globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.4.2012 v 22:56 | Nahoru | #6721
bikere xx, co kruci na tý TC u 1198čky Ska nefunguje, jaks psal -? já po ní šilhám, prodat bramboru a jít do nějaký pěkný starší týhle Duc jsem koumal... ale právě v tom Sku, páč nemocniční JIPky mě už fakt nelákaj

(jinak co to tady čtu, furt Kawa skvělá Kawa. kuwa to brambora je přece nejlepčejší! jo a čtvrteční testíček Panigale se bohužel odkládá, díky počasí zatim neni vůbec zajetá )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.4.2012 v 23:11 | Nahoru | #6722
oxygen> Brambora je parádní, o tom není pochyb. V nějakém vlákně se ty motorky řešily, pro okruhový řádění má sice báwo vysoký výkon, ale má taky o něco větší váhu a ta je znát... Další nezanedbaným problémem byla životnost převodovek, rychlořazení a praskání rámů, občas přidřený motory... Každopádně s letošním rokem slibujou, že se udělalo několik modifikací a že by tyhle problémy měly být odstraněny... Prostě zkráceně řečeno, naložený stroj, ale proti japoncům dražší na okruhový provoz ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.4.2012 v 23:55 | Nahoru | #6723
Prasouš> jj, ten quickshift u báwa nejde zrovna jak po másle, šestce se tam leckdy ani nechce + vibrace při tvrdym brzdění na konci cílovky, ty jsou taky dost nechutný + tlumič řízení ve vysokejch rychlostech taky příliš nestíhá... ale ty rámy praskaj snad jen těm, co padly a TC pracuje i s čidly náklonu... navíc u Kawy ta papírová kyvka a vysoká střední pístová rychlost taky zrovna nebudí pocity dlouhoživotnosti

já na bramboře oceňuju spíš než ten špičkovej výkon, fakt bezvadnou ergonomii i ovladatelnost pak mám rychloplyn a i zkrácený převody, takže v režimech Race a Slick už od středních otáček motor zatahuje opravdu drsně a ne nepodobně gixxerům taky je príma i možnost přetočit ho, omezovač je až na 14.200 otáčkách ... ale pro mne nejlepší reaktor je stejně jemnej 1198!! (možná i 1199, což brek nepoznám zítra, leč snad za 14 dní)
jo a zábava: taky jde brambora krásně na přední někdy i při zapnutym ABS (jen v režimu Slick) se zadek dost zvedne, ale když se ABSko vypne, panáčkuje brambora snadno a vysoko - jako šestka cebro nebo husaberg

Naposledy editováno 18.04.2012 10:24:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 00:08 | Nahoru | #6724
oxygen> Jednak fungovala dost trhaně a neurvale, ale co mě sralo nejvíc, v plnym náklonu, teda uprostřed zatáčky, když jsem ani netahal, ani nebrzdil motorem, takový to něco mezi, občas prostě na tvrdo na zlomek vteřiny vypínala zapalování, nepodařilo se mi přijít na to proč. Jako kdyby neuměla pobrat, když je guma úplně rozpláclá na hraně. To bylo fakt o držku. Na různejch cizích fórech jsem se dočet, že to byl poměrně častej jev. Místo důvěry to spíš přidalo dost obav a strachu... Poslední věc bylo, že je prostě natvrdo nastavená na pirellku 190 a nedá se to změnit.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 08:48 | Nahoru | #6725

Biker_xx píše: .Kolda.> Jako já tvůj postoj chápu. Ale na druhou stranu, pro mě je tak nějak lepší hledat limity přilnavosti kontrolkou na palubce, než držkou v kačeru.



šach mat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 08:49 | Nahoru | #6726

VlastíkPlamínek píše: to se pak budeš muset vozit na nejmenovaném youngtimer cupu



Budu se muset po něčem ryzím poohlédnout...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 09:45 | Nahoru | #6727
.Kolda.> Třeba tohle: 800ccm DVOUTAKT ze sněžnýho skůtru, 180PS, 119kg, bez kontroly trakce....... Pěkná stavba a asi to i pojede.....

