paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
4.8.2012 v 23:20
ze u eSVa tam ty koniky proste chybi! dnes statovka, mirny stoupani s dvema pruhy smer hore. jedu si cca tech 160-170km/h a co si budeme nalhavat tady uz to zrychleni neni zrovna dvakrat svetovy a co nevidim... zleva me bere za***na fabka ta klasicka stara trivalcova jebka no ja myslel ze me vomejou mozna kdybych za to jeste vic vzal tak by tam za par dni byly ty dve kila ale nechal sem to plavat ale dnes neusnu

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 10:56 | Nahoru | #61
assassin> přesně o tom to je, co já bych se 4válcem dělal na rozbitých cestách a polňačkách, každému sedí prostě něco jiného

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 11:20 | Nahoru | #62

AdosR píše: Taky si říkám že to nebyla Fobia HTP. To není možný totiž. Beztak Rs ale na zadních dveřích nalepky htp. Ale dávat tam nálepky aby se to nekrado? Každej trochu znalec pozná že je to Rs ikdyž má vzadu nálepky Htp. Co se týče hádek v2 vs 4v tak prostě každýmu sedí něco jinýho. Já měl R1 a starou ninju, projel jsem Vtr sp-1 a rsv atd a ted se vracím k 600ccm abych si užil srandu a hrál si z mašinou a ne ona se mnou, a pak mě někde vyjebala do kopřiv.


Přesně tak!V2 je pro chlapáky Ty čtyřválcový šestky jsou jak šidítka pro náctiletý holky Ale i ta tě může vyjebat do kopřiv

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 11:27 | Nahoru | #63

kury72 píše: Přesně tak!V2 je pro chlapáky Ty čtyřválcový šestky jsou jak šidítka pro náctiletý holky Ale i ta tě může vyjebat do kopřiv



Woe, tak teď jsem se teda zasmál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 11:33 | Nahoru | #64
italšrot> Jak jsi zacal psat o tom navratu na sestku tak jsem se normalne lekl ze ten magor co denno denne jezdi po meste od rondlu k merkuru full gas na te zluto-cerne gsxr jsi ty

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 11:34 | Nahoru | #65
Tak já mám 2V proto, že bych se na 4V zabil...v otáčkách kde u 2V cejtím kopanec tak je 4V zdechlina a když už se k tomu kopanci u 4V dostanu tak letím po okresce jak magor vystřelenej z katapultu 200+km/h...Mám to otestovaný na CBR1000RR 08, prostě nudný lineární zrychlení a věci se začaly dít až když jsem začal podřazovat a statečně držel do Red Line, jinak elektromotor bez gulí, rychlej to jo, ale zjistím to až když kouknu na tacho...elektromotor GSX1000R K1 mi příjde o dost lepší a zábavnější A uřídit 4V mi přijde o dost lehčí než 2V...

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 12:08 | Nahoru | #66

Creck píše: italšrot> Jak jsi zacal psat o tom navratu na sestku tak jsem se normalne lekl ze ten magor co denno denne jezdi po meste od rondlu k merkuru full gas na te zluto-cerne gsxr jsi ty


Zas takový magor nejsem ale už jsem o něm slyšel. Kdopak se přizná nebo napráská?

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 12:11 | Nahoru | #67
assassin> Jen jsem tím chtěl říct, že mnozí papouškují něco co sami nezkusí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 12:13 | Nahoru | #68

kury72 píše: Přesně tak!V2 je pro chlapáky Ty čtyřválcový šestky jsou jak šidítka pro náctiletý holky Ale i ta tě může vyjebat do kopřiv


........... a zapoměl jsi dodat, že ta šestka pro holky tvoji motorku pro chlapy pojezdí jak v zatáčkách ta na rovinkách.

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 12:54 | Nahoru | #69
A není tohle dohadování V2-V4 úplně vo hovně? Každej máme přece jinak nastavený priority.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 13:12 | Nahoru | #70

italšrot píše: ........... a zapoměl jsi dodat, že ta šestka pro holky tvoji motorku pro chlapy pojezdí jak v zatáčkách ta na rovinkách.


To je dobrej argument,jako od kluka z první třídy héééč já mám rychlejší autíčko Každej má svoje,ale řadovej čtyřvál a navíc v šestce,na mě opravdu působí jako šidítko pro náctiletý holky a není to vůbec o rychlosti,to si asi nepochopil.Jak už tady někdo psal,pro mě je to taky bezcharakterní elektromotor Kvality V2 jsou někde jinde je to bajk, na kterým nemusím jet dvěstě a přesto se tlemím do přílby a vo tom to je nééé

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 14:05 | Nahoru | #71
ctu si tak unorovy cislo '11 Motocyklu a v nem clanek "Kolik koni staci ke stesti? Vykon versus emoce" (byl tam jednobuch, V2, R3, R4) a po 12ti strankach je vysledek takovy ze ke stesti staci cca 100k a co se agregatu tyce: Kdo pilotuje V2,proziva pocit nadrazenosti. A nejde jen o pocit... - Andreas Bild, o R4: Takovy nadbytek vykonu a zadna ochrana pred vetrem. Jeji zatah si zasluhuje respekt. A konec dohadovani

2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 14:35 | Nahoru | #72
Co se divis, 4 kola jsou rychlejsi :) Treba v Brne dostane nejrychlejsi MotoGP od auta pres 20 s na kolo. Ale to nevadi, motorky maj jiny vyhody - nic neuvezes, zmoknes, zmrznes, upeces se, lehnes na sterku, proste ty emoce :)

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 14:51 | Nahoru | #73

Franta. píše: Ale to nevadi, motorky maj jiny vyhody - nic neuvezes, zmoknes, zmrznes, upeces se, lehnes na sterku, proste ty emoce :)



Woe, mám dost

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 16:01 | Nahoru | #74

Franta. píše: Co se divis, 4 kola jsou rychlejsi :) Treba v Brne dostane nejrychlejsi MotoGP od auta pres 20 s na kolo. Ale to nevadi, motorky maj jiny vyhody - nic neuvezes, zmoknes, zmrznes, upeces se, lehnes na sterku, proste ty emoce :)


DOBRÝ

2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 16:19 | Nahoru | #75
A neni to krasnej pocit stacit na vydechlym polomotoru nekomu s modernim litrovym superbikem? me to dycky potesi.

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 16:26 | Nahoru | #76
pylot> Jejda to aby jsme jezdili porad na 4V litrech na plne koule, protoze kdyz nas nahodou nekdo predjede tak jsme zostuzeni, poslapani a defacto byl ziskan nas skalp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 18:42 | Nahoru | #77

kury72 píše: To je dobrej argument,jako od kluka z první třídy héééč já mám rychlejší autíčko Každej má svoje,ale řadovej čtyřvál a navíc v šestce,na mě opravdu působí jako šidítko pro náctiletý holky a není to vůbec o rychlosti,to si asi nepochopil.Jak už tady někdo psal,pro mě je to taky bezcharakterní elektromotor Kvality V2 jsou někde jinde je to bajk, na kterým nemusím jet dvěstě a přesto se tlemím do přílby a vo tom to je nééé


Prosím tě o jakém kvalitním V2 tady píšeš... o SV? Prober se z té diskotéky! Motorově slabounká, brzdy nahovno a do zatáček aby jsi ji cpal heverem, tak co ty tu meleš za hovna!? Ostrá sportovní čtyřválcová šestka na tebe působí jako šidítko pro holky a sám jezdíš rozpočtové SV! Tak co chceš srovnávat? Špičku mezi sportovníma šestkama nebo nejhorší velký twin co kdy slezl z výrobní linky! Ty seš fakt tvrďák co má motorku pro chlapy, že? Já litrové twiny měl a jezdil, vím kde jsou silné a kde stojí za prd. Ale to je řeč o Ducati, RSV nebo SP, ale tím výčet špičkových velkých V2 končí. To TL je oproti SV aspoň opravdu motorka pro chlapy.

Naposledy editováno 05.08.2012 19:21:43

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 18:44 | Nahoru | #78

pylot píše: A neni to krasnej pocit stacit na vydechlym polomotoru nekomu s modernim litrovym superbikem? me to dycky potesi.


Nevím o čem mluvíš! Naopak tady týpek přiznal, že SV nemá ani na třívalcovou Fabii HTP.

Naposledy editováno 05.08.2012 19:02:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 21:30 | Nahoru | #79

italšrot píše: Prosím tě o jakém kvalitním V2 tady píšeš... o SV? Prober se z té diskotéky! Motorově slabounká, brzdy nahovno a do zatáček aby jsi ji cpal heverem, tak co ty tu meleš za hovna!? Ostrá sportovní čtyřválcová šestka na tebe působí jako šidítko pro holky a sám jezdíš rozpočtové SV! Tak co chceš srovnávat? Špičku mezi sportovníma šestkama nebo nejhorší velký twin co kdy slezl z výrobní linky! Ty seš fakt tvrďák co má motorku pro chlapy, že? Já litrové twiny měl a jezdil, vím kde jsou silné a kde stojí za prd. Ale to je řeč o Ducati, RSV nebo SP, ale tím výčet špičkových velkých V2 končí. To TL je oproti SV aspoň opravdu motorka pro chlapy.


Ty si to RSV prodal,tak asi moc chlap nebudeš co? Říkat o motorce,která má krouťák 102 v 7200otáček, že je motorově slabounká je bomba už to nehul Sjeť si kolejničku a jeď se projet na té své superhusté šestce s megakrouťákem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 21:36 | Nahoru | #80

kury72 píše: Ty si to RSV prodal,tak asi moc chlap nebudeš co? Říkat o motorce,která má krouťák 102 v 7200otáček, že je motorově slabounká je bomba už to nehul Sjeť si kolejničku a jeď se projet na té své superhusté šestce s megakrouťákem


Proč jsem prodal RSV tě nemusí zajímat. SV je opravdu velmi slabý V2 (tuším, že slabší je jen VTR) To, že má krouťák 102 je možné, ale ten musí jít ruku v ruce s výkonem. Je líná, stará, rozpočtová a například starší TLR/S je proti ní pěkně nasraný V2. Hold jsi sáhl po tom na co máš. Přeji ti hezký zbytek sezóny a neber tady všechno tak vážně.

Naposledy editováno 05.08.2012 21:37:44

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 21:42 | Nahoru | #81
No ,a ve finále Vás holky rozseká nějakej majitel 6-ti válce. Stačí v kecech,jelikož na ježdění pro psaní příspěvků nemáte čas. Pak má hustokrutej bourák na zadní gumě plešku jak choprista, bo jezdí rychle jenom rovně. Do mě se neserte, mám servis na moto, tak ke mě dojebe hodně takových borečků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 21:47 | Nahoru | #82

italšrot píše: Proč jsem prodal RSV tě nemusí zajímat. SV je opravdu velmi slabý V2 (tuším, že slabší je jen VTR) To, že má krouťák 102 je možné, ale ten musí jít ruku v ruce s výkonem. Je líná, stará, rozpočtová a například starší TLR/S je proti ní pěkně nasraný V2. Hold jsi sáhl po tom na co máš. Přeji ti hezký zbytek sezóny a neber tady všechno tak vážně.


Já to vážně vůbec neberu Koupil jsem si to co se mi líbí,kdybych koupil třeba i novou šestku,byli by to pro mě vyhozený prachy

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 21:49 | Nahoru | #83

kury72 píše: Já to vážně vůbec neberu Koupil jsem si to co se mi líbí,kdybych koupil třeba i novou šestku,byli by to pro mě vyhozený prachy


Tak jako pro mně bylo RSV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 21:49 | Nahoru | #84

italšrot píše: Proč jsem prodal RSV tě nemusí zajímat. SV je opravdu velmi slabý V2 (tuším, že slabší je jen VTR) To, že má krouťák 102 je možné, ale ten musí jít ruku v ruce s výkonem. Je líná, stará, rozpočtová a například starší TLR/S je proti ní pěkně nasraný V2. Hold jsi sáhl po tom na co máš. Přeji ti hezký zbytek sezóny a neber tady všechno tak vážně.



s šestikilem bude rychlá zhruba stejně, jasně že gsxr má lepší podvozek kterej se ale projeví jenom na okruhu.

Nicméně je to tak že když má něco 120 a 125 koní, jede to skoro stejně.

e: jinak já proti šestkám nic nemám, naopak si myslím že by mě bavila třeba R6, ale nezkoušel jsem

Naposledy editováno 05.08.2012 21:50:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 22:01 | Nahoru | #85

Stev píše: s šestikilem bude rychlá zhruba stejně, jasně že gsxr má lepší podvozek kterej se ale projeví jenom na okruhu.

Nicméně je to tak že když má něco 120 a 125 koní, jede to skoro stejně.

e: jinak já proti šestkám nic nemám, naopak si myslím že by mě bavila třeba R6, ale nezkoušel jsem


Tady nesouhlasím. GSX-R má nejen lepší podvozek, ale i brzdy a motor. Sice nemá silný spodek, ale to lehce kompenzuješ vyššími otáčkami. Výkon 95kw je znát, tam kde SV1000 končí GSX-R dostává kopanec. Na RSV jsme jezdil na krouťák, to bylo kolem 7500 tis. ale i tak mi prostě šestky ujížděli. Před zatáčkou se na mně nalepili a na výjezdu se přeze mně přesypali. Nebyla šance se jich držet, letí jak splašené a myslím, že jim ani nevadilo, že na ně hulákám, že nemají charizma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 22:24 | Nahoru | #86

italšrot píše: Tady nesouhlasím. GSX-R má nejen lepší podvozek, ale i brzdy a motor. Sice nemá silný spodek, ale to lehce kompenzuješ vyššími otáčkami. Výkon 95kw je znát, tam kde SV1000 končí GSX-R dostává kopanec. Na RSV jsme jezdil na krouťák, to bylo kolem 7500 tis. ale i tak mi prostě šestky ujížděli. Před zatáčkou se na mně nalepili a na výjezdu se přeze mně přesypali. Nebyla šance se jich držet, letí jak splašené a myslím, že jim ani nevadilo, že na ně hulákám, že nemají charizma.


To je právé ono. V běžným provozu využiju mnohem víc sílu V2 než po otáčkách prahnoucí šestku U V2 je právě bomba jezdit na krouťák Menší objem se dá sice kompenzovat otáčkama,ale už to je něco jinýho,než když to jde pěkně od spodu. U šestky a navíc SS se nedá o nějakým krouťáku vůbec mluvit,ten tam prostě není a nikdy nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 08:03 | Nahoru | #87
kury72> No vidíš... kdyby jsi hned jako první příspěvek napsal, že šestka nemá spodek tak jsme si mohli odustit ty spory. Jasně, že namá spodek tak jako V2 zase vršek a proto každý jezdí to co mu vyhovuje. Mně sportovní jízda a tak rád točím, ale jen když chci aby jela jak splašená. Na běžnou jízdu -třeba abych spráskal nějaký ten V2- ji nějak extra točit nemusím. (několikrát vyzkoušené, jezdím s klukama co sedlají převážně V2 a měl jsem v garáží současně V2 i Ř4) Jinak koukám, že jsi od Olomouce. Jezdíme se vyblbnout do Šternberku na Ecce Homo, můžeme se domluvit a porovnat časy. Myslím, že budeš překvapený. Na RSV jsem se času na K7 ani nepřiblížil. Ale to není přeměřování péra, jen takový hec.

Naposledy editováno 06.08.2012 08:38:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 08:44 | Nahoru | #88

italšrot píše: Tady nesouhlasím. GSX-R má nejen lepší podvozek, ale i brzdy a motor. Sice nemá silný spodek, ale to lehce kompenzuješ vyššími otáčkami. Výkon 95kw je znát, tam kde SV1000 končí GSX-R dostává kopanec. Na RSV jsme jezdil na krouťák, to bylo kolem 7500 tis. ale i tak mi prostě šestky ujížděli. Před zatáčkou se na mně nalepili a na výjezdu se přeze mně přesypali. Nebyla šance se jich držet, letí jak splašené a myslím, že jim ani nevadilo, že na ně hulákám, že nemají charizma.



to je ale lepším výjezdem, na šestce je to prostě jednodušší trefit abys byl rychlej, třeba na dálnici byste si moc ujíždět neměli. To je moje zkušenost.

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 09:08 | Nahoru | #89

Stev píše: to je ale lepším výjezdem, na šestce je to prostě jednodušší trefit abys byl rychlej, třeba na dálnici byste si moc ujíždět neměli. To je moje zkušenost.


Tachometrovejch jsem jel 265km/h,ty novější šestky jedou tak kolem 270,ale to je úplně jedno,jestli jede 260 nebo290,aspoń pro mě v běžným provozu.Na okruh nejezdím a 95% km který najedu kolem komína je stejně tak do 180 a do této rychlosti je právě největší síla V2 žádný velký točení a je to tam,však to dobře znáš VTRko máš v krásným stavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 09:28 | Nahoru | #90

italšrot píše: kury72> No vidíš... kdyby jsi hned jako první příspěvek napsal, že šestka nemá spodek tak jsme si mohli odustit ty spory. Jasně, že namá spodek tak jako V2 zase vršek a proto každý jezdí to co mu vyhovuje. Mně sportovní jízda a tak rád točím, ale jen když chci aby jela jak splašená. Na běžnou jízdu -třeba abych spráskal nějaký ten V2- ji nějak extra točit nemusím. (několikrát vyzkoušené, jezdím s klukama co sedlají převážně V2 a měl jsem v garáží současně V2 i Ř4) Jinak koukám, že jsi od Olomouce. Jezdíme se vyblbnout do Šternberku na Ecce Homo, můžeme se domluvit a porovnat časy. Myslím, že budeš překvapený. Na RSV jsem se času na K7 ani nepřiblížil. Ale to není přeměřování péra, jen takový hec.


Ecce Homo jsem rád,když projedu autem,když kolem mě lítaj ti bezmozci přes plnou čáru Jinak vteřinky jsem honil tak před dvaceti rokama,dnes když mám rodinu,tak jezdím tak abych se vždycky vrátil Ale stejně mě zaráží,že si tady asi jedinej,co šel z litra na šestku to je dost divný.Hodně lidí to dělá právě naopak,protože je přestane bavit to pořád točit do bezvědomí,aby to jelo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist