Téma: PlechOFFka
 
31.1.2012 v 19:50
Ahoj, protože je tu podobnejch témat málo, nedá mi to a založím svoje.
Jaké auto do 150 000,- s možností přestavby na plyn (LPG) byste mi doporučili?
Potřebuje kombík a alespoň nějakou výbavu - okna, zrcátka, počítač, rádio, ABS, aspoň 2x airbag...
Asi ne MPV ty bývají krátký.

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 09:42 | Nahoru | #31
vencisimo> A ještě Mazda, to je zase převlečenej Ford

Můj tip, co máte tam u Vás na place....

E: Teď koukám, že to má druhej potah přes volant, ne že by mě to v tom super bazaru překvapovalo, ale tak tip model auta zůstává - nezaujatej

Naposledy editováno 01.02.2012 09:45:11

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 11:38 | Nahoru | #32

jirivfr píše: rydlas> no jenže je morálně zastaralá a navíc většinou bez výbavy.
Chtěl bych něco novějšího, ale sám nevim co.


Koupil jsem na podzim kombika, rv 2000, 1.3 mpi, servo, okna, zrcátka, abs, hřející sedačky, airbag.. Za 30tis. mám na pár let vystaráno.
Jo, je to zastaralé, hnije to, bezpečnost nic moc, ale zase nulové náklady na údržbu a do práce mě doveze :)
Pokud chceš něco novějšího, tak kup octávu a máš klid..

PlechOFFka

1.2.2012 v 12:03 | Nahoru | #33
hlavně nekupuj mondeo, ty se na lpg vůbec nehodí, alespoň ne 1,8 samotnému se mi mondeo líbí a ten motor sám o sobě prý není špatný, ale na plyn bohužel dělaný nebyl, jak 2,5 nevím, ale živit ten provoz bude určitě někde jinde

1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka

1.2.2012 v 12:14 | Nahoru | #34
Panove az na to ze 2.2ka ecotek i dti ma RETEZ a ne remen..Ale to je detajl..Dale ta 2.2ka se potkavala i tak a celkove je to zdechlina. + zere.
Jo jine kafo je kdyz se otevre a da se tam dbilas sani a svody.
Slavku ta 95ka je cela VECTRA C jen jine plechy

PlechOFFka

1.2.2012 v 12:32 | Nahoru | #35


Transporter

Nebo berlingo

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 13:01 | Nahoru | #36

z-x-r píše: Panove az na to ze 2.2ka ecotek i dti ma RETEZ a ne remen..Ale to je detajl..Dale ta 2.2ka se potkavala i tak a celkove je to zdechlina. + zere.


A nekdo mluvil v souvislosti t 2.2 o remenu?? Od 2006 se meni hydraulicky napinak za novy typ, ktery nema problem.
Moje spotrba s 2.2 byla 8.5L pul napul dalnice/1.trida. Imho to jede dobre, pokud mas ovsem zkusenosti s ojetinou, kdovi co tomu bylo. Ja mel novou.

2 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka

1.2.2012 v 13:23 | Nahoru | #37
ta vectra vypadá fajnově, i když musím se přiznat, že mi nějak Opel jako takový nikdy nepřirostl k srdci, takže ho vždy automaticky vyřazuji z výběru a za tahle prachy co by byly k dispozici bych volil 1,6 MPi octávku combi tour, nebo Peugeot 307SW 1,6 16v a případně to nechat předělat na LPG

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 13:27 | Nahoru | #38
Hygienik> tvoje volba. Ale tu Vectru si nejdriv zkus.Obe tebou uvadena auta ji nesahaji ani po kotniky. jinak jsou tahle generace uz jsou GM auta, z puvodniho Oplu tam toho moc nezbylo.

PlechOFFka

1.2.2012 v 13:32 | Nahoru | #39
hygienik: me taky opel nikdy nebral, ale chvili jsem jezdil vectrou B ... 1,8benzin, automat.. byvale auto nemecke policie (dira ve strese po majaku,kozenkovy sedacky vzadu..) navic koupenou v AAA ... a kupodivu to fungovalo.. takze kdyz fungovalo auto s touhle minulosti tak kazdej jinej opel musi bejt uplne paradni :)

zas se daj tyhle "neoblibeny" znacky koupit za par penez

dawe: 2 znami meli vectra C, caravan, tusim ten mensi diesel.. oba na ni celkem nadavali.. ted maj oba insignie... co konkretne meli za problemy uz si nepamatuju.. jednomu teda na dovoleny v chorvatsku komplet umrela elektronika, prej neslo abs, posilovac.. nic ale prej to jelo.. to nechapu.. ze snad to daval za vinu bource? no zahada:)

Naposledy editováno 01.02.2012 13:38:16

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 13:42 | Nahoru | #40
Dawe02> to samozřejmě nepopírám, že jsou na tom ta auta co bych volil hůř
jen jsem to tak konstatoval, že toho opla bych nezahrnul do výběru, ale rozhodně vypadá fajnově za ty prachy jen, že tam někde ve skrytu je ta averze
assassin> to je právě ta výhoda když něco takovýho kupuješ, neplatíš za to renomé a přitom to může sloužit výborně

1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka

1.2.2012 v 13:44 | Nahoru | #41
AllRoad 2.5 TDI? a nebo 2.7 BT,ale tam praskaji turba ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 13:50 | Nahoru | #42

Džanek píše: AllRoad 2.5 TDI? a nebo 2.7 BT,ale tam praskaji turba ...



2,7 je drahym servisem proslavena.. a allroad celkove asi taky.. treba ty mechy vzduchovyho podvozku stoji majlant.. ale je mozny ze uz v okruhu nakejch nadsencu se to da servisovat nejak slusne... ale to je pak u kazdyho auta.. kdyz znas spravny lidi tak se da uservisovat i ferrari:)
jo a ta 2,5tdi sestivalec.. to me osobne prijde taky jako dost pruserovej motor, strasne slozity, strasne moc veci co se muze podelat a pritom zas nic tak zvlastniho nenabizi.. zere to, moc to nejede, nakej tichej vyrovnanej chod taky nehrozi...

allroad bejva levne k mani ne kvuli neoblibenosti ale kvuli potencialnim problemum prevysujicim castkou porizovaci cenu vozu.. i nekolikanasobne:) stejnej pripad jako passaty W8 ... phaeton W12 ... vsechno auta za milion+ , dneska za 150max :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 13:51 | Nahoru | #43

Hygienik píše: a za tahle prachy co by byly k dispozici bych volil 1,6 MPi octávku combi tour,


Vidím to podobně. Sice trochu dražší, ale poměrně robustní auto. Jen bych do toho plyn fakt necpal.

Džanek píše: AllRoad 2.5 TDI? a nebo 2.7 BT,ale tam praskaji turba ...


Totální blbost. Tyhle auta jedině nový a po skončení záruky prodat nějakému nebožákovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 13:58 | Nahoru | #44
assassin> Jeste za dob, kdy byl vedoucim v servise u Porsche Brno p. Stepanek tak sem po AllRoadovi pokukoval, po 2.5 TDI pc sem uz vyrostl ze snu o 300zx. Pravda je,ze ty mechy sou naprosto nehorazna polozka na seris,ale co se tykalo spolehlivosti motoru,tiptronicu a tak celkove, tak me tehdy rekl,ze me to auto prezije. Parkrat sem s 2.5 jezdil a spotreba okolo 8.5 litru. Somozrejme,ze bych radsi tu 2.7 BiTurbo,ale problem sou ty turba(podotykam,ze neresim spotrebu).Je tam pry kostrukci vada a ja nenasel jedinyho u kteryho se aspon to jedno turbo nemenilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 14:02 | Nahoru | #45

Vidím to podobně. Sice trochu dražší, ale poměrně robustní auto. Jen bych do toho plyn fakt necpal.


proč bys do toho nedával LPG? mě se to zdá jako ideální auto na přesuny z práce do práce, není to na závody, ale službu to vykoná dobře ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 14:05 | Nahoru | #46

Hygienik píše: proč bys do toho nedával LPG? mě se to zdá jako ideální auto na přesuny z práce do práce, není to na závody, ale službu to vykoná dobře ne?


Tak já vidím hlavně ty motory co ten plyn poškodil. A není jich zrovna málo. Takže já bych do svého auta LPG nedal nikdy. Maximálně originální tovární zástavbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 14:56 | Nahoru | #47
Džanek> jaka konstrukcni vada?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 14:59 | Nahoru | #48
Dawe02> V Porsche Brno v servise rekli,ze motor 2.7 BT se daval i do S4 a,ze to jedno turbo ma jakousi vadu a cca po 50tis km praskne. Bracha mel S4 a poprve mu to uznali na garanci a podruhe to uz musel cvakat sam. Tak sem po tom patral a vetsina Allroadu 2.7 co sem nasel tak turba meneny mela.

Naposledy editováno 01.02.2012 15:01:43

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 15:20 | Nahoru | #49
Džanek> Problem u tehle aut byl vzdy chiptunning (casto AWE, GIAC). Systematickou vadu ta turba ale nemaji. Vim o nekolika kusech, protoze jsem ho chtel taky, ktere maji 150k-220k s originalnim vsim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 16:22 | Nahoru | #50
Poggy> Jaké auta LPG poškozuje? Jakým způsobem? Co tomu motoru hrozí a proč?
SLyšel sem že NA LPG nejsou vhodné Fordy, ale nevim proč...

PlechOFFka

1.2.2012 v 16:29 | Nahoru | #51
No, já ted´ jezdim Citroen C5, rok 07, takže bych ti ho klidně doporučil, předělávka na plyn v pohodě. Ale já mám zadarmo servis Jinak ta 1.8 16V jede dobře, na plyn si to vezme tak 10 litrů, neni to na závodění, hydraktiv podvozek je houpačka, ale zase pohodlný, vybavený a za 150 koupíš pěknou.

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 18:04 | Nahoru | #52

jirivfr píše: Poggy> Jaké auta LPG poškozuje? Jakým způsobem? Co tomu motoru hrozí a proč?

Lyšel sem že NA LPG nejsou vhodné Fordy, ale nevim proč...


Obecně ničí hlavně ventily a sedla. Rozežírá těsnění a často poškozuje lambda sondy. Třeba přípklad. Renault Laguna 98 1,6. Montáž LPG, ujeto 30 tkm a motor nelze nastartovat. Kompresní tlaky okolo 8 bar. Repase hlavy a po půl roce opět podobný problém, jen malinko vyšší komprese. Konstrukčne nevhodný motor je třeba Felicia 1,3/Fabia 1,4 MPi. Plyn zničí komplet hlavu včetně těsnění pod hlavou. Vím asi o šesti-sedmi motorech + kolega opravoval dřív kogenerační jednotky s Favoriťáckým motorem a po generálce motor vydržel dva měsíce. Další byl nějaký Focus 1,6 a taky komprese pod limitem. To je asi tak souhrn za posledního půl roku.
Z aut co dobře znám bych ti doporučil Octavii I/II 1,6 MPi silnou, ale bez plynu. Jednoduchý a spolehlivý motor. Dvojka má jako bonus výrazně bytelnější podvozek. Hlavně přední nápravu. A je vzadu podstatně prostornější. Sice je to auto trochu více účelové, ale nemá s tímhle motorem zásadní slabiny.

Naposledy editováno 01.02.2012 18:21:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 18:07 | Nahoru | #53

jirivfr píše: Poggy> Jaké auta LPG poškozuje? Jakým způsobem? Co tomu motoru hrozí a proč?
SLyšel sem že NA LPG nejsou vhodné Fordy, ale nevim proč...

citave MARIho z jíiného podobného tématu "Fordí (potazmo Mazdí) motory 1,8 a 2,0 jsou pro dlouhodobý provoz na LPG vylozene nevhodne. Dochazi u nich k zaklepavani ventilovych sedel a v extremu to muze vyustit i v ulomeny ventil, coz znamena totalni destrukci motoru. Toto oficialne potvruzuje i PRINS a doporucuje pred montazi LPG demontaz hlavy motoru a jeji prestavbu na odolnejsi provedeni. To by podporovalo teorii, ze jsou na sedlech a ventilech pouzite mene odolne materialy. Muj osobni nazor ale je, ze to souvisi hlavne s omezenou moznosti serizeni ventilovych vuli. Pokud jsem se dobre dival do ETK, tak tyto motory nemaji ani hydrostely ani klasicke stelovani maticka/sroubek. Tj. vyrobce pravdepodobne predpokladal ze toto je bezudrzbove, ale u LPG je vzdy zvysene namahani sedel a ventilu a bezudrzbove to pri dlouhodobejsim provozu neni nikdy.
Neni mi tak uplne jasne, jak se u techto motoru postupuje, kdyz zmerim ventilove vule a zjistim, ze jsou male...
Dle informace dealera Fordu se vůle nevymezuje, protože to není potřeba. Pokud by to ale bylo přece jenom potřeba, tak je nutné objednat kompletní hrníčková zdvihátka"

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 18:30 | Nahoru | #54
Hery22> Ventilové vůle jsou samozřejmě seříditelné i na těchto motorech, řešilo se to i v tom vlákně, problém je v tom, že upustili od distančních podložek, které zde hodně lidí zná u motorek, a přešli k vymezování vůlí celými hrníčky, což mě osobně příjde dost nepraktické.

Trochu úsměvné mi příjde, že někteří japonci byli kritizování, že na konci 90. let nepoužívali hydroštely ale ještě primitivní podložky. Bohužel jsem zjistil, že i novější toyoty vymezují vůli celými hrníčky, takže už jsem tady avensis ani nedoporučoval. Je otázkou, jak je to u té hondy, to jsem si nezjišťoval.

Ono je to otázkou, jak moc se to bude zaklepávat, jak velké je tu to riziko a i když to závisí na materiálu hlavy, tak je to podle mě i o tom, kdo to montuje a jak to nastaví. Pak je tu samozřejmě možnost přimazávání sedel pomocí Flash Lube. Ale to bych se radil radši s někým fundovaným, mimochodem v tom minulém tématu byly i odkazy... Teď to téma nemůžu najít.

Jinak, z hlavy co mi utkvělo, tak tovární zástavby nabízelo Volvo a Subaru.

E: Jsem to ale slepej vůl Vlákno je tady.

Naposledy editováno 01.02.2012 18:35:36

1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka

1.2.2012 v 20:11 | Nahoru | #55
Tak sem ho proletěl... Vypadá to teda na oct 1,6
JInak mezi 100 - 150 tis je výběr velikej.

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 20:20 | Nahoru | #56
jirivfr> No já moc nechápu, proč si se tady vůbec ptal, když jsi byl nejspíš předem rozhodnutý , už když si se ve svém 7 příspěvku ptal - A 1,6 vochcáfku ne?

1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka

1.2.2012 v 20:54 | Nahoru | #57
Bože, zase další co si chce koupit Ochcávku...už to lidi jednou pochopte, Škoda není auto, Škoda patří na hnůj

Mít 150 tyček tak jdu do Bawora - E46 třeba 320i v plynu a na nějaké kecy, že se auto na plyn víc sere bych z vysoka hodil bobek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 20:58 | Nahoru | #58
2stroke>Ne ze bych tleskal Octaviim (i kdyz dnes mi jedna vytrhla trn z paty), ale za 150k bude E46 bud stara...nebo nepekna. Navic chtel prostorne auto a to ta trojka fakt neni.

1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka

1.2.2012 v 22:08 | Nahoru | #59
Takže tu opět klidně může zabodovat Honda,tentokrát s accordem 7g tourer
2.0 nebo 2.4,když nechceš naftu a máš klid

(reakce na) PlechOFFka

1.2.2012 v 22:21 | Nahoru | #60

rydlas píše: Subo Forester


má pravdu ten kluk...většího dříče jsem nezažil...a jestli se ti to nelíbí,tak si púolib prdel,nebo si kup jakýhokoli kombíka v beneli a překopej ho na plyn
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist