Byl jsem se projet a cestou nazpátek cca 30km zašlo být ještě více ucukanější než je obvyklý v nižších ot. a na kruháči po vymáčknutí spojky jednu chvíli jelo na 1 válec. Domů jsem dojel ale do garáže už ne párkát to dost střelilo do výfuku a chcíplo a už ho nenastartuju . Nenapadá někoho co s tím je? Zítra chci schodit nádrž a kouknout se na fajfky od svíček jestli není někde přerušená (svíčky jsou dávaný letos nový dle výrobce). Ještě tak před cca 800km, mě motorka při svižnějším tempu začla hlásit chybu FI ale jen problikávalo a po opět. nastartování se už neobjevilo, tak jsem tomu nevěnoval až moc pozosrnosti. Moc díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet
1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet
1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet
MSCH: odklop nadrz, sundej airbox a zastartuj s plnym plynem at vidis pres klapky na vstrikovace a uvidis jestli tam rozprasuji benzin.... Pak budem badat nad tou elektrikou....
assassin píše: Dewwil: hele nevim, nejak ted mam min casu nez obvykle.
MSCH: odklop nadrz, sundej airbox a zastartuj s plnym plynem at vidis pres klapky na vstrikovace a uvidis jestli tam rozprasuji benzin.... Pak budem badat nad tou elektrikou....
Ok
1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet
dewwil píše: To je OK, tři čárky značej, že je to studený a jakmile nastartuješ a dostane se to na 20°C tak to zobrazuje teplotu chladící kapaliny, máme to tak všichni
Neboj to vím, ale vždy před startem se musí ukázat nápis CHECK a ten se neukáže
MSCH píše: Neboj to vím, ale vždy před startem se musí ukázat nápis CHECK a ten se neukáže
Hmm, ten se mi taky neukazuje, jdu to zkusit
e: Tak je to OK, CHEC to píše jen když tam máš kvalt, na neutral ti to hodí rovnou ty tři čárky
Naposledy editováno 06.06.2012 14:54:03
1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet
MSCH píše: Kolik vám dobíjí, Tele ? mě kolem 13+-0,1V i při vyšších ot., není to málo?
To je žalostně málo.Mělo by to dávat 13,5V - 14.2V.13V je žalostně málo.Nebál bych se říct,že to nedobíjí skoro vůbec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet
StiefTomas píše: To je žalostně málo.Mělo by to dávat 13,5V - 14.2V.13V je žalostně málo.Nebál bych se říct,že to nedobíjí skoro vůbec.
To je pravda, ale ještě jsem si uvědomil, že je to měřený se zapnutými světly (na TL nejdou vypnout), tak to má taky odběr. a pokud baterie má 12,6V tak když tam je 13V při nastartování, tak tam musí něco dobíjet. pravda není to moc
MSCH píše: To je pravda, ale ještě jsem si uvědomil, že je to měřený se zapnutými světly (na TL nejdou vypnout), tak to má taky odběr. a pokud baterie má 12,6V tak když tam je 13V při nastartování, tak tam musí něco dobíjet. pravda není to moc
Hele se světlama to musí fakt dávat cca 14V.Taky mi SRADík nedobíjel,v alpách se mi skurvil regulátor,dávalo to 13,2 a baterka byla vážně skoro na pokraji smrti.Koukni na všechny kontakty co vedou k regulátoru,kostru co vede na baterku a motor a případně pokud bude tohle vše v cajku,tak změř mezi sebou fáze co vedou od alternátoru.Pokud budou dávat na volnoběh 30V a při přidání to může skočit až na 100V tak ti odešel regulátor do věčných lovišť,páč ti jedna fáze nedobíjí.
1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet
Nabiji ti to malo, ale rekl bych ze to bude klasika na Tl, regulator blbe reguluje protoze kvuli prechodakum v kabelovym svazku meri blbosti, chce to jednoduchou upravu, z vystpu regulatoru dovest plus a minus primo na baterku, kdyz rozpojis konektor co jde z regulatoru tak ma 4piny dva jsou plus, dva minus tzn dva a dva spojis a ty dva draty dotahnes na baterku. Jo dva cerny minus, dva cerveny plus samozrejme....
Jinak jeste obcas se stava ze kvuli prechodakum je maly napeti na civkach, na civce je jeden kontakt plus- tam by po zapnuti zapalovani melo byt trvale plus, druhej kotakt spina jednotka na kostru. Zkus zmerit napeti na te civce proti kostre a pak na baterce, pokud tam bude rozdil chtelo by to udelat tzv + mod, to bych ti popsal jak na to, ale to nabijeni bych udelal prvni.....
assassin píše: MSCH: check to pise kdyz je rozpojeny rele co spina pumpu a mas zaplej klicek, a to rele je rozpojeny bud kdyz tam mas stojanek nebo kdy je vyplej cervenej cudl na riditkach.
Nabiji ti to malo, ale rekl bych ze to bude klasika na Tl, regulator blbe reguluje protoze kvuli prechodakum v kabelovym svazku meri blbosti, chce to jednoduchou upravu, z vystpu regulatoru dovest plus a minus primo na baterku, kdyz rozpojis konektor co jde z regulatoru tak ma 4piny dva jsou plus, dva minus tzn dva a dva spojis a ty dva draty dotahnes na baterku. Jo dva cerny minus, dva cerveny plus samozrejme....
Jinak jeste obcas se stava ze kvuli prechodakum je maly napeti na civkach, na civce je jeden kontakt plus- tam by po zapnuti zapalovani melo byt trvale plus, druhej kotakt spina jednotka na kostru. Zkus zmerit napeti na te civce proti kostre a pak na baterce, pokud tam bude rozdil chtelo by to udelat tzv + mod, to bych ti popsal jak na to, ale to nabijeni bych udelal prvni.....
Takže jako první živíš baterku a potom spotřebiče...Zajímavé :) mě nikdy nenapadlo tyjo...Super nápad hele
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |