mám teda mensi objem, ale kdyz je venku kolem 20 stupnu, tak jezdim tak na 77 stupnich, kdyz je venku prijemne, tak kolem 80...ve meste se to samozrejme zveda.
Bratr na SV650 jezdi tak o 8 stupnu vic jak ja...takze ta teplota nerekne vubec nic:)
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000 teplota motoru
takže to logicky lítá někdo vokolo podle teploty ovzduší, podle jízdního režimu atd...
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000 teplota motoru
Tomino_ZR-7 píše: Takže když je venku cca 32°C, a při popojíždění po městě mi vyjede teplota až na 110°C, tak je to OK nebo už je něco špatně? Sahara mi sepne při 102°C, ale po městě to nějak uchladit pod 100°C nezvládá... předtím jsem měl vzducháče a tam jsem takový věci neřešil, takže sem z toho trochu divokej
Ahoj, mam to uplne stejne, sice jsem mel maximalne asi nejakych 105°C. Ve meste na popojizdeni to stoupa opravdu dost, kdyz jsem motorku asi pred 2 tydny koupil, byl jsem z toho dost vyplasenej ale co jsem se ptal znamych jestli s tim ma nekdo zkusenosti, rekli mi ze je to proste Zed, ze u neho ta teplota je proste takovahle.
Pri jizde to normalne zase spadne, ale z toho mesta mam dycky kapet strach
Tomino_ZR-7 píše: Takže když je venku cca 32°C, a při popojíždění po městě mi vyjede teplota až na 110°C, tak je to OK nebo už je něco špatně? Sahara mi sepne při 102°C, ale po městě to nějak uchladit pod 100°C nezvládá... předtím jsem měl vzducháče a tam jsem takový věci neřešil, takže sem z toho trochu divokej
Moto na popojíždění po městě v těchto venkovních teplotách není stavěné.Chladič je dělanej na chlazení náporem vzduchu.Ve městě malej ventilátor(větší se nevejde)nestíhá udržet teplotu v normálu.
Takže je to OK.
Když jsem motorku měl nastartovanou jak na volnoběh tak i při jízdě. Po vypnutí motoru v nádrži nejspíš docházi k přetlaku a píská to z víka od nádrže. Dělá vám to taky? Není to žádná vada ne? Dá se tomu nějak zabránit nebo to nemám řešit případně časem koupit jiné víko? A druhá věc... Pří jízdě normálně motorka chladí, ale když vypnu motor teplotu to ukazuje třeba 102 a vyšplhá až na 107 stupnů, ale sahara ani ventilátor automaticky nesepnou. Mělo by to sepnout, může být něco špatně? Jinak při jízdě to drží kolem té 100vky. Bylo teď venku hezky.
Jinak jsem tu nový. Budu rád o jakékoli informace ke Kawasaki Z 1000 :)
Děkuji.
Děkuju za radu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 37 | Dnes v 16:08 Marius_789 |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |