Téma: Narcismus f jedné stopě
26.2.2012 v 10:45
Když jsem před lety přišel na tenhle server, byl jsem velmi překvapen rozšířeností názoru, že je zcela lhostejno, na jakém stroji začátečník zahajuje svou motorkářskou kariéru. Jako celoživotní motorkář a absolvent VŠ zaměřené na konstukci motorových vozidel a spalovacích motorů jsem po polemice s nositeli výše uvedenéného názoru založil několik vláken, na kterých jsem všechny jejich argumenty vyvrátil, čímž jsem věc původně považoval za uzavřenou. Zvedla se však další vlna polemik a reakcí v duchu názoru, že ostrý supersport má sice technické vlastnosti pro nezkušenou ruku a hlavu nevhodné, ale že i na něm se v pohodě dá všecko naučit a někteří to údajně dokázali stejně rychle a bez zvýšení rizika. Reagoval jsem na to podpořen mnoha dalšími zdejšími přispěvateli slovy, které už nebyly o technice, ale věnovaly se problematice učení se novým dovednostem. Učil jsem se během svého rozmanitého života řadě věcí a mám zkušenost i z opačné strany katedry, a tak jsem se domníval, že se dá vcelku snadno obhájit to, že je vhodné postupovat od jednoduchého ke složitému, a že teprve na zvládnutých a zažitých dovednostech lze postavit efektivní zvládání vyšších levelů. Na to reagovala řada údajně fenomenálních začátečníků velmi podrážděně a záhy bylo zcela zřejmé, že jejich problém není v oblasti technické ani pedagogické, ale že se jedná o určitý druh duševní poruchy. Proto tímto otevírám téma třetí a poslední, kterým celou problematiku uzavřu. Jak si vysvětlíme níže, tito lidé za to v podstatě nemůžou. Rozebereme si, co je k těmto postojům nutí a taky to, proč jim většinou nelze pomoci. Doporučuji číst dále pouze těm, kteří mají tendenci proniknout k podstatě jevů a jsou schopni pojmout složitější a delší text. Říci to stučně bohužel nelze a tak mám pro lidi, kteří věří tomu, že existují jednoduché odpovědi na složité otázky a nemají schopnost analytického myšlení špatnou zprávu – neumím jim pomoci.


Naposledy editováno 15.11.2013 13:46:28

1 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 11:09 | Nahoru | #1141
Vidíš já sem ze skupiny volů co trpí(atomiky taky index 130),ale ten zážitek při jízdě je jak droga.Sice se svezu jen tak dvě hodky,ale kurva stojí to za to
O lyžích taky něco málo vím(sice sem je nikdy nerozebíral-leko a podobní geniové).
Nicméně myslím,že tvrdost lyže na kakáč postoj a pluh nemá žádný vliv.Zabíjení to je taky mimo mísu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 11:39 | Nahoru | #1142

PetrsVETR píše: záleží na hmotnosti lyžaře a že o tom něco vím

závodní lyže bych přirovnal k závodním speciálům....

jednou jsem si koupil boty Lange 130 a tři sezóny jsem trpěl, první jízdy byly super, ale pak mi modraly i uši....bota byla tvrdá jak skelet


No on flex neni dnes uz moc vypovidajici, neni zadnej standard, takze si to kazda firma pocita trochu odlisne. Ale samozrejme tvrdost boty a naklon kominu je dulezity aspekt. Ja mam treba podle udaju od vyrobce flex 120, uzkej komin, takze bota mi nohu perfektne podrzi, ale hned pri dojezdu musim rozepinat...vydrzet se v ni da sotva par minut. Urcite zalezi na hmotnosti lyzare, ale ani metrakovej zacatecnik si nebude kupovat crosscarvery s titanovyma vlozkama, protoze ta ovladatelnost je jina. Problemy by mel i na allmoutainech, ktery mozna proslapne, ale ta lyze tresta za kazdou chybu. Zacatecnik by si mel koupit allroudy s tvdosti podle vahy. Ale samozrejme tam hrajou roli dalsi aspekty...horni privrat tezko udelas s obrackou nebo i slalomkou s radiusem 9m. Ale ani dylka a radius nejsou postacujici faktory, jde o tvrdost, pruznost, rozlozeni jadra, vyska podlozky. Jo, je to velka veda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 11:39 | Nahoru | #1143

verybusy píše: Tak nezabije,když nezačne tím,že vezme černou ve vajíčku. Na to plužení a tréning obloučku to v poho postačí (nepřehnat dýlku,taková slalomka je ideální),další musí přijít samo usilovným tréningem.Jak psal Petr,větší problém je závodní bota,ta je už hodně odlišná a nepočítá anatomicky s plužením v podřepu.



vidíš, nedávno jsem se bavil s trenéry lyžování a oni říkají, že to chce červenou, aby se začínající lyžař nenaučil zlozvyku zaklánět se apod...

všechno se mění a rozvijí, musíme to akceptovat...vezmi si jakou revoluci prodělaly lyže, ale pořád jsou tady vyznavači klasiky...

závodní bota byla super, ale ne na celodenní lyžování

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 11:42 | Nahoru | #1144

bigbou píše: Vidíš já sem ze skupiny volů co trpí(atomiky taky index 130),ale ten zážitek při jízdě je jak droga.Sice se svezu jen tak dvě hodky,ale kurva stojí to za to
O lyžích taky něco málo vím(sice sem je nikdy nerozebíral-leko a podobní geniové).
Nicméně myslím,že tvrdost lyže na kakáč postoj a pluh nemá žádný vliv.Zabíjení to je taky mimo mísu.



díky, myslel jsem, že jsem jen já takovej ...
ale vyměkl jsem, zbavil jsem se jich...

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 11:52 | Nahoru | #1145

steve4ever píše: No on flex neni dnes uz moc vypovidajici, neni zadnej standard, takze si to kazda firma pocita trochu odlisne. Ale samozrejme tvrdost boty a naklon kominu je dulezity aspekt. Ja mam treba podle udaju od vyrobce flex 120, uzkej komin, takze bota mi nohu perfektne podrzi, ale hned pri dojezdu musim rozepinat...vydrzet se v ni da sotva par minut. Urcite zalezi na hmotnosti lyzare, ale ani metrakovej zacatecnik si nebude kupovat crosscarvery s titanovyma vlozkama, protoze ta ovladatelnost je jina. Problemy by mel i na allmoutainech, ktery mozna proslapne, ale ta lyze tresta za kazdou chybu. Zacatecnik by si mel koupit allroudy s tvdosti podle vahy. Ale samozrejme tam hrajou roli dalsi aspekty...horni privrat tezko udelas s obrackou nebo i slalomkou s radiusem 9m. Ale ani dylka a radius nejsou postacujici faktory, jde o tvrdost, pruznost, rozlozeni jadra, vyska podlozky. Jo, je to velka veda



já tomu tak nerozumím, poradí mi buď známí nebo v A-Z Sportu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 12:22 | Nahoru | #1146

PetrsVETR píše: vidíš, nedávno jsem se bavil s trenéry lyžování a oni říkají, že to chce červenou, aby se začínající lyžař nenaučil zlozvyku zaklánět se apod...

všechno se mění a rozvijí, musíme to akceptovat...vezmi si jakou revoluci prodělaly lyže, ale pořád jsou tady vyznavači klasiky...

závodní bota byla super, ale ne na celodenní lyžování



Hele já ty moderny taky moc nemusím,pořídil jsem Stockli GS s mírným rádiusem a vyhovujou mi.Je to sice závodní lyže,ale mně to prostě nepřijde nějakej extra rozdíl oproti 20 let starejm modelům.Naopak se mi hůř jezdí na krátkejch ovladatelnejch.Asi jsem nějakej divnej.

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 12:25 | Nahoru | #1147

Che píše: OK - pokud možno si založ samostatný vlákno o diferenciálech a zkus tam nějak zformulovat, o co vlastně de, já to nechápu



to ze to nechapes je evidentni.......nic zakladat nebudu, me jen vadila tvoje ignorace dotazu assassina....ponevadz bys musel priznat, ze si placal blbosti-to je vse co jsem chtel....

ted si opet neodpovedel na jeho otazku a hrajes to do autu, no nic - nazor na tebe jsem si udelal.....

1 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 12:32 | Nahoru | #1148
se svojí zálibou v letitých modelech lyží Bandit z produkce Galského kohouta se snad radši do debaty zapojovat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 12:34 | Nahoru | #1149

VlastíkPlamínek píše: se svojí zálibou v letitých modelech lyží Bandit z produkce Galského kohouta se snad radši do debaty zapojovat nebudu



Kdybys viděl moje otřískaniny,byl bys za lva salónů!!!! Ale já je mám prostě rád,vyhovujou mi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 12:39 | Nahoru | #1150

verybusy píše: Kdybys viděl moje otřískaniny,byl bys za lva salónů!!!! Ale já je mám prostě rád,vyhovujou mi.



no ty moje opravdu nejsou jak ze škatulky ale tak přeci je hlavní že ti to vyhovuje ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 13:25 | Nahoru | #1151

VlastíkPlamínek píše: no ty moje opravdu nejsou jak ze škatulky ale tak přeci je hlavní že ti to vyhovuje ne?



Když já právě nevím,jestli bych přeci jen neměl jezdit na něčem jiným,nejsem žádnej závodník,aby mě to nevytrestalo!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 13:30 | Nahoru | #1152

verybusy píše: Když já právě nevím,jestli bych přeci jen neměl jezdit na něčem jiným,nejsem žádnej závodník,aby mě to nevytrestalo!!!!



to jsi celej ty, hlavně že máš závodní lyže? Sotva poznáš rozdíl mezi "plužit" a "zužit" ale už chceš jezdit 300 ze svahu

co si je nechat zkrátit na 25cm?

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 13:47 | Nahoru | #1153

VlastíkPlamínek píše: to jsi celej ty, hlavně že máš závodní lyže? Sotva poznáš rozdíl mezi "plužit" a "zužit" ale už chceš jezdit 300 ze svahu

co si je nechat zkrátit na 25cm?



Čoveče taky už jsem uvažoval o nějaký restrikci,ale nechce se mi je řezat... Ale u kiosku vypadám jako hustej závodník,páč to nejsou leštěnky a jsou otlučeny mnoha obřáky!!!!Jen se trochu zdráhám navlíct do tý elastický kombinézy,abych byl stylovej,minimálně jako Hermann Maier.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 14:01 | Nahoru | #1154

verybusy píše: Hele já ty moderny taky moc nemusím,pořídil jsem Stockli GS s mírným rádiusem a vyhovujou mi.Je to sice závodní lyže,ale mně to prostě nepřijde nějakej extra rozdíl oproti 20 let starejm modelům.Naopak se mi hůř jezdí na krátkejch ovladatelnejch.Asi jsem nějakej divnej.



je to o tom, přijmou něco novýho...je fakt, že nové technologie, dělají spoustu věcí za Tebe a někdy to je i na závadu jako majitel ŘP skp. C, musím říct, že dnešní náklaďáky jsou osobními auty, které by mohl řídit i Che (nemohl jsem se ubránit)

plně synchronizované převodovky, někdy i automaty, serva na všechno, hlídače čehokoliv, elektroničtí pomocníci, u řidiče stačí, když neusne a umí brzdit

měli jsme v práci Š706 r.v.64 s nástavbou MP, auto nemělo servořízení, žádné půlky, spojka i brzda natvrdo a místo ručky ráčna....

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 14:31 | Nahoru | #1155

PetrsVETR píše: je to o tom, přijmou něco novýho...je fakt, že nové technologie, dělají spoustu věcí za Tebe a někdy to je i na závadu jako majitel ŘP skp. C, musím říct, že dnešní náklaďáky jsou osobními auty, které by mohl řídit i Che (nemohl jsem se ubránit)

plně synchronizované převodovky, někdy i automaty, serva na všechno, hlídače čehokoliv, elektroničtí pomocníci, u řidiče stačí, když neusne a umí brzdit

měli jsme v práci Š706 r.v.64 s nástavbou MP, auto nemělo servořízení, žádné půlky, spojka i brzda natvrdo a místo ručky ráčna....



