globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK-laďáky a homologace výfuků
 
22.6.2012 v 10:27
Jaké máte zkušenosti s STK a laďákama,resp. kontrolou homologace výfuků? Uvažuji, zda originály vyměnit za laďáky. A ty origoše asi každopádně schovat,co? Někde jsem zaslechl, že dříve na to na STK kašlali, ale poslední dobou jsou v tomto směru důslednější. Dokonce se prý mluví o tom, že by se mohla v budoucnu měřit i hlučnost. Jaké máte praktické zkušenosti Vy? Díky.

STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 10:40 | Nahoru | #31
Moje zkušenost je taková,že předešlé dvě STK jsem vždy sundal to co není originál z fabriky a namontoval to co tam má být.Takže plexi,přídavný světýlka,padáky,držák kufru(svařený doma v garáži).Letos jsem se na všechno vyprdl a nechal to tam.Na STK mě technik vše překontroloval a poprvé se zaměřil právě na výfuk na kterej si dokonce vzal navlhčenej hadr a tu homologaci chtěl prostě vidět.

STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 11:51 | Nahoru | #32
Já si přemontoval origo lauf a jel.Po cestě mě málem sundali 2auta a STK jsem neprošel protože nemám v zadu odrazku.Jediná závada. Zebral jsem mu TP z ruk a zajel jinam.Motka prošla.První co jsem předělal je výfuk.Jen jsem ho sundal :D jezdím teď rsv mille :D

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 14:28 | Nahoru | #33

seikos píše: Sundáni kapot není jejich práce. Je to práce autorizovanýho servisu. A sundávat kapoty na motorce není ani moje povinnost. Nejsem odborník.
Pracky bych jim usekal, kdyby mi na to začali chmatat.



Jejich povinnosti je zkontrolovat cislo motoru, pokud se kvuli tomu musej sundat kapoty, je to jejich problem a ne tvuj, kdyz ti neco zkurvej, zase jejich problem. Proto se do toho taky nikdy nehrnou.

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 19:02 | Nahoru | #34

Rod píše: ..nerad bych se třeba dozvěděl, že rozměr pneu 190/55 místo 190/50 je nebezpečná závada..



A co teprve 240 místo 160 mě rovnou odstřelí

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 19:32 | Nahoru | #35
Kreuz_GSR> Na eBayi ti slušný prodejce napíše, jestli se jedná o EC approved výfuk nebo racing. Taky jsem kupoval výfuk na eBayi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 19:34 | Nahoru | #36

thor2010 píše: Mám asi tři kamarády pracujících na stk v Ústí nad Orlicí. Ona to není žádná prdel. Za prve, všude už jsou kamery.Za druhé po nich začali neskutečně jít po pár průserech s technickýma, tak hold kluci nemají na výběr.A na závěr nová praxe u nás. Poslední dobou stávají pomahači před stk a kontrolují přijíždějící auta zda nemají prošlou technickou a zároven podezdřelí auta který projdou.



kamery jsou uvnitř, mě to naposledy dělal na parkovišti před budovou, za měsíc razím zase

tak uvidím

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

23.6.2012 v 20:54 | Nahoru | #37
kokoko> No vidíš a mě už 4 roky nutěj tlačit motorku ke kameře.

STK-laďáky a homologace výfuků

24.6.2012 v 11:09 | Nahoru | #38
no tak já problém s výfukem neměl. Mám homo ixil s vyndanou vložkou, takže díra jak do prdele. Ale už slíchám od známejch, co měli kvůli blbostem problém. Moto z USA - chyběla obrysovka a musel předělat blinkry, oni mu svítily a blikaly až když je zapnul, tudíž opačně než u nás. Jinýho zase vyhodily kvůli rozměrům pneu a upravenýmu výfuku (virago 1100). Já jinak prošel i se sjetou gumou se slovy, že ji mám objednanou. Prostě se začali zaměřovat již více na motorky a dost je prolejzaj, aspoň teda v ČB a okolí.

STK-laďáky a homologace výfuků

24.6.2012 v 12:41 | Nahoru | #39
SBK Leovince s E, ale bez vložky a v pohodě. Nikdo nic neříkal...

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

24.6.2012 v 12:55 | Nahoru | #40

byť litera zákona v ČR zatím nestanovuje jasné pravidlo co má mít uživatel motocyklu namontováno za výfuckový systém.



