1 reakcí na tento příspěvek uprava na supermoto
1 reakcí na tento příspěvek uprava na supermoto
1 reakcí na tento příspěvek uprava na supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava na supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava na supermoto
1 reakcí na tento příspěvek uprava na supermoto
Jestli Jsi měl někdy možnost řídit například seriové XT600 na motard kolech,tak víš proč se ptám. D.
1 reakcí na tento příspěvek uprava na supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava na supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava na supermoto
Velice Ti fandím,
D.
Fároš22 píše: assassin> Ahoj,tak nastavit tuhost mohu na vidlích.Myslíš,že když bych ještě k tomu posunul vidle v brýlích jak už tady Everts 72 navrhoval cca 5-10cm a snížil to tak,že by to pomohlo? Sice budou řidíta výš,ale to by nemělo být na škodu,ba naopak si myslím...
tuhost pruziny neni utlum tlumice... tzn to co nastavujes na vidlich je jak hodne tlumi tlumic, tuhost pruziny se zadnym "koleckem" menit neda.
ja sem na par motardech jel a neprislo mi ze by jejich vyska byla nejakej problem, ona si ta motorka sedne niz tim jak sou tam maly kola.. kdyz to shodis jen v brylich tak zkratis stopu a motorka bude neskutecne vratka, bude se zavirat v zatacce. jestli ti uz predelana moto dela neco spatne, tezko rict takhle na dalku co a cim to "lecit" ... tou vyskou to ale podle me nebude, protoze na puvodnich velkejch kolech je to jeste vyssi a myslim ze s nakym "preklapenim" problemy nejsou... znam cloveka co na seriove krosce (tzn velky kola, puvodni tlumice) zajizdel pravidelne bednu na zavodech MCR kategorie OPEN....