1 reakcí na tento příspěvek Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
Motocyklu to je jedno a vodicovy dve.
Vyser sa na dylemu nalej a jazdi
felixxx píše: Brejlovec> a žere ti drak olej a kolik? olej máš černý jak botu ? nebo čistý,
Draka mám krátce. Zatím na 4 000 km najetých spotřeboval 1 deci. Olej je čistý. Problém byl při popojíždění při třicítkách. Kdybych to řekl laicky, tak řeknu že se olej přepaloval jako ve friťáku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
IRWXL píše: Pred casom som tiez riesil podobny "problem" ako mas Ty.Vela som nastudoval a dosiel k zaveru (od mudrejsich a skusenejsich) ze je to uuuuuplne jedno ci 10w40 ci 10w50 hlavne je aby si ho vymenil a to v cas. Ani Ty ani ja ani 95% uzivatelov motocykla nevyuzivaju jeho vykonovy potencial (nie je myslene ze tomu s casu na cas kydnes to je v poho).
Motocyklu to je jedno a vodicovy dve.
Vyser sa na dylemu nalej a jazdi
přišel jsi k rozumnému závěru,já ten tůj příspěvek četl, každý kdo se pouští do těch debat tak by si měl přečíst Ing. Jaroslav Černý, CSc.
Ústav technologie ropy a petrochemie,VŠCHT Praha
jaroslav.cerny@vscht.cz
mýtusy o olejích ,aby zjistil že je to celý jeden velký podvod, nebo zábava pro hloupé lidi, pokud bude mít motorka mokrou spojku tak nějaký vývoj olejů s modernímy plastifikátory je naprosto nemožný,
1 reakcí na tento příspěvek Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
Brejlovec píše: Ještě dodatek. Předběžně jsem se rozhodl pro Moto 4T 15W50 REPSOL.
určitě jsi se rozhodl dobře, kdyby jsi to měl blíž tak ti zdarma vyměním olej M7ADS IV superturbo a garantuji že vyřeší veškeré tvé problémy i stání v kolonách, pokud se ti bude hulit od motoru v hicu tak rachotit nebude, klidně se stav je to jen 3OO km miloš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
ani se nebudu pouštět do debat o tomto oleji, pokud ho budeš posuzovat podle netu ojdeš k různým závěrům,
dělám servis ve smíšeném provozu od sekačky po tatru, deset let jsem valil turbo plus a pak přešel na superturbo, vyměníl jsem superturba zhruba 8OOO litrů, zkušenosti u motorek 6 let,
samozřejmě že leju i jiné oleje co si zákazník přeje nebo výrobce, ale co se týče superturba tam přesně vím co ten olej umí a jaké nemoci umí vyléčit
1 reakcí na tento příspěvek Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
VlastíkPlamínek píše: olej nemá léčit nemoci, olej má mazat a když maže tak nemoci nevznikaj.
jenže oni vznikaj při použití i správného oleje a použití některých olejú umí vyléčit nedostatky těch původních ale to je debata na leta
Naposledy editováno 04.03.2012 13:09:35
Celoroční motorový olej typu „mixed fleet“. Je mimořádně vhodný jak pro mazání moderních benzinových a naftových motorů osobních automobilů, tak i pro vysoce přeplňované motory nákladních automobilů.
O motorkach se tam nejak nepise
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
felixxx píše: jenže oni vznikaj při použití i správného oleje a použití některých olejú umí vyléčit nedostatky těch původních ale to je debata na leta
jo, olej opraví vydřená místa a pod. Rovnou můžeme oživit debaty o RVS, Horstu Fuchsovi a dalších zázracích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
VlastíkPlamínek píše: jo, olej opraví vydřená místa a pod. Rovnou můžeme oživit debaty o RVS, Horstu Fuchsovi a dalších zázracích
Nemyslim si ze Felixxx je clovek ala "Horst F" Osobne si myslim ze neni nad prakticke skusenosti mnohokrat cennejsie ako VS studium.
Felixxx klidne sa podel klidne aj sukromne .Mna to zaujima
IRWXL píše: Nemyslim si ze Felixxx je clovek ala "Horst F" Osobne si myslim ze neni nad prakticke skusenosti mnohokrat cennejsie ako VS studium.
Felixxx klidne sa podel klidne aj sukromne .Mna to zaujima
vydřená místa nic neopraví, zázraky horst a různá media ekolube, nulon, duralube se dějí, u motorek s mokrou spojkou ale ne,snižování tření je na mokrou spojku jed,
já jsem leta používal přípravky PTFE molekulární ochrany s úspěchem, starám se o motory přes 4OO.OOO km v dobré kondici, naposledy jsem vyléčil mazdu E co žrala skoro pět litrů na 1OOO km,
několik motorů na superturbo zadřených navrdo jsem rozcvičil a jeli dál, pro vlastika to bude znít jako pohádka, ale třeba soused naproti ten prorazil vanu a jel čtyři kiláky bez oleje až se motor kousl, motor pískal kov o kov, motor jsem rozcvičil nalil superturbo, soused přijel ze švajcu a hovorí pán slováček čo stě mi s motorom porobili ja som išel 16O a něbol problém akcelerovat,
to je takový příklad jeden z mnoho že když s olejem žiješ desítky let tak víš co můžeš čekat a olej tě nepodvede, pod soudek mi napsali že
používej milošův olej aby si dlouho jezdil a daleko dojel,
jsou to jen mé zkušenosti nic víc .
1 reakcí na tento příspěvek Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
pokud olej hned zčerná saze, motor ho požírá tak to vidím jako nemoc a nevyřeší to jen hustý olej, oleje se míchají z různých podkladových olejů, a dneska s plastifikátory, a mají pak různé vlastnosti tíma pro internetovou teorii naprosto debilní a zbytečné,
durex mám zákazníky kteří chtějí jen určitý typ oleje protože na foru říkali, podívám se do dat a tam píšou olej nevhodný, nedávat ani nepřimíchávat
co naděláš náš zákazník náš pán
to jak se olej vyrábí,to mi říkat nemusíš. myslím,že to vím docela dobře. jen k tomu tvému oleji. Tím,že je to už API SJ,tak už má lehkoběžnostní aditiva (i když u 15W40 nemůže být o lehkoběžnosti moc řeč) a tím může docházet k prokluzu spojky. Dřív,když nebyly oleje s JASO MA,tak se používaly klasické auto oleje do API SG. Pak začal být kladen důraz na lehkoběžnost a úsporu paliva
1 reakcí na tento příspěvek Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
durex v pohodě pokec nic nepíšu jako dogma nebo se hádat,
co se týče že ´má olej černat že si plní svoji funkci tak to není vždy pravdou jsou motory absolutně čisté a olej po 15,OOO km není úplně černý, a záleží jestli se olej pálí, čistí saze nebo karbon,
zobecnit 15W4O nelze debatím jen o oleji M7 ads IV superturbo, co se týče té převodovky jak píšeš že žádný olej nemůže plnohodnotně mazat pevodovku
tak moje osobní zkušenost je motorku magnu jsem si koupil na tomto foru, majitel mi kladl na srce používat správný olej s jaso značku mám v servisce, motorku opečovával a já si ji opečevovám taky jak malé děcko,
když jsem kopl šestku tak to byl jekot a ve dvou to už vadilo, představ si že tím superturbem ta šestka stichla, čekal jsem to protože vím
až se mi převodovka vysype po 2O.OOO km tak budeš první komu napíšu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
Durex píše: felixxx> co se viskozity a čerpatelnosti,tak zobecnit oleje 15W lze,protože plní normu viskozity 15W. Jsou tam drobné rozdíly,ale +- je to tak. Souhlasím,že když je motor absolutně čistý,tak nevyteče olej jako bota,ale měl by být tmavě hnědej až do černa. Při spalování vznikaj saze a pod a ty prostě jdou do oleje. Jinak za normálních okolností by ta 6-ka kvílet neměla. Dřív se do vylágrovanejch převodovek soustruhů dávaly do oleje dubové piliny. Převodovka rázem ztichla. Myslíš,že když to nekvílí,tak je to ok a je odstraněna závada v podobě velkých vůlí?
durex právě to superturbo je 15W ale je až do mínus 26 je to zajímavé ale prostě je to tak prověřil jsem to i mražákem, co se týče té šestky tak nic nemyslím jen ti popisuju co se mě stalo, prostě ve dvou a do stoupání to byl docela varovný kvílející zvuk, po tom superturbu zvuk zmizel nevím jestli hned všimnul jsem si toho cca po 2OO km že šestka stichla, ted ji poznám jen že se rožne na přístrojovce, ve dvou do kopce je ještě mírně slyšet, motorka má 8O.OOO km
pak třeba na krosce, tam borec dával taky olej za 23O korun plnící jaso, když jsem startoval přes starter tak se motor netočil, sem tam tuk, po superturbu se volnoběžka probudila a já krosku natočím starterem je to čína 25O obsah
jinak piliny to jsem taky dával za komunistů do mozgála
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej- místo 10W40 > 10W50 ??
Durex píše: felixxx> Jenže to je čerpatelnost. To že ten olej není pro tyhle hodnoty vhodnej je snad jasný. Do -26 už je optimální 5W! Jinak norma Jaso MA, MA1 nebo MA2 je norma pro mokrou spojku. Ta o převodovce nic nehovoří ... Já osobně bych rozhodil převodovku a podíval se,proč to dělá ten zvuk,než jen změnil olej ...
durex jasně že do nmínus 26 je hodný 5W ale pokud furt melu o tom superturbu tak je 15Wsuperturbo garantovan na mínus 26 v plní viskozitě, mokre spojce odpovídá taky to jsem si už konzultoval v míchárně, ted vedu jen kecy ale uměl bych to přesně dohledat i s testama, do převodovky makat nebudu je v klidu, a jak se to bude vyvíjet uvidíme, já jsem takový motorkář nemotorkář jezdím v kuse max 1OO km a najezdím tak 25OO za rok, tak nějaké velké hrdinství vykonávat v převodovce to asi chápeš že nemusím, já si vůl koupil jeden plastifikátor co léčí převodovky, no naštěstí jsem ho nepoužil totál by mně odešla spojka,
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 | Honzíínek | 0 | 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek |
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 | AdamSnopek | 7 | 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR |
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 | Marťas410 | 24 | 20.8.2023 v 22:19 Martinek866 |