SOUSEDRH9>
§ 15 odstavec 1. zákona 56/2001 Sb, o podmínkách provozu na pozemních komunikacích, říká, že:

Výrobce nebo akreditovaný zástupce (dále jen "výrobce"), který hodlá uvádět na trh hromadně vyrobená silniční vozidla, systémy vozidla, konstrukční části vozidla nebo samostatné technické celky vozidla, musí mít pro vozidlo platné osvědčení o schválení technické způsobilosti typu vozidla a pro konstrukční části vozidla, systémy vozidla a samostatné technické celky vozidla platné osvědčení o homologaci.



Naposledy editováno 24.06.2012 12:58:02

STK-laďáky a homologace výfuků

24.6.2012 v 22:10 | Nahoru | #41
Kuva taky mě čeká STK.
Prázdné Microny keré idů slyšet po celé dědině...eště že mám doma origo...
Jinak u nás na Zlínsku....STK Zlín Malenovice - HESPO tušim...magoři největší!
Neprošel jsem s kámošovů motorků, neměl jsem vzadu odrazku.
Ještě mě upozorňoval, že než ju kůpim musí mět na sobě taky jakési označení.
Kokoti, idů tam po fšeckém, aj na novém autě/motórce sů schopní najít neco.
Hlavně po éčkách šli, zrcádka, blinkry atd.
Taky se jim nelíbilo, že jak zapnu klůč tak hned svítí světla.
A kamarád taky už dokonce ve Zlíně viďél PČR s pojízdnů STK

STK-laďáky a homologace výfuků

25.6.2012 v 00:29 | Nahoru | #42
Taky jdu na technickou. Dát motorku do původního stavu by byla práce na dva měsíce. Krom rámu, motoru, předního a zadního světla nemá nic homologaci. Origo výfuky už nedám, uřezal jsem je rozbruskou. Samozřejmě odpojím modrý podsvícení motoru a fanfáru přepnu na jeden tón a podobně. Ale jestli nenarazím na tolerantního technika, jsem v p....
(taky mi svítí světla se zapnutým zapalováním, alespoň tak na ně nezapomenu)

STK-laďáky a homologace výfuků

25.6.2012 v 11:26 | Nahoru | #43
pamatuji si, že když jsem na technickou přijel na TLR s otevřenýma nehomol. Leo Vince a při provrknutí plynu to hodilo asi 35 cm plamen, nijak nejásali ale šlo to, byla jiná doba.

STK-laďáky a homologace výfuků

25.6.2012 v 13:22 | Nahoru | #44
No, po zkušenostech z mého okolí, které byly vesměs ve smyslu nemáš Exx, nemáš STK, jsem na XT koupil homologovaný LeoVince a na STK nasadil tlumící vložku. Technik nahlédl, uviděl E a dál už se výfukem nezabýval. Oni asi nějak všeobecně přitvrdili. Kámoš taky léta technickou "kupoval" a letos už ani ťuk.

STK-laďáky a homologace výfuků

25.6.2012 v 13:39 | Nahoru | #45
Me by zajimalo zda na kapotovane motorce musi bejt bocni kapoty kolem motoru ci ne.
Predni kapota s maskou je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

25.6.2012 v 15:59 | Nahoru | #46

RostaYZFR1 píše: Prošel jsem stk i bez kontroli homologace výfuku,ale dělali problémi kvuli kapotám chtěli abych je sundal tak jsem chtěl vráti peníze a najednou to šlo.Výfuk je remus a éčko má



To myslíš vážně, že tohle má éčko?

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

25.6.2012 v 21:35 | Nahoru | #47

saly.pce píše: To myslíš vážně, že tohle má éčko?

Šak rEmus,né.

STK-laďáky a homologace výfuků

25.6.2012 v 23:33 | Nahoru | #48
Jak to tady tak čtu a sleduji kolem sebe, tak se na ty laďáky asi vyprdnu a nechám tam originály Ušetřím si nejen prachy, ale i starosti.

STK-laďáky a homologace výfuků

26.6.2012 v 00:01 | Nahoru | #49
Tak ani nevim jestli na mim laufu nejaky to ecko je. Mam Yoshimura GP EVO II technicka tak pred mesicem a zadnej problem.
Nechapu to, jak tady nekdo psal, ze remcal na rozsviceny svetla pri zapnuti klicku. To bych jako mel prestrihnout drat od svete a dat si tam vypinac, kdyz to dela automatika?
Bych ho asi poslal do pr...

STK-laďáky a homologace výfuků

26.6.2012 v 06:47 | Nahoru | #50

STK-laďáky a homologace výfuků

26.6.2012 v 07:05 | Nahoru | #51
Asi jsem měl vždy kliku Má STK probíhala vždy o 4řech větách:
1/ "No evidentně vám to jede i brzdí když jste se nezabil cestou sem - tak mi rozsviťte světla a i blinkry"
2/ " Ukažte mi číslo ránu a motoru"
3/ " No vzorek nějakej máte dobré"
4/ " Lékárnu sebou máte ?"

Sečteno podtrženo asi 5min a pecka nalepena Asi si otevřu STK - lukrativní bussines
Posledně mi tu lékárnu vzal i jen na dobré slovo když jsem řekl, že je pod sedlem

STK-laďáky a homologace výfuků

26.6.2012 v 13:11 | Nahoru | #52
...byl jsem před měsícem,vyndanej killer z MIVVA a nekoukal ani na rozměr gum,zkontroloval jen VIN a pokecali jsme jak to jezdí,protože mu tam stálo jeho bávo 1200GS a za čtvrt hoďky jsem valil pryč

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

26.6.2012 v 13:23 | Nahoru | #53
ozzman_84> Nikde jsem tu nenašel zkušenosti s PČR...na STK jsem samo nahodil origo výfuk, bez toho borec nezačne ani psát údaje o motorce do systému :) A během psaní se zmínil, že se na výfuky zaměřují už i cajti u nás...takže kdo se s tím setkal a jaký byl výsledek kontroly na silnici? Díky

Nikdy problém, 2 kontroly. Ohledně STK jsem sám zvědav, ale čeká mě až za 2 roky (4 ruky po koupi moto) a do té doby se už bude vědět.
Jinak jak jsem psal dávno, strejda laser v reklamce to za 100 Kč/ks řeší (e4 a náhodné číslo za tím)

STK-laďáky a homologace výfuků

26.6.2012 v 19:16 | Nahoru | #54
Dostal jsem dotaz, odpověděl, kopii sem dám.

Kazdy laser v reklamce umi palit na cerny povrch primo a na leskle povrchy se rozmazne specialni cerna barva, kterou laser zapece do kovu. Neozareny zbytek se smyje acetonem a to vytvrzene laserem je nesmytelne.

STK-laďáky a homologace výfuků

27.6.2012 v 07:03 | Nahoru | #55
Tak u mě poslední STK proběhla bezproblémů. Motorky mají vysloveně rádi. Přišla se podívat asi polovina techniků a prohlídka proběhla stylem kontroly čísel, pneu a světel a pak už jen následovaly otázky typu kolik to jede apod. Ještě vtipkovali jestli mám v povinné výbavě i černý pytel a křížek na zapíchnutí u silnice. Výfuky mám Resoundy z Litvy kterým se o homologaci ani nezdá.

STK-laďáky a homologace výfuků

27.6.2012 v 12:59 | Nahoru | #56
Panove vcera jsem delal STK. Jestlize mate vsechno Eckovane + stroj z metru vypada obstojne + gumy maji trochu vzorek a predepsanou velikost nemate problem na STK.
Jestli i pak buzeruji narazili jste na curaka co se na vas chladi nasranost od stare.
Primo takto jsem se o tom bavil s technikem.
At vam to lita.

STK-laďáky a homologace výfuků

2.7.2012 v 14:11 | Nahoru | #57
Hmm STK dnes, laďák Gianelli a v kombinaci s nehomologovanými blinkry mně hnali svinským krokem...technik neúplatnej
stejně ale k nasrání - dneska dají STK každý polorozpadlý Škodovce, která sotva brzdí a u motorek tě budou buzerovat za to, že tam máš blinkry, co sice nemají Ečko, ale mají svítivost vyšší, než homologovaný seriovky Nehledě na to, že každej motorkář, pokud má aspoň trocha rozumu, tak se snaží mít v motorku v cajku aby si na tom nerozbil hubu....
ale když nemůžou změřit účinnost brzd, tlumiče, tak za něco motorkáře vyhazovat musí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

21.2.2013 v 11:20 | Nahoru | #58

Kreuz_GSR píše: jeste jednou se hlasi Plha. Chci si kupovat koncovku vyfuku od GPR, konkretne GPR Ghost pro Suzuki GSR600. Firma GPR vyrabi tenhle vyfuk ve 2 verzich, homologovana a racing. Kazdopadne obe maji vatu a vypadaji stejne. V CR je jeden dovozce, ale urcite tenhle vyfuk nebude skladem a bude se objednavat z Italie. Kdo si objednaval nekdy neco z Italie, tak vi, ze je to na pul roku. Navic cena vyfuku je 2x vyssi nez na ebayi, tam ale jsou ceny v pohode, ale nikde nepisou jestli prodavaji verzi racing nebo homolog. Co me doporucujete? Mam si radsi pockat, nasporit a koupit u deelera nebo to risknout pres ebay? O STK mi nejde, da se pres znamy zaridit aby primhourili oci nebo proste vzdycky pred STK vymenim za origo. Spis mam strach abych porad neplatil pokuty PCR nebo aby pri nejaky eventualni nehode nekratila pojistovna plneni z duvodu pouzivani nehomologovaneho vyfuku...



GPR Ghost mam z Italie (platba pres PayPal, od objednani byly do 1-2 tydnu doma), mnohem nizsi cena nez u CZ prodejcu. GPR Ghost se prodava ve dvou verzich. Homologovane maji oznaceni S.97 a racing S.98. Homologovany ti prijde i s certifikatem o homologaci + na vyfuku je ze strany svodu vyrazeno Ecko. K vyfuku navic dostanes krom kompletni montazni sady i vnitrni DB killer. U GPR je trochu nevyhoda, ze se vklada mezi koncovku a svod, tudiz jakakoli rychlejsi montaz ci demontaz pozdeji nehrozi (musel bys zase rozsekat pul moto). (Ne)vyhodu to ma v tom, ze ti to na ceste/na STK nemaji jak zkontrolovat zda tam je ci ne, bo to neni videt. Leda by zmerili hluk. Ja ho tam nechal bo jezdim casto do Rakouska, i s DB killerem ma motorka ale nadherny zvuk. Lidi, co ho tam nedali, tak si pri delsich cestach stezovali na bolet hlavy z toho hluku . Kdyztak napis PM pokud bys chtel dodatecne info

Na STK sem s tim jeste nebyl, ale popravde se toho ani nebojim. Certifikat mam, Ecko vyrazene tez, DB killer tam je ... takze vic me nezajima

(reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků

1.3.2013 v 11:55 | Nahoru | #59
eNko> zDAR CHLAPI, NEVÍM PROČ MOTORKU NĚJAKÝ TECHNIK CO TU POPISUJETE, ŽE JSTE NEPROŠLI, NEBO VÝHRADY K TOMU VÝFUCKU. eMISE ANI HLU SE U NÁS NIČÍM NEMĚŘÍ, NEVÍM O TOM. TROUBÍ SVÍTÍ LÉKARNIČKA PNEU A PŘEDEPSANÉ ODRAZKY A JESTLI SE MU TO NELÍBÍ FEŠÁKOJ TAK FUCK OFF A JDU K JINÉMU NA STK A MŮŽU SI VYBÍRAT KDE PŮJDU, S TAKOVÝM JEDNÁNÍM JSEM SE NIKDY NESETKAL, U AUT JO ALE U MOTOREK? TO MUSEJÍ BÝT ZAKOMPLEXOVANÍ IDIOTI A TĚM JÁ PENÍZE DÁVAT N.E.B.U.D.U. JIKAK KAVONI UŽ SE SHLUKLI A LĚTÍ DO BALŠOJU RUS K*RVY A JARO JE TU

STK-laďáky a homologace výfuků

5.6.2014 v 09:22 | Nahoru | #60
Měl jsem Leo Vince EVOII, technik posvítil dovnitř baterkou a řekl mi, že je vidět skrz, že pomalu vidí i písty. Po pádu předchozího majitele na okruhu se obrousila homologační značka a papíry jsem od toho neměl. Tak jsem si koupil úplně ten samý, nový, s homologační vložkou, s vyraženou značkou, samolepkou a papírama. Technik zase významně posvítil do výfuku baterkou, chystal se něco říct, ale když jsem mu podal papíry a ty samolepky, tak zrudnul, beze slova odešel a když už jsem čekal, že přijde někdo jinej, tak donesl červenou samolepku na SPZ a byl klid. Taky doporučuju na STK nový destičky, měl jsem je oproti novým sjetý o 0,18mm a taky jsem musel koupit nový. Kupodivu se starýma čezetama jsem na STK nikdy problém neměl, stačilo umýt motor, před STK zespodu otřít a nic neříkali.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist