hned mě nekamenujte, že to tu je, hledat jsem zkoušel. Dělám teď řidičák na velkou (předtím jsem na motorce nejezdil), zatím mám jen po druhé jízdě, ale úplné dřevo nejsem a jsem z toho nadšený, vždycky jsem motorku chtěl. Dělám to na Banditu 600S, do budoucna chci taky bandasku, ale rozhoduji se mezi 650 nebo 1250. Mám cca 193cm 110kg, školař v autoškole +- taky a na motorku se vejdeme oba . Jen bych chtěl znát váš názor, vím, že banďour není zákeřná motorka, ale přesto. Vzhledem k mým tělesným parametrům, nebude mi pohodlnější 1250? Ale na druhou stranu, není do začátku lepší 650? Určitě chci naháče. Je mezi 650 a 1250 velký rozdíl co se jízdy, ovládání a náročnosti týče? Protože koupit 650 a další sezonu zase kupovat 1250 je docela vyhazování peněz..
Uzavřeno 27.07.2012 v 19:38 uživatelem macikcz
Naposledy editováno 19.06.2012 09:06:07
bojar61 píše: sorry,že jsem si nevšim,že mi odpověděl sám velký guru,ředitel zeměkoule.
jdi se vycpat mudrlante.
No tak jestli budu tohle za deset let, pak mne prosím raději dřív zastřelte - tys pako dědulo!
Ale těší mne, že jsi pochopil naše vzájemné postavení, takže zalez pátky pod kámen, díky.
Naposledy editováno 18.06.2012 01:01:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
HornisGSX píše: bojar61> čoveče krom toho že budeš mět velmi brzo smazaný profil tak si pořádně přečti ci fishx3 psal...
aj, jsem ani netušil že to myslíš až tak vážně....s profilem
Úvahy:
600 - dyť Tě to neuveze (hláška kamarádů) - blbost: uvezla aj Jawka, akorát jsem nebyl "hustokrutej"...
1200 - se zabiješ... . Proroctví, kterýho se nezbavíš na ničem na dvou kolech... .
Koupil jsem 600, a kdybych se měl rozhodovat znovu, zase 600ccm. Skoro 100 t. km na Jawce nebylo nic, čtyřtakt čtyřvál bylo něco ouplně jinýho, učil jsem se znovu jezdit (a taky třeba brzdit...).
Byly doby, kdy jsem na vyjížďce zdržoval všechny. Na rovině OK, přišly zatáčky a strachový buňky začaly působit. Ale pak už jsem zdržoval jen kamarády s 1200 a jenom v horách.
Po 5 létech a cca. 60 tis. km. jsem pošilhával po vyšší kubatuře. Chtěl jsem zase fungláče. Bandita 1250 jsem neskousnul pro tehdy nově vodou chlazený motor, a pořídil jsem tedy velmi podobný stroj - jednu z posledních GSX 1400 (v EU prodávaná poslední rok kvůli smradu z laufu). Přechod zcela bez problémů.
Naposledy editováno 18.06.2012 06:40:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
Filous píše: ...ber šestpade...velkýho bráchu bys asi taky zvládnul, nebyl bys první, kdo na ní začíná, ale na malý zvládneš to samý co na velký, navíc oproti klasický šestce je těch padesát kubíků znát, ale hlavně na ní dostaneš lepší návyky...tím myslím třeba řazení, páč budeš řadit víc, budeš si víc hlídat pásmo použitelnejch otáček, prostě je to o naučení se jezdit a to tě ve škole nenaučej, to mi věř a nemyslim to ve zlym...o to víc si pak užiješ přesedlání na něco s větším krouťákem...když jsem měl B6, stíhal jsem bez problémů kluky na "velkejch", akorát na dromech mi chybělo trochu síly na výjezdech a rovinkách, každopádně na klikatejch silnicích jsem proháněl kde co včetně litroejch SS a to na tý mrdce co nejede, nebrzdí a kroutí se, jak tvrděj některý místní rádoby odborníci, co na tom mimochodem většinou ani neseděli, ale když to řikal kámoš s litrem a dvěma centimetrama strachu na gumách, tak to bude na 100% pravda ...a když mě pak někde dojeli, tak se hrozně divili, že je to "jenom" šestka...jinak i na tý šestce se dá jezdit ve dvou a s báglama a sám už víš, že to dva dospělý chlapy utáhne, takže proč ne, jezdit na šestce není žádná ostuda, jen ti možná po čase přestane stačit ten zátah, v tu chvíli je čas přesedlat, ale to už budeš mít zažitý tu většinu důležitejch věcí a budeš motorku ovládat intuitivně a nepřekvapí tě zátah velkoobjemovýho motoru...každopádně je to ale jenom tvůj boj takže dělej jak myslíš, kecy lidí který ani neznáš nemaj valnou hodnotu
Přesně tak jak píše Filous Měl jsem 650, respektive sem na ní začínal a nedám na tu motorku dopustit. Ono když pak člověku hráblo, tak se brousily stupačky, guma až do kraje a 90% velkohubejch borců jen čumí když se jim to nandalo v zatáčkách. 650 je motorka hodná, nezáludná, na naučení návyků perfektní. Ve dvou není žádnej problém. Samozřejmě, že bys zvládnul i silnější, ale 650 je více přátelská, nehrozí, že tě ztrestá přívalem krouťáku a je taková lehčí a svěží. Zbytek je na tobě. Já jezdil 650 a teď 1400 takže myslím, že mám objektivní pohled stejně jako kolega nademnou.
