Prosím, koukejte kolem sebe, je nepřehlédnutelná, bílá, s kufrem na plotně z dřevěných desek, reflexní zelené proužky na kolech, na nádrži nálepky eXtreme. Na bocích nálepky JAWA Xtrem.
SPZ 1T 6904
VIN: TLJ640100TT017511
Na tachu 94950km..
Nálezci nabízím odměnu v ceně motorky !
Již nalezena !
¨
edit: po půl roce nalezena a vrácena.. (Tedy aspoň většina z ní..)
Naposledy editováno 15.07.2012 15:45:40
2 reakcí na tento příspěvek Odcizená a již nalezená Jawa 350 Hlučín
1 reakcí na tento příspěvek Odcizená a již nalezená Jawa 350 Hlučín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odcizená a již nalezená Jawa 350 Hlučín
Deadman píše: Z toho, co jsem jezdil, mělo k Jawě nejblíž CB400/450. Teda až na zátah od nízkých otáček, který Jawa 350, zvláště pak motor 638, vůbec nezná. Tyhle staré sroje bych si ale rozhodně (znova) nekoupil. Ne na běžné ježdění. Koupit zachovalý a v dobrém stavu je dost problém, jsou to 25 a více let staré stroje a sehnat na to nějaký díl v Hondě je poslední roky taky problém. Motorky z 90-tých let mají už jinou geometrii - mají sportovnější charakter podvozku. To znamená, že se dobře klopěj do zatáček ve větší rychlosti, ale jsou nestabilní v pravoúhlých zatáčkách na vedlejškách mezi domy. Když chceš v 10km/h zatočit za roh, motorka má snahu do té zatáčky spadnout.
souhlas. Ač jsem to už vychytal, tak se mi 3x stalo. Ale můžu říct, že na jawe 350 se mi tohle stávalo snad na každé křižovatce. Ba co víc, když sem to ještě moc neuměl, tak mi chcípla a naráz celá váha motorky šla cítit.
BTW - Tady u nás na Třinecku v jedné zapadlé obci kde bydlím, kde každý všechno nechává před barákem.. se začlo taky krást a taky ukradli jawu v dobrém stavu. Souvislost nevím, ale dle mého ti zloději dobře ví, že lidé na vesnici jsou trochu v tomhle naivní
Přidám pár markantů
Přístrojovka má navíc 5 ledek, otáčkoměr je z MZ.
Víka motoru jsou v černém komaxitu (nejde dolů za žádnou cenu, to už z toho nikdo nesundá..)
Zadní madla (padáky) jsou v zeleném komaxitu.
V bloku motoru je na pravé straně dole vyřezaný otvor, aby spojkové lanko šlo jednoduše nasunout, bez nutností protahovat dírou zepředu.
Airbox má z pravé strany vyvrtané díry 1cm v průměru, zalepené tafixem..
Sedlo je více vycpané a má neoriginální potah mé výroby..
Oba přední blinkry ulomené slepené samovulkanizační páskou, zadní levý rozbitý a slepený jen průhlednou izolačkou.
Přední maska stříklá sprejem, levá strana lehce odřená, plexi je oproti origu skutečně černé (ne tmavě hnědé).
Držáky zadního madla jsou rozštípané, držák kufru je navařený na horní madlo.
Malý plast mezi sedlem a zadním světlem je polepený černou folii.
Motorka měla fungl nový kotouč, šrouby a desky. Trochu to razilo.
Dále gripy progrip s dírkama, kterýma prosvítala červená spodní vrstva. Přilepené chemoprénem, to půjde taky dost blbě dolů..
Na závitu lanka zadní brzdy byla nastrčená nerezová trubička asi 4cm dlouhá, protože buben už byl tak vybroušený, že ani nové pakny nebrzdily, takže jsem musel takhle podložit lanko, aby bylo více napnuté..
Na VAPE zapalování byla nalepená ještě cenovka 1500Kč, viditelná při pohledu ze spod z pravé strany.
Motor vepředu seděl na upravených úchytech se silentbloky
Zadní stupačky byly z panelky
V předním blatníku dole vzadu jsou 3 dírky, byla tam kdysi zástěrka.
Levé zrcátko mělo průměr tyčky 6mm, pravé 8mm.
A teď mě napadlo, že zadní kolo bylo nasvíceno kdysi dávno ledkama 10mm v průměru, ty už byly dávno odpojené, ale v plastu pod sedlem ledky zůstaly, na každé straně asi 5-6ks. Tady jde trochu vidět, jak to tam modře nad kolem prosvítá
Zadní blatník musel být po jednom úspěšném wheelie uřezán hned pod SPZkou..
Místo diodového usměrňovače jsou použity dva diodové bloky. Relé pro kontrolku dobíjení chybí. Drát od alternátoru pro kontrolku ani nevede. V předním světle je napasovaná H4ka, i když na to parabola nebyla, pomohl pilník a izolačka.
Myslím, že bych poznal každý díl z motorky..
2 reakcí na tento příspěvek Odcizená a již nalezená Jawa 350 Hlučín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odcizená a již nalezená Jawa 350 Hlučín
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odcizená a již nalezená Jawa 350 Hlučín
Endy píše: c.j.> Takže policie už pochopila, že motorku někdo ukradl - a rozhodla se případ odložit?
Jo a hlavně konečně můžu zrušit pojistku a dořešit to na registru vozidel. To běhání kolem toho je nejhorší.
..nahlásit krádež, doložit doklady motocyklu, doložit kupní smlouvu, přijít si vyzvednout nepoužitelný důkaz, zajít se podívat na záznam z kamery, koupit novou motorku, hádat se s pojišťovnou ohledně bonusu, který mám na ukradené motorce a nemůže jej přenést (u některých pojišťoven) na novou, když ta ukradená je ještě pojištěná, zároveň nemůžu pojistku na ukradené vypovědět dříve, než je šetření dokončeno, takže nějak pojistit, zajít na evidenčku, zajít přihlásit na registr, počkat na dořešení - odložení, to dojde do vlastních rukou, takže v práci zkončit někdy dříve a běžet na poštu, pak na registr změnit status vozidla na odcizený, pak s tímhle papírem na pojišťovnu zrušit pojistku
3 reakcí na tento příspěvek Odcizená a již nalezená Jawa 350 Hlučín
c.j. píše: Právě teď mi volal (neoficiálně) kámoš z místního oddělení PČR, že jim volali z ostravského oddělení, že se motorka našla! Ještě to není ověřené a možná se našly jen nějaké díly, ale nevěřil jsem ani v to
neskutečný!
koukej pak napsat jak to dopadlo a v jakým stavu jí našli! (A taky kolik za tu dobu najela )
nebo si jeste pockas
http://zpravy.idnes.cz/pred-16-lety-muz-nahlasil-ztratu-kola-nyni-mu-ho-policiste-nasli-pvn-/krimi.aspx?c=A120309_120211_ostrava-zpravy_jog
Dnes mi přišla obálka s červeným pruhem a v ní usnesení o vydání věci.
Vůbec netuším, co mi vrátí, v jakém to bude stavu apd., ale důležité je, že PČR Jawku (nebo co z ní zbylo ) našla a pokud se proti tomu neodvolám, tak mi ji vydají.
Už se moc těším a to prý je pátek třináctého smolný den