No fuj,ještě že do toho nemusím lézt,občas šíbuju na dvoře s náklaďákama a musím říct,že na silnici bych s tím nevyjel!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 14:36 | Nahoru | #1156

PetrsVETR píše: je to o tom, přijmou něco novýho...je fakt, že nové technologie, dělají spoustu věcí za Tebe a někdy to je i na závadu jako majitel ŘP skp. C, musím říct, že dnešní náklaďáky jsou osobními auty, které by mohl řídit i Che (nemohl jsem se ubránit)

plně synchronizované převodovky, někdy i automaty, serva na všechno, hlídače čehokoliv, elektroničtí pomocníci, u řidiče stačí, když neusne a umí brzdit

měli jsme v práci Š706 r.v.64 s nástavbou MP, auto nemělo servořízení, žádné půlky, spojka i brzda natvrdo a místo ručky ráčna....

brzdit taky nemusí,brzdí to retardérem,na brzdu se jen ťuká a trochu na ní šlápneš,když chceš zastavit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 14:44 | Nahoru | #1157

valibuk píše: brzdit taky nemusí,brzdí to retardérem,na brzdu se jen ťuká a trochu na ní šlápneš,když chceš zastavit



ok, tak dát nohu brzdu nebo na plyn....

tedy na brzdový pedál a plynový pedál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 14:58 | Nahoru | #1158

PetrsVETR píše: ok, tak dát nohu brzdu nebo na plyn....

tedy na brzdový pedál a plynový pedál...

má to i aktivní tempomat,takže stačí hodně filmů na cestu myslím,že většina řidičů pod 40 let by nedokázala s tatrou 111 ani vyjet ze dvora.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 15:07 | Nahoru | #1159

valibuk píše: má to i aktivní tempomat,takže stačí hodně filmů na cestu myslím,že většina řidičů pod 40 let by nedokázala s tatrou 111 ani vyjet ze dvora.



znáš T115

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 15:14 | Nahoru | #1160
PetrsVETR> vím že to existovalo ale jinak nic,není to můj koníček.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 15:33 | Nahoru | #1161

PetrsVETR píše: vstřikováním se zjemnila odezva na přidání plynu...



Blbost, vstrikovani nema nic spolecneho s odezvou plynu. Vstrikovani je dobre akorat aby nedochazelo ke ztratam paliva po ceste. Dokonce se uvazuje ze prime vstrikovani nebyl dobry krok, protoze nedochazi k dobremu promiseni paliva se vzduchem.

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 15:39 | Nahoru | #1162

Creck píše: Blbost, vstrikovani nema nic spolecneho s odezvou plynu. Vstrikovani je dobre akorat aby nedochazelo ke ztratam paliva po ceste. Dokonce se uvazuje ze prime vstrikovani nebyl dobry krok, protoze nedochazi k dobremu promiseni paliva se vzduchem.



zase blbě čteš...psal jsem to opačně, vstřikování má přímý vliv a plynulé dávkování paliva, to znamená, že odezva motoru na přidání plynu je sametová bez jakýchkoliv kopanců, to se nedá říct o karburátorových motorech....

1 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 17:48 | Nahoru | #1163
Dřív byla jednotka trapnosti BK "bedna kytu", tohle vlákno ke konci BK řádově překonává v OT.
Dovolím si posloužit:
Odstranění starého tmelu z okenního rámu je pracné. V domácích podmínkách nejčastěji použijeme ostré dláto a nůž (raději staré, protože v tmelu jsou většinou skryty kovové plíšky, nebo hřebíčky). Obrníme se trpělivostí a sekáme a sekáme. Sklenáři používají často vysekávačky poháněné vzduchem, nebo elektřinou. Jsou efektivnější. Pokud je starý tmel velmi tvrdý, nebo drží-li na podkladovém dřevu velmi silně, dobrým "fíglem" je jeho rozehřátí (ideální je horkovzdušná pistole). Tmel změkne až na konzistenci tvrdého sýra a odstraňuje se lehce. Pokud nechceme poničit nátěr rámu, chráníme jej před opálením, nebo zpuchýřováním např. kusem skla z rozbité tabule. Očištěnou polodrážku doporučuji napustit před novým zasklením lněnou fermeží. Způsobí lepší spojení sklenářského kytu ( = směs práškového kaolinu se lněným olejem) s dřevěným podkladem. Jinak dochází často k vypadávání kusů kytu už po jediné sezóně.

Můžete tady ještě probrat US prezidentské volby, vodní lyže, paragliding a potápění.
(Samozřejmě, jak začít a být úspěšný a skvělý, bez ztráty desítky.)

Tak se masírujte a plácejte po zádech dál! Těším se na pobavení.

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 18:32 | Nahoru | #1164
666S999> Taky si myslim ze by se tady mohli spis nez sirka gumy , probirat nejake filosoficke otazky typu vzniku cloveka a smyslu zivota.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 18:54 | Nahoru | #1165

Creck píše: Blbost, vstrikovani nema nic spolecneho s odezvou plynu. Vstrikovani je dobre akorat aby nedochazelo ke ztratam paliva po ceste. Dokonce se uvazuje ze prime vstrikovani nebyl dobry krok, protoze nedochazi k dobremu promiseni paliva se vzduchem.



pokud se pod pojmem "vstrikovani" mysli celej ten system pripravy paliva tak ma samo petr pravdu... v karburatoru je benzin strhavanej proudem vzduchu a tudiz si nemuzes vymyslet uplne libovolne kolik paliva kdy das... u vstrikovani tohle muzes nastavit zcela libovolne...
na karburatoru klapku oteviral ridic... jak otevrel tolik tam slo vzduchu.. blbej ridic, blby mnozstvi vzduchu.. tohle trochu vylepsily karbce rizene podtlakem, kde sice ridic otvira klapku, ale soupe se otvira podle podtlaku v sani.. tzn nehrozi ze by blbej ridic dokazal dat vic plynu nez kolik motor v aktualnich podminkach snese... no a opet ve vstrikovani je misto toho soupete druha servem ovladana klapka a ta se neotvira podle podtlaku ale podle programu co vyvojari nastavili = v zavislosti na mnoha udajich ze sensoru - opet nekonecne moznosti nastaveni. se vsema temahle prostredkama jde nastavit na tomhle systemu od beranciho prubehu az po ostrej zavodni rezim s trvale otevrenou druhou klapkou, bez fuel cutu pri brzdeni motorem - tzn presne to co delali prime karbce na zavodakach... klidne i jen prepnutim jednoho prepinace....

jsem rad ze jsem mohl vnesti opet trochu svetla do zdejsiho tapani v motocyklove technice...


ale je fakt ze informace od vecneho studenta bez ukonceneho vzdelani tato informace nema zadnou cenu... jak by rekl vsevedouci pan hornetak...

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 19:56 | Nahoru | #1166

assassin píše: pokud se pod pojmem "vstrikovani" mysli celej ten system pripravy paliva tak ma samo petr pravdu... v karburatoru je benzin strhavanej proudem vzduchu a tudiz si nemuzes vymyslet uplne libovolne kolik paliva kdy das... u vstrikovani tohle muzes nastavit zcela libovolne...
na karburatoru klapku oteviral ridic... jak otevrel tolik tam slo vzduchu.. blbej ridic, blby mnozstvi vzduchu.. tohle trochu vylepsily karbce rizene podtlakem, kde sice ridic otvira klapku, ale soupe se otvira podle podtlaku v sani.. tzn nehrozi ze by blbej ridic dokazal dat vic plynu nez kolik motor v aktualnich podminkach snese... no a opet ve vstrikovani je misto toho soupete druha servem ovladana klapka a ta se neotvira podle podtlaku ale podle programu co vyvojari nastavili = v zavislosti na mnoha udajich ze sensoru - opet nekonecne moznosti nastaveni. se vsema temahle prostredkama jde nastavit na tomhle systemu od beranciho prubehu az po ostrej zavodni rezim s trvale otevrenou druhou klapkou, bez fuel cutu pri brzdeni motorem - tzn presne to co delali prime karbce na zavodakach... klidne i jen prepnutim jednoho prepinace....

jsem rad ze jsem mohl vnesti opet trochu svetla do zdejsiho tapani v motocyklove technice...


ale je fakt ze informace od vecneho studenta bez ukonceneho vzdelani tato informace nema zadnou cenu... jak by rekl vsevedouci pan hornetak...



posuzoval jsem vstřikování a karburátor tak, jak to vnímám jako řidič, díky za výklad

1 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě

28.3.2012 v 06:12 | Nahoru | #1167
Che> Tak se tedy opět přesuneme sem,ať nespamujeme...

Cituji tě: "a vida počátky snahy to pochopit takže přítlačná síla je způsobena buď hmotností, nebo aerodynamikou? nic jinýho tam není? termín přítlačná síla způsobená aerodynamikou moc nechápu máš na mysli vzdušný odpor?"
"aerodynamika >> nauka o pohybu plynů a pohybu pevných těles v plynech
takže přítlačná síla způsobená nějakou vědou no to sou věci "

Přítlačná síla je asi ovlivněna více faktory (přiznám se,že mě teď nic nenapadá),ale hmotnost a aerodynamický přítlak budou u motorky hrát největší roli.Ano,slyšíš dobře,aerodynamický přítlak je součástí nauky,zvané aerodynamika,aspoň se něco přiučíš.Samotný vzdušný odpor je něco trošku jinýho,ale to bys měl myslím vědět. Pokud ne,tak polopaticky se to dá vysvětlit na principu přítlačného křídla na autě.Přítlak se zvyšuje s rychlostí,tzn.,že čím rychleji motorka/auto pojede,tím větší přítlak bude a je to samo závislé na tvaru kapotáže,nebo jiného obtékaného předmětu.Doporučuju navštívit Dragster day,tam se dá leccos okoukat.
Takže ano,přítlačná síla je způsobena i přímo pohybem plynů,konkrétně vzniklým rozdílem tlaku nad a pod obtékaným předmětem,přesto že ti to přijde úsměvné.Měl bys trošku zabrat ve studiu,už máš nějaký výpadky....

Naposledy editováno 28.03.2012 06:13:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

28.3.2012 v 08:10 | Nahoru | #1168

PetrsVETR píše: vstřikováním se zjemnila odezva na přidání plynu...



to nechápu, vstřikování maj dneska přece i slabší začátečnické stroje

nastavením úhlu předních vidlic, tuhostí rámu, nastavení a umístění tlumení motorky, se výrazně změnilo chování stroje v zatáčkách, na rovině i na nerovnostech...



tento pokrok opět nevynecal ani třeba 250ky (ninja, vtr, cbr)

lepší brzdy, tlumiče řízení, někdy ABS a jiné systémy....



opět totéž, navíc narcíci často na svejch strojích ABS schválně nemaj, páč se něgde dočetli, že pro profesinální závodníky není přínosem a oni se přece považujou za jim rovný (přesněji se zoufale snažej, aby je za takový považovalo jejich okolí )

gdo tady vypadá jako kretén si jistě chápavý čtenář posoudí sám

1 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě

28.3.2012 v 08:15 | Nahoru | #1169
Kurník mám ABS!!!! Jsem historicky znemožněn,doteď mi to vůbec nedošlo,že vlastně vůbec nejsem závodník...

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

28.3.2012 v 08:18 | Nahoru | #1170

Che píše: opět totéž, navíc narcíci často na svejch strojích ABS schválně nemaj, páč se něgde dočetli, že pro profesinální závodníky není přínosem a oni se přece považujou za jim rovný (přesněji se zoufale snažej, aby je za takový považovalo jejich okolí )

gdo tady vypadá jako kretén si jistě chápavý čtenář posoudí sám



pokud vím, psal jsi o starších strojích jako je GS500, vytrhuješ z kontextu a snažíš se být nad věcí....

ok, buď si ve své šedi, já mám rád slunce a pozitivní lidi...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist