globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto škube
27.4.2012 v 22:13
Zdar draci potřebuji poradit mam Virago 1100 a při jízdě někdy začne škubat až chcípat tak to přepnu na rezervu nechám to tak asi 10 sekund a vypínač dam zase zpátky na On a moto zase klidně jede jak
Projevuje se to sem tam někdy dřív a někdy později a benzinu je dostatek prostě přepnu tam a zpátky a moto jede zase klidně dal
Zkusil jsem dát i žárovku na dráty k palivovému čerpadlu abych vyděl jestli jde a zjistil jsem že když je vypínač na on tak žárovka sviti po chvíli zhasne potom se zase rožne a někdy zhasne a a už se nerožne to signalizuje že čerpadlo stoji nemá proud tak nedává benzin a moto začne chcípat
Tak to přepnu na chvíli na rezervu žárovka se rožne tudíž se čerpadlo rozjede natlačí benzín a moto jede v klidu dal přepnu zpátky a znovu jde nejde na rezervu jede pořád tam žárovka nezhasina svíti furt tudíž čerpadlo stále jede a moto taky
Tak nevím co tam se sere normálně sem to kdysi přepínal na rezervu jen až se rožla kontrolka benzinu a teď i když je benzinu dost tak to dělá takové blbosti
Předchozí
1 2
Následující

Moto škube

27.4.2012 v 22:42 | Nahoru | #1
Zkontroluj podtlak hadici ke kohoutu a jestli je OK tak ho rozeber, bude tam bordel a nebo praskla membrana.

1 reakcí na tento příspěvek Moto škube

27.4.2012 v 22:43 | Nahoru | #2
já to mám zaplý pořád na reser a motorka jede v klidu jednou jsem to přepnul na on a motorka chcípla tak už jsem to nezkoušel

Moto škube

27.4.2012 v 22:58 | Nahoru | #3
gugo> Bordel je pravděpodobný, ale Virago má elektrické čerpadlo ovládané řídicí jednotkou zapalování, která jej zapne po zapnutí spínačky a pokud se motor nezačne otáčet do 5ti vteřin po zapnutí, vypne jej. Jinak po natlakování se čerpadlo zastaví samovolně, je to klasická membránovka, akorát poháněná elektromagneticky. O podtlakovém kohoutu nevím, já jej na Viragu neměl, pouze byl na spodní nádrži kohout s manuální rokojetí pro úplné uzavření benzínu a solenoidem pro přepínání rezervy.

Jura1284> Že není čerpadlo někdy napájeno, je mi divné... pokud jdou do řídicí jednotky impulsy ze snímače polohy klikovky (tedy motor se točí), tak by mělo být sepnuto trvale. Okruh přepínání rezervy není spřažen s řídicí jednotkou, takže ani to by nemělo mít vliv. Nicméně je možné, že v "normální" cestě paliva je nějaký sajrajt, jak píše gugo, takže bych se zaměřil i na tohle. V první řadě však na to, proč čerpadlo někdy není zapnuto, v důsledku čehož motorka vynechává. Zkus čerpadlo napájet přímo ze spínačky (ne-li rovnou z baterky) přes vhodný vypínač a když motorka s takto zapnutým čerpadlem pojede bez problémů, musíš proměřit cestu napájení čerpadla. V nejhorším případě by mohla jít do kytek řídicí jednotka (TCI).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

27.4.2012 v 23:02 | Nahoru | #4
badyXV> V tom případě je cesta paliva pro "normální" polohu jasně neprůchodná. Nezbude, než vymontovat a pročistit kohout, nebo raději vyndat i nádrž a propláchnout, vyfoukat.

1 reakcí na tento příspěvek Moto škube

28.4.2012 v 14:34 | Nahoru | #5
Dík za rady tak jsem to celé rozdělal že vyčistím nádrže sundal jsem hlavní a vytáhnul i rezervní z pod sedla a žádny kohout tam není jednou velkou hadicí je spojena nadrž s rezervou a benzin je nasáván až z té malé nádrže pod sedlem vede tam pouze jedna hadice k čerpadlu a na te hadici je průtokový filtr od čerpadla už je jedna hadice do karburátoru a to už sem dal nerozebíral protože kdyby tam mněl být problem tak by to nejelo asi ani na rezervu
Takže závěr vše vyčištěno filtr vyměněn a moto se chová úplně stejně cvili to jede na on pak to začne škubat přepnu na res a moto jede normálně tak ve špině to nebude kdyby byl problém v karburátorech to by nejelo ani na res.
Proste se to čerpadlo vypne a nezapne dokud to nedám na res.
V el.schema sem našel že čerpadlo je to napojeny na Fuel pump kontrol unit ale nevím jestli to je tim jestli to není vadné na internetu jsem to nenasel ze bych zkusil koupit pokud to nebude bůh ví jak drahé
A kdybych jezdil stále na res stane se něco tam čerpadlo pořád jede a moto na pohodu

Moto škube

28.4.2012 v 17:48 | Nahoru | #6
Také se mi nezdá, že by chyba byla v cestě benzínu, čerpadlo by se za chodu motoru vypínat nemělo. Teď sice nemůžu nikde najít schéma na XV1100, ale co jsem měl XV535, tak tam je čerpadlo spínáno přes relé signálem přímo z řídicí jednotky zapalování a okruh ovládání rezervy je samostatný. Jestli má XV1100 oddělenou jednotku pro řízení čerpadla a je do ní veden i signál zapnutí rezervy, pak by to mohlo souviset. Ohledně ceny Ti neporadím, ale pokud by jednotka byla drahá, stačilo by napájení čerpadla zapojit za stopspínač, aby se zapnulo po zapnutí zapalování a vypnulo s vypnutím motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

28.4.2012 v 20:39 | Nahoru | #7

J.M.K. píše: badyXV> V tom případě je cesta paliva pro "normální" polohu jasně neprůchodná. Nezbude, než vymontovat a pročistit kohout, nebo raději vyndat i nádrž a propláchnout, vyfoukat.



taky jsem si říkal že kohout tam nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

28.4.2012 v 21:31 | Nahoru | #8
badyXV> Něco na ten způsob tam být musí... jak by se jinak přepínala rezerva? Musí tam být dvoupolohový solenoid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

28.4.2012 v 22:13 | Nahoru | #9
J.M.K.> když to přepnu na "on" tak je zaplá rezerva ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

28.4.2012 v 22:28 | Nahoru | #10
badyXV> Možná si tady nerozumíme... Těžko říct, zda to nemáš trochu odlišně, ale přepínač má polohy "ON" a "RES", ne? V poloze ON je ventil bez napětí, v normální poloze a benzín jde přes trubičku určující minimální hladinu pro rezervu (po vyčerpání paliva na tuto úroveň začne motorka cukat, jako že benál dochází), kdežto v poloze RES se pustí do cívky ventilu napětí a ten se přepne do polohy pro rezervu, kde bere benzín až se dna. Je to funkčně totéž, co klasický kohout pro přepínání rezervy, akorát dálkově ovládaný.

Pokud jsi to v prvním příspěvku myslel tak, že když dáš přepínač do polohy ON a motorka zhasne i při plné nádrži, tak je nejspíš ucpaná trubička a benzín přes ní nejde. Po přepnutí na rezervu (poloha RES) se trubička přemostí a bere se ze dna nádrže, takže potom logicky benzín jde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 09:59 | Nahoru | #11

J.M.K. píše: badyXV> Možná si tady nerozumíme... Těžko říct, zda to nemáš trochu odlišně, ale přepínač má polohy "ON" a "RES", ne? V poloze ON je ventil bez napětí, v normální poloze a benzín jde přes trubičku určující minimální hladinu pro rezervu (po vyčerpání paliva na tuto úroveň začne motorka cukat, jako že benál dochází), kdežto v poloze RES se pustí do cívky ventilu napětí a ten se přepne do polohy pro rezervu, kde bere benzín až se dna. Je to funkčně totéž, co klasický kohout pro přepínání rezervy, akorát dálkově ovládaný.

Pokud jsi to v prvním příspěvku myslel tak, že když dáš přepínač do polohy ON a motorka zhasne i při plné nádrži, tak je nejspíš ucpaná trubička a benzín přes ní nejde. Po přepnutí na rezervu (poloha RES) se trubička přemostí a bere se ze dna nádrže, takže potom logicky benzín jde.



tak tak to přesně je

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 11:16 | Nahoru | #12
badyXV> Tak potom je to celkem jasně tím, co píšu od začátku... Nemine Tě demontáž ventilu, možná i nádrže. Trubičku mohl zacpat nějaký sajrajt, ale pokud to dělá od té doby, co motorku máš, tak není nemožné ani to, že se v tom nějaký expert před Tebou už vrtal a trubičku mohlohnout, zaštípnout a tak. XV1100 jsem sice viděl jen párkrát, ale XV535 mám prolezlou do posledního šroubu a palivový systém je snad u obou stejný. Tam se zase stává, že jak je ventil vystaven všem svinstvům odspodu motorky, tak časem solenoid zatuhává a pak nezapíná rezervu. Dá se tomu předejít tím, že rezervu sem tam během jízdy zapneš a vypneš, aby ventil nebyl dlouho bez pohybu. Dá se říct, že pro XV1100 platí totéž. I když hlídání stavu paliva a rezervy bylo v několika variantách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 11:52 | Nahoru | #13
J.M.K.: Jedenáctka opravdu žádný ventil nemá. Ani podtlakový, ani elektrický. Rezerva je jen simulovaná - když klesne hladina pod čidlo hladového oka a rozsvítí se kontrolka, začne jednotka řízení čerpadla (některé modely ji mají samostatně, některé integrovanou v ŘJ motoru) odpočítávat časovou prodlevu a po ní zastaví čerpadlo. Přepnutím na rezervu se čerpadlo znovu rozběhne a dodává benzín až dokud se nevyprázdní nádrž.

Jura1284: Funguje ti kontrolka rezervy? Nesvítí ti při tom? To vypadá, že se řízení čerpadla domnívá, že je v nádrži málo paliva a snaží se simulovat provoz na rezervu. Samozřejmě by při tom mělo svítit hladové oko v otáčkoměru, ale pokud je tam žárovka po smrti, tak se může zdát vše v pořádku i když není.
Chtělo by to proměřit a prověřit čidlo rezervy, které je zespodu v hlavní nádrži. To rozhoduje, v jakém režimu čerpadlo poběží.

(reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 11:53 | Nahoru | #14

J.M.K. píše: badyXV> Tak potom je to celkem jasně tím, co píšu od začátku... Nemine Tě demontáž ventilu, možná i nádrže. Trubičku mohl zacpat nějaký sajrajt, ale pokud to dělá od té doby, co motorku máš, tak není nemožné ani to, že se v tom nějaký expert před Tebou už vrtal a trubičku mohlohnout, zaštípnout a tak. XV1100 jsem sice viděl jen párkrát, ale XV535 mám prolezlou do posledního šroubu a palivový systém je snad u obou stejný. Tam se zase stává, že jak je ventil vystaven všem svinstvům odspodu motorky, tak časem solenoid zatuhává a pak nezapíná rezervu. Dá se tomu předejít tím, že rezervu sem tam během jízdy zapneš a vypneš, aby ventil nebyl dlouho bez pohybu. Dá se říct, že pro XV1100 platí totéž. I když hlídání stavu paliva a rezervy bylo v několika variantách.



je to už od začátku těch šest let co jí mám tak nějak vím že 200km a pak tankovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 12:06 | Nahoru | #15
1100Virago> Aha tak to se omlouvám... jak říkám, XV535 znám do posledního šroubu, ale XV1100 mi prošla pod rukama jen párkrát. Takže přehozením přepínače do polohy RES pouze "dávám ŘJ vědět" že o docházejícím palivu vím a ta zastaví varování, ano?

Ještě dotaz z "minulosti"... donášelo se ke mně, že Virago samo vypíná blinkry. V tachecu je jazýčkový kontatkt, takže soudím dobře, že při zapnutých blinkrech začne obvod v relátku odpočítávat pulsy a po ujetí určité vzdálenosti blinkr vypne? U mé mašiny tohle nefungovalo, ale kontakt i vedení od něj k relátku bylo v cajku. Takže bylo něco v háji přímo v přerušovači?

badyXV> Tak 1100Virago do toho vnesl světlo a já se omlouvám za chybné informace. Nicméně jak píše, zkontroluj, jak se chová kontrolka, mohlo by to být tím hladinovým čidlem. Pokud jde o to tankování, tak já s XV535 dokázal ujet tak 150 - 178km do přepnutí na rezervu, takže už jsem také měl vyrychtováno, kdy začít vyhlížet pumpu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 12:11 | Nahoru | #16

J.M.K. píše: 1100Virago> Aha tak to se omlouvám... jak říkám, XV535 znám do posledního šroubu, ale XV1100 mi prošla pod rukama jen párkrát. Takže přehozením přepínače do polohy RES pouze "dávám ŘJ vědět" že o docházejícím palivu vím a ta zastaví varování, ano?

Ještě dotaz z "minulosti"... donášelo se ke mně, že Virago samo vypíná blinkry. V tachecu je jazýčkový kontatkt, takže soudím dobře, že při zapnutých blinkrech začne obvod v relátku odpočítávat pulsy a po ujetí určité vzdálenosti blinkr vypne? U mé mašiny tohle nefungovalo, ale kontakt i vedení od něj k relátku bylo v cajku. Takže bylo něco v háji přímo v přerušovači?

badyXV> Tak 1100Virago do toho vnesl světlo a já se omlouvám za chybné informace. Nicméně jak píše, zkontroluj, jak se chová kontrolka, mohlo by to být tím hladinovým čidlem. Pokud jde o to tankování, tak já s XV535 dokázal ujet tak 150 - 178km do přepnutí na rezervu, takže už jsem také měl vyrychtováno, kdy začít vyhlížet pumpu.



já nevím jestli se blinky vypinají samy ale na 1000ce musím zmáčknout pačku blinkrů aby se vypli já kontrolku na benzín nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 12:18 | Nahoru | #17
badyXV> Tak to je horší... Jak psal zakladatel vlákna o tom, jak si dodělal kontrolku indikující zapnutí čerpadla, tak pokud kontrolku rezervy nemá, tak jako Ty, potom by měl zapojit ještě druhou kontrolku na hladinový snímač. Tím by jej prověřil a zjistil, kde jest jádro pudla. Pokud Ty jezdíš stále na rezervu, jinak motorka zhasíná i s plnou nádrží, pak bys měl udělat totéž. Jelikož když nemáš kontrolku rezervy, těžko zjistíš, zda hladinové čidlo funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 12:21 | Nahoru | #18

J.M.K. píše: badyXV> Tak to je horší... Jak psal zakladatel vlákna o tom, jak si dodělal kontrolku indikující zapnutí čerpadla, tak pokud kontrolku rezervy nemá, tak jako Ty, potom by měl zapojit ještě druhou kontrolku na hladinový snímač. Tím by jej prověřil a zjistil, kde jest jádro pudla. Pokud Ty jezdíš stále na rezervu, jinak motorka zhasíná i s plnou nádrží, pak bys měl udělat totéž. Jelikož když nemáš kontrolku rezervy, těžko zjistíš, zda hladinové čidlo funguje.



nebylo by špatný se na to podívat ale tuto sezónu to nechám být jsem rád že jsem to zprovoznil po roce a půl vyjel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 12:35 | Nahoru | #19
badyXV> Tak to ještě můžeš být rád... Já ju celou zimu překopával, upravoval dle svého gusta, měl unikátní kus... a po sezoně se vysypal motor. A žes vyjel po roce a půl... já už nejel skoro dva roky. V důsledku těžké nemoci furt nemám sílu přehodit čapu přes sedlo, stejně jako nevím kam uchytit hůl... takže taky hned tak nevyjedu.

(reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 12:36 | Nahoru | #20
J.M.K.: Ano,tak to je - přepnutím na RES dáváš u jedenáctistovky signál "beru na vědomí" ohledně svítícího hladového oka. Nic víc. Dost mě udivuje, že u XV535 přešli na ten problémový ventil, když první modely to měly taky tak a nemělo se tam co mechanického pokazit.

A ano, Viraga umějí samy vypínat blinkry, ale jak která. Liší se to opravdu jen přerušovačem, třeba německé verze to dlouho neměly. Jazýčkové relé v tachometru i kabeláž mají všechny, jen v přerušovači chybí pár součástek. Stačí ho vyměnit za ten samovypínací a začne to fungovat.

(reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 12:38 | Nahoru | #21

J.M.K. píše: badyXV> Tak to ještě můžeš být rád... Já ju celou zimu překopával, upravoval dle svého gusta, měl unikátní kus... a po sezoně se vysypal motor. A žes vyjel po roce a půl... já už nejel skoro dva roky. V důsledku těžké nemoci furt nemám sílu přehodit čapu přes sedlo, stejně jako nevím kam uchytit hůl... takže taky hned tak nevyjedu.



podívej se na kocoura1 ten to myslím má hůl na 535

Moto škube

29.4.2012 v 12:41 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek Moto škube

29.4.2012 v 13:03 | Nahoru | #23
Tak jak píše 1100virago tak moto opravdu žádny ventil nemá ani trubičku prostě to teče do té male nádržky pod sedlo a od tam tud to saje čerpadlo
Kontrolku rezervy mám v otačkoměru taky mne napadlo ze to blbě vyhodnocuje ale kontrolka rezervy se nerožne ale čerpadlo se i tak vypne
A žárovka tam je v poho jak začne docházet benzin tak hladové oko začne nejdříve jen tak žhavit a po sleze se rožne na plno tak nevím jestli to čidlo vymontovat a zkontrolovat
Od koupě na Moto najezdil jsem na tom za necelé 3 měsíce okolo 1700 km
Prvních 1100 až 1200 v poho potom to začlo takto blbnout

(reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 13:17 | Nahoru | #24

Jura1284 píše: Tak jak píše 1100virago tak moto opravdu žádny ventil nemá ani trubičku prostě to teče do té male nádržky pod sedlo a od tam tud to saje čerpadlo
Kontrolku rezervy mám v otačkoměru taky mne napadlo ze to blbě vyhodnocuje ale kontrolka rezervy se nerožne ale čerpadlo se i tak vypne
A žárovka tam je v poho jak začne docházet benzin tak hladové oko začne nejdříve jen tak žhavit a po sleze se rožne na plno tak nevím jestli to čidlo vymontovat a zkontrolovat
Od koupě na Moto najezdil jsem na tom za necelé 3 měsíce okolo 1700 km
Prvních 1100 až 1200 v poho potom to začlo takto blbnout



a není někde špatný kontakt jenom nevím

1 reakcí na tento příspěvek Moto škube

29.4.2012 v 13:49 | Nahoru | #25
1100Virago> To je možné, já měl XV535DX dotaženou z dajčlandu, prý rok 94-96, ale jeden člověk mi tvrdil, že prý dle výrobního čísla je to snad rok 89. Byla to verze s dvoubarevnou nádrží, plastický chromovaný nápis "Virago" na nádrži a polepy "YAMAHA" na plastech pod sedlem. Také měla na karbcích vyhřívaná hrdla (takže snad verze pro Anglii, ale tachec jen v km/h) a elektrika byla pod pravou boulí (viděl, jsem, že některé ju mají vlevo. Takže je možné, že to byla nějaká slátanina a měla ten přerušovač bez vypínaní.

badyXV> Děkuju za info, už jsem našel i to vlákno, kde to řešil. Nevím ale, zda by mně to bylo něco platné... 3 měsíce jsem se od pasu dolů nehýbal, takže i rok potom, co zase chodím, pořád nemám v nohou takovou sílu, abych dokázal bez problémů na motorku nasednout. Sice dokážu chodit bez hole, ale trochu se motám a u GS500 sotva přeskočím přes sedlo a i potom je pro mne docela namáhavé zvednout nohy na stupačky a kdoví, jak dlouho bych dokázal řadit nahoru. Síla pro zvednutí nártu v kotníku také dosud není žádná sláva. Nemluvě o tom, kdybych musel motorku vést, přizvednout ji, nebo dokonce zvednout padlou... Snad by bylo lepší vrátit se k XV535, přijde mi, že sedlo je oproti GS500 znatelně níž a motorka je i lehčí a ovladatelnější. Nicméně finanční situace to nedovoluje.

Jura1284> To vypadá na přechodový odpor v okruhu žárovky hladového oka. Plovák sepne a ohlásí rezervu, na což ŘJ reaguje vypínáním čerpadla, ale kontrolka se z důvodu přechoďáku nerozsvítí, max. zažhne. Procházejícím proudem se místo přechodového odporu po chvíli zahřeje, "prorazí" a žárovka se rozsvítí. Takto se chovají zoxidované, někdy i uvolněné kontatkty. Můžeš i napojit pomocnou kontrolku na plovák, podobně jako na čerpadlo, tím bezpečně zjistíš, co se jak chová. Pokud tam bude všechno v lati, jdi po tom okruhu kontrolky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 13:55 | Nahoru | #26
J.M.K.> tak to mně moc mrzí že to je až takhle

1 reakcí na tento příspěvek Moto škube

29.4.2012 v 13:58 | Nahoru | #27
Kontakty jsem zkoušel taky pod sedlem co sem našel odpojil prosříkal kontaktolem poskládal zpátky a nic jediné sem nelez do spínačky ale tam snad nic není

(reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 14:00 | Nahoru | #28
Jura1284: To postupné rozsvěcení kontrolky je v pořádku. Čidlo není mechanické, je tam termistor vyhřívaný proctékajícím elektrickým proudem a zároveň chlazený palivem. Když hladina klesne, chlazení přestane a termistor změní hodnoty a dojde k postupnému rozzáření kontrolky. Je to zpožďovací efekt, proto, aby při přelívání paliva kontrolka nepoblikávala.

(reakce na) Moto škube

29.4.2012 v 14:04 | Nahoru | #29
badyXV> No jo, co člověk nadělá. Na druhou stranu můžu být rád, že jsem vůbec naživu a pohyblivý, napřed se to tvářilo zcela nevinně a nakonec po týdnu bez nadsázky útěk hrobníkoj z lopaty. Žena na tom má nemalou zásluhu, bez ní bych tu dost možná dneska nebyl. Bude to holt nadlouho, z něčeho takového se zberchat, holt co se ztratí za týden ve špitálu, zberchává se roky...

Jura1284> Se spínačkou to těžko bude mít něco společného. Kontrola konektorů pod sedlem stačit nemusí, ještě musejí být nějaké konektory a spoje v přístrojovce, nebo v její blízkosti, možná i ve světle.

(reakce na) Moto škube

30.4.2012 v 18:57 | Nahoru | #30
Jura1284> cau mel jsem nadrz venku a i to cidlo reservy myslym ze bude davat jine hodnoty treba je zasrany a chce prepnout na reservu ja onehdy nereagoval na rozsviceni kontrolky a po 20km jsem stal a cerpadlo porad cerpalo ale nemelo co i kdyz to vlastne porad bere ze spodni nadze stale to nechapu jezdi na reservu a hlidej km cau
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago LenkaLucka 27 29.4.2024 v 11:20 Weisner
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago vajdi217 70 1.11.2023 v 13:20 Gumovník
dotaz Yamaha XV 1100 Virago Pernek 2 26.9.2023 v 09:52 Kolja73


TOPlist