Je to r.v 99 a najeto 47000km
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokované zadní kolo při podřazení
Guba píše: Souhlasil bych s převodovkou, pač před týdnem jsem zřejmě nedořadil 4ku po puštění spoky rána, hodil mi zadek a spadla tam trojka. ale nevím jestli to je stejný příběh.
Mi to tak nepochopitelný nepřijde - prostě jsi šel o 2 dolu a to už bylo moc , než se to roztočilo, udělal jsi tu gumovou stopu --- jen si říkám, že jsi tak nadrsno pustil spojku to já dělat, tak gumuju pomalu při každým podřazení .....tedy pokud je tohle ten důvod
Naposledy editováno 28.06.2012 11:35:39
1 reakcí na tento příspěvek Zablokované zadní kolo při podřazení
dva_hrnce píše: A nesekl se řetěz vepředu na hnacím kolečku?
Pri nedoražení tam fakt zůstane neco jako neutrál.
Jestli se můžou jakoby zaseknout dva kvalty do sebe nevim, ale nemyslim si to.
přesně takhle taky uvažuju.
pokud se nedořadí, je tam falešnej neutrál.
Tohle by jedině musel způsobit nějakej uvolněnej předmět (vylomenej zub) mezi soukolím převodovky.
Ale dovedu si představit, že by to mohl způsobit příliš volnej starej řetěz, kterej už nemá moc chuť se ohýbat a tím jak motor brzdí, tak si ho naruluje před řeť.kolečkem a blokne kolo.
Naposledy editováno 28.06.2012 14:57:46
1 reakcí na tento příspěvek Zablokované zadní kolo při podřazení
ale aby se bloklo takhle kolo, to je sice mozny, ale rozhodne nic co by mel zpusobit pad po 1.5m !! podle me to bude bud vaznejsi zavada v prevodovce jak se tu psalo, nebo neco jinyho
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokované zadní kolo při podřazení
i kdyby o tři dolů, tak kde se tam vzal ten olej??
šestka neumí zablokovat zadní kolo na pětku ani na čtyřku... (soudím dle mojí motorky, čtyřválec)
mimochodem, nevím jak by se mu podařilo podřadit o dvě rychlosti dolů.. jedině že by se mu tak klepaly nohy :)
z principu motocyklové převodovky se při jednom stlačení řadičky o dva stupně přeřadit nedá
co se může čistě teoreticky stát je, že vypadne (vylomí se) vidlice z kulisy a přeřadí to opravdu na dva převody najednou, což se pak opravdu blokne.. ale jelikož může nadále otáčet zadním kolem, tak tato situace taky nenastala
já bych to viděl na prasklý rozvoďák a potkaný motor
Naposledy editováno 28.06.2012 15:25:37
1 reakcí na tento příspěvek Zablokované zadní kolo při podřazení
froggy píše: FishX3>
i kdyby o tři dolů, tak kde se tam vzal ten olej??
šestka neumí zablokovat zadní kolo na pětku ani na čtyřku... (soudím dle mojí motorky, čtyřválec)
mimochodem, nevím jak by se mu podařilo podřadit o dvě rychlosti dolů.. jedině že by se mu tak klepaly nohy :)
z principu motocyklové převodovky se při jednom stlačení řadičky o dva stupně přeřadit nedá
co se může čistě teoreticky stát je, že vypadne (vylomí se) vidlice z kulisy a přeřadí to opravdu na dva převody najednou, což se pak opravdu blokne.. ale jelikož může nadále otáčet zadním kolem, tak tato situace taky nenastala
já bych to viděl na prasklý rozvoďák a potkaný motor
musel by s tim prastit - proražený karter (což jak píše má) a olej je na silnici
1 reakcí na tento příspěvek Zablokované zadní kolo při podřazení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokované zadní kolo při podřazení
froggy píše: FishX3>
mimochodem, nevím jak by se mu podařilo podřadit o dvě rychlosti dolů.. jedině že by se mu tak klepaly nohy :)
z principu motocyklové převodovky se při jednom stlačení řadičky o dva stupně přeřadit nedá
Tohle by mě zajímalo, jestli na jeden pohyb řadičky může dojít k přeřazení o víc stupňů?
Je to možné?
Já měl párkrát(asi 3x) pocit, že to šlo.
Jestli je to blbost, tak se mi nesmějte!
VladaM píše: Tohle by mě zajímalo, jestli na jeden pohyb řadičky může dojít k přeřazení o víc stupňů?
Je to možné?
Já měl párkrát(asi 3x) pocit, že to šlo.
Jestli je to blbost, tak se mi nesmějte!
myslim ,že jestli je vše ok tak by to jít nemělo ....
(reakce na) Zablokované zadní kolo při podřazení
Jinak jak se tu bavíte jestli de jedním pohybem řadičky přeřadit o dva kvalty, tak pokud je vše v pořádku to nejde, nebo nemělo by. Ale záleží na stavu kulisy, respektive jejího konce kde je taková hvězdička do které zapadá(někdy i dvě) kladky, které aretují polohu kulisy pro jednotlivé kvalty a neutrál. A pokud jsou špičky té hvězdičky ohudlané už, tak třeba to způsobuje falešné neutrály mezi kvalty a myslím že kdyby to bylo tak moc v prdeli tak může dojít i o přeřazení o dva kvalty naráz. Nebo pokud by bylo třeba ojebaná drážka v kulise pro vodící čep vidličky a ten třeba nějak už vypadl z drážky, pak by nebyl problém aby se tam dostaly dvě rychlosti najednou. Ale ono taky v té převodovce je X podložek, pojistek a segrovek a stačí aby jedna praskla dostala se mezi zuby a může to taky udělat paseku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 | Kory51 | 62 | 27.2.2024 v 21:36 bobasss |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 | ciman | 6 | 11.3.2023 v 19:16 _Michal |
Řídítka Kawasaki ZZR 600 | Ubuslav | 1 | 6.6.2022 v 19:52 2stroke |
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 | scorpio30 | 14 | 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__ |