všechny diváky, jezdce, doprovody a pořadatele. Touto formou bych vás chtěl informovat o dění na podniku 300 ZGH který se konal jako 50.ročník ve dnech 19-20.05.2012 stým jak jsem to viděl já jako mechanik, doprovod, a divák.
Závody z pohledu diváka jsem viděl tak jako nikdy. Slunce hřálo a teplota dráhy byla ideální pro rychlé zatáčky tak jako nikdy v předchozích ročnících. Jezdci podávali neuvěřitelné výkony a nesčetné souboje vyrovnaného stylu z mého pohledu. Účast byla velmi velká a tak bylo na spoustu ostrých soubojů koukat ve všech třídách. Sešlo se mnoho jezdců ze všech různých koutů Evropy např. z Finska, Dánska, Francie, Německa, Slovenska, a Velké Británie.
Abych začal k závodům a dění v kempu bylo to velmi ostré a nepříjemné. Začal bych snad ostrahou Hořického kempu která nebyla zrovna příjemná a její chování bylo velmi arogantní. Vstupenky které dostal každý z jezdců na formální přejímce příliš nebylo. Jejich cena byla příliš vysoká pro diváka který chtěl vidět jak to vlastně v kempu vypadá. Já osobně měl depenky do třech tříd a měl jsem velké problémy s udajně ochranou službou která se spíše soustředila na buzeraci než na kemp a jeho vetřelce viz. osoby které byli pod vlivem alkoholu a v průběhu závodů obtěžovali na výjezdu na trať jezdce viz. třída SUPERMONO. S depenkou doprovod se například osoba doprovázející svého jezdce nemohla dostat do depa u věže, a velké potíže měla i s cestou na start s občerstvením či deštníkem pro jezdce. Přes lávku k věži se dostali pouze osoby které měli depenku do oné kategorie např. do třídy 125 SPP kam jsem se skrz ochranou službu vůbec nedostal protože jsem neměl depenku pro danou kategorii. Sobotní tréninky jsem sledoval z tribuny která byla vedle věže pod stanem firmy FUCHS OIL. V něděli jsem byl z jmenované tribuny vyhoštěn činovníkem stým že nejsem VIP host a ať se na tribuně neukazuji. Abych se mohl v poklidu podívat na jízdu WARM-UPU musel jsem odejít až do Kudrnáčovi zatáčky. Začali závody a podívaná byla na světě jezdci třídy SPP 125 předváděli skvělé výkony a bylo se naco koukat. Výborně jedoucí Olda Hanák si dojel pro 2.místo a byl jsem s jeho výsledkem nadměrně spokojený. V této třídě byl také velký souboj mezi domácím Markem Zimou a Michalem Dokoupilem který bohužel havaroval. Nicméně jsem nepochopil z jakých důvodů byla propustnost jezdců větší než do ostatních tříd? Jsou snad 125 SPP hubenější než ostatní motorky? Přeci šířka a délka okruhu je stejná tak by měla být také stejná propustnost pro všechny třídy. Další třídu kterou jsem bedlivě sledoval byla Volná do 600 kde Michael Pearson předvedl že v Británii nejsou žádné ořezávátka a překonal traťový rekord Jirky Dražďáka ze třídy nad 600 ccm. Do třídy do 600 ccm se postavilo na start 32 jezdců mezi kterými měl dle startovního roštu vyvěšeného na informační tabuli u výjezdu z depa být i Alexandr Vysloužil s Ducati 749R. Bohůžel došlo ke zkratu když se nejmenovaný jezdec v sobotu na večer odhlásil odevzdal transpondér na měření časů a vzal si na zpět licenci. Sešla se spousta poruch motocyklů a nějáké lehké pády bez zranění a Alexandr Vysloužil byl na startovním poli na 32. pozici. V neděli ráno se jezdec který se odhlásil z podniku naklusal na ředitelství a vyprosil si aby mohl startovat v nedělním závodě. Což je pro mě velmi divné přeci jen když se jednou odhlásím tak nepůjdu prosit o opětovné zařazení na startovní pole. Zadělalo se tak na problém a bylo oznámeno jezdci Alexandru Vysloužilovi že ve třídě do 600 ccm nemůže startovat. Následující třídou byla GP 125+250 kde startovalo mnoho kvalitních jezdců z mnoha zemí. Nebylo pro mě pochopitelné proč třída 125 GP byla odstartována s dvaceti vteřinovou rezervou vůči tříde 250 GP. Přeci jen to má být seřazeno dle časů z tréninků a tohle rozhodnutí si nemyslím že bylo nejlepší když vítěz třídy 250 GP Wolfgang Schuster musel předjíždět o mnoho pomalejší jezdce než je on samotný. Předcházelo by se tak možnému riziku nějákého kontaktu mezi jezdci třídy 125 a 250. Mimo toho nebyla celá startovní procedůra jezdcům třídy 250 GP rozumně vysvětlena a tak se např. Jiří Grech se startovním číslem 2 rozjel předčastně a následně couval zpět na svoji startovní pozici. Závod byl krásný a motocykly SP ve třídě GP také nebyli zatraceny. Třída ve které startovalo spousta mojich kamarádů tedy třída SUPERMONO byla velmi dramatická pro rodinu Kamenických kde jezdec Kehrer v posledním kole vyválcoval doposud vedoucího Libora Kamenického a stal se tedy vítězem. Krásný závod předvedl velmi zkušený moravský jezdec Karel Kalina kdy na cílové čáře byl o přední pneumatiku před Martinem Kamenickým kde si dojel pro třetí pozici. Za ohlédnutí stála také skupinka jezdců Juráka, Kučinského, a Waltera tato skupina jezdců z Brna předvedla že motocykly Yamaha jsou výborně připraveny a jízda s němi je velmi pohodlná.
K závodům a dalším organizačním okolnostem se již vyjadřovat nehodlám.
Připravil:
D.Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH Hořice 2012
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH Hořice 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
AKRO píše: Píšeš nesmysly a ty to víš! Pravda není to, aby to bylo jak si přeješ! A pokud jsem tam byl a viděl to, co na tom chceš řešit a přesvědčovat mě, že to bylo jinak?
Já tu nechci nic řešit ... protože řešit něco s tebou je jako mlátit slámu, a víš proč?
Protože tvůj názor nikoho nezajímá! Až se bude něco řešit tak ten kdo bude dotazován na názor bude jezdec, ne nějaký bezejmenný divák ze svahu.
A názor jezdců je snad všem jasný.....
A jestli chceš být nějak důležitej, tak si kup tu nabízenou GPdvacku a můžeš se začít učit jezdit ...
Jinak trubky taky nejíme, také všechny ty balíky byly pro příbuzné a známé.
Takže ve Frohburgeru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
rozett píše: Já tu nechci nic řešit ... protože řešit něco s tebou je jako mlátit slámu, a víš proč?
Protože tvůj názor nikoho nezajímá! Až se bude něco řešit tak ten kdo bude dotazován na názor bude jezdec, ne nějaký bezejmenný divák ze svahu.
A názor jezdců je snad všem jasný.....
A jestli chceš být nějak důležitej, tak si kup tu nabízenou GPdvacku a můžeš se začít učit jezdit ...
No zdá se, že s tím mlácením slámy jsme na tom stejně! A jestli někoho zajímá můj názor je jeho věc a nevím, proč to posuzuješ podle sebe! A názor jezdců? Ty byli hodně rozdílné a zrovna jezdcům 250tek se to moc nelíbilo. A koupit si GP dvacku? Na to bych se za prvé nevešel a promiň, já na fichtlech nejezdím! To nechávám chroustům a podobným postavám!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
AKRO píše: No zdá se, že s tím mlácením slámy jsme na tom stejně! A jestli někoho zajímá můj názor je jeho věc a nevím, proč to posuzuješ podle sebe! A názor jezdců? Ty byli hodně rozdílné a zrovna jezdcům 250tek se to moc nelíbilo. A koupit si GP dvacku? Na to bych se za prvé nevešel a promiň, já na fichtlech nejezdím! To nechávám chroustům a podobným postavám!
A mohu vědět s kterými jezdci 250GP jsi hovořil?
A co se týče postavy na dvacku a pod... to je jenom výmluva, stačí se podívat do jezdeckého pole ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
rozett píše: A mohu vědět s kterými jezdci 250GP jsi hovořil?
A co se týče postavy na dvacku a pod... to je jenom výmluva, stačí se podívat do jezdeckého pole ...
On ten systém 20 vteřin napřed, je kravina, jestli jedou ve předu dvacky nebo dvěpade, na to nepotřebuji s někým hovořit! A má postava na dvacku? 188 cm a 127 kilo! Sice jsem relativně docela štíhlý člověk, ale jsem v ramenou možná 2x širší než jezdci, co ty dvacky jedou! Na tom bych musel jezdit v sedě nebo bez kapoty!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
Takže jsi vlastně s žádným jezdcem 250GP nemluvil... pochopila jsem to správně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
Prusa #94 píše: rozett> Dušan s Hrubákem maj typický figury na dvacku co? Asi jako já na dakšnu
Jo! Kluci popíraj všechno to co by rozumný divák označil jako nemyslitelné ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
rozett píše: AKRO>
Takže jsi vlastně s žádným jezdcem 250GP nemluvil... pochopila jsem to správně?
A proč? Ten nesmysl nebyl jasný jen Jury a tobě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
AKRO píše: A proč? Ten nesmysl nebyl jasný jen Jury a tobě!
A nebo mají všichni jasno, že toto je nejméně bolestivé řešení... jedinej kdo to vidí jinak jsi ty a Gill, ten narozdíl od tebe alespoň připouští diskuzi...
třeba auta...který je prodávám...nebo i závody...atd
namísto toho, aby člověk hledal klady a pozitiva
třeba na tom autě
nebo se těšil že byl na nějaký akci která se povedla
tak se rochní v negativech...
namísto hledání pozitiv...hledá jen negativa
no
tak my (nebo spíše vy) tady budete dokola řešit start 125+250
9 věcí z 10 je dobrejch
jedna se nělíbí
no tak se bude vrtat v tý jedný věci
a to neplatí jen v tomhle případě
připomíná mi to doby dávno minulý
když jsem v Hořicích začínal
někdo něco nadhodil jako návrh
další dva byli proti
pak to už bylo ve fázi...
no jo,ale co kdyby náhodou......
tak jsem jednou na schůzi řekl
no jo, ale co kdyby náhodou na závodech chumelilo
a na silnici ležel sníh
máme dost lopat a dost škváry kolem tratě na posyp??
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH Hořice 2012
Vždyť se tu dohadují dva diváci ... (myslím tím sebe a AKRA)
má to snad nějaký vliv na celé dílo?
Buď rád, že si lidi o Hořicích povídají, protože dokud si povídají tak jsou a někoho zajímají ...
Tak snad toto jedno dohadování unesete ne?
(a jestli řekneš NE, tak začnu se sprchama ... )
Naposledy editováno 25.05.2012 10:33:21
jen jsem poukázal na to...že v obecný rovině....
(nemyslím jen závody a jen 125+250)
ale
někdo vyrobí nový boty
z 99% budou pěkný a pohodlný
ale to nikdo komentovat nebude
ale bude se rozebírat že se dělají jenom v té hnusné hnědé barvě
jinak k tobě snad jenom jednu pozn
tvoje názory na 125+250 jsou smysluplné a logické
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
rozett píše: A nebo mají všichni jasno, že toto je nejméně bolestivé řešení... jedinej kdo to vidí jinak jsi ty a Gill, ten narozdíl od tebe alespoň připouští diskuzi...
I já připouštím diskuzi, jinak bych se o takovém nesmyslu ani nebavil!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
AKRO píše: I já připouštím diskuzi, jinak bych se o takovém nesmyslu ani nebavil!
Takže se také uvidíme někde na závodech a popovídáme se z oka do oka tak jako s Gillem?
Velice se těším!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
Hrubák píše: AKRO> vejšku máme podobnou a váhu mám kapku menší,ale v kombinéze a s helmou už mám splněnou váhu i bez motorky ,konečně někdo podobnej a navíc,já nejsem štíhlej ani náhodou,takže není čeho se bát
Takže spřízněná duše! A dokonce i fyzicky výškově a váhově! Víš, já jsem byl vždy na velké objemy a tvrdím, čím víc tím líp! Ale závody nižších tříd se mi taky líbí! Jen nepochopím, jak se na tu 125ku vejdeš a jak na ni zalehneš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
AKRO píše: Takže spřízněná duše! A dokonce i fyzicky výškově a váhově! Víš, já jsem byl vždy na velké objemy a tvrdím, čím víc tím líp! Ale závody nižších tříd se mi taky líbí! Jen nepochopím, jak se na tu 125ku vejdeš a jak na ni zalehneš!
No Hrubáček vždycky polkne nádrž (celý víkend to trénuje) ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
rozett píše: Takže se také uvidíme někde na závodech a popovídáme se z oka do oka tak jako s Gillem?
Velice se těším!!!
Klidně a popovídám si s tebou rád! Myslím, že poznáš, že nejsem takový zabejčenec, jak si možná myslíš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
rozett píše: No Hrubáček vždycky polkne nádrž (celý víkend to trénuje) ...
Tak to já bych měl bradu až za plexi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH Hořice 2012
AKRO píše: Tak to já bych měl bradu až za plexi!
Dá se pořídit delší nádrž ...
(ještě tam máš něco?)
Naposledy editováno 25.05.2012 13:48:05