Jo a jinak je to samozřejmě těžká mrdka, kroutí se to, nejede to, nebrzdíto, takovej dinosaurus, divim se, nechápu, že to chceš vůbec koupit. Ani to nevytlačíš pomalu z garáže
Naposledy editováno 18.06.2012 07:32:30
Protože to tak vidim,tak jako vyznavač SV jsem naskočil nejdřív do 650 a pak dám teprv litra.
Rozhodně si nemyslim,že B 650,zvlášt když je to tvoje vyvolená,bude na 2-3 roky špatná volba.
1250 má záběr lokomotivy a jedno blbý vrknutí pravou rukou je skok o pár metrů vpřed. jedno blbý vrknutí v zatáčce projížděný stylem "čerstvý řidičák" a možná si lehneš.
po autoškole budeš dělat chyby. každej je dělal. když je uděláš na 650, tak se ti možná jen sevřou půlky. pokud tu chybu uděláš na 1250...šance, že s ní flákneš je větší.
a poslední bod...motorky se mění. každej chce zkusit něco nového. když si teď vezmeš toho mamuta...za co to vyměníš potom ? koupíš si slabší ?
Naposledy editováno 18.06.2012 10:38:12
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 650 nebo 1250?
Tyhle se mi líbí:
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-650-bandit/suzuki-gsf-650-n-bandit-375629.html
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-650-bandit/suzuki-gsf-650-n-bandit-395837.html
Takže jak dodělám autoškolu, budu se po něčem takovém koukat, akorát mám strach z moto ze zahraničí (např. ta z Itálie), není problém to přihlásit?
Naposledy editováno 18.06.2012 11:02:59
Nechces do zacatku spis starsi 600? Neco malo posetris, ziskas dobry pocit ze s sebou netahas bazen a mozna si zamilujes ten smrad pri nataceni na sytic
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 650 nebo 1250?
Přeju hodně sradny.
Naposledy editováno 18.06.2012 16:26:05
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 650 nebo 1250?
Moje první velká motorka je panelka 350 a to mi tenkrát všichni starší říkali "ty vole to je síla, na tom se zabylo chlapů" a podivejte na čem chtěj začínat lidi dnes.
Já řikam kup levnou mrdku na rok, nebude tě bolet peněženka až to položíš (a to přijde). Nebo si kup něco pěknýho za 100 litrů a uvidíš jak tě bude srát až ti upadne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
Na nauceni je 650 idealni masina. Na 1200 jsem se jen svezl a abych se na tom nebal, musel bych si dat zarazku na ctvrt plynu.
Jinak rozdíl mezi 600 a 1200: 600 je lehčí a má užší zadní gumu, takže je obratnější. Musíš na ní víc řadit. Na 1200 je vepředu lepší šestipístková brzda, pro začátečníka dost ostrá. Dále je těžkopádnější proti 600. Co mi přidal na radosti z jízdy větší výkon, to mi zase ubrala nemotornost.
Kdybych teď byl v tvojí situaci, vzal bych 600 místo 650 a za ušetřený peníze bych se dobře oblíknul. Pokud výbavu máš, tak rozdíl projezdi.
Naposledy editováno 18.06.2012 18:16:36
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 650 nebo 1250?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
Bubuss> Nechápu souvislost otáček a objemu, píšeš že šestka bude při 130km/h točit 10000 a já fakt nechápu proč by měla? To snad šestky nemaj převodovku nebo co?