Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
edit: v sosnovej byc spráskal nejednoho na šestce i s RS250.
Naposledy editováno 05.08.2012 08:32:32
2 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Ten litrový vtwin jak má výkon hned odspodu se dá aspoň využít na silnici tak mi to přijde praktičtější, na druhou stranu jak jsem jel na tom dvou ventilu od dukny tak spodek super ale čekal jsem že se bude dít něco nahoře jak jsem zvyklý ze 4válu a ono nic haha, ale ten 4ventil je asi něco jiného. Je pravda že občas jedu městem a tam ten V2 asi moc příjemný nebude. Všechno má své pro a proti, asi to bude chtít si půjčit od dealeru a pořádně se na tom projet aby člověk měl představu. To 750 mě stejně láká, lehký jak 6tka a výkon použitelný jak na silnici tak okruhu, co jsem slyšel tak ze sportu nejpohodlnější a s vyšším plexi to může být i praktický docela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Naposledy editováno 05.08.2012 09:05:20
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
od spodku nejede , od 6 tis to jde , nad 12tis je to mazec , na okruh jako stvořená!
Před týdnem jsem taky projížděl novou gsxr 1000 ,..a to už bylo příliš , to byl
masakr..!
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
enusim2 píše: a ja mel prime srovnami mezi cbr600 f4 a moji gsxr 750K1 a ten spodek to byli uplne o necem jinem. spis bylo zajimave ze ve vrsku kdyz jsme jeli treba kilem a oba zatahli tak jsem cekal ze mu zacnu vic ujizdet.ale k tomu spodku: pujcili jsme si motorky a ja mel pocit ze sedim an trikolce.ten rozjezd atd byl tak pohodovy,lehky.kdyzto u 750 jsem se rozjel a hned to zarazilo do zadu.bylo to o dost znat,na semaforech atd.a 600 si vytocil a jela taknejk furt normalne.u 750 sla na záda.
Jestli to nebylo tím vyšším objemem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: italšrot> Jako nejvíc tu motorku bych využíval na kravení okolo komína, 5x do roka Sosnova a třeba 2x do roka velký okruh, ale zase když bych tam jel tak bych chtěl aby ta motorka tam fungovala jak má,nehoupala se a trochu jela. Tak přemýšlel jsem o litrovým SV, ale co jsem slyšel podvozek žádný zázrak brzdy o dost horší než u fazera, tak mi to přijde k ničemu jít do něčeho takového, je pravda že jsou za zajímavý peníze, ale oproti gsxr je to rozpočtovka víceméně. Je to nějaký zapeklitý, to co je na špičce jsou u japoncu nepohodlný silnice, a u talianu ty naháči se sportovním podvozkem jsou pro mě zatim drahý, to bych musel nějakou dobu šetřit. To kdyby vyrobili japonci litrovýho fazera s váhou 190-200kg a komponentama s R1 a výkonem tak 130-140 koní a aby to táhlo pěkně odspoda.
Dle tvého textu je jedinná správná odpověd:Raptor 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: Hockin> No jo ale těch je ještě méně než ducati a odvařený z toho designu nějak nejsem, ale asi je to dobrá strojovna!
A včem je problém,že je jich málo?Aspon to není tuctovka.
Motorka je to fakt dobrá.bezmála stejný fun faktor jak Ducna
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: Hockin> i když ty modely s tim klasickým světlem jsou pěkný, ale toto je pěkně hnusný http://www.motorkar...-399167.html [/quote]
to máš pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: Hockin> No když s tim flaknu tak se něco asi bude shánět hodně špatně a draze, i když ducati je to samý ale ty jsou fakt jedinečný a pěkný tak tam s tím člověk počítá že to není nejlevnější zábava.
bych neřekl
Alexandr píše: italšrot> Taky mám stejný, když budou prachy tak monster, když ne tak sice ne nějak jedinečný gsxr 750, ale o to funkční a časem prověřený.Ono ta K5 a K6 vypadají taky moc pěkně
Rozumné a od K6 jsou GSX-R desingové pecky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: VlastíkPlamínek> No tak furt bude levnější najít díly se zbořených gsxr kterých je mraky,spoustu sílu z 600 pasuje na 750. Asi origo díly budou u talianu stejně drahý, ne li dražší u Japonců, to netuším. Tak ty jsi znalec italských strojů, jaka je kvalita těch starších monstrů, vím že když se tam mění včas ty půl kroužky, tak je ten dvouventil nesmrtelný ale jakmile se na to někdo vysere tak ten ventil spadne do válce a je malér. Možná nemám pravdu, moc se v motorech nevyznám. Ty starý monstry m 1000, s4, jsou pěkný ale nejsou moc levný a jsou o starších ročníku.
tak zrovna monsterů jezdí po světě půlek takže s jetými díly není problém. Po uplně starých bych asi nekoukal, podívej se po posledních M1000 nebo s4r. Dvouventily jsou skutečně nesmrtelné. Servis není nic drahýho - pro info, olej, řemeny, ventily, půlkroužky apod za 7000 v ofic servisu. To mi nepřijde nic hroznýho.
Hlavně aby to nebylo napadený kutilem
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
jestli chces spodek, tak kup R4 litra a uvidis tu pumelenici
Tuono kdepak, to ma kazdej debil...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |