hansell>oxygen> Tos jel se sirkama v ocich ne??? Jako za 2 dny dát 2,5tis km, to je docela řacha, až neuvěřitelný. Já dal letos 1,4tis km za 3 dny a že bych po návratu měl chuť sedat na motárda...
čéče, to jseš tak vybuzenej, že taháš za plyn čím dál víc a sirky do očí nepotřebuješ... pak jsem ale spal 17 hodin v kuse a ty voči mám doteď voteklý jak žabák
zkrátka zkusil jsem to, dal jsem to - a už nikdy víc!
Mám na FZS najeto 45 tisíc, tak jsem si řek, že jej vyměním za nového Fazera. Minulý týden si ho kámoš koupil tak jsem si ho na chvíli vypujčil abych měl jasno. První dojem byl, že je menší, ale možná je to tou hnusnou zahnutou trubkou místo řiditek.Při jízdě jsem žádné cukání nezaznamenal, mě osobně se stříkačka líbí (zkušenost z Horneta9).Trochu mě zklamal nástup výkonu. Zdálo se mi, že moje FZS táhne o poznání lépe. Navíc spotřeba. S FZS jezdím běžně za 5l. S novým to nešlo pod 8l. Ale tohle všechno přičítám tomu, že motka měla najeto 400km takže je možné že se to všechno časem změní. Nemám žádné zkušenosti s funglofkou.Moje FZS měla 3tis.když jsem ji koupil a jela už dobře(předtím R1). Dále se mi na ní nelíbí některé detaily jako řadička, nožní brzda přpadá mi to moc levné ve srovnání s FZS, ale takový je asi trend. Na druhou stranu upsidy, rám, kyvka to je špica.Chybí tomu už jen radiály.To fakt nechápu ostatní výrobci to už mají na všech naháčích.
Já osobně si počkám do jara na druhý test a pak uvidím.
Na závěr. Pokud chceš super motorku za super peníze tak si kup FZS.Viděl jsem 03 za 100tisíc. Myslím že tím nic nepokazíš.
4 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
PODVOZEK- FZ1: Lehká hliníková slitina tipu Deltabox- Motor tam drzí jako skála
FZS: Trubkový kolébkov- V některých zatáčkách je moto trochu nestabylí, lehce plave, není to zase až tak strašní
MOTOR (PRůBĚH VýKONU)- FZ1: r.v. 06' má vlastnost trhavého plynu stříkaček, resp. když zavřeš plyn, zavře se i přívod paliva ve stříkačce, tak že když pak plyn otevřeš tak to mírně škubne. To se dá řešit buď doplněním řídící jednotky (Ignitech, Power Commander) nebo za 250$ dokoupit tzv. Fuel Cut Eliminator, který toto cukání odstraní. Modely od roku 07-11 na tento neduh netrpí. Nelíbí se my to hlasité cvakání při řazení převodů. Motor je spřevodovanej tak, že se musí víc točit pro pořádnou akceleraci. To se dá vyřešit menším pastorkem a větší rozetou. Aj na vzdori tomu že má FZ1 o 7k navíc mi přijde že by to laik ani nezaznamenal.
FZS: Sametovej a silnej zátah už odspodu, předjíždět se dá i na šestku od dvou tis. ot. Naprosto plynulej nárůst výkonu. Převody tam zapadají krásně.
TEPLO OD MOTORA- FZ1: vám pude z pod sedačky
FZS: vám pude na nohy
STARTOVANI- FZ1: Stačí zmáčknout startér a motor je bez jakýchkoli zaváhání nastartovaný
FZS: Startovat tento model ze sytičem za jakýchkoli vonkovných teplot je umění
OCHRANA PROTI VĚTRU- FZ1: Když jsem ji koupil, tak jsem tam měl nastavený míle a na dálnici sem tam měl 136mi/h(218km/h). Jelikož jsem takové číslo na budíku ještě v anglii neviděl, tak jsem raději ukončil rychlostní zkoušku s tím že ochrana větru je pro jezdce je hodné dobrá
FZS: Při rychlosti 220km/h. byl nápor větru tak silný že jsem si myslel že asi jedu proti větru, tak jsem to otočil a zjistil jsem že to není směrem větru ale tou polokapotáži. Vzhledem na její výkon a na to že to je cestovní moto je sklon polokapotáže hodně níský.
OVLADATELNOST- FZ1: Možná aj kvůli tomu je FZ1 o hodně menší, posed je trochu vepředu, lehčí do zatáček, sportovnější a obratnější oproti FZS.
FZS: Těch 208kg a délka motocyklu je tam patrná, ale není to zas až tak špatní.
POHOHLI JEZDCE: FZ1: když jsem na ní poprvé jel, tak jsem měl pocit že jedu na nastřelením beranovy. Prostě velká nádrž, řídítka nízko, sedlo a vzadu skoro nic. Prostě streetak. Na to že to má litrový motor, působý opravdu malým dojmem. Ale to je jenom záležitost zvyku.
FZS: Je to moto které my od prvního momentu sedla do ruky. Vzpřímení posed
JíZDA BEZ DRŽENí ŘIDITEK- FZ1: omlouvám se, ale na tomto modelu jsem to ještě neskoušel
FZS: řídítka se rozkmitají při jakékoli rychlosti
OBSAH NáDRŽE: FZ1: vzhledem na jeji spotřebu a na to, že by to měla bít cestovní motorka si myslím že 18l je málo
FZS: 21l
SUCHá HMOTNOST- FZ1: 199kg
FZS: 208kg
STUPAČKY- já to zatím zase až tak neklopím, ale co jsem se tady z diskuze dočetl, tak u obou modelů si některý borci ztěžují že jsou prý nízko, že je v zatáčkách šmirglujou o asfalt.
DESIGN- FZ1: púsobi dojmem že je nekompletní, že ji chybí kapotáž. To se dá vyřešit klínem pod motor za 9370kč
FZS: nelíbí se mi zadní červené světlo, působí hodně zastarale. To se dá vyřešit zakoupením buď světla s bílím plastem (1110kč) anebo diodovým světlem určující taky aj směr jízdy 60 EUR (1470kč)
JE TO O TOM, KOMU CO VíC VYHOVUJE.
(Přiznávám se, že na FZ1 mám najeto jenom 25km, ale aj na tak málo najetých km jsem vychytal tito poznatky a rozdílí mezi FZS a FZ1)
Naposledy editováno 15.09.2011 21:31:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
jen muj poznatek ohledne ty polokapotaze u FZS, tak s tim nemam vubec problem, ikdyz mam 196cm. Kdyz zalehnu tak muzu kontinualne letet 220 celkem dost dlouho a nic me netrapi krom aut :) Ale ted nevim, zda tvoje testovani nebylo namireno na vice zprimeny posez -cestovni.
jinak super zhodnoceni.. jsem rad ze jsem na to narazil, jelikoz jsem zvazoval vymenu za FZ1, ale pro me je ten novej model proste celkove "malej". Mam pocit, ze na tom sedim jak na trikolce. FZS je kus motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
S tým co máš napsáno v recenzi a zkušenosti naprosto souhlasím: Do 150 se na tom da celkem dobre udrzet i v normalni poloze nad uz to chce kedlubnu pekne pritlacit k nadrzi a schovat se za kapotaz. Myslím si že to byl taky i záměr Yamahy při výrobě FZS 1000. Já měřím 178cm a když jsem testoval maximalku na FZS 1000 tak jsem na ní byl zalehnutej. Já považuji rychlost 220km/h na tomto modelu za strop Né že bych 220km/h jezdil nějak často, většinou je to jenom prvotní test, co tá motorká v sobě má a jak se to chová při dosažení maximalky. Holt na FZS 1000 se mi to nepodařilo dosáhnout
Já vím že někteří borci jezdí 220km/h na motorkách bez kapotáže bez problému.
Naposledy editováno 05.10.2011 15:14:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
tak to ti musíš bít jiní extremista a spolujezdci neotočilo hlavu
1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
FZ1- je lehoučká,ovladatelná motka,s kapotáží super na delší cesty.Do 5000 otáček/min se to chová jako šestka,pak to je ale mazec.Kdo chce počítat spotřebu,ať si koupí babetu.čus
matuS píše: Imre> no az taka dobra ta stranka nie je, ked nema zmapovane, ze gen 1 ma rozdielne rozmery podsedlaku u modelov 2001-2003 a 2004-2006
Keď vieš po Anglicky, tak ju kľudne môžeš editovať.
Tiež som si všimol, že v niektorých čestiach, nie je ten preklad až tak ideálni aký by mal byť. Ale aj cez to, sa mi ta stránka veľmi páčí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZS 1000 x FZ1 ??
přiznám se, že spotřebu jsem nezkoumal ani na jednom stroji
Imre píše:
...
STARTOVANI- FZ1: Stačí zmáčknout startér a motor je bez jakýchkoli zaváhání nastartovaný
FZS: Startovat tento model ze sytičem za jakýchkoli vonkovných teplot je umění
...
JíZDA BEZ DRŽENí ŘIDITEK- FZ1: omlouvám se, ale na tomto modelu jsem to ještě neskoušel
FZS: řídítka se rozkmitají při jakékoli rychlosti
...
Vím, že tahám z hrobu starý téma, ale co... taky se podělím o moje zkušenosti s FZS.
Startování mi chvilku trvalo se naučit.
Studená se sytičem, pak teprve zapnout klíček a start a lehce vrknout plynem. Napoprvé chytne a většinou hned cípne. Napodruhé už chytne a drží volnoběh. Po pár vteřinách stahuji sytič na polovinu, a vypínám po cca minutě. Potom už každý další start bez sytiče jen lehce vrknout plynem, a vždy chytí hned. S novým filtrem vzduchu je to lepší.
Jízda bez řidítek od cca 60kmh až do 30kmh naprosto v pohodě, níž už má tendenci padat. Ve 100kmh jsem to taky zkoušel, ale chce to dát kurva pozor aby, mě to neodfouklo. A hlavně vůbec nic nekmitá, řídítka jsou naprosto v klidu.
1 reakcí na tento příspěvek FZS 1000 x FZ1 ??
Btw, kup si MT-10, to je sranda motorka. Za jedna na záda, za dva na záda, za tři na záda, chrochtá to s plným plynem jak podtočenej diesel a letí jak pitomý, fakt prdel...
Krovak: točit jak pitomec mě opravdu moc nebaví. Jsem už spíš takovej pohodovej cestovatelskej typ, ale občas se to ve mě probudí a potřebuju si zablbnout. Právě jsem totiž prodal FJR, bylo to na mě velký a těžký, tak scháním něco menšího. Na MT-10 nemám penízky, to víš že bych do ní hned šel
Jinak moje FZ1 má 100nm v 5tis., to má třeba MT09 jako svoje maximum, a nebavím se o výkonu, já mám rovných 177 koní na motoru
a jak tady psali kluci o škubání při přidání plynu, tak to měl jen ročník 06, pak byl upraven fuelcut, takže problém vyřešen
Tady máš TOP v ČR kdyby jsi měl zájem: https://www.motorka...a-fz1-n-1474077.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer | Bugy36 | 5 | Včera v 00:05 ja1 |
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer | context | 11 | 28.8.2023 v 12:46 honza_biker |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |