KTM pocitej s drazsim servisem, jinak je podvozkove i motorove o nekolik levelu vys nez ostatni zminovane (koukni jeste po LC4 E/SM)
FMX vic wow efekt nez pozitek z jizdy, ale podle jednoho mistniho to jde upravit tak aby to i jelo, ale nevim kolik to cele stoji
1 reakcí na tento příspěvek Kterou motorku?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
1 reakcí na tento příspěvek Kterou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou motorku?
Tom3k píše: Každý sice hájí svoje barvy, ale co XT 660 X... ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
fmx sice 650 s kroutakem ale těch 35 koní bude fakt málo, docela krátkej interval oleje
smc 660 42 kw na 136 kilo, slusny servisni interval (2.500 km)... jednoznacne bych bral 660tku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou motorku?
Uvalak píše: XT oproti SMC 660 nejede a vubec je to spis takovej pseudomotard, ta KTM je jenom trochu polidstenej opravdovej motard
Však autor neříkal nic o tom, že chce ostrýho motarda...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
už jen fmx vs. smc je někde jinde... pokud by měl fmx vs. xtx tak jasně volím xtx... ale to at si ujasní on
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Na SMC by te mohlo odradit nozni startovani( jde to na prvni slpanuti i po 14ti dennim stani) a pak prisnejsi intervaly na olej, ventily a podobne.... a taky to dost zere zadni gumu...
1 reakcí na tento příspěvek Kterou motorku?
3 reakcí na tento příspěvek Kterou motorku?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou motorku?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou motorku?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 06.08.2012 21:47:51
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
berga bych bral nejradsi v budoucnu, jestli mi sedne 570tka jak o ni básní všichni, jinak 2008 a asi 450... na silnici to letí suprově a nenakope tě to při výjezdu ze zatáčky jako 650...
ale kdyby tazatelovi nevadil kick start, tak ma suprovy vykoný (42 kw) motard s 136 kilama a intervalem oleje 2 a půl tisíce km, což je super...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 06.08.2012 21:49:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 | Matess727x | 959 | 12.7.2023 v 08:35 Kakibra |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |