Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu
2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Díval jsem se na do rejstříku kdo vlastně vlastní Jawu a pak jsem koukl na ty jména na netu .. No nevím .. ale asi se tam děly různé věci ...
Když si vemete,kolik toho prodává Honda a Yamaha a kde jsou v těch malých objemech Čín'ani,tak za ty ceny co je dnes Jawa to bude mít moc těžké ... To by musel být silný partner,poměrně rychle nabídka aspon' 5 strojů a ... Nevím,na to aby vstali z popela je podle mě už moc pozdě ...
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
No bavíme-li se tu o vzhledu tak podle mě hornet po této modernizaci krutě degradoval..alespoň co se mého názoru týče.. přední maska taky pěkně sci-fi jak sundaná z hlavy predátora, pak zmiňme třeba ten polovýfuk trčící na pravý straně.. jako hnusnou motorku bych to neoznačil ale elegantně a uceleně na mě teda taky nepůsobí to starší hornet s klasickým kulatým světlem to byla jiná.. a když sme u toho jak na vás ostatní působí třeba nová husqvarna nuda?
Naposledy editováno 17.08.2012 09:45:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Bejt ta Yuki aspon 250, nebo líp dvouválec 400 ccm, tak cestuje do mojí garáže!
Proti konkurenci jsou super drátěný kola a zadní kyvka, zbytek vypadá fakt nepovedeně,čočky je dobrý nápad, ale provedení vsazení do kapot tragický, každý modelář by tu kapotu s čočkama napasoval líp. A ten zbytek je snad ještě horší
Montyjawa píše: Mám JAWU 660 doma, nějakej kilák jsme na tom najel - a nic moc. Zpracování nesrovnatelný ani s italama, natož s japoncema. Proč asi tady jsou tři registrovaný Jawy 660,ale 70 Yamah XT 660?
Bejt ta Yuki aspon 250, nebo líp dvouválec 400 ccm, tak cestuje do mojí garáže!
To až uvidí Memphis, tak mu praskne ...To´s mu neměl dělat...
S tím číňanem máš pravdu, přitom 350 dvouválec mají v Daytoně 350.
milan1963 píše: K původní otázce: toto už se tu několikrát omílalo a výsledek ? Stále stejná diskuse. Osobně jsem fandou Jawy a Čechem, takže na Jawu koukám možná trochu "pokřiveným", neobjektivním pohledem, ale pořád mi není jasné, proč někdo Jawu tak nesnáší a i kdyby vyrobila motorku ze zlata, bude špatná. Odkdy je vidět tento pohled? 10 až 15 let?
Plně chápu, že Jawa si uškodila výrobou typu 650. Ten má samé mouchy, u nás jich jezdí poměrně dost vzhledem k počtu asi 460 vyrobených kusů všech modelů. Kdo si Jawu 650 koupil, přičemž chtěl jezdit, byl těžce zklamán. Tady pověst opravdu utrpěla. Sportard 660 je úplně jiný technicky, je to spolehlivá a povedená motorka, vzhled nechme stranou, to je subjektivní věc. A cena? Podle mě přiměřená, berme v úvahu, že tato motorka nikdy nebude co do počtu vyrobených kusů na úrovni Horneta, Transalpa atd. a proto za jistou EXKLUSIVITU se platí!! Kdo toto nepochopí, nemá cenu s ním dál diskutovat. Pro porovnání: americký HD taky není vzorem spolehlivosti a vrcholem techniky a přesto za něj fandové dají podle mně dost velké peníze.
Neřekl bych tedy, že Jawa neumí.
S těmi malými kubaturami - tady je pravda, že taková 250 je moc povedená motorka a škoda, že továrna s ní letos už chce skončit. Toto rozhodnutí bych určitě přehodnotil a dál vyráběl. I ty malosériové či kusové "retra" californian, atˇuž s dvou či čtyřdobým motorem by se měly vyrábět, i když ani tady nikdy výroba asi nepřesáhne desítky kusů. Atˇuž 660, nebo 250, jsou to povedené motocykly a pokud veřejnost uvidí, že jsou spolehlivé, snad i pěkné (a zase subjektivní názor) , tak na nich může Jawa obnovovat svou pověst kvalitní , tradiční domácí značky.
Cau. To s tim prirovnanim exklusivity k HD bych neprehanel. Podle mne na to ta znacka nema, protoze narozdil od HD nevyrabi plynule to samy ( pokud beres klasicky HD ), ona ani ta znacka plynule nevyrabi. Vsak to bylo: statem rizeny co, kam a podle jakyho planu, potom rozkradacka, utlum, slabý vykriky do tmy, potom uz skoro totalni rozkradacka a ted stavej puzzle od ruznejch dodavatelu. Nemuzes se ohanet nadprumernou cenou za exkluzivitu, kdyz mas "zkazeny zuby".
On Sportard sam o sobe nebude po technicky strance nejak spatnej, ale proste to nezmeni pohled na znacku a i kdyby, tak je to porad jeden model a ve finale, co je na tom jawackyho? Uz jsem to tady psal v nejakym podobnym tematu: Jawa by si mela vzit priklad z toho, kdyz se potacela MZ a nakonec to stejne nedala ( to mela x ruznejch modelu zaroven, lepsi sit, mnohem silnejsi kupni sila nemeckyho trhu a vlastne vsechno lip... ).
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
Samo to neomlová Jawu jako výrobce nebo tak ,..jen mluvím o tom že máte moto už doma v garage.
Sukin: to s příchodem japonců asi říkali taky, pak přišla CB 750 - a prostě řekli - je to nejlepší motrka a bylo vymalováno, došly argumenty.
Jsem příznivce jawa, ale netoužím po ní teď.
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Dolin píše: Myslím že je jedno jestli je to celosvětová nebo okresní "exkluzivita". Za 20 let to bude jedno a bude stát to co teď nová,..na rozdíl od japonce,... Je jedno jestli se ceny 500OHC nalhávají,..Když ji chceš tak 250 a moc níž to nejde....
IMHO srovnání se starým půllitrem dost pokulhává. 500 OHC byl v kontextu doby jediná vyráběná velkoobjemová motorka v ČSSR (Rusa by si v té době nikdo nepořídil), dále 500 OHC získala obrovské ohlasy na zahraničních trzích a v neposlední řadě to byla česká motorka s českým motorem, nikoli (majitelé odpustí) splácanina "co svět dal".
To, že cena 500 OHC je uměle vyšroubovaná kšeftaři, jsi zmínil sám.
U sportarda navíc není IMHO možné argumentovat tím, že to "za dvacet let bude mít stejnou cenu", protože na tak dlouho si nikdo motorku nepořizuje a spotřebitele zajímá hlavně užitná hodnota teď (případně prodejní za pár let), nikoli hodnota tržní "někdy možná".
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar | Harmi | 17 | 3.1.2022 v 19:08 Harmi |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport | Asim123 | 2 | 20.8.2019 v 22:12 maspe |