Emise, tak jak jsou na autech se připravují už i na motorky. Téměř na 100% se emisím nevyhnou vozidla, jejíž suchá! hmotnost přesahuje (650,700kg nevím už přesně). A v dalším návrhu je testovat všechny motorky se 4T motory.
A co sám k tomu dodal? Naše stanice STK má i měření emisí. Jen školení a nákup nových strojů je drahý a tuto službu asi nebudou provádět všechny stanice. Je možné, že jen ve velkých městech. Důsledky a nadávky neadresujte na mě
Edit byl ten tlustý text
Naposledy editováno 31.01.2012 13:48:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto
Hali píše: Eso_Rimmer> Ale zase na druhou stranu chce každý z stk vypadnout co nejdříve a s papírem že prošel. A kdyby se to dělalo přesně, tak jak by mělo tak se plno aut i moto vrací na stk minimalně ještě jednou.
jo jenže pak celej ten cirkus kolem bezpečnosti na cestách a ochrany životního prostředí je vlastně k ničemu, uplně by stačilo koupit si nálepky za ty peníze někde na internetu a hotovo, STK a emise by ušetřily za vybavení, kalibrace a školení, a dopad na bezpečnost a přírodu by to mělo stejnej jako ted když to každej obchází. ( jen dost lidí z toho kolotoče by přišlo o kšeft)
Naposledy editováno 30.01.2012 22:41:59
Eso_Rimmer: byvalo to podle hmotnosti a ve sve dobe do toho spadal snad jedine Gold Wing...
GoldWing se do váhového limitu ještě vešel, pokud nebyl nafest se sajdou. Kdysi jsme v katalozích našli jedinou motorku, která to nepodlezla, a to byl brazilský Amazonas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto
george72 píše: Eso_Rimmer> no u nás je to o tom že se musí vrátit investice do emisní stanice a tak není moudré odrazovat zákazníky nevyhovujícíma protokolama , zvlášť když těch stanic přibývá jako hub po dešti
Tak tak, kámoš mi vyprávěl, jak k nim přišel mladej novej ambiciózní na emise. V tu chvíli přestaly procházet dehťáky TDI s půl mega na tacháči, protože kluk nevěděl, jak hluboko zasunout sondu, aby to vyšlo. Tak ho vyhodili, než jim zmaří kšeft definitivně
atheris píše: Tak tak, kámoš mi vyprávěl, jak k nim přišel mladej novej ambiciózní na emise. V tu chvíli přestaly procházet dehťáky TDI s půl mega na tacháči, protože kluk nevěděl, jak hluboko zasunout sondu, aby to vyšlo. Tak ho vyhodili, než jim zmaří kšeft definitivně
málo zasunutá sonda je pro amatéry profíci používají hojmě rozšířené simulátory otáček a kouřivosti, zejména aby se vyhnuli nechtěnému poškození dieselového motoru v přeběhových otáčkách 5x za sebou dohadovat se pak se zákazníkem není nic příjemnýho
Celkově je to strašná komedie, jak se nám tu furt cpe, že v německu tohle, v německu tamhleto..... Kurva ale tady nejsme v německu, lidi s těma starejma čoudícíma krámama nejezděj proto že je to baví, až budeme mít takový podmínky že si budeme moc dovolit si dojít do saloonu každý 4 roky pro nový za prachy na dřevo, tak si můžeme měřit emise třeba u prdelí.
Takhle to bude zas akorát o tom jak to ojebat.
2 reakcí na tento příspěvek Emise i na moto
Motocykl splňuje všechny Ruské a Ukrajinské normy. A ty znějí: CO - bez omezení, HC - bez omezení, Hluk - bez omezení
Deadman píše: To jsem zvědavej, podle čeho mi budou měřit emise na Dněpru. V TP nemám uvedeno ani na jaké palivo to jezdí (na jakékoliv včetně nafty) natož nějaké emise. V TP nemám ani výkon, otáčky, maximální rychlost nebo jiné nepotřebné údaje
Motocykl splňuje všechny Ruské a Ukrajinské normy. A ty znějí: CO - bez omezení, HC - bez omezení, Hluk - bez omezení
tak to máš super, přijedeš zaplatíš a spokojeně odjíždíš, když vše neomezeně vždycky projdeš !
1 reakcí na tento příspěvek Emise i na moto
charlie.vtx1800 píše: I teď maj jednostopý vozidla povinnost emisí, tušim že od 550 kg? (sem línej hledat přesný číslo). A jinak jsou emise stejně jen dobrá fraška, jen to stojí o nějakej bakšiš víc.
Je to 400 kg.Mám k této problematice poměrně blízko, ale o měření emisí motocyklů jsem nic
neslyšel ani sebemenším náznakem.
Deadman píše: To jsem zvědavej, podle čeho mi budou měřit emise na Dněpru. V TP nemám uvedeno ani na jaké palivo to jezdí (na jakékoliv včetně nafty) natož nějaké emise. V TP nemám ani výkon, otáčky, maximální rychlost nebo jiné nepotřebné údaje
Motocykl splňuje všechny Ruské a Ukrajinské normy. A ty znějí: CO - bez omezení, HC - bez omezení, Hluk - bez omezení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto
http://www.hybrid.cz...plnily-euro-5-nebo-6
http://www.rozhlas.c...zu-padesatky--911972
Já vím, že se tam píše, že se budou dělat nové motorky a vyššími emis. limity atd. Ale chce to evropská unie. A pokud oni o tom přemýšlí a ví, že se počet neustále zvyšuje, najdou si ten způsob v zájmu ekologie buzerovat co se dá. Kdyby mi před cca 5-ti lety někdo řekl, že se bude na auta platit nějaká ekodaň a že se klasické zabíjačky zakážou ( http://www.ceskatel...dy-pokuta-300-tisic/ ) myslel bych si, že je exotický paplb. Ona ta realita jak víme nastala.
Možná to bude tak, že i za Pionýra se bude platit ekodaň. Prostě naval prachy, Vondra a podobní nemají co nasávat.
""Hlavním důvodem je změna emisních limitů v roce 2013, kdy dojde ke snížení hodnot vypuštěných emisí u motocyklů takovým způsobem, že motocykly s motorem o objemu 50 ccm budou nepoužitelné. ""
???
Naposledy editováno 31.01.2012 14:15:31
HornisGSX píše: george72> vím, že to sem nepatří ale zřejmě o tom máš přehled ... jak je to s měřením diesel motoru? hodně jsem se dočetl, že měření diselu je u nás vlastně jen blamáž na lid! Pač prý opravdové emise ropáku jdou změřit jen při zátěži tudiž na brzdě! co je na tom pravdy? díky a omluva, že zasírám téma
jo něco o tom vím, dělám kalibrace emisních stanic , jinak dočetl ses celkem dobře, objektivně změřit emise u dieselu jde opravdu jen při zátěži, ale vybavit každou stanici motorovou brzdou která stojí více jak samotný analyzátor je asi nereálný proto byla stanoven postup měření tzv. metodou volné akcelerace kdy se jen motor vytočí do přeběhových otáček několikrát za sebou a rozdíl v kouřivosti mezi jednotlivejma cyklama se musí vejít do určité tolerance pokud to nejde musíš při měření přidat další cykly až se to povede. V tomto režimu přitom motor v reále nikdy nepracuje takže je to vlastně asi k ničemu , ale asi není jiná možnost jak aspoň takhle na místě motor zatížit.
1 reakcí na tento příspěvek Emise i na moto
JInak z mého pohledu staré moto nebo auto, tak to se nechá doběhnout, ale u nových strojů si myslím, že je dobře, že se to nějak řeší.
babuka píše: Hlavně emise mikročástice a polyaromatické uhlovodíky, aldehydy tak nic takového se běžně nestanovuje.
JInak z mého pohledu staré moto nebo auto, tak to se nechá doběhnout, ale u nových strojů si myslím, že je dobře, že se to nějak řeší.
Jo, ono se to "nějak" řeší - hlavně byrokraticky. Aby nejnovější auta splňovaly regule, tak jsou plný kurvítek, spotřeba jde nahoru, servis k nedoplacení a když ti třeba vyhořuje filtr pevných částic, tak ti z toho jde svinstvo o kterým nemáš ani představu. Za chvíli bude požadavek, aby z vejfuku šel čistčí vzduch než je nasávanej. A pak lidi, aby ušetřili někde nějakou korunu zatopí v kamnech petkama a je to v globále stejně všechno na nic.
1 reakcí na tento příspěvek Emise i na moto
Na každým autě co jsem měl se to dycky sralo, výměna byla drahá, řešil jsem to záslepkou, líp to táhlo, emise jsem prošel. Je to k hovnu, ale proč ne, když to zvedne cenu, ne ?