Naposledy editováno 18.04.2012 09:56:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 10:21 | Nahoru | #6728

Biker_xx píše: oxygen> Jednak fungovala dost trhaně a neurvale, ale co mě sralo nejvíc, v plnym náklonu, teda uprostřed zatáčky, když jsem ani netahal, ani nebrzdil motorem, takový to něco mezi, občas prostě na tvrdo na zlomek vteřiny vypínala zapalování, nepodařilo se mi přijít na to proč. Jako kdyby neuměla pobrat, když je guma úplně rozpláclá na hraně. To bylo fakt o držku. Na různejch cizích fórech jsem se dočet, že to byl poměrně častej jev. Místo důvěry to spíš přidalo dost obav a strachu... Poslední věc bylo, že je prostě natvrdo nastavená na pirellku 190 a nedá se to změnit.



no ty woe, to je špatný ten chvilkovej výpadek výkonu v plnym náklonu, to je průser - to mi občas udělá KTMka, že vyskočí kvalt a sám ihned zas zaskočí
a trhaně a neurvale mi nezasahoval ani Kawí KIMS (podobnej vlastně Bazzazu) na Ninje - ten tě nechal v klidu pěkně si utrhávat zadek, ale zabralo to jen dokud to neulítlo fakt nečekaně moc! ten jednoduchej kawí KIMS měli opravdu dobře vyladěnej a nemůžu si na něj v ničem stěžovat...

díky ti moc za tuhle informaci, sen o 1198S tímhle pro mne končí

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 10:26 | Nahoru | #6729
oxygen> Asi na tom něco bude, protože na zahraničních diskuzích často píší, že OEM trakce je první věc, která z 1198 letí obloukem na smeťák.....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 11:06 | Nahoru | #6730
radi5> jj, Tularis z Polarisu. To musi 'bejt vohen'

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 11:23 | Nahoru | #6731
radi5> Až takový masochista nejsem... Tohle dvoutaktní peklo bych asi nezvládl...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 11:31 | Nahoru | #6732
radi5> vzhledem ke krouťáku, váze a přítlaku zadního kola tohle potřebuje kontrolu trakce snad i rovně a zatáčky jen na brblačku
jezdil jsem kdysi dvoutaktní krosku Hondu CR 500, 75PS... a MASAKRRR !!!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 12:29 | Nahoru | #6733
Já jsem sice na silnějším dvoutaktu nejel, ale tuším že to bude hodně přísný. Docela by mě zajímalo, co to udělá na výjezdu, když se dá full gas. Nejlépe v Brně na "18".....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 12:32 | Nahoru | #6734
radi5> letadelko Kane.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 13:58 | Nahoru | #6735
radi5> Na tom odjet jedno kolo v Brně, tak nepůjdu 14 dní na záchod, páč bych to všechno nechal v kombinéze .,.. Klobouk dolů před tím, kdo to ukočíruje ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 15:50 | Nahoru | #6736

.Kolda. píše: Budu se muset po něčem ryzím poohlédnout...

Ja uz mam a nemenil bych zanic.

Asi se nam za chvili hobby scena rozdeli na chlapy, kteri si za svymi rozhodnutimi ohledne plynu a brzdy stoji a na chlapce, ktere bude jakysi tym programatoru drzet za rucicku a pripadna chybna rozhodnuti korigovat, aby si neudelali bebi

: o ) --> aneb neberte tento komentar extra vazne

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 17:20 | Nahoru | #6737

afro-r1 píše: Ja uz mam a nemenil bych zanic.

Asi se nam za chvili hobby scena rozdeli na chlapy, kteri si za svymi rozhodnutimi ohledne plynu a brzdy stoji a na chlapce, ktere bude jakysi tym programatoru drzet za rucicku a pripadna chybna rozhodnuti korigovat, aby si neudelali bebi

: o ) --> aneb neberte tento komentar extra vazne



Tak tak, V4 - 500ccm 2T a tvrdý placatý Michelinky na vás!!! ..pánové Schwantz, Rainey, Doohan a spol by mohli popvídat o "hard core"..

Zase jen pro pocit, že mě motorka porychlí o 2s (ne já sám) bych do toho neinvestoval (pokud se nejedná o závody). A co zábavnost, obava, adrenalin, emoce a pocit na motorce ...jde to trochu stranou. Normální vývoj, motorky budou rychlejší, ovladatelnější i pro průměrný jezdce a tak trochu ...bezduchý!

..a tedy - kde máte tu Panigale? Jednu prosím pro poseru Perňu s pořádnou TC

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 17:22 | Nahoru | #6738

VlastíkPlamínek píše: Perňo, kolik má ten tlumič od oka do oka? Hledám ideálně něco kolem 290mm...



Ahoj, konečně jsem si vzpomněl a změřil si v garáži to péro.. Takže originál tlumítko z R1 2008 má od oka k oku přesně 300mm

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 17:26 | Nahoru | #6739
Diky kluciiii. Uz jsem myslel, ze zustanu sam....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 17:50 | Nahoru | #6740

Perňa_81 píše: Ahoj, konečně jsem si vzpomněl a změřil si v garáži to péro.. přesně 300mm



No ty vole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 20:47 | Nahoru | #6741
Biker_xx> Na to snad musí mít Perňa zbrojní průkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 20:50 | Nahoru | #6742
DavidH> že je dlouhé neznamená že je pepčí třeba se konec ohejbá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 20:59 | Nahoru | #6743
gorkin> Nás zabije

Když jsme u ohejbání. Mám přepáčko Lucas po pádech předešlých uživatelů poohejbaný ve všech směrech. Umí ty desky (platformy) někdo narovnat? Říkal jsem si, že třeba firma Motoreno...?
Máte někdo zkušenost? Nebo to hodit Indiánům co jezdí s barevným kovem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 21:04 | Nahoru | #6744
DavidH> ja to vzdy srovnam jakz takz na lisu a pak lehce prejedu na frezce, pak bruska a je to jak nove. Jeden pad cca mm tloustky dolu

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 21:06 | Nahoru | #6745

Perňa_81 píše: Ahoj, konečně jsem si vzpomněl a změřil si v garáži to péro.. Takže originál tlumítko z R1 2008 má od oka k oku přesně 300mm



óóóó, děkuji pánovi. Jdu se podívat na učet a rozpočet

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 21:23 | Nahoru | #6746
DavidH>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2012 v 22:45 | Nahoru | #6747
Dawe02> Díky. Dobrý nápad. Ta jedna placka by tak šla.
Ale ta základna, co je přišroubovaná k rámu, je zalomená zpět (ustupuje z roviny základny o její tloušťku.
Je to super vymyšlený, že narozdíl od PP a ARP to nezešiřuje stupačky.
Například oproti ARP je to celý o 12mm užší při stejné délce stupačky. Prostě v náklonu je větší šance netahat nohy po zemi...
Nahodím foto... Je to podobně, jako měl Lukáš u Moriwaki v Moto2.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2012 v 08:34 | Nahoru | #6748
DavidH> Ahoj Davide - tak co ta tvoje motorka? Jak jsi daleko - už máš motor? sem s tím!

4 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2012 v 16:38 | Nahoru | #6749
malá Panigale first info: dneska jsem si hrál s nastavováním 1199S a zklamalo mi tedy, že za jízdy nelze měnit úroveň nastavení ničeho - ani trakce, ani odpružení, ani abs, ani výkonovej ani brzdnej režim motoru (a ani nic vypnout) na to vše se musí zastavit a pak se zanořit do menu - cigárko svačinka va schwantzovce asi kapánek zdrží
ale aspoň, že si čovek může předem nadefinovat do 3 různejch režimů jakýkoliv vlastní nastavení čehokoliv a aspoň tyhle 3 režimy za jízdy lze pak dle libosti přepínat
jinak je ta krasavice fakt lehoučká, má už v sérii supr široký řidítka (i zrcátka) a oproti 1198 krásně placatou nádrž pro naše panděra

Naposledy editováno 19.04.2012 16:40:13

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2012 v 17:31 | Nahoru | #6750
oxygen> hmmm. Kdy se muzu projet?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35734 Dnes v 02:16 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist