Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
jo jinak ja vim jak se nastavuje ten tlumic akorat ze at kroutim tim nastavovacim koleckem kam chcu je to porad stejny a predtim to fungovalo.....takze prepokladam ze se neco vevnnitr znicilo pri skoku atd....a jen chci vedet jak to vevnitr funguje.....uz si to nejak spravim sam a repasovat nema cenu kdyz ten tlumic nema prakticky zadnou hodnotu....cca 500-1 tis....a repasa by vysla urco draz....
Naposledy editováno 20.02.2012 20:34:44
Milagros píše: Zdravim mam x-moto xb 33 a zadni centralni tlumic se mi nevraci z pozice stlaceni....tzn ze stlacit jde normalne ale ve spodni poloze se jakoby sekne a pomalicku se vysunuje zpatky.....dole na tlumici je regulace oleje pri vraceni takze si myslim ze se tam neco ulomilo/znicilo a ten to tlumi jako ze na max.Nevite nekdo jak to rozdelat nebo co s tim....neco odvrtat nebo jak rozebrat zadni tlumic?Pomohlo by i schema jeho konstrukce nebo tak neco.je tam tento tlumic:
www.epitbike.cz/zadni-tlumice/937-zadni-tlumic-xtr140-370mm.html
je me lito to vyhodit kdyz je pul roku stary a netece.....
Mam ten samej, akorát v jiný barvě, ale dal sem za něj blbec 3 litry, loni na jaře, na epitbike.cz ale ještě nebyl. Tyhle čínský tlumiče to je kapitola sama pro sebe, nikdo o nich nic neví, spíš mužem bejt rádi, že se daj vubec sehnat Nedávno sme dávali originál čínský vidle z AGB 35 k týpkovi, co repasuje vidle na velký endura a vrátil nám je se slovy, že z toho neni, že vubec ani neví, jak to rozebrat a i kdyby to rozebral, tk ty díly dovnitř by stejně nešly sehnat...
Peřina píše: Neválí se vám někomu doma lámací spojková páčka? Nebo tip kde se dá koupit samostatně a bude stát pár korun? Litr a podobně se mi za ni dávat teda nechce...jde mi o to, že nejde nastavit vzdálenost od rukojeti a to mně sere....brzdu tak nastavenou mám, tu mám lámací, ale ta spojka je na houby a když ji zmáčknu a držím řidítko, tak prostě motor pořád zabírá protože se mi páčka zastaví o zbytek prstů.
Mrkni na pitbike-shop.cz, tam sem je bral za 4kila jednu. I tak je to ale předražený jak svině...
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Ještě mě napadlo, jak je to vlastně se sytičem u Xmotos? Když je moto studená, dám páčku sytiče úplně nahoru a nastartuju. Hned za chvilku jí dám do prostřední polohy, ale plyn musím lehce držet rukou. (i v horní poloze)... Až se motor trochu trochu zahřeje, dám páčku úplně dolu a jedu.. Alespoň tak mi to bylo řečeno od kamaráda bývalého majitele, který zprostředkovával prodej..
Ale říkám si, jestli to náhodou nedělám špatně, protože když moto nastartuji se sytičem, tak má volnoběh normální, možná až moc nízko, musím tomu trochu pomáhat, ale jak se moto zahřívá a já dám sytič úplně dolu, tak se najednou volnoběh zvýší a je až moc vysoko.. Takže dělám něco blbě já a nebo je potřeba vyčistit/přenastavit karbec? Působí to na mě, jako by to fungovalo přesně naopak...
Naposledy editováno 26.02.2012 00:04:48
Michael24 píše: Je tu zase celkem mrtvo
Ještě mě napadlo, jak je to vlastně se sytičem u Xmotos? Když je moto studená, dám páčku sytiče úplně nahoru a nastartuju. Hned za chvilku jí dám do prostřední polohy, ale plyn musím lehce držet rukou. (i v horní poloze)... Až se motor trochu trochu zahřeje, dám páčku úplně dolu a jedu.. Alespoň tak mi to bylo řečeno od kamaráda bývalého majitele, který zprostředkovával prodej..
Ale říkám si, jestli to náhodou nedělám špatně, protože když moto nastartuji se sytičem, tak má volnoběh normální, možná až moc nízko, musím tomu trochu pomáhat, ale jak se moto zahřívá a já dám sytič úplně dolu, tak se najednou volnoběh zvýší a je až moc vysoko.. Takže dělám něco blbě já a nebo je potřeba vyčistit/přenastavit karbec? Působí to na mě, jako by to fungovalo přesně naopak...
Děláš to dobře, poloha nahoře-nakopnout-ihned přepnout na prostřední polohu-vyrazit na lehkej plyn-asi po minutě za jízdy přepnout na dolní polohu a frčí se. Plnej plyn ale dávej až po řádnym zahřátí motoru. Volnoběh si nastav při plně zahřátym motoru tim šroubkem s pružinkou.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 27.02.2012 21:37:48
Michael24 píše: Díky za odpověď, to jsem potřeboval slyšet.. Jenom ještě dotaz, když tedy snížím volnoběh při zahřátém motoru, logicky se tím sníží i otáčky studeného motoru hned při nastartování, ne? To by byl celkem problém, protože tam je to teď OK, naopak až dost nízké, že se to kolikrát neudrží a chcípne, musím trochu pomáhat plynu heftem...
Hle u těhle karbeců to na studeňáka moc volnoběh nedrží, nejlíp je jak sem psal hned po nastartování vyrazit na lehkej plyn, jak se zahřeje, tk už bude držet volnoběh v pohodě. A čim je větší zima, tim dýl se motor zahřejvá.
galOs píše: čao, chlapi, jak jste vyřešili horní kryt kyvky mě se tam ta guma na začátku ojebavá a drhne mi to o ten šroubek.. nemáte nějaké řešení ať tam ten řetež nejebe? těch 6 kil za řetěz by mi bylo líto...
Tohle sem řešil taky u svý xb33, na ooracing sem si objednal takový silonový destičky na kyvku, kilo za jednu myslim, jednu sem dal nahoru, druhou na spodek kyvky, mrkni ke mě do deníku, někde tam bude fotka. Nebo jesli máš silon nebo pertinax, mužeš si to vyrobit.1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 28.02.2012 11:07:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
martyol píše: Zdar lidi. Mám v plánu si koupit pita, protože sem měl možnost se na tom několikrát svézt a zaujalo mě to. Původně jsem chtěl nějakého toho čínského, páč kámoš co mi ho pučil říkal, že motor je celkem ok a zbytek se dá poladit svépomocí... Ale čím dýl sem nad tím přemýšlel a brouzdal netem, tím víc mě začali zajímat ty dražší (lepší?)... Nakonec jsem si vybral s největší pravděpodobností Stompa z140 crf 70 nebo jeho levnější variantu WPB z140 crf 70. Máte s nima někdo zkušenosti? Budu rád za každou připomínku. Jedná se mi hlavně o to, jestli bude hodně znatelný rozdíl ve výkon, který mezi nima je 2 HP a taky o kvalitativní zpracování. Díky
Cinske jsou vsechny, kvalita asi trochu vyssi je, ale imho to za ty prachy nestoji, osobne jsem mel se Stompem vice problemu nez jini s levnymi pitbiky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
martyol píše: SirIndy> Tomu se mi nechce věřit, ale na druhou stranu asi víš o čem mluvíš. Chceš tím teda říct, že je fuk, jestli koupím stompa za 25 nebo xmotos za 20 - bude to přibližně to samé? A co si myslíš o tom rozdílu ve výkonu? je u takového stroje poznat 2 HP ?
Nevim, mel jsem moznost srovnat jen 125ccm vs 160ccm... Ale motory YX si kazdej ohledne vykonu chvali - Xmotos je uz ale pouziva taky a tusim ze Xmotos 160 je za cenu Stompa 140 - a 160 vs 140 to uz je hodne znat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
martyol píše: SirIndy> rozdíl mezi 140 a 160 by měl být přibližně stejný jako 125 vs 140, ne? Tak já už nevím co vybrat kurňa...
O trosku vetsi, ja myslel ze resis rozdil mezi 140 Lifan a 140 YX. 125 mi prisla slaba. Ja kdybych kupoval znovu pita tak jdu do Xmotos 160ccm na 17"/14" kolech (stejna cena jako Stomp 140 na 14"/12").
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Milagros píše: mam x-moto 160 ccm s YX motorem a dobry.....akorat sem uz odrovnal karter a s tim zarvala i prevodovka,pak sem menil retez,odesel zadni tlumic,jinak zatim vse drzipac to nejpodstatnejsi co se mohlo posrat se uz posralo jo a uz mam vychozeny predni tlumice....takze sice sem do toho nacpal dalsich cca 7-8 tis za dily a servis ale asi cenove je to lepsi nez japonec za kteryho bych dal 2x tolik a za tu zabavu to stoji.....ale predtim sem mel x-moto 140 s tim starsim motorem a to me vydzelo rok a pul bez jedine vady....teda na motoru....a tu 160 ccm mam od leta minulyho roku........
Jo tlumice odejdou casem kazdymu, ale tou tvou prevodovkou ho nestras, to je rarita, ktera se stala snad jen tobe.