seikos píše: Sundáni kapot není jejich práce. Je to práce autorizovanýho servisu. A sundávat kapoty na motorce není ani moje povinnost. Nejsem odborník.
Pracky bych jim usekal, kdyby mi na to začali chmatat.
Jejich povinnosti je zkontrolovat cislo motoru, pokud se kvuli tomu musej sundat kapoty, je to jejich problem a ne tvuj, kdyz ti neco zkurvej, zase jejich problem. Proto se do toho taky nikdy nehrnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
thor2010 píše: Mám asi tři kamarády pracujících na stk v Ústí nad Orlicí. Ona to není žádná prdel. Za prve, všude už jsou kamery.Za druhé po nich začali neskutečně jít po pár průserech s technickýma, tak hold kluci nemají na výběr.A na závěr nová praxe u nás. Poslední dobou stávají pomahači před stk a kontrolují přijíždějící auta zda nemají prošlou technickou a zároven podezdřelí auta který projdou.
kamery jsou uvnitř, mě to naposledy dělal na parkovišti před budovou, za měsíc razím zase
tak uvidím
byť litera zákona v ČR zatím nestanovuje jasné pravidlo co má mít uživatel motocyklu namontováno za výfuckový systém.
SOUSEDRH9>
§ 15 odstavec 1. zákona 56/2001 Sb, o podmínkách provozu na pozemních komunikacích, říká, že:
Výrobce nebo akreditovaný zástupce (dále jen "výrobce"), který hodlá uvádět na trh hromadně vyrobená silniční vozidla, systémy vozidla, konstrukční části vozidla nebo samostatné technické celky vozidla, musí mít pro vozidlo platné osvědčení o schválení technické způsobilosti typu vozidla a pro konstrukční části vozidla, systémy vozidla a samostatné technické celky vozidla platné osvědčení o homologaci.
Naposledy editováno 24.06.2012 12:58:02
Prázdné Microny keré idů slyšet po celé dědině...eště že mám doma origo...
Jinak u nás na Zlínsku....STK Zlín Malenovice - HESPO tušim...magoři největší!
Neprošel jsem s kámošovů motorků, neměl jsem vzadu odrazku.
Ještě mě upozorňoval, že než ju kůpim musí mět na sobě taky jakési označení.
Kokoti, idů tam po fšeckém, aj na novém autě/motórce sů schopní najít neco.
Hlavně po éčkách šli, zrcádka, blinkry atd.
Taky se jim nelíbilo, že jak zapnu klůč tak hned svítí světla.
A kamarád taky už dokonce ve Zlíně viďél PČR s pojízdnů STK
(taky mi svítí světla se zapnutým zapalováním, alespoň tak na ně nezapomenu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
Nechapu to, jak tady nekdo psal, ze remcal na rozsviceny svetla pri zapnuti klicku. To bych jako mel prestrihnout drat od svete a dat si tam vypinac, kdyz to dela automatika?
Bych ho asi poslal do pr...
1/ "No evidentně vám to jede i brzdí když jste se nezabil cestou sem - tak mi rozsviťte světla a i blinkry"
2/ " Ukažte mi číslo ránu a motoru"
3/ " No vzorek nějakej máte dobré"
4/ " Lékárnu sebou máte ?"
Sečteno podtrženo asi 5min a pecka nalepena Asi si otevřu STK - lukrativní bussines
Posledně mi tu lékárnu vzal i jen na dobré slovo když jsem řekl, že je pod sedlem
Nikdy problém, 2 kontroly. Ohledně STK jsem sám zvědav, ale čeká mě až za 2 roky (4 ruky po koupi moto) a do té doby se už bude vědět.
Jinak jak jsem psal dávno, strejda laser v reklamce to za 100 Kč/ks řeší (e4 a náhodné číslo za tím)
Kazdy laser v reklamce umi palit na cerny povrch primo a na leskle povrchy se rozmazne specialni cerna barva, kterou laser zapece do kovu. Neozareny zbytek se smyje acetonem a to vytvrzene laserem je nesmytelne.
Jestli i pak buzeruji narazili jste na curaka co se na vas chladi nasranost od stare.
Primo takto jsem se o tom bavil s technikem.
At vam to lita.
stejně ale k nasrání - dneska dají STK každý polorozpadlý Škodovce, která sotva brzdí a u motorek tě budou buzerovat za to, že tam máš blinkry, co sice nemají Ečko, ale mají svítivost vyšší, než homologovaný seriovky Nehledě na to, že každej motorkář, pokud má aspoň trocha rozumu, tak se snaží mít v motorku v cajku aby si na tom nerozbil hubu....
ale když nemůžou změřit účinnost brzd, tlumiče, tak za něco motorkáře vyhazovat musí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
Kreuz_GSR píše: jeste jednou se hlasi Plha. Chci si kupovat koncovku vyfuku od GPR, konkretne GPR Ghost pro Suzuki GSR600. Firma GPR vyrabi tenhle vyfuk ve 2 verzich, homologovana a racing. Kazdopadne obe maji vatu a vypadaji stejne. V CR je jeden dovozce, ale urcite tenhle vyfuk nebude skladem a bude se objednavat z Italie. Kdo si objednaval nekdy neco z Italie, tak vi, ze je to na pul roku. Navic cena vyfuku je 2x vyssi nez na ebayi, tam ale jsou ceny v pohode, ale nikde nepisou jestli prodavaji verzi racing nebo homolog. Co me doporucujete? Mam si radsi pockat, nasporit a koupit u deelera nebo to risknout pres ebay? O STK mi nejde, da se pres znamy zaridit aby primhourili oci nebo proste vzdycky pred STK vymenim za origo. Spis mam strach abych porad neplatil pokuty PCR nebo aby pri nejaky eventualni nehode nekratila pojistovna plneni z duvodu pouzivani nehomologovaneho vyfuku...
GPR Ghost mam z Italie (platba pres PayPal, od objednani byly do 1-2 tydnu doma), mnohem nizsi cena nez u CZ prodejcu. GPR Ghost se prodava ve dvou verzich. Homologovane maji oznaceni S.97 a racing S.98. Homologovany ti prijde i s certifikatem o homologaci + na vyfuku je ze strany svodu vyrazeno Ecko. K vyfuku navic dostanes krom kompletni montazni sady i vnitrni DB killer. U GPR je trochu nevyhoda, ze se vklada mezi koncovku a svod, tudiz jakakoli rychlejsi montaz ci demontaz pozdeji nehrozi (musel bys zase rozsekat pul moto). (Ne)vyhodu to ma v tom, ze ti to na ceste/na STK nemaji jak zkontrolovat zda tam je ci ne, bo to neni videt. Leda by zmerili hluk. Ja ho tam nechal bo jezdim casto do Rakouska, i s DB killerem ma motorka ale nadherny zvuk. Lidi, co ho tam nedali, tak si pri delsich cestach stezovali na bolet hlavy z toho hluku . Kdyztak napis PM pokud bys chtel dodatecne info
Na STK sem s tim jeste nebyl, ale popravde se toho ani nebojim. Certifikat mam, Ecko vyrazene tez, DB killer tam je ... takze vic me nezajima