990 Adventure S
990 Adventure R
990 Adventure Dakar
LC8 950 Adventure
LC8 950 Adventure S
2 reakcí na tento příspěvek KTM !!!
tak snad se nespletu
KTM 950 - normální verze - karbec
KTM 950 S - vyžší verze - karbec
KTM 990 - normální verze - stříkačka + ABS
KTM 990 S - vyžší verze - stříkačka
KTM 990 R - vyžší verze - stříkačka model od roku 2009, větší výkon než předchozí ročníky + jiná palubovka
asi tam jsou i další rozdíly, ale to ti řeknou jiní přesně, já zase takovej technik nejsem
karbec se dělal do roku 2005
stříkačka od 2006
od 2009 - novej model - jiný budíky, větší výkon
dle mechanika nejlepší ročníky jsou 2007 a 2008
1 reakcí na tento příspěvek KTM !!!
biker01 klidně se zeptej i na jiný věci jestli potřebuješ.
2 reakcí na tento příspěvek KTM !!!
1 reakcí na tento příspěvek KTM !!!
Jinak jsem se rozhodoval stejně jako ty mezi 1200GS a KTM a jsem rád že jsem zvolil pro KTM. Fakt bych neměnil
Jinak s tou 800GS je to opravdu , to bych hodně rychle zavrhnul být tebou.
A díkec, parťák na dovolený mi chybí, na druhou stranu je potřeba se s dotyčným znát aby to proběhlo všechno hladce, takže se nebráním ničemu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
naprcccs píše: 800GS nezničitelné? málo čteš
Alternátor o tom se ví,ale co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
Ďuričko píše: Alternátor o tom se ví,ale co dál?
mě stačil cestopis od Dufina, který koupil novou a jel s tím do Mongolska... zadřelo se to a to nebylo jedinné, co se posralo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
A co se týče toho cestovního parťáka do budoucna, jasný že bychom se před tím někde sešli a probrali to mezi čtyřma očima, kde by pak hrálo ve finále roli to, jestli si jeden druhýmu sednem že jo...
2 reakcí na tento příspěvek KTM !!!
Mat... Mohl by jsi mi prosim rict proc byli rocniky 07 08 nejlepsi? Ja bych preferoval spis 08 nahoru...
Co se týče proč 2007 a 2008, jak jsem psal je to dle slov mechanika, který ty motorky dělá denno denně.
Naposledy editováno 05.08.2012 10:13:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
Kamoš měl 1100GS, pak 1150 GS, pak 800GS, a teď má zase 1100GS tak asi to o něčem svědčí.
u těch 800GS zrovna on myslím vozil na cesty náhradní IMO, že se to tam sere tak aby někde nezůstal stát, což mě teda přijde šílený. Ale k BMW ti to řeknou líp ostatní.
naprcccs píše: mě stačil cestopis od Dufina, který koupil novou a jel s tím do Mongolska... zadřelo se to a to nebylo jedinné, co se posralo.
Můžeš hodit odkaz prosím tě,rád bych si to prošel,800GS bych moc chtěl...thx
E:už to mam
Naposledy editováno 05.08.2012 12:50:35
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
biker01 píše: Mat> Díky za další info Mate, tak jo hele, já zas nejsem nějaký tvrdohlavý parťák, právě naopak, rád si nechám poradit, to 800GS teda pouštím z hlavy, ještě mi tam trochu vŕta hlavou R1150GS, nevím proč, asi že jsem teď někdy videl video, jak si to tam tři kluci hasili po poušti snad někde v Maroku a fakt to jelo jak lokomotiva, ale měl jsem ho i vytipovanýho v tom širším okruhu motorek co jsem chtěl.
A co se týče toho cestovního parťáka do budoucna, jasný že bychom se před tím někde sešli a probrali to mezi čtyřma očima, kde by pak hrálo ve finále roli to, jestli si jeden druhýmu sednem že jo...
já osobně KTM nevěřím, bral bych to všemi deseti, ale nikam dál bych se asi nepustil.
nedávno jsem koupil 1150 ADV a jsem nadšen, zkus se na tom projet a uvidíš.
Black píše: Rko ma vyssi zdvihy, silnejsi motor a pozna se podle oranzovyho ramu. Verze Dakar je jeste o neco vyssi nez R. Do roku 08 neni mozny menit palivovy mapy, treba pri montazi ladaku coz by me osobne od koupe dost odrazovalo.
Mat... Mohl by jsi mi prosim rict proc byli rocniky 07 08 nejlepsi? Ja bych preferoval spis 08 nahoru...
Verze Dakar je jen modrá nízká verze s orange padáky a semiš sedlem, v současný produkci e eRko nejvyšší.
naprcccs píše: já osobně KTM nevěřím, bral bych to všemi deseti, ale nikam dál bych se asi nepustil.
nedávno jsem koupil 1150 ADV a jsem nadšen, zkus se na tom projet a uvidíš.
Proč KTM nevěříš? Mám teď aktuálně najeto 50 000km bez problému, z toho 50% ve fakt těžkým bordelu. Když ji dáš servis nesere se...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
naprcccs píše: já osobně KTM nevěřím, bral bych to všemi deseti, ale nikam dál bych se asi nepustil.
nedávno jsem koupil 1150 ADV a jsem nadšen, zkus se na tom projet a uvidíš.
Kecy.Přesedlal jsem na LC8 z GS1150 a jedině na GS jsem se někokrát vracel domů na korbě dodávky.Za servis (mimo servisní intervaly) GS jsem poslední rok utratil 50tis Kč a pak už šla ta pomsta za sudety z baráku.KTM jsem kupoval s 15 000km a teď má 74 tis km.Po celou dobu bez poruchy a domů jsem se vracel vždy po vlastní ose .To nemluvím o tom,že na rozdíl od GS1150 se na LC8 opravdu svezu.GS je motoricky mrtvola.
Na GS jsem odjezdil cca 80 000 km.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
1100gs vydrží asi vážně hodně podle ohlasu, ale mě osobně se nelíbí a s KTM to nelze srovnat!
chce se to svést a garantuju ti, že jak projedeš KTM a pokud se nebudeš bát a dáš ji za uši, tak tě ta motorka chytne a nebudeš už chtít z ní slézt. Tahle motorka je fakt ojedinělá, ať si Bramborákysti říkaj co chtěj. Já to nikomu neberu BMW je určitě taky dobrý, ale já bych KTM nevyměnil a po poslední diskuzi s mechanikem ani za novější model kterej mě docela lákal kvůli většímu výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM !!!
restore píše: Kecy.Přesedlal jsem na LC8 z GS1150 a jedině na GS jsem se někokrát vracel domů na korbě dodávky.Za servis (mimo servisní intervaly) GS jsem poslední rok utratil 50tis Kč a pak už šla ta pomsta za sudety z baráku.KTM jsem kupoval s 15 000km a teď má 74 tis km.Po celou dobu bez poruchy a domů jsem se vracel vždy po vlastní ose .To nemluvím o tom,že na rozdíl od GS1150 se na LC8 opravdu svezu.GS je motoricky mrtvola.
Na GS jsem odjezdil cca 80 000 km.....
na špatný kus, který někdo dojebal můžeš narazit vždycky...
stejně je pro mě BMW daleko více spolehlivější než KTM, což je všeobecně známo.
nečetl jsem nic, ani neslyšel, že by se někomu totálně vysypala 1150 a nedojel domů... což o LC8 jsem nejen četl, ale i několikrát slyšel.. takže tak
naprcccs píše: na špatný kus, který někdo dojebal můžeš narazit vždycky...
stejně je pro mě BMW daleko více spolehlivější než KTM, což je všeobecně známo.
nečetl jsem nic, ani neslyšel, že by se někomu totálně vysypala 1150 a nedojel domů... což o LC8 jsem nejen četl, ale i několikrát slyšel.. takže tak
No právě.Tys o tom četl a slyšel a já to zažil,což je nebetyčný rozdíl.Realita vs kecy a klepy....
.... a nešlo o špatný kus.Furt ty samé závady jako u všech ostatních,ale u mě ještě k tomu ve zrychleném sledu,protože jsem v té době najížděl 25-35 tis ročně.Navíc BMW jsem vlastnil 2x.Jedno v době,kdy ty jsi za sebou ještě tahal kačera a už tehdy jsem se zařekl,že tuhle "legendu" už si nekoupím.Já vůl se nechal ukecat a tak jsem si holt musel tu "legendární spolehlivost" vyzkoušet znova.
I na tebe dojde......neboj.