Na jedné straně panuje přesvědčení, že pan Kozelka má platnou licenci, motorku dle řádů a zaplatí si startovné a vše ostatní tak jako ostatní, jde o nejmenší mistrák a tak je vše plně v pořádku, přestože je pomalý (orientačně Most něco přes 2:10, Brno 2:40), a protože ho to přes pokročilý věk (něco přes 60 let) stále baví, není co řešit, ať si klidně jezdí.
Druhá strana oponuje, že je tak pomalý, že je pro ostatní nebezpečný a nemá tam co dělat. Bohužel mu to dávají na jevo někdy nepříliš vhodným způsobem (velmi sprosté nadávky po závodě apod.)
Jaký máte na celou věc názor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Ty jezdíš aby ses dostal na bednu,ale pan Kozelka pro potěšení.Tam se to financuje střídměji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
musíš počítak kolik přijde takovej kvalitní stan ...
ted jsem ho kupoval a je to mazec :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
DavR1 píše: 2LEKO> no ono to spaní 0kč nebude ...
musíš počítak kolik přijde takovej kvalitní stan ...
ted jsem ho kupoval a je to mazec :(
Tady v Mostě jsem měl vše "půjčený" = 0.- Kč a jinak radši nemluvit,chystáme další sezonu - teoreticky finance ................ hrůza.
Pavel WR+CBR píše: 2LEKO>Hodně záleží na tom, jak "moc vážně" ;) to závodění bereš. Pokud se chceš jen vozit, tak to taky není za darmo, ale náklady jsou úplně jinde, než když budeš chtít "na bednu". Na "pohodové svezení" :shy: bych to viděl asi takhle:
- jedna sada pneu 5 - 8 tis. Kč (podle toho co jedeš za gumy a jak si poradíš např. s DPH
- startovné 3 tis. Kč (nevím to přesně, jezdím jen "cecky")
- benál cca 700,- Kč
- desky, řetězovka, oleje atd. cca 2 tis. Kč
- cesta na okruh 2 tis. Kč
<strong>To je celkem asi 13 až 15 tis. Kč na závod</strong>
Motka, která dá v Brně 2:20 (např. R1), se dá pořídit i s náhradníma kapotama za cca 100 tis. Kč. :thmubup:
Přesně - 2 sady gum a platby za trénink a je to těch 25.t. a to je min. ..........prostě na naše poměry dost peněz na sezonu.A technika jde dopředu moto + doplňky = min.200.tis. - aby byly poháry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Chlubení: 2.a 3. místo - Brno ......a ta žlutá má nového majitele....................jo,p. Kozelku /komplet Ohlins ,brzdy,zapal.a j./
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
ps:ty me znas? ze vis ,ze sem nikdy nezavodil? :D :D
Vůbec se Ti nedivím že bys s tím to hendicapem u Vás v Brands Hatch nenastoupil,taky jsem se tam bál jen to obkroužit,dost členité na naše poměry zláté letiště v Silvestrone. :) :) :)
Zvláště když tě místní zkušení předjížděj skoro všude . :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Když, ale koupíš nějakej fabrickej závoďák, tak to pak lítaj prachy za materiál.
Jezdil jsem TZ350 sada pístů 9000kč, 600km a jsou K.O. 1200km klika K.O.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Jezatec píše: Veterán a veterán je veliký rozdíl!!! Třeba třídy clubsportů, jsou jistě za hubičku, jezdit na Honda CB 400, 500, a jim podobný, je velice levný povožení.
Když, ale koupíš nějakej fabrickej závoďák, tak to pak lítaj prachy za materiál.
Jezdil jsem TZ350 sada pístů 9000kč, 600km a jsou K.O. 1200km klika K.O.
To buď rád, že na TZ jde skoro všechno koupit, i když za ranec. Jsou stroje na který to musíš nechat vyrobit a to je teprv potom :puke:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
A hlavně pamatuj na to, že je to dvouválec řadový, když máš křivý karter, tak to prostě nefunguje a srovnání ve vodorovný dělící rovině, to je fakt balík!!!
Válce, zase problém, nejsou nové, staré na repasi? Blbec jsem si nechal udělat na dobrejch šestikanálech nový nicasil u Staši. Dal jsem nové písty za 9 papírů a ejhle desetina vůle v horní úvrati po sto kilometrech, pak to nefunguje. A už v manuálu ti píšou, že vůle nad 0,1 jest nesmyslem. A písty máš vyměnit, no jo, ale oni počítají stím, že ten válec má pořád 64,00!
Proto jsem začal blbnout s RS250 a nemám problém.
Za kolik koupíš na Juncla 250ccm píst ty? Kolik tě stojí nová vložka do válce?
Jestli jezdíš 350, tak je to problém, na to těch věcí už moc není, ale na dvěpade, si myslím, že není na co skuhrat.
Moje skušenosti s TZ končí v roce 2003, takže ceny věcí mohou být rozlišné od stávající reality.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Jezatec píše: Prusa #94> Písty jsou už jen základní 63,96 přes míru nekoupíš a ojnice už nejsou ty správný 383, ale 3G2, mám štěstí, že jsem koupil spoustu dílů od pana Ševčíka. Hlavně ojnice a kliky. I na Yamahu je nákup dílů omezený.
A hlavně pamatuj na to, že je to dvouválec řadový, když máš křivý karter, tak to prostě nefunguje a srovnání ve vodorovný dělící rovině, to je fakt balík!!!
Válce, zase problém, nejsou nové, staré na repasi? Blbec jsem si nechal udělat na dobrejch šestikanálech nový nicasil u Staši. Dal jsem nové písty za 9 papírů a ejhle desetina vůle v horní úvrati po sto kilometrech, pak to nefunguje. A už v manuálu ti píšou, že vůle nad 0,1 jest nesmyslem. A písty máš vyměnit, no jo, ale oni počítají stím, že ten válec má pořád 64,00!
Proto jsem začal blbnout s RS250 a nemám problém.
Za kolik koupíš na Juncla 250ccm píst ty? Kolik tě stojí nová vložka do válce?
Jestli jezdíš 350, tak je to problém, na to těch věcí už moc není, ale na dvěpade, si myslím, že není na co skuhrat.
Moje skušenosti s TZ končí v roce 2003, takže ceny věcí mohou být rozlišné od stávající reality.
Ani neskuhrám čoeče. ;)
Nevim jak je to s Junákama, ale na našeho dvouválce se nechaj písty vyrobit v Německu. S trochou dobrý vůle by šli použít z Yamahy s vrtáním 56. Čtyři kousky s kroužkama vyjdou bratru na cca 1000 éček. Nemá to nikasil, takže se na tisíciny tolik nehraje i když to pak není ono. Yamaha třipade měla vůli 5 stovek ne?
Vložky si musíš nechat někde odlejt a nechat u někoho udělat.
Klika neexistuje, jediná možnost je opět nechat vyrobit.
Ojnice taky neexistujou, možná jdou po úpravách z něčeho použít.
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Jednou jsem byl v takový dědině u dědka, kterej měl doma hromadu věcí na tyhle vodníky, hlavně nových, za oknem na parapetě byla nová hlava, prostě si tam tak hnila...
Ale to máš asi prošmejděný...
Jinak rád pomůžu...
Kdepák, fotka je s dvouválcem. ;)
Už jsem si zvyknul, že když to postavíš v depu vedle Hondy CB, tak jsou laici z hondice úplně mimo a na Jawku nikdo ani nezdechne.
Prošmejděný to máme akorát u známejch, kteří to kdysi jezdili, jinak nikde jinde. Takže jestli víš o věcech na tuhle potvůrku, tak budu velice vděčen. To víš, infikace dvoutaktním bacilem...........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Dodací lhůta byla přesně jak jsme se dohodli 14dní , takže max. spokojenost ... konstrukce i plachta vypadá dost bytelně a myslím že něco vydrží.
Jmenuje se to Expres , je to nůžkový systém, mám rozměr 3krát 4,5 , vepředu dveře, na bokách okna, a stál 37t s DPH.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
k těmto stanům a to ve výši 15% dle rozsahu objednávky z celkových cen bez DPH.
2. Na webových stránkách, které budou v nejbližší době aktualizovány, máte již nyní možnost naleznout mnoho nových produktů
a služeb, které využijete při plánování Vašich akcí a aktivit.
V sekci ,, Prodejní stánky ,, je to již například v loňském roce rozšířená řada stanů : Master Tent - Flag
- Shop
- Compact
- Junior Tent
V sekci ,, Párty stany ,, naleznete mnoho novinek například : stan s obloukovou střechou v šíři 10m
stan v šíři 15m s ,, prosklenými boky ,,
stany a haly šíře 21, 31m atd.
V sekci ,, Walkways ,, naleznete velmi žádané stany pro prezentaci výrobků a služeb, tento stan se hojně
využívá jako zastřešení ,, průchodů mezi budovami ,,
Veškeré produkty pokud není uvedeno jinak, prodáváme a pronajímáme.
V případě Vašeho zájmu Vám na základě Vaší poptávky zpracujeme nezávaznou nabídku na jakýkoli produkt z naší nabídky.
Pokud budete mít zájem, rádi Vám ve vybrané dny stany osobně předvedeme a to na níže uvedené adrese.
CELTIMA s.r.o.
ČESKÉ MLÁDEŽE 387
LIBEREC 8
Doporučujeme shlédnutí našich webových stránek www.celtima.cz
www.celtimask.sk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
A jsem z toho RACINGU nějaký bez nálady a energie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Ikdyž jsem si původně myslel, že to stojí kolem 20t., bohužel normální cena je kolem 45-50t za rozměr 3 krát 4,5
Vono k těm počtům nákladů bys ještě musel započítat čas a i finanční pomoc kamarádů nebo rodiny,které se kolem všeho točej a bez kterejch by to kolikrát ani nešlo vůbec jezdit.
tady na nettu to nemá cenu rozvijet.Na to je nejlepší pokecat v depu.
Dříve na různá soustředění se těšíval i můj otec,který nebyl zapálený příznivec mého závodnického počínání,ale bez kterého bych začal daleko pozdějc pokud bych vůbec začal.
1 reakcí na tento příspěvek Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Jak je ten tvuj stan velky kdyz se ho zbalis? Na vleku uz mam tak plno. :/