Dilema: BMW R1150 GS nebo Multistradu?
Pro 1150GS:
pohodlí
spotřeba
vzhled
bezporuchovost
plnotučnej cesťák
kardan
Výbava
Proti:
nuda
zvuk
cena
Pro Multistradu:
Ital s koulema
zvuk
funfaktor
Cena
Proti:
Ital
spotřeba
ani ryba ani rak
nedá se jednoduše obložit kuframa
na delší cestování asi ne uplně vhodný
vzhled
Víc mě v tuhle chvíli s tmavým Démonem v žíle nenapadá, možná pozdějc doplnim
Báwo je super strojovna s mnoha + + + + ale chybí tam ta vyložená čistá radost, neni to takovej funbike
využití:
1 - 2 x do roka cesta ven pokaždý tak 5000 km
Každodenní cesty do práce, výlety po ČR, plánovaný nájezd tak 17tis. ročně + dovči
Na dovči obložit kuframa a s batohem, po ČR sám s tankvakem nebo kufírkem
V.e.n.c.a__zr7s píše: pavel.88> myslím si,že by jsi byl hodně překvapený jak se dá s BMW R1150R jet svižně v zátočinach a s ovladatelností si myslím,že to předčí i Ducati
Měl jsem obě zmiňované v nadpisu a v ovladatelnosti se němčour italce nevyrovná. Je stabilní, dodává člověku pocit jistoty, ale ta váha je znát, Multistrada je o mnoho mrštnější. Svižně se na tom nechá jet, ale tak svižně jako na Multistradě ne. Jak se ten boxer začne točit, tak se klepe jak drahej pes, jakoby říkal "hochu, na tohle já jsem už starej, pojedeme radši pěkně na pohodu, na krouťáček" Na to je ta motorka stavěná a v tom taky exceluje.
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
BobGS píše: ...po zjištění, že je ve městě hrošík skoro stejně ovladatelný jako skůtr hrošík zůstal...
Všemu ostatnímu ve tvém příspěvku věřil,ale tomuhle prostě ne...Leda že si měl nějakou tu novou osmistovku co váží ještě víc co tvůj hrošík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
Anti píše: Všemu ostatnímu ve tvém příspěvku věřil,ale tomuhle prostě ne...Leda že si měl nějakou tu novou osmistovku co váží ještě víc co tvůj hrošík
Kdyby mě to někdo řekl před tím, tak mu řeknu že kecá. Napsal jsem téměř. Pro mě je rozdíl tak malý, že mít motorku navíc je zbytečné. Ducati - jak jsem koupil - problémy s ND, odkapáváním oleje možná jak kdo, ale když jsem spravoval auta, tak fiat, alfa, lancia v podstatě to samé - bezva na ježdění, opravy naprd a objednat ND, to byl docela kumšt, někdy i ny 5x než se trefili. Moc se mi líbí, ale mám moto ma primárně jiný účel než se projet po okruhu, tankovat každých 150km, přetěsňovat a vrtat se v motorce (starší)
V.e.n.c.a__zr7s píše: pavel.88> myslím si,že by jsi byl hodně překvapený jak se dá s BMW R1150R jet svižně v zátočinach a s ovladatelností si myslím,že to předčí i Ducati
Myslíš,takže si na žádný Ducati nejel,co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
zmulin píše: miracziny:Tenhle víkend jsem se mimo jiný svez na 1200GS a LC8 Adventure.GS hodně pohodlný,slušně rychlý,na polňačce trochu zkoprnělý.LC8 letí krásně za plynem,v zatáčkách překvapivě rychlý a na polňačce vede.Cestovní komfort horší.
LC8 je hodně velká paráda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1150GS nebo Ducati Multistrada 1000 DS?
mirazciny píše: LC8 je hodně velká paráda
Při mý vejšce(194cm) mě jenom štvalo to plexi.Turbulence okolo helmy.To mam ale u všech moto tohohle typu.
zmulin píše: Při mý vejšce(194cm) mě jenom štvalo to plexi.Turbulence okolo helmy.To mam ale u všech moto tohohle typu.
mám na tom to delší plexi a fouká na mě míň než na GS.. Jenom je štíhlejší tak mi jde trochu do ramen. Ve 180 jsou ale turbulence znát i přes to plexi pokavaď se trochu nepřikrčim. To pak vidim rozmazaně jak mi hází šiška
Na V-Stromu sem jel jednou Rumunsko a domu sem se taky vracel se sundanym plexi,páč jsem už nemoh vydržet ten randál a vibrace okolo helmy.Po sundání snad uplně aerodynamicky nejtišší motorka...
zmulin píše: BobGS> Hele to jsou takový povšechný povídačky,až se ti divim,že to sem vůbec píšeš
Povšechný? jak pro koho. Pokud se ti pos..e ital, vprostřed sezóny, máš často vystaráno - kamarád stál s dukárnou kvůli imobilizéru a špatnému čidlu půl roku.... Druhý s dukárnou se divil, že mám u Hrošíka suchej motor, nevěřil, že spotřeba je od 4 - 6l, Jemu dukárna brala kolem 8, seřizoval aspoň 2x za rok aby to dalo to co má... mám pokračovat? Mě se na tom jelo blbě, nicméně kdo chce sportovní nářadí a moc nejezdí, rád se v tom vrtá....Na druhou stranu každý má mít, co se mu líbí, ne? Pokud máš jiný názor, neberu ti ho, já mám tenhle.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 67 | 31.5.2024 v 08:56 Rychardi |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |