1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
memphis.unv píše: jinak enthropypoužíval cosi cizího a to bylo ještě lepší, m2t pré proti tomu vypadalo jak syntetika za studena to smrdělo jak pálící se asfalt, za tepla ještě hůř ale byl to jediné olej co tomu chutnal
To je ten Valvoline Competition 2T, co o příspěvek nad tebou doporučoval Kinmen.
Je to hustý jak M2T (černej Sheron), krásně vymezuje vůle (s čímkoliv jiným ten motor mlátil, div se nerozlítl), nekarbonuje a nekouří. Ale ten smrad je fakt hroznej
jinak druhý m2t bylo mysim paramo a jedna z polosyntetik castrol, tu druhou nevim
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
Naposledy editováno 05.07.2012 17:01:09
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Dejv08 píše: dostal94> mě je to jedno si tam klidně lejte stolní olej
kamoš lil do mustanga lukanu,a jezdil furt,smrdělo to jak by smažil hranolky ale jezdil,nikdy nezadřel ale to už je extrém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
dostal94 píše: kamoš lil do mustanga lukanu,a jezdil furt,smrdělo to jak by smažil hranolky ale jezdil,nikdy nezadřel ale to už je extrém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
milan1963 píše: Doporučuju Mogul TS. Je to minerál, nic nerozpustí, nekarbonuje a Jawa na něj zajížděla nové třistapadesátky. Jedinou nevýhodou je cena, asi 120 .- za litr. Já na něj už jezdím léta a nevím, co je to čistit výfuky apod.
Plně souhlasím,také na něj jezdím už několik let,a bez problému.Když jsem rozebíral motory do kterých jsem to lil,tak v motoru krásný čistý olejový film,na válci,v ložiskách,v ojnici,všude kde má být tak tam byl. Takže doporučuji.Cena je trošku vyšší když se kupuje po litru,ale tady je 10L a vychází to na nějakých 93Kč litr.
http://www.oleje-esh...gul-ts-10l-6899.html
Když jsem jednou nalil do svého skůtru M2T koupené s banziny abych dojel začlo to špatně chytat, a to fakt špatně. Po 12h odstávce startér točil i minutu aby to chytlo. Svíce totálně zasraná.
Když leju motorex, maximu, repsol či husqvarnu takové problémy nemám.
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
M2T - ano, je to olej, na který byly motory konstruovány, protože nic jiného v té době nebylo. Motory s ním ujedou spoustu kilometrů, budou namazány všude (ať už klika, nebo totálně zajebaný výfuk). Ale proč lít do motorek něco, co už má v dnešní době velmi kvalitní náhradu (Mogul TS apod.) Navíc v případě Oilmasteru (a to i na původních či na nových 350) M2T prakticky nelze použít, protože jej čerpadlo neutáhne - ano, takový je to mogul. I ve státech, kam se jawy vyvážely měly lepší oleje.
V případě TSka (který je teď jawou doporučován pro 350 (narozdíl od M2T) se ti motor odmění vyšší životností, menší kouřivostí a hlavně daleko menším zakarbonováním všeho. Pokud zabíháš motorku, bude záběh jen déle trvat - narozdíl od M2T - na to je nutné si dát pozor a motoru v záběhu nenakládat.
Ještě jeden postřeh - mám 350/640, která je od začátku ežděna na plnou syntetiku. Ano, záběh trval extrémě dlouho, ale na druhou stranu v motoru stále nic nezvoní, výfuky jsou jak nové a není za mnou modro. Litr oleje dávkovaný oilmasterem vydrží na 2000km. A motor je i vevnitř jak nový.
To, že jawí motory nejsou vysokootáčkové je blbost. Už těch necelých 6000 otáček řadí motor mezi vysokootáčkové. moderní dvoutakty nající skoro 3x tolik s tím nic nezmění. Nízkootáčkový motor je stabilák, mající max 3000. A motory si s novými oleji bez problémů poradí a ještě budou chrochtat blahem. Nevím z čeho pramení až nektritický obdiv některých k m2t... Je to minulost, do fabie taky nebudu lít M6A, i když je ten motor v podstatě stejný s MBčkem. A rozhodně nesouhlasím s tím, že by se u našich motorek měl trhat olejový film...
nebo tam lije tohle, alspon vám to bude vonět po růžích : http://www.ctyrkolk...-2-olej-s-vuni-kvetu
Naposledy editováno 06.07.2012 10:19:58
http://obchod.top-oi..._MOTO_RS_EXTREME.PDF
http://www.cinol-sho...es-133/10_TL_M2T.pdf
http://oleje.cz/inde...%20p%C5%99%C3%ADsady
Naposledy editováno 06.07.2012 10:34:35
3 reakcí na tento příspěvek olej M2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Vývoj v mazací technice jde nezadržitelně dopředu, bez ohledu na omezené hlupáky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
ale tak určitě jsou lepší názory typu čim víc syntetika tim líp, radši vyjeté převoďák než m2t, hlavně od lidí co m2t v životě ani neviděli ale jsou hrozně kůl a mají rejsink syntetiku takže to pak jede úplně krutopřísně
a vždycky nejhorší co do toho můžeš dat je to co je doporučený od výrobce
jak už tady padlo, narozdíl od syntetik jsem motor zadřené na m2t neviděl
memphis.unv píše: idealista> jako ironie by to bylo výborný
ale tak určitě jsou lepší názory typu čim víc syntetika tim líp, radši vyjeté převoďák než m2t, hlavně od lidí co m2t v životě ani neviděli ale jsou hrozně kůl a mají rejsink syntetiku takže to pak jede úplně krutopřísně
a vždycky nejhorší co do toho můžeš dat je to co je doporučený od výrobce
jak už tady padlo, narozdíl od syntetik jsem motor zadřené na m2t neviděl
asi tak,pěkně řečeno,jedině rejsink syntetiku
Naposledy editováno 06.07.2012 18:48:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Určitě jde vytvořit křivka, co je z dlouhodobého provozu nejlevnější. Nepředpokládám ale, že to bude fritovací olej ani M2T.
Ale je to jen na majitelích, jawám je na jednu stranu leckým vyčítána poruchovost, na druhou stranu se do nich leje všechno možné a na údržbu majitelé obecně kašlou. Dle hesla co bych do toho investoval, když JAWA sežere vše... . Pokud by jste do motorů lili kvalitní oleje a nezanedbávali údržbu, ty stroje nás přežijou.
Drátík píše: idealista> Já tím jen chtěl říct: Ono to sice na M2T bude mazat, ale to je tak všechno. Motor se skoro nezadře ani po fritovacím oleji, ale kolik lidí ho tam bude lít, protože to ten motor vydrží? Pokud se podíváš dál do budoucnosti, na fritovací olej najedeš například jen polovinu toho, co na M2T (doba do GO), na TSko najedeš o polovinu více, než na M2T a s lepším olejem najedeš ještě o něco máolo více.¨
Určitě jde vytvořit křivka, co je z dlouhodobého provozu nejlevnější. Nepředpokládám ale, že to bude fritovací olej ani M2T.
Ale je to jen na majitelích, jawám je na jednu stranu leckým vyčítána poruchovost, na druhou stranu se do nich leje všechno možné a na údržbu majitelé obecně kašlou. Dle hesla co bych do toho investoval, když JAWA sežere vše... . Pokud by jste do motorů lili kvalitní oleje a nezanedbávali údržbu, ty stroje nás přežijou.
Mám naprosto stejný názor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |