1 reakcí na tento příspěvek Zničená hlava a píst
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst
Střílim od boku co by to mohlo být, vážně netuším neboť vidím poprve.
Ted me napadlo pořídit novej píst, dat ho tam vzít modelínu připlacnout na tu hlavu slozit dat do horní uvratě rozebrat a hned poznáte jesti je tam vule.
Naposledy editováno 27.05.2012 22:31:09
Jay26 píše: MANBiker> A ta hlava co tam je. Ta je origo nebo laděná přesně pro tento typ a ročník.
Střílim od boku co by to mohlo být, vážně netuším neboť vidím poprve.
Ted me napadlo pořídit novej píst, dat ho tam vzít modelínu připlacnout na tu hlavu slozit dat do horní uvratě rozebrat a hned poznáte jesti je tam vule.
stačí tam dát cín skrz díru na svíčku zatočit a změřit kolik je cín sklepanej a pak vědět kolik má být štěrbina ale tohle nemá nic společného s malou štěrbinou něco se tam evidentně s... a byla chyba tam dát nový píst když nevíš co to způsobilo
1 reakcí na tento příspěvek Zničená hlava a píst
1 reakcí na tento příspěvek Zničená hlava a píst
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst
Petr.DR píše: Možná je to 3,14čovina, ale mohli jste tam třeba dát jiný (vyšší) píst nebo tenké těsnění, které si sedlo a udělala to toto?
Tohle je dobrej názor a přijde mi to i logický... otázka pro tazatele? Měřily jste kompresi? Protože pokud bylo nízký těsnění tak to muselo mít kompres jak svině....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst
FrankySS píše: Tohle je dobrej názor a přijde mi to i logický... otázka pro tazatele? Měřily jste kompresi? Protože pokud bylo nízký těsnění tak to muselo mít kompres jak svině....
no zase tak dobrej názor to nebude protože pokud by ten píst byl vyšší nebo jinej tak tam nebudou takovéhle díry ale otlučená hlava .. skoro stoprocentně jsou to jehly nebo ropadající se klec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst
sxs525 píše: jehla z ložiska nebo rozpadlá klec atd. štěrbina se měří cínovým drátkem
souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst
Jay26 píše: rici.r> Tak to by zase poznal že se mu vysypalo nejaký ložisko jak na ojnici tak na klice když to má rozebraný nemyslíte?
právě že nikde nevidím že by něco rozebíral píše jen že koupily novej píst a hurá jezdit.těch informací není moc ale jelikož toto nevidím poprvé tam si myslím že je to ono .a na klice poku má normální ložiska tak jsem se setkal už také stím že jak jsou spojené ložiska těmi nýtky tak se umí otrhnout a udělat podobnou paseku na pístu a hlavě.
1 reakcí na tento příspěvek Zničená hlava a píst
Naposledy editováno 27.05.2012 23:16:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst
Jay26 píše: Tak tady to je : http://www.quardamx...za-pistu-u-dvoutaktu Obr.:3 a 4 stejný případ. Máte pravdu a ještě se nám to rozšířilo na složení směsi
boreec akorát je škoda že nad tím nelaborovaly při první zkáze protože píst + nikasl něco stojí a je to zase v ...... věřím že u klikovky najdou ještě zbytky toho co to udělalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zničená hlava a píst
Naposledy editováno 27.05.2012 23:31:42
Jay26 píše: rici.r> Pozdě bycha honit. Vysoká teplota při spalování chudé směsi ve spojení s vysypaným ložiskem zdrápe válec a k tomu udělá takovou krásnou strukturu na pístu i hlavě. Jak pěkné, když se to sere tak pořádně
chudou směs nemají to by ten píst vypadal jinak to je vidět na první pohledEdit: písmenko
Naposledy editováno 28.05.2012 09:08:48
A kdyby byl vysokej píst tak to by se klika ani neprotočila jen taková technická připomínka.
Jinak na tom pístu je vidět, že se to potom i částečně potkalo (utemované výstupky), takže komplet ojnice vč. ložisek !!!
Hoď sem fotky hlavy a pístu z první destrukce, jen pro zajímavost.
Jinak jen pro info, zkoumáním dílů z poničených motorů se dá lecos zjistit a najít příčinu. Já loni strávil hodně času zkoumáním částí 2x po sobě zničeného 300 koňového turba z Octávie. Z nemagnetického kovu se vlivem vysokých teplot při tření během destrukce stal kov magnetický. Řešilo se to půl roku, teď to konečně funguje.
Naposledy editováno 28.05.2012 22:02:42