1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....
mici píše: m@cik> nebude lepší to hodit do Yamahy, ať na to kouknou? abys tam za vyměňování věcí (který s tim nemaj nic společnýho) nezahučel víc než za servis...
já mam teď taky motorku v Yamaze na servis...
podle mě se u takovejchhle motorek tohle pleskání doma nevyplácí...
Ahoj, tak v servisu jsem to už měl, ale tvrdili mi, že to projeli a ani jednou jim to nechcíplo (opsal jsem si km a nebylo na ni nic najeto), prý jsem měl suchý kontakty, jenže ty prostříkávám každou chvilku.....vzali si ode mne 850kč za prostříknutí dvou kontaktů, tak to radši chci vyřešit nějak sám - když to bude možný..... :thmubup:
A taky koukám že jsi od Plzně, to se nám to tu schází
milion píše: on nemusi bejt spatnej spinac stojanku ale treba slabsi pruzina a pak se to vibracema treba rozpoji (taky muze bejt v tom spinaci vetsi vule nebo neco podonyho...) a proto to zkus s tim kolem ve vduchu. Naklady nulovy a nic rozebirat nemusis :) a kdyz si menil svicky jakou meli barvu?
A to jedes, chcipne to a uz se to nechytne, i kdyz treba podradis?
jj, to jsem pochopil, dnes to zas nevyšlo, celý den jsem strávil na brigádě...svíčky byly takový tmavě-hnědy a takový vlhký, až mokrý.....No jedu, najednou to v malých otáčkách nechce zatahovat, střelí to i víc do výfuku, ale jakmile se to zvedne přibližně nad 4500ot/min tak jede úplně normálně, tak vymáčknu spojku, spadnou otáčky a chcípne to (když ji nevymáčknu,jen pustím plyn, tak jak kdybych zmáčknul ten chcípák, ale stačí přidat, chytne se a jede), vypnu zapnu klíček natočim (točí to o chvilku dýl než normálně) a jede to zas úplně normálně(můžu mačkat spojku jak chci,ale nechcípne) až zas po několaka desítkách km......tak takhle to je :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....
no to mě taky napadlo, ....lambdu to nemá, jediný co jsem ještě nevyměnil (zpět do origo stavu) je jen ten vzduchový filtr......