Téma: Narcismus f jedné stopě
26.2.2012 v 10:45
Když jsem před lety přišel na tenhle server, byl jsem velmi překvapen rozšířeností názoru, že je zcela lhostejno, na jakém stroji začátečník zahajuje svou motorkářskou kariéru. Jako celoživotní motorkář a absolvent VŠ zaměřené na konstukci motorových vozidel a spalovacích motorů jsem po polemice s nositeli výše uvedenéného názoru založil několik vláken, na kterých jsem všechny jejich argumenty vyvrátil, čímž jsem věc původně považoval za uzavřenou. Zvedla se však další vlna polemik a reakcí v duchu názoru, že ostrý supersport má sice technické vlastnosti pro nezkušenou ruku a hlavu nevhodné, ale že i na něm se v pohodě dá všecko naučit a někteří to údajně dokázali stejně rychle a bez zvýšení rizika. Reagoval jsem na to podpořen mnoha dalšími zdejšími přispěvateli slovy, které už nebyly o technice, ale věnovaly se problematice učení se novým dovednostem. Učil jsem se během svého rozmanitého života řadě věcí a mám zkušenost i z opačné strany katedry, a tak jsem se domníval, že se dá vcelku snadno obhájit to, že je vhodné postupovat od jednoduchého ke složitému, a že teprve na zvládnutých a zažitých dovednostech lze postavit efektivní zvládání vyšších levelů. Na to reagovala řada údajně fenomenálních začátečníků velmi podrážděně a záhy bylo zcela zřejmé, že jejich problém není v oblasti technické ani pedagogické, ale že se jedná o určitý druh duševní poruchy. Proto tímto otevírám téma třetí a poslední, kterým celou problematiku uzavřu. Jak si vysvětlíme níže, tito lidé za to v podstatě nemůžou. Rozebereme si, co je k těmto postojům nutí a taky to, proč jim většinou nelze pomoci. Doporučuji číst dále pouze těm, kteří mají tendenci proniknout k podstatě jevů a jsou schopni pojmout složitější a delší text. Říci to stučně bohužel nelze a tak mám pro lidi, kteří věří tomu, že existují jednoduché odpovědi na složité otázky a nemají schopnost analytického myšlení špatnou zprávu – neumím jim pomoci.


Naposledy editováno 15.11.2013 13:46:28

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

25.3.2012 v 23:42 | Nahoru | #1111
PetrsVETR> jsi dospelej, vzdelanej a uspesnej chlap. Tak proc tady sakra resis nejakyho zamindrakovanyho, infantilniho vocase? Stoji ti to za to?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

26.3.2012 v 00:12 | Nahoru | #1112

verybusy píše: Jinak je to jedno,kterou z uvedených motorek,obě jsou to hodný a přítulný kočičky,Honda je úplně mrtvá.... Kdo zvládne GS,zvládne v klidu i tohle.



Juniorka 23.3.2008
Honda CBR 600RR
my se zajizdime s mym milackem spolecne a myslim, ze se tolerujem navzajem. Dokud se za to netaha je to opravdu mazliva kocicka.

Deadman
Vlkov pod Oškobrhem
Dněpr Solo MT 19, Honda CB 450, ČZ 175/450, Jawa 350/639
Dnes maj lidi vic penez nez rozumu.
Driv nez clovek sedl na svoji vysnenou motorku, nejdriv 10 let jezdil postupne na Cize, Jawe, 20 let starym pullitru, 15 let stary 750. Na prvnich kramech si nekolikrat rozbil hubu bez nasledku na zdravi i penezence. Naucil se zvladat prekvapka a krizovky, vychladla mu hlava, prestal jezdit agresivne. Byl nucen se to naucit opravovat, takze pochopil co v tom motoru je, jak to funguje a co to potrebuje aby to spravne chodilo.
To chybi vsem tem co zacinaj rovnou na funglovy erjednapyco..


Váňa 24.3.2008
Yamaha TDM 900
Tak s některými názory tady ne ale opravdu nesouhlasím. Mohl bych je postupně ocitovat a reagovat. Neudělám to páč nechci diskuzi nijak hrotit, protože si myslím, že jako motorkáři jsme i přes rozdílné názory na to či ono, pořád jaksi na jedné lodi.
Dovolím si proto jen malou velmi obecnou úvahu.
Tak jako pro toho kdo začíná s lyžováním není hned ta nej-nej sjezdovka, tak jako začínající horolezec se nevypraví do Himalájí, nepatří biker začátečník na supersport. Začátečník je začátečník bez ohledu na věk a postavení. Tvrzení mám rozum bude jezdit pomalu je fajn, ale ježdění na motorce přece vůbec není o tom jak to na rovině otevřu nebo ne. Jízda na mašině je (alespoň myslím) celý soubor návyků bez kterých to prostě nejde – jak zatáčet impulsem jak bez něho, jakou rychlostí najet do zatáčky aby to bylo dobře, otočka v plným rejdu, rychlá myška, kdy brzdit, jak brzdit atd. Tyhle věci se člověk v autoškole nenaučí. Ty lze získat jen a jen praxí. Jsem přesvědčen že na „normálnějších“ mašinách (gs 500, er5, CBF, fz6…) získá tyto základní návyky průměrný (kterých je nás nejvýce) biker snáze. Pak hurá na vysněný supersport. A najednou je vidět, že na daleko ostřejší mašině na to všechno co už jako umím a dělal jsem automaticky, musím stále myslet, ale zaplať pánbu že je z čeho vyjít.
Také myslím že tento postup má tu výhodu, že když k tomu někdo fakt moc není tak snad bude alespoň tak soudný (nebo jeho okolí) že na toho sporta nepoleze.
Jsou samozřejmě i lidi talenti (ale asi jich podle gause nebude moc) co sednou hned na litra a za chvíli ho vodí jak kolo.
K motorkaření jsem se vrátil po téměř 20 letech, první tři sezony jsem „znovu“ začínal na Kawě 500 (vůbec to nepovažuji za ztrátu času a ani jinou újmu), abych vloni na podzim povýšil na TDM 900.
Toť můj názor, který nikomu nevnucuji ale budu rád když se nad ním alespoň někdo zamyslí.

.
.
.
.
.
Juniorka se zabila v červenci roku 2008, protože nedokázala na té úžasně ovladatelné gumě tu údajně hodnou kočičku dost sklopit - to, co říkala neměla ze svý hlavy - nějakekj "machr" tvýho typu, kerej tomu stejně jako ty hovno rozuměl jí namluvil tyhle hovadiny a ona mu uvěřila - zůstaly po ní dvě děti, můžeš se za nima zastavit a vysvětlit jim, proč už nemají mámu - trvalo mi roky, než jsem pochopil, jak "fungují" choré mozky lidí tvého typu - snad jsem to na začátku tohoto vlákna dokázal srozumitelně popsat a pochopili to i další - nic víc udělat nemůžu - tohle vlákno doufám názorně dokumentuje úroveň znalostí a projevy poruchaného sebehodnocení lidí s popisovanou poruchou - chápavej člověk z toho dokáže vyvodit závěry

Naposledy editováno 26.03.2012 00:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

26.3.2012 v 00:49 | Nahoru | #1113
Che> Zajímavá úvaha! Opravdu smutný osud, jeden by ani nevěřil, že i taková Honda dokáže občas pěkně pozlobit... Teď už je tedy zřejmé, že dle této úvahy než člověk sedne na supersport (natož ještě např. od Ducati), měl by se nejdřív alespoň trochu vyjezdit na slabších strojích a pak už se mu na silnici určitě nemůže nic stát, že? Ono těch případů nezkušených jezdců, kteří hned sednou na ss a pak to špatně dopadne, se najde určitě i víc...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

26.3.2012 v 06:02 | Nahoru | #1114
Che> To je strašně laciný.Jak jsem psal,blb se zabije i na Babetě,myslíš že je málo smrťáků na GS,Nebo ostatních zmiňovaných motorkách???Jak jsi přišel na ty gumy u Juniorky???Neznám okolnosti,ale nepodržela ji guma,že to dáváš za příklad???Je to jen a jen o hlavě,o ničem jiným.Kdo chce tahat a jezdit na hraně,tak to dokáže i s daleko slabší motorkou,než je šestkovej SS a když někdo zpanikaří a šáhne v zatáčce na brzdy,místo aby klopil,tak je v protisměru,nebo ve škarpě hned.TOHLE NENÍ O MOTORCE,TOHLE JE JEN V HLAVĚ.
Stejný voloviny píše Váňa,i když to tak ani nemyslí.FZ6 má motor z R6 a trošku horší komponenty k tomu,v čem je to lepší???Prostě kdo nechce tahat do vysokých otáček netahá a postupný získávání návyků lze stejně dobře na R6,jako na papírově slabších strojích.Ať se na mě nikdo nezlobí,ale příprava z Jawy a podobných strojů je pro přechod na SS je stejně téměř minimální,ty motorky se chovají strašně odlišně.
To co předvádíš je vrcholně trapná záležitost,jsi přesvědčenej o svý dokonalosti,jenže mám pro tebe smutnou zprávu.Nejsi ani za mák inteligentní,jak jsem se zpočátku domníval a tvoje schopnosti na motorce po x desítkách odježděných let nejsou ani zdaleka na takový úrovni,abys mohl dávat lekce.Možná jsi dobrej teoretik (i když i tady se pojevila celá řada mezer ve vzdělání a sebezdokonalování se),jenže to je pro samotný ježdění strašně málo.Tak jen lžeš,lžeš,překrucuješ,mlžíš,neodpovídáš a zase lžeš.
Tak mi prosím sděl,jaký gumy měla Juniorka na motorce,jak jsi přišel na údaj,že závodní guma je schopná oproti běžný přenýst o 20% výkonu víc a v čem že je ten špičatej profil pro začátečníka tak nebezpečnej....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

26.3.2012 v 07:50 | Nahoru | #1115

verybusy píše: Che> To je strašně laciný.Jak jsem psal,blb se zabije i na Babetě,myslíš že je málo smrťáků na GS,Nebo ostatních zmiňovaných motorkách???Jak jsi přišel na ty gumy u Juniorky???Neznám okolnosti,ale nepodržela ji guma,že to dáváš za příklad???Je to jen a jen o hlavě,o ničem jiným.Kdo chce tahat a jezdit na hraně,tak to dokáže i s daleko slabší motorkou,než je šestkovej SS a když někdo zpanikaří a šáhne v zatáčce na brzdy,místo aby klopil,tak je v protisměru,nebo ve škarpě hned.TOHLE NENÍ O MOTORCE,TOHLE JE JEN V HLAVĚ.
Stejný voloviny píše Váňa,i když to tak ani nemyslí.FZ6 má motor z R6 a trošku horší komponenty k tomu,v čem je to lepší???Prostě kdo nechce tahat do vysokých otáček netahá a postupný získávání návyků lze stejně dobře na R6,jako na papírově slabších strojích.Ať se na mě nikdo nezlobí,ale příprava z Jawy a podobných strojů je pro přechod na SS je stejně téměř minimální,ty motorky se chovají strašně odlišně.
To co předvádíš je vrcholně trapná záležitost,jsi přesvědčenej o svý dokonalosti,jenže mám pro tebe smutnou zprávu.Nejsi ani za mák inteligentní,jak jsem se zpočátku domníval a tvoje schopnosti na motorce po x desítkách odježděných let nejsou ani zdaleka na takový úrovni,abys mohl dávat lekce.Možná jsi dobrej teoretik (i když i tady se pojevila celá řada mezer ve vzdělání a sebezdokonalování se),jenže to je pro samotný ježdění strašně málo.Tak jen lžeš,lžeš,překrucuješ,mlžíš,neodpovídáš a zase lžeš.
Tak mi prosím sděl,jaký gumy měla Juniorka na motorce,jak jsi přišel na údaj,že závodní guma je schopná oproti běžný přenýst o 20% výkonu víc a v čem že je ten špičatej profil pro začátečníka tak nebezpečnej....



včera jsem parkoval u křižovatky a čekajíc na manželku sledoval provoz....projelo x motorek a pár v křižovatce mělo problémy, ale nebylo to výkonem stroje ani šíří pneu, ale jejich nepozorností nebo nepozorností řidičů aut.....

je jasný, že začínat na KTM RC8 je kravina, ale většina motorek je dělaná tak, aby je uřídili i méně zkušení jezci....dříve s lambem také jezdili jen zkušení řidiči a dnes lamba říděj ženy.....tohle ale Che nikdy nevysvětlíme, protože on žije v minulém století...a i on je důkazem, že i zralý jezdec na slabé motorce může havarovat (možná to označí jako faul, ale je mi to u pr.dele)...

jinak dávat příkladem zemřelého (hlavně když nikdo neví co se odehrálo) , je levý stejně jako Che....

edit:písmena

Naposledy editováno 26.03.2012 07:51:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

26.3.2012 v 08:26 | Nahoru | #1116

PetrsVETR píše: včera jsem parkoval u křižovatky a čekajíc na manželku sledoval provoz....projelo x motorek a pár v křižovatce mělo problémy, ale nebylo to výkonem stroje ani šíří pneu, ale jejich nepozorností nebo nepozorností řidičů aut.....

je jasný, že začínat na KTM RC8 je kravina, ale většina motorek je dělaná tak, aby je uřídili i méně zkušení jezci....dříve s lambem také jezdili jen zkušení řidiči a dnes lamba říděj ženy.....tohle ale Che nikdy nevysvětlíme, protože on žije v minulém století...a i on je důkazem, že i zralý jezdec na slabé motorce může havarovat (možná to označí jako faul, ale je mi to u pr.dele)...

jinak dávat příkladem zemřelého (hlavně když nikdo neví co se odehrálo) , je levý stejně jako Che....

edit:písmena



My včera jeli přes Dubou na Liberec a tam to krásně vidíš.Většina lidí se na tom klepe jak drahej pes a je úplně putna,jestli to pošle do protisměru na slabý,nebo silnější motorce a už úplně jedno,na jakejch gumách,protože gumama je způsobena bouračka v naprostým minimu případů.Snad jedině,že si je majitel blbec nenechá ohřát a hraje si na Rossiho...

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

26.3.2012 v 08:56 | Nahoru | #1117

DMC.motobiker píše: Che> Zajímavá úvaha! Opravdu smutný osud, jeden by ani nevěřil, že i taková Honda dokáže občas pěkně pozlobit... Teď už je tedy zřejmé, že dle této úvahy než člověk sedne na supersport (natož ještě např. od Ducati), měl by se nejdřív alespoň trochu vyjezdit na slabších strojích a pak už se mu na silnici určitě nemůže nic stát, že? Ono těch případů nezkušených jezdců, kteří hned sednou na ss a pak to špatně dopadne, se najde určitě i víc...



viz úvodní článek, kapitola pátá, řádek sedmý

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

26.3.2012 v 11:39 | Nahoru | #1118

verybusy píše: My včera jeli přes Dubou na Liberec a tam to krásně vidíš.Většina lidí se na tom klepe jak drahej pes a je úplně putna,jestli to pošle do protisměru na slabý,nebo silnější motorce a už úplně jedno,na jakejch gumách,protože gumama je způsobena bouračka v naprostým minimu případů.Snad jedině,že si je majitel blbec nenechá ohřát a hraje si na Rossiho...



výraz, že se na tom klepou jak drahej pes je naprosto trefnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

26.3.2012 v 14:41 | Nahoru | #1119

assassin píše: jenze uz zas mlzis, vykladas cim to zacalo a rozebiras naky slovicka a diferaky...

ja hovorim uz asi po desate o pripadu kdy si tvrdil ze kdyz na jedne naprave prenasim na jedno kolo 100procent vykonu ze je to kravina, ze by to druhe muselo stat a jet zablokovane smykem... tohle je popreni zakona setrvacnosti, absolutni kravina a ty do toho tahas jestli to zacalo pohanenou napravou, pohanenym kolem a nebo to jestli je to novej nebo starej typ diffu.

kdyz si takovej zkusenej, chytrej a studovanej, precti si ten odstavec co sem napsal treba dvakrat a napis mi cemu nerozumis, zkusim ti to vysvetlit jeste vic polopate....



Ok Che, davam to sem potreti a naposled.....zkus se k tomu postavit jako chlap a odpovedet assassinovi.......

zkus to vecne, bez urazek a utoku .......

1 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 05:42 | Nahoru | #1120
tady je to futr dokola wo tvrzení, že přece zabít se dá i na babetě a tak je přece vlastně úplně jedno, na čem začátečník začne tomu, gdo to vidí takle a navíc věří tomu, že na každou složitou otázku existuje jednoduchá správná odpověď, asi není pomoci

navíc se to furt mění, takže nevím, na co mám odpovídat takže aktuální verze je, že ideální začátečnickej stroj je R6, na kerou si začátečník nechá obout závodní gumy? chápu to správně???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 05:45 | Nahoru | #1121

Londoner píše: Ok Che, davam to sem potreti a naposled.....zkus se k tomu postavit jako chlap a odpovedet assassinovi.......

zkus to vecne, bez urazek a utoku .......



OK - pokud možno si založ samostatný vlákno o diferenciálech a zkus tam nějak zformulovat, o co vlastně de, já to nechápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 05:49 | Nahoru | #1122

PetrsVETR píše: většina motorek je dělaná tak, aby je uřídili i méně zkušení jezci...



a jak je to prosímtě uděláno? dokázal bys to nějak specifikovat nebo přijde obvyklý - já nevím jak je to uděláno, protože nejsem technik ale je to tak jak říkám

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 05:54 | Nahoru | #1123

verybusy píše: Che> když někdo zpanikaří a šáhne v zatáčce na brzdy,místo aby klopil,tak je v protisměru,nebo ve škarpě hned.TOHLE NENÍ O MOTORCE,TOHLE JE JEN V HLAVĚ.



gdyž něgdo nezkušenej šáhne v zatáčce na brzdy, tak to u předního kola vyvolá reakci do řidítek, kerou nezvládne protože to nemá zažitý, ta reakce je PŘÍMO ÚMĚRNÁ ŠÍŘCE GUMY MÁM SEM TEN OBRÁZEK DÁT POŠESTÝ???? gdyž něgdo nezkušenej potřebuje přibrzdit, tak je "přímo ideální" gdyž má fpředu trojpístkovej dvoukotouč, kerej je přece sqěle dáfkovatelnej a vůbec není riziko, že by to přebrzdil? gdyž se začátečník díky svý nezkušenosti dostane během zatáčení do problému, tak to na 180ce gumě dokáže zkorigovat stejně jako na 130ce? chjó todle asi nemá cenu

Naposledy editováno 27.03.2012 06:06:50

2 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 06:09 | Nahoru | #1124
Vidím, že nastal čas na mý oblíbený přirovnání - kuwa, až f armádách fšech států ti vymaštění primitivové konečně přijdou na to, že je úplná pitchovina, aby pilot nejdříf začínal na nějakejch trapnejch podzvukovejch strojích, když přece každej má na to, aby sedl rovnou do gripenu, tak to bude revoluce ve výcviku jako prase wono totiž stačí, gdyž bude ze začátku lítat pomalu

Naposledy editováno 27.03.2012 06:09:56

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 06:34 | Nahoru | #1125

Che píše: tady je to futr dokola wo tvrzení, že přece zabít se dá i na babetě a tak je přece vlastně úplně jedno, na čem začátečník začne tomu, gdo to vidí takle a navíc věří tomu, že na každou složitou otázku existuje jednoduchá správná odpověď, asi není pomoci

navíc se to furt mění, takže nevím, na co mám odpovídat takže aktuální verze je, že ideální začátečnickej stroj je R6, na kerou si začátečník nechá obout závodní gumy? chápu to správně???



Koukám,že to s tebou nemá cenu,komu není dáno naslouchat a správně vyhodnotit informace,ten by diskutovat neměl.Někde jsi tu četl,že by ideální začátečnickej stroj byla R6 na závodních gumách???Bylo tu (a nejen tu) napsáno,že pokud má začátečník něco v hlavě,tak se ta R6 dá zvládnout bez problémů v porovnání třeba s GS,nebo SV.Všechny motorky jsou nebezpečné,s tím každej ma motorku leze a musí to mít v hlavě během jízdy.O gumách ti píšu naposledy,páč je s tebou diskuze jak s hotentotem.Napsal jsem,že širší guma nemusí být vždycky hůř ovladatelná než užší,při správném profilu.To je celý.Širší guma se stejným profilem jako užší samozřejmě hůř ovladatelná bude.Všichni pochopili,že ta styčná plocha je u gum se závodním profilem jiná,než u turistických gum,kromě tebe.To je tím,že mluvíš o něčem,co jsi nezkusil a nemáš tušení jak to funguje.Pořád jsi mi nenapsal,v čem spatřuješ nebezpečí závodní gumy pro začátečníka (podotýkám gumy,která je sice nominálně širší,ale díky profilu má podobnou styčnou plochu se silnicí)???Ty radši plýtváš energií na polopravdy,překrucování a interpretaci nesmyslů ve stylu redaktorů deníku Blesk.Prostě je třeba ulovit senzaci a je jedno,jestli lžu,podvádím,hlavně že budu vypadat jako inteligent.Ne Che,už nikdy nebudeš vypadat jako inteligent,tvoje křečovitá snaha přišla vniveč a jsem moc rád,že jsem ostatním mohl tuhle tvoji odvrácenou tvář zprostředkovaně ukázat.Když k tomu přidáme zbabělost,se kterou se vyhybáš přímým odpovědím a zarputilost,se kterou všem nutíš vlastní jedinečnost,dávají dohromady velmi zajímavej psychologickej profil,kterej asni nemusí hodnotit přední psycholog,obrázek si jistě udělá i každý laik.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 06:47 | Nahoru | #1126

Che píše: Vidím, že nastal čas na mý oblíbený přirovnání - kuwa, až f armádách fšech států ti vymaštění primitivové konečně přijdou na to, že je úplná pitchovina, aby pilot nejdříf začínal na nějakejch trapnejch podzvukovejch strojích, když přece každej má na to, aby sedl rovnou do gripenu, tak to bude revoluce ve výcviku jako prase wono totiž stačí, gdyž bude ze začátku lítat pomalu



nesmyslny prirovnani, o letadlech vis evidentne jeste min nez o motorkach...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 06:50 | Nahoru | #1127

Che píše: Vidím, že nastal čas na mý oblíbený přirovnání - kuwa, až f armádách fšech států ti vymaštění primitivové konečně přijdou na to, že je úplná pitchovina, aby pilot nejdříf začínal na nějakejch trapnejch podzvukovejch strojích, když přece každej má na to, aby sedl rovnou do gripenu, tak to bude revoluce ve výcviku jako prase wono totiž stačí, gdyž bude ze začátku lítat pomalu



Ano a na závodních lyžích se nedá naučit lyžovat,doporučuju dubový s kandaharem,pozor i na závodní kola,maj jedovatý brzdy,prostě je nutný koupit napřed skládačku.Obzvlášť bacha,pokud půjdeš třeba na tenis,profi rakety maj tvrdej výplet,chce to napřed dřevěnou Artisku.
I za komančů se začínalo psát plnícími pery a dnes to jde i bez nich,holt jsme nezamrzli v dobách před 30-ti lety....
Pro svou zaslepenost jistě nepřipustíš,že v těch armádách přišli na to,že ty rozdíly v pilotáži Gripenu a motorovýho rogala jsou obrovské,zcela nesrovnatelně větší,než rozdíl pilotáže R6 a třeba GS.Dle tvý teorie by náš nejmladší pilot Gripenu byl v důchodovým věku. Pak je ještě další důležitý aspekt,který si vryj hluboko do paměti-komu není dáno,ten se nestane dobrým pilotem nikdy.Takoví se v armádě vyřazují z kola ven,zatímco na m.cz se z nich stávají instruktoři a to je strašně smutný a děsivý zjištění. To je ta zvrácenost lidský rasy,příroda slabší kusy eliminuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 06:52 | Nahoru | #1128

assassin píše: nesmyslny prirovnani, o letadlech vis evidentne jeste min nez o motorkach...



Byl jsi stručnější,ale ani obšírné vysvětlování nenese ovoce,tudíž máš lepší efektivitu...

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 06:56 | Nahoru | #1129

verybusy píše: Byl jsi stručnější,ale ani obšírné vysvětlování nenese ovoce,tudíž máš lepší efektivitu...



vysvetlovani nema vyznam, kazdej mame svoji pravdu a zda se ze nikdo z nas si ji nenecha vymluvit... ja se obcas necham zvyklat argumentama, ale ta argumentace teda musi mit trosku jinou formu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 09:37 | Nahoru | #1130

Che píše: a jak je to prosímtě uděláno? dokázal bys to nějak specifikovat nebo přijde obvyklý - já nevím jak je to uděláno, protože nejsem technik ale je to tak jak říkám



vstřikováním se zjemnila odezva na přidání plynu...

nastavením úhlu předních vidlic, tuhostí rámu, nastavení a umístění tlumení motorky, se výrazně změnilo chování stroje v zatáčkách, na rovině i na nerovnostech...

lepší brzdy, tlumiče řízení, někdy ABS a jiné systémy....

třeba XJRo (106koní, vzadu 180pneu, trukový rám, karburátory) bylo na ovládání složitější než silnější King (184koní, 200pneu, páteřový slitina, vstřik)....

píšu o běžných seriových motorkách a mám pocit, že to vysvětluju někomu, kdo na motorce nikdy neseděl....

děláš ze sebe kreténa nebo jím opravdu jsi??????

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 09:45 | Nahoru | #1131

assassin píše: nesmyslny prirovnani, o letadlech vis evidentne jeste min nez o motorkach...


hlavne evidentne nevi vubec nic o fyzice, jinak by takovou kravinu nemohl vubec vypustit z pusy

Naposledy editováno 27.03.2012 10:33:27

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 09:57 | Nahoru | #1132

verybusy píše: Ano a na závodních lyžích se nedá naučit lyžovat,doporučuju dubový s kandaharem,pozor i na závodní kola,maj jedovatý brzdy,prostě je nutný koupit napřed skládačku.Obzvlášť bacha,pokud půjdeš třeba na tenis,profi rakety maj tvrdej výplet,chce to napřed dřevěnou Artisku.
I za komančů se začínalo psát plnícími pery a dnes to jde i bez nich,holt jsme nezamrzli v dobách před 30-ti lety....
Pro svou zaslepenost jistě nepřipustíš,že v těch armádách přišli na to,že ty rozdíly v pilotáži Gripenu a motorovýho rogala jsou obrovské,zcela nesrovnatelně větší,než rozdíl pilotáže R6 a třeba GS.Dle tvý teorie by náš nejmladší pilot Gripenu byl v důchodovým věku. Pak je ještě další důležitý aspekt,který si vryj hluboko do paměti-komu není dáno,ten se nestane dobrým pilotem nikdy.Takoví se v armádě vyřazují z kola ven,zatímco na m.cz se z nich stávají instruktoři a to je strašně smutný a děsivý zjištění. To je ta zvrácenost lidský rasy,příroda slabší kusy eliminuje.



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 10:07 | Nahoru | #1133

verybusy píše: Ano a na závodních lyžích se nedá naučit lyžovat,doporučuju dubový s kandaharem,pozor i na závodní kola,maj jedovatý brzdy,prostě je nutný koupit napřed skládačku.


jo, to je solidni
Dat zacatecnikovi tvrdy lyze s drevenym jadrem a titanovyma vylozkama, tak se zabije pri prvnim obloucku...ne nadarmo jsou lyze pro zacatecniky mekky a pruzny. Samozrejme naopak zkusenej lyzar, kterej do toho umi slapat, toho by takova lyze nepodrzela. Ale taky znam amatery, ktery si koupej profi vybavu a pak dole sedi u svaraku a mudruji...staci se zajet podivat do Spindlu na Sv. Petr

2 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 10:34 | Nahoru | #1134
Fakt to tu ještě řešíte?!?
Tak nevím kdo je na tom hůř.Jestli zakladetel,nebo oponenti.
Každopádně tu rozebíret smrt člověka a nepřímo z toho někoho obviňovat je zvrácený.
Vysvětlovat něco člověku co nemá dar naslouchání je taky na h.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 10:42 | Nahoru | #1135

bigbou píše: Fakt to tu ještě řešíte?!?
Tak nevím kdo je na tom hůř.Jestli zakladetel,nebo oponenti.
Každopádně tu rozebíret smrt člověka a nepřímo z toho někoho obviňovat je zvrácený.
Vysvětlovat něco člověku co nemá dar naslouchání je taky na h.....



mas pravdu samo... my si proste jen tak placame nesmysly, takova zvlastni forma relaxu asi :)

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 10:49 | Nahoru | #1136

assassin píše: mas pravdu samo... my si proste jen tak placame nesmysly, takova zvlastni forma relaxu asi :)



já s tebou naprosto nesouhlasím, nemáš základní znalosti fizyki a psichologyje ti taky nic neříká

to co tady děláme, je to taková zvláštní forma masochismu

edit: sorry, ale snažil jsem se být stejně vtipný jako Che

Naposledy editováno 27.03.2012 10:50:01

(reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 10:54 | Nahoru | #1137

bigbou píše: Fakt to tu ještě řešíte?!?
Tak nevím kdo je na tom hůř.Jestli zakladetel,nebo oponenti.
Každopádně tu rozebíret smrt člověka a nepřímo z toho někoho obviňovat je zvrácený.
Vysvětlovat něco člověku co nemá dar naslouchání je taky na h.....



myslím, že hůř jsme na tom my oponenti....

vždycky si říkám, že už nebudu přispívat, ale něco takovýho mě vytočí...

jj, někteří neslyšící jsou schopni a ochotni naslouchat lépe, než ti slyšící...

Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 10:56 | Nahoru | #1138
Prostě jsme na tom všichni blbě,ještě že máme svoji hlavu a svůj rozum....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 10:59 | Nahoru | #1139

steve4ever píše: jo, to je solidni
Dat zacatecnikovi tvrdy lyze s drevenym jadrem a titanovyma vylozkama, tak se zabije pri prvnim obloucku...ne nadarmo jsou lyze pro zacatecniky mekky a pruzny. Samozrejme naopak zkusenej lyzar, kterej do toho umi slapat, toho by takova lyze nepodrzela. Ale taky znam amatery, ktery si koupej profi vybavu a pak dole sedi u svaraku a mudruji...staci se zajet podivat do Spindlu na Sv. Petr



záleží na hmotnosti lyžaře a že o tom něco vím

závodní lyže bych přirovnal k závodním speciálům....

jednou jsem si koupil boty Lange 130 a tři sezóny jsem trpěl, první jízdy byly super, ale pak mi modraly i uši....bota byla tvrdá jak skelet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě

27.3.2012 v 11:04 | Nahoru | #1140

steve4ever píše: jo, to je solidni
Dat zacatecnikovi tvrdy lyze s drevenym jadrem a titanovyma vylozkama, tak se zabije pri prvnim obloucku...ne nadarmo jsou lyze pro zacatecniky mekky a pruzny. Samozrejme naopak zkusenej lyzar, kterej do toho umi slapat, toho by takova lyze nepodrzela. Ale taky znam amatery, ktery si koupej profi vybavu a pak dole sedi u svaraku a mudruji...staci se zajet podivat do Spindlu na Sv. Petr



Tak nezabije,když nezačne tím,že vezme černou ve vajíčku. Na to plužení a tréning obloučku to v poho postačí (nepřehnat dýlku,taková slalomka je ideální),další musí přijít samo usilovným tréningem.Jak psal Petr,větší problém je závodní bota,ta je už hodně odlišná a nepočítá anatomicky s plužením v podřepu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist