky a ja na jednu a to vyjizdi veci kopce nez ja . myslis si ze by slo jen priskrtit bohatost smesi aniz bych neco podelal? a jak vis ze 07 ma ostrejsi vacky muzes poslat naky odkaz kde bych se neco vic docetl,?? ty mas 09 ze jak jsem koukal. jo mam sice 07 ale vyrobenou 18 12 2007 to asi jeste technologie motoru zustala stejna vid?
No kámo tak to bude těžký. 450 se dělali 03/04 potom 05/06 oba modely měli trubkový rámy. Další novej model s deltaboxem (hliníkový rám) se začal dělat v roce 07. Pak byl v roce 08 facelift a tak to zůstalo až do roku 2011. V roce 2012 vyšel další novej model (stříkačka).
od roku 07 (hliníkový rám)dostal motor ostrý vačky a další úpravy týkající se spíš věcí kolem emisí. Jiná palivová mapa (spodek), bezhrazdový řídítka, plasty, elektro tachometr a prostě hafo jinejch detailů. Od roku 05 mají silnější přední tlumiče (48mm) jiný kotouče, vejfuk atp. šroubek bohatosti směsi je na ladění ideálního průběhu chodu motoru a ne spotřeby. Mimo jiné má vliv stejně jen na první třetinu chodu. Takže jestli to ochudíš tak bude rozdíl ve spotřebě max v decích, ale může se stát že když to přeženeš tak něco poděláš (propálíš píst, zadřeš).
PS: jestli si myslíš že čím větší kopec vyjedeš tím ti to musí víc žrát, kup si radši kolo než se něco stane.
Naposledy editováno 21.03.2013 07:21:47
1 reakcí na tento příspěvek seřízení karburátoru WR450F
2 reakcí na tento příspěvek seřízení karburátoru WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F
Dotaz: může dělat ten bordel se zdecháním zahřátého motoru malá vůle na výfukových ventilech? Podle manuálu má být .20-.25mm, já mám na všech třech ventilech .15mm
Naposledy editováno 04.08.2013 12:20:17
Naposledy editováno 05.08.2013 07:48:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F
Vojta_WR-f píše: PetrXX> Asi blbej dotaz, ale nespletl sis sací ventily s výfukovýma? Já jen že píšeš že na všech třech je 0,15 mm, přitom výfukový jsou jen dva a vůle 0,15 by odpovídala těm sacím.. Ty mají mít mezi 0,1 - 0,15 mm.
no jasně že jo to mně ani netrklo, jestli jsou tři tak jsou to sací a je to OK.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F | Yamahawr | 10 | 19.7.2023 v 21:28 Jenecek |
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F | Zabra | 23 | 2.6.2023 v 07:23 cmiral |
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F | ales181 | 7 | 16.1.2023 v 18:21 Pájmen |
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F | OLDKLADIVO | 0 | 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO |