Téma: III. Oldřichovský mastodont maraton
 
14.3.2012 v 09:44
Přátele, kamarádi, závodníci.
Po roce je tu opět jaro a s ním už potřetí, tudíž tradičně, přichází akce pro velká cestovní endura na bývalém VVP Oldřichov. Datum byl pro letošek stanoven na 1.- 3. června, tak společně doufejme, že nám bude počasí přát víc než loni.
Rozvržení akce bude klasické, pátek příjezd a dobrovolný trénink. V sobotu přes den proběhnou nelítostné boje v hlavním i bonusovém závodě, následně večer vyhlášení výsledků a oslavování vítězů i poražených.V neděli po alespoň částečném vystřízlivění, poklidný rozprch domu.
Trať oproti loňským ročníkům dozná jistých technických změn. Délku tratě, zatím zveřejňovat nebudeme, záleží hlavně na počasí, ale předem vás můžeme upozornit, že se stále jedná o maratón:)
Více informací se dozvíte na www.mastodontmaraton.cz, zaregistrovat se bude možné zhruba měsíc před akcí.
Tak asi tolik základní informace, první víkend v červnu si poznamenejte ve svých diářích, ať se na Oldřichově sejdeme v co největším počtu.
Pjootr



Naposledy editováno 26.04.2012 08:28:44

III. Oldřichovský mastodont maraton

7.6.2012 v 15:39 | Nahoru | #391
Jo! Jo! Jo!
Mě osobně lehké také nevadily a žádný z nich mi noc neprovedl.
Uhýbal jsem lehkým i těžkým.
Souhlasím že jde o závod!
Na Oldřichově je trať většinou dost široká a také dost dlouhá.
A navíc některé lidi na lehkých ostrých rád potkám, zvláště když přinesou něco k snědku

Jen si myslím že motokrosový styl kterým jezdí většina na lehkých ostrých je dost rozdílný od mastodontů a pustit tyto stroje na jednu trat´ současně je pro dost lidí problém!

III. Oldřichovský mastodont maraton

7.6.2012 v 16:26 | Nahoru | #392
Lehkých bylo jen 15ks, celkem bylo 73strojů.Takže 58mastodontů. Sice jsem cíl neviděl, ale i přesto, že jezdím lehkou, byl bych někde kolem 40 - 45místa v cíli. A za sebe a ostatní s lehkýma si spíše myslím, že rozzuřené superenduro nás dokázalo také statečně nakrmit Vždyť se podívejte, kde byla první lehká, takže si myslím, že skuhrání není na místě. Za chvíli by se mohlo jezdit jen Afriky, jen KTM, jen vrtule, jen oranžády, jen modří, jen žlutí..............to by byla nuda.
( Schválně jsem vynechal zelené, těch je tak málo, že by to ani na závod nebylo )
LuVo a Janek mě teď nebudou mít rádi , o tatíkovi nemluvě.

1 reakcí na tento příspěvek III. Oldřichovský mastodont maraton

7.6.2012 v 16:28 | Nahoru | #393
Jinak nevím, proč se říká zelené, když jeden to má zelený, druhý červený a třetí černý

(reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

7.6.2012 v 16:57 | Nahoru | #394

Tank píše: LuVo> Jednou jsem dokonce předjel někoho na 300 2T...
Myslím, že minimálně jednu 450 sis dával pravidelně a lehce



No jó, já zapomněl na povzbuzování v lesíku: Jedém, Tanku, jédém, šup, šup
Mě taky někdo jednou povzbuzoval někde na trati, myslím, že Krťa.

1 reakcí na tento příspěvek III. Oldřichovský mastodont maraton

7.6.2012 v 21:42 | Nahoru | #395
Osobně mi lehke nevadí človek to musi mit tak trochu v pi***. a uhnout az bude moc ale je take fakt ze se na trase moc lehkych nepoustel ale mastodontu nespočet. Takže kdyby se hlasovalo zde je na priste vyloucit ja sem proti. Ale zaboha si nemohu vzpomet co to za trotla litalo na te motorce po depu za to bych mu dal priste ban na zavod. Pro lehke mam jednu pisnicku Tom Morello: The Nightwatchman - Save the Hammer for the Man sice nevim o cem je ale staci ten nazev

1 reakcí na tento příspěvek III. Oldřichovský mastodont maraton

7.6.2012 v 22:57 | Nahoru | #396
Já si myslím, že promíchání v míře rozumné - což si myslím, že se pořadatelům povedlo - rozhodně není na škodu. Je to podobné, jako třeba na silnici. Občas se dojede náklaďák a musí se chvilku počkat na předjetí..............a jen jsem vypsal rozmístění lehkých po prvním kole. 1,4,6,8,11,13,20,23,39,45,47,50,57,65,71 - takže všech patnáct strojů rozprostřených v celé šířce startovního pole. Takže jak je vidět - záleží na jezdci asi daleko více, než na stroji který má pod zadkem. Proto stížnost na promíchání kategorií spíše považuji za alibismus některých jezdců.......jel bych lépe, kdyby tam nebyla lehká......ale asi si jen lžou do vlastní huby.
Pravdou je, že člověk, který ukazuje výkon svého stroje v depu, místo na trati je politováníhodné individuum. Tam bych asi jako pořadatel zvolil alespoň nějaké napomenutí - ale jak víme - chytrý radu nepotřebuje a hlupák jí neposlouchá.
Ono ukočírovat 73startujících + jejich doprovod.......asi tak 120lidí způsobem zcela bezkonfliktním je věc skoro nemožná - a jelikož mám zkušenosti s organizováním různých podobných akcí, pořadatelům palec nahoru. Na trati mě zklamala technika, do deseti minut byl u mě maršál s dotazem na to, jakým způsobem je možná pomoc. Stále kroužili spolu s jezdci, stále byli ve spojení se stojícími hlídkami, když došlo pití, snažili se rychle o nápravu.........a jestli po zaplacení všech nákladů na pronájem stanů, laviček, centrál, ozvučení a pod. klukům zbylo něco pro jejich potěšení - hurá, protože to udělají pro nás zase - a já se budu těšit, že se uvidím s partou prima lidí, bez ohledu na to, co jim zrovna bude v danou chvíli vrčet pod zadkem.

(reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

7.6.2012 v 23:17 | Nahoru | #397
Brůča> tesat do kamene Souhlasim do poslední čárky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 07:06 | Nahoru | #398

storeman píše: Přesně tak!
Lehké ostré a hlavně jejich jezdci z motokrosovým stylem mezi mastodonty nepatří! Napsal to Hun, napsala to Klasika již před závodem a závod to potvrdil!
Osobně jsem sice ochotně uhýbal všem rychlejším ale jejich styl jsem sledoval a je to prostě jiná třída.
Chápu snahu pořadatelů naplnit startovní pole, ale aby to nedopadlo tak, že čím víc ostrých , tím více mastodontů kteří si příští účast rozmyslí a raději nepojedou!



Pozor na omyl!
Já nikdy nenapsal, že lehké mezi mastodonty nepatří a myslím, že to tak nemyslela ani Klasika!
Já osobně měl pouze jeden problém o kterém sem napsal, evidentně zbytečně , ale jinak mě něco o vylučování lehkých z našich závodů ani nenapadlo.
Jezdí jiným stylem, ale pokud si uvědomí, že jsou na závodech ultra amatérů, tak nemůže být problém. Což ostatně platí pro všechny.

(reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 08:06 | Nahoru | #399

Karlos89 píše: Osobně mi lehke nevadí človek to musi mit tak trochu v pi***. a uhnout az bude moc ale je take fakt ze se na trase moc lehkych nepoustel ale mastodontu nespočet. Takže kdyby se hlasovalo zde je na priste vyloucit ja sem proti. Ale zaboha si nemohu vzpomet co to za trotla litalo na te motorce po depu za to bych mu dal priste ban na zavod


sam jsi trotl

1 reakcí na tento příspěvek III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 10:10 | Nahoru | #400
Musle sem si to pucit

Aby ses mohl stát závodníkem, musíš v první řadě jako závodník vypadat!
Zamiř do místního motoshopu a u pokladny pober všechny nálepky co najdeš. Výrobce pneumatik, olejů, i chčijícího Bárta Simpsna - nálepky jsou jako Pokémoni - musíš je mít všechny. Se štosem samolepek se vrať na parkoviště a všechny je nalep na zadní dveře strejdova služebního tranzita. Takhle ostatní poznají že jsi skalní a "od fochu". Nevadí když tam budou vylepený Fox a Thor vedle sebe, reprezentuješ je všechny!

Druhá nejdůležitejší věc je motorka, na jejím výběru opravdu záleží. Finance jsou omezený a kupovat si něco slabýho jako 04tku YZ125 je hovadina, nestačil by ti výkon a byl bys pomalej. Jdi proto do osvědčené klasiky - TE610 z roku 1991 v super stavu - předchozí majitel na ní jezdil 4 roky a ani na ni
nešáhnul, takovej to je super držák bez investic. Další záruka stavu je to že na tomto konkrétním kusu jel svýho času Gottwald šestidenní, takže dostala jen tu nejlepší péči. Stáhni prodejce o tisícovku za sjetý Barumky, a donuť ho přihodit pár flašek Mogulu (olej nežere!), vysol zbývajících 34 tisíc a hurá nakládat.

Doma jen nalepíš startovní čísla - stačí rovnou na plast, tabulky nepotřebuješ. Samozřejmě zvol epický číslo 69, protože takhle ty prostě válíš. Zbývající místo na plastech vyplň samolepkama, jedno jakýma, s vyjímkou čelní tabulky - tam přijdou zamračený oči Berik. Na expanzní nádobku tlumiče nasaď plechovku Redbull, drsňáci můžou i Kozel.
Naněkolikrát ohnutý originál fabrický řidítka na motorce nech, jenom je doplň kusem termoizolace z vodovodní trubky jako ochranu na hrazdičku.

Motorku jsme poladili a přichází na řadu výbava pro pilota. V kamenným obchodě dneska nakupujou jen přizdisráčský fosilie a to ty nejsi, takže všechnu výbavu poříď na internetu, nejlíp ještě z íbeje, tam jsou nejlepší ceny. Co se týče dresu, chybu neuděláš se staršími modely Wulf-Sport, Bolder (ty jsou pěkný i letošní), Oneal, Fly apod.
Helmu objednej taky přes internet, libovolnou s obskurním třípísmenným názvem kterej nikdo v životě neslyšel.
I když ti doteď na nohách perfektně sloužily holínky nebo farmerky, tak to přecejen odrazuje sponzory. Řešením je nějaká nejnižší řada bot od Fly nebo hnědý semišový Oxtary na čtyřkolku.
Jako jezdecký kalhoty perfektně poslouží modrý džíny z Tesca - zahanbení soupeřů bude velký když je pojezdí "civilista".

A to je z domácí přípravy všechno, teď zbývá naložit motorku, věci, svoji přítelkyni Mařenu z Kotěhůlek a vyrazit!!

Přijeď na trať zásadně oblečenej v dresu, se staženými okýnky a v kazoši na plný pecky puštěný AC/DC, ev. Arakain nebo Kabáti.
Najdi dobrý místo na parkování, což obvykle znamená vklouznout někde za mlíko co nejblíž k trati.
Vybal věci, vytlač Husqvarnu a postav ji na bedýnku nebo špalek a nakopávej. Jakmile (pokud) chytne, okamžitě jí vytni nejmíň na 8000 ot. Tímhle vyšleš po depu naprosto srozumitelnej signál. Efekt je ještě lepší pokuds z koncovky při čištění důkladně odstranil i poslední zbytky vaty.
Pamatuj že na závodech jde především o psychologii a ZASTRAŠOVÁNÍ, takže to pojmi fakt ve velkým stylu - čím hlasitější tím lepší.

Další je na řadě obhlídková jízda po depu. Na tu si obleč tričko bez rukávů, zlatej řetěz kolem krku, kulicha a svítivě bílý skejtový boty. Mařenu můžeš posadit za sebe, aby si nezamazala jehlový podpatky.

Přišel čas na samotnou jízdu. Pamatuj ale že jsi na motorce zatím prakticky nejezdil, kromě nacvičování zaďáků a gumovaček o půlnoci v obytný čtvrti. Zkus se pro začátek vecpat na dětskou trať mezi 80tky, pravděpodobně si toho nikdo nevšimne.
Na trati zkoušej všechny možný stopy a střídej je co nejčastěji. Závod je hra podobně jako
šachy, a podobně jako šachová figurka se musíš pohybovat. Šach-mat - další soupeř na zemi -gratuluj si!

Pár tipů pro samotnou jízdu:
Práce s plynem je věda sama o sobě. Tobě ale stačí vědět že pokud to děláš tak že za tebou lítají kubíky zeminy, z výfuku jde modrej kouř s kapkama oleje a svody lehce svítí oranžovou barvou i v pravý poledne, pak to děláš správně!
Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!

Poté co mineš třetí červenou vlajku v řadě, vjeď zpátky do boxů a pokus se zlomit rychlostní rekord za tenhle den. Je to o zastrašování a psychologické válce, pamatuj!
Možná si všimneš pár nevraživých pohledů a možná schytáš i nějakou tu ránu pěstí, ale takhle holt lidi reagujou na novýho žraloka v rybníce. Říká se tomu závist a je to cena za vítězství - zvykej si.

Po závodě vyraž opět do depa, tentokrát pěšky vyslečenej do půl těla (bez ohledu na okolní teplotu) a s rozepnutýma kalhotama, abys všem ukázal, konkrétně, luxusní trencle Dolce&Gabbana, a metaforicky, že na to máš koule.

A to by bylo do začátku všechno, jsem si jistej že pokud se budeš řídit mýma radama tak se
výsledky dostaví a tvůj úspěch a respekt na trati i v depu poroste.

závodění zdar

Mačeta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 10:37 | Nahoru | #401

Hun píše: Pozor na omyl!
Já nikdy nenapsal, že lehké mezi mastodonty nepatří .



Jo jo! Byl to omyl! Omlouvám se!

No mě osobně lehké ostré také nevadí, což jsem napsal již 2x.

Tak jsem alespoň rozvířil diskuzi po které je jasné že pár lehkých ostrých mezi mastodonty nikomu nevadí (nebo jestli někomu vadí tak se nevyjádřil) a současný styl účasti na závodech může být pro příště zachován!!!

III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 10:50 | Nahoru | #402
mazec

(reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 10:53 | Nahoru | #403
storeman> omlouvat se není třeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 11:06 | Nahoru | #404

Karlos89 píše:
A to by bylo do začátku všechno, jsem si jistej že pokud se budeš řídit mýma radama tak se
výsledky dostaví a tvůj úspěch a respekt na trati i v depu poroste.
závodění zdar
Mačeta



Tak konečně je mi jasné kde dělám chybu!

Dělám to fšechno blbě od začátku až do konce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 11:59 | Nahoru | #405

storeman píše: Dělám to fšechno blbě od začátku až do konce



Já ne! Já ne!!!!
Našla jsem bod, který plním přesně do puntíku

"Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 13:27 | Nahoru | #406

Klasika píše: Já ne! Já ne!!!!
Našla jsem bod, který plním přesně do puntíku

"Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!"


Prohlídnul jsem snad tisíc fotek a našel důkaz že kecáááááš

III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 13:38 | Nahoru | #407
Karlos> to nema chybu jen koukam ze sem expanzni nadobku zalepil spatnou plechovkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 14:11 | Nahoru | #408
vencaxt> Z tisíce fotek jedna se zadkem nad sedlem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 17:00 | Nahoru | #409

Brůča píše: Jinak nevím, proč se říká zelené, když jeden to má zelený, druhý červený a třetí černý


Protože jsi mladý kluk. Dříve (v minulém tisíciletí) opravdu Kawasaki byla zelená, Honda červená, Suzuki žlutá ...

Naposledy editováno 08.06.2012 17:13:17

III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 21:23 | Nahoru | #410
A Yamaha modrá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

8.6.2012 v 22:06 | Nahoru | #411

tatik55 píše: Protože jsi mladý kluk. Dříve (v minulém tisíciletí) opravdu Kawasaki byla zelená, Honda červená, Suzuki žlutá ...

A Yamaha modrá

A jaká byla KTM ?

III. Oldřichovský mastodont maraton

9.6.2012 v 06:55 | Nahoru | #412
Ta ještě nebyla.

(reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

9.6.2012 v 06:59 | Nahoru | #413

Klasika píše: vencaxt> Z tisíce fotek jedna se zadkem nad sedle m?


Jo,už jsem myslel že ji nenajdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

9.6.2012 v 10:50 | Nahoru | #414


Naposledy editováno 09.06.2012 11:01:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

9.6.2012 v 11:41 | Nahoru | #415
ybrcek>
Jedna autentická.
Vloni na ní borec dal Enduro Opařany

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

9.6.2012 v 23:19 | Nahoru | #416
storeman>
takže oranžáda byla bílá

(reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

10.6.2012 v 10:21 | Nahoru | #417
Tank> Asi to tak bude!
Na Tipmotu je na prodej pár veteránů KTM a všechny jsou bílé!

Mít prachy a hlavně to mít kde zaparkovat, tak bych se do toho Benešova zajel na nějakéto veterána podívat

Naposledy editováno 10.06.2012 10:23:47

1 reakcí na tento příspěvek III. Oldřichovský mastodont maraton

11.6.2012 v 08:30 | Nahoru | #418
klasika presne si to s tými mastodontami vystihla, už sa tie veľké stroje vytrácajú...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

11.6.2012 v 08:48 | Nahoru | #419

PeterKeke píše: klasika presne si to s tými mastodontami vystihla, už sa tie veľké stroje vytrácajú...


Ano, vytrácejí se. Ale vytrácejí se i z nabídky -co se dnes dá z velkých endur koupit ? Nabídka je velice úzká, a z mastodontů schopných zvládnout terén se staly naleštěné atrapy.
Stromy, alpy a varany staré tenerky, afriky, elefanty... nenahradí.

Naposledy editováno 11.06.2012 08:48:18

(reakce na) III. Oldřichovský mastodont maraton

11.6.2012 v 17:17 | Nahoru | #420
Tank> Smutná pravda, buď koupit starou vránu nebo KTM. Nic jiného neni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist