globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Emise i na moto
 
30.1.2012 v 19:34
Po dnešním rozhovoru s technikem STK jsem se dozvěděl možná novinku, možná starou věc.
Emise, tak jak jsou na autech se připravují už i na motorky. Téměř na 100% se emisím nevyhnou vozidla, jejíž suchá! hmotnost přesahuje (650,700kg nevím už přesně). A v dalším návrhu je testovat všechny motorky se 4T motory.

A co sám k tomu dodal? Naše stanice STK má i měření emisí. Jen školení a nákup nových strojů je drahý a tuto službu asi nebudou provádět všechny stanice. Je možné, že jen ve velkých městech. Důsledky a nadávky neadresujte na mě

Edit byl ten tlustý text


Naposledy editováno 31.01.2012 13:48:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 22:07 | Nahoru | #31
Eso_Rimmer> no u nás je to o tom že se musí vrátit investice do emisní stanice a tak není moudré odrazovat zákazníky nevyhovujícíma protokolama , zvlášť když těch stanic přibývá jako hub po dešti

(reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 22:10 | Nahoru | #32

george72 píše: Eso_Rimmer> no u nás je to o tom že se musí vrátit investice do emisní stanice a tak není moudré odrazovat zákazníky nevyhovujícíma protokolama , zvlášť když těch stanic přibývá jako hub po dešti



povidej mi o tom...

(reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 22:16 | Nahoru | #33

vladaobi píše: ptaak> Tak nějak zrovna nedavno sme jeli na STK s naším AREM a emise nás stáli o dvě kyla víc a vše v pohodě a to žere oleje víc jak benzínu.


ty jo, líp to přepsat nezvládneš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 22:22 | Nahoru | #34
Eso_Rimmer> Ale zase na druhou stranu chce každý z stk vypadnout co nejdříve a s papírem že prošel. A kdyby se to dělalo přesně, tak jak by mělo tak se plno aut i moto vrací na stk minimalně ještě jednou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 22:29 | Nahoru | #35

Hali píše: Eso_Rimmer> Ale zase na druhou stranu chce každý z stk vypadnout co nejdříve a s papírem že prošel. A kdyby se to dělalo přesně, tak jak by mělo tak se plno aut i moto vrací na stk minimalně ještě jednou.



jo jenže pak celej ten cirkus kolem bezpečnosti na cestách a ochrany životního prostředí je vlastně k ničemu, uplně by stačilo koupit si nálepky za ty peníze někde na internetu a hotovo, STK a emise by ušetřily za vybavení, kalibrace a školení, a dopad na bezpečnost a přírodu by to mělo stejnej jako ted když to každej obchází. ( jen dost lidí z toho kolotoče by přišlo o kšeft)

(reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 22:40 | Nahoru | #36
george72> Jo to je fakt že by se ušetřilo hodně peněz za vybavení a lidi by přišli práci a majetelé o kšeft. Ale ty plečky co občas potkám na silnici, ktery vypadají že se rozpadnou dřive než nastartujou je hnus. Každej kdo ví že by neprošel to nějak obejde. Prostě pokud tohle fakt projde a začne se praktikovat nebo jen papírově potvrzovat, tak je to další možnost jak vytáhnout z lidí další peníze. A životnímu prostředí to vůbec neprospěje ...

Naposledy editováno 30.01.2012 22:41:59

Emise i na moto

30.1.2012 v 22:41 | Nahoru | #37
To mi ani neřikej, protože ekoteroristický fičury jsem z motorky odmontoval a vyhodil...
No co, maximálně tam vrznu půlku nádrže E85, ono se to pak zlepší

Emise i na moto

30.1.2012 v 22:58 | Nahoru | #38
Hehe hned jak jim tam pošlu pár lišáků do sondy, tak vytáhnou jen škvarek Myslím, že tudy cesta nevede

Emise i na moto

30.1.2012 v 23:18 | Nahoru | #39
to tam jako budu muset s motorkou i prijet

Emise i na moto

30.1.2012 v 23:22 | Nahoru | #40
Co tu plasi kokoti z bruselu se divejte jakje evropa mala a skoro cela amerika jizni afrika cina auta /prumysl/ maji nejake emise v prdeli a nas tu chcou zase buzerovat za spaleni 500Litru benzinu rocne..

(reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 23:25 | Nahoru | #41

Eso_Rimmer: byvalo to podle hmotnosti a ve sve dobe do toho spadal snad jedine Gold Wing...


GoldWing se do váhového limitu ještě vešel, pokud nebyl nafest se sajdou. Kdysi jsme v katalozích našli jedinou motorku, která to nepodlezla, a to byl brazilský Amazonas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 23:35 | Nahoru | #42

george72 píše: Eso_Rimmer> no u nás je to o tom že se musí vrátit investice do emisní stanice a tak není moudré odrazovat zákazníky nevyhovujícíma protokolama , zvlášť když těch stanic přibývá jako hub po dešti


Tak tak, kámoš mi vyprávěl, jak k nim přišel mladej novej ambiciózní na emise. V tu chvíli přestaly procházet dehťáky TDI s půl mega na tacháči, protože kluk nevěděl, jak hluboko zasunout sondu, aby to vyšlo. Tak ho vyhodili, než jim zmaří kšeft definitivně

(reakce na) Emise i na moto

30.1.2012 v 23:48 | Nahoru | #43

atheris píše: Tak tak, kámoš mi vyprávěl, jak k nim přišel mladej novej ambiciózní na emise. V tu chvíli přestaly procházet dehťáky TDI s půl mega na tacháči, protože kluk nevěděl, jak hluboko zasunout sondu, aby to vyšlo. Tak ho vyhodili, než jim zmaří kšeft definitivně



málo zasunutá sonda je pro amatéry profíci používají hojmě rozšířené simulátory otáček a kouřivosti, zejména aby se vyhnuli nechtěnému poškození dieselového motoru v přeběhových otáčkách 5x za sebou dohadovat se pak se zákazníkem není nic příjemnýho

Emise i na moto

30.1.2012 v 23:58 | Nahoru | #44
Ty vole zas žasnu, co ty naši politici nejsou schopný vyplodit, motocykly v našich povětrnostních podmínkách jsou asi tak stejně závažnej znečišťovatel ovzduší jako vodní skůtry na sahaře. Buď už nevědí jak vydolovat z lidí prachy nebo nevim.
Celkově je to strašná komedie, jak se nám tu furt cpe, že v německu tohle, v německu tamhleto..... Kurva ale tady nejsme v německu, lidi s těma starejma čoudícíma krámama nejezděj proto že je to baví, až budeme mít takový podmínky že si budeme moc dovolit si dojít do saloonu každý 4 roky pro nový za prachy na dřevo, tak si můžeme měřit emise třeba u prdelí.
Takhle to bude zas akorát o tom jak to ojebat.

Emise i na moto

31.1.2012 v 00:00 | Nahoru | #45
No musis dat penize za stka kamosovico co zna technika pro tech. zase navic ja bych tam radeji chodil poctive bych usetril Treba to nebude tak žhavé

Naposledy editováno 31.01.2012 00:01:46

2 reakcí na tento příspěvek Emise i na moto

31.1.2012 v 00:15 | Nahoru | #46
To jsem zvědavej, podle čeho mi budou měřit emise na Dněpru. V TP nemám uvedeno ani na jaké palivo to jezdí (na jakékoliv včetně nafty) natož nějaké emise. V TP nemám ani výkon, otáčky, maximální rychlost nebo jiné nepotřebné údaje
Motocykl splňuje všechny Ruské a Ukrajinské normy. A ty znějí: CO - bez omezení, HC - bez omezení, Hluk - bez omezení

(reakce na) Emise i na moto

31.1.2012 v 00:25 | Nahoru | #47

Deadman píše: To jsem zvědavej, podle čeho mi budou měřit emise na Dněpru. V TP nemám uvedeno ani na jaké palivo to jezdí (na jakékoliv včetně nafty) natož nějaké emise. V TP nemám ani výkon, otáčky, maximální rychlost nebo jiné nepotřebné údaje
Motocykl splňuje všechny Ruské a Ukrajinské normy. A ty znějí: CO - bez omezení, HC - bez omezení, Hluk - bez omezení



tak to máš super, přijedeš zaplatíš a spokojeně odjíždíš, když vše neomezeně vždycky projdeš !

1 reakcí na tento příspěvek Emise i na moto

31.1.2012 v 06:08 | Nahoru | #48
I teď maj jednostopý vozidla povinnost emisí, tušim že od 550 kg? (sem línej hledat přesný číslo). A jinak jsou emise stejně jen dobrá fraška, jen to stojí o nějakej bakšiš víc.

Emise i na moto

31.1.2012 v 08:26 | Nahoru | #49

(reakce na) Emise i na moto

31.1.2012 v 09:57 | Nahoru | #50

charlie.vtx1800 píše: I teď maj jednostopý vozidla povinnost emisí, tušim že od 550 kg? (sem línej hledat přesný číslo). A jinak jsou emise stejně jen dobrá fraška, jen to stojí o nějakej bakšiš víc.



Je to 400 kg.Mám k této problematice poměrně blízko, ale o měření emisí motocyklů jsem nic
neslyšel ani sebemenším náznakem.

(reakce na) Emise i na moto

31.1.2012 v 10:33 | Nahoru | #51

Deadman píše: To jsem zvědavej, podle čeho mi budou měřit emise na Dněpru. V TP nemám uvedeno ani na jaké palivo to jezdí (na jakékoliv včetně nafty) natož nějaké emise. V TP nemám ani výkon, otáčky, maximální rychlost nebo jiné nepotřebné údaje
Motocykl splňuje všechny Ruské a Ukrajinské normy. A ty znějí: CO - bez omezení, HC - bez omezení, Hluk - bez omezení


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise i na moto

31.1.2012 v 11:28 | Nahoru | #52
george72> vím, že to sem nepatří ale zřejmě o tom máš přehled ... jak je to s měřením diesel motoru? hodně jsem se dočetl, že měření diselu je u nás vlastně jen blamáž na lid! Pač prý opravdové emise ropáku jdou změřit jen při zátěži tudiž na brzdě! co je na tom pravdy? díky a omluva, že zasírám téma

(reakce na) Emise i na moto

31.1.2012 v 13:13 | Nahoru | #53

VlastíkPlamínek píše: za 5, přepiš to znova.

Emise i na moto

31.1.2012 v 13:26 | Nahoru | #54
Našel jsem dva zajímavé články:

http://www.hybrid.cz...plnily-euro-5-nebo-6

http://www.rozhlas.c...zu-padesatky--911972

Já vím, že se tam píše, že se budou dělat nové motorky a vyššími emis. limity atd. Ale chce to evropská unie. A pokud oni o tom přemýšlí a ví, že se počet neustále zvyšuje, najdou si ten způsob v zájmu ekologie buzerovat co se dá. Kdyby mi před cca 5-ti lety někdo řekl, že se bude na auta platit nějaká ekodaň a že se klasické zabíjačky zakážou ( http://www.ceskatel...dy-pokuta-300-tisic/ ) myslel bych si, že je exotický paplb. Ona ta realita jak víme nastala.
Možná to bude tak, že i za Pionýra se bude platit ekodaň. Prostě naval prachy, Vondra a podobní nemají co nasávat.

""Hlavním důvodem je změna emisních limitů v roce 2013, kdy dojde ke snížení hodnot vypuštěných emisí u motocyklů takovým způsobem, že motocykly s motorem o objemu 50 ccm budou nepoužitelné. ""

???

Naposledy editováno 31.01.2012 14:15:31

Emise i na moto

31.1.2012 v 18:14 | Nahoru | #55
STK neresim ani s autem natoz s motorkou a emise ou me uplne v riti Dycky ,,to nejak projde´´ . . .

Emise i na moto

31.1.2012 v 18:19 | Nahoru | #56
Tak je s podivem, že to dosud nebylo, motorka s obsahem 750 ccm a víc produkuje emisí opravdu hodně. Životní prostředí je důležité a CO2 tím nemyslím.

(reakce na) Emise i na moto

31.1.2012 v 19:39 | Nahoru | #57

HornisGSX píše: george72> vím, že to sem nepatří ale zřejmě o tom máš přehled ... jak je to s měřením diesel motoru? hodně jsem se dočetl, že měření diselu je u nás vlastně jen blamáž na lid! Pač prý opravdové emise ropáku jdou změřit jen při zátěži tudiž na brzdě! co je na tom pravdy? díky a omluva, že zasírám téma



jo něco o tom vím, dělám kalibrace emisních stanic , jinak dočetl ses celkem dobře, objektivně změřit emise u dieselu jde opravdu jen při zátěži, ale vybavit každou stanici motorovou brzdou která stojí více jak samotný analyzátor je asi nereálný proto byla stanoven postup měření tzv. metodou volné akcelerace kdy se jen motor vytočí do přeběhových otáček několikrát za sebou a rozdíl v kouřivosti mezi jednotlivejma cyklama se musí vejít do určité tolerance pokud to nejde musíš při měření přidat další cykly až se to povede. V tomto režimu přitom motor v reále nikdy nepracuje takže je to vlastně asi k ničemu , ale asi není jiná možnost jak aspoň takhle na místě motor zatížit.

1 reakcí na tento příspěvek Emise i na moto

31.1.2012 v 19:54 | Nahoru | #58
Hlavně emise mikročástice a polyaromatické uhlovodíky, aldehydy tak nic takového se běžně nestanovuje.

JInak z mého pohledu staré moto nebo auto, tak to se nechá doběhnout, ale u nových strojů si myslím, že je dobře, že se to nějak řeší.

(reakce na) Emise i na moto

1.2.2012 v 06:05 | Nahoru | #59

babuka píše: Hlavně emise mikročástice a polyaromatické uhlovodíky, aldehydy tak nic takového se běžně nestanovuje.

JInak z mého pohledu staré moto nebo auto, tak to se nechá doběhnout, ale u nových strojů si myslím, že je dobře, že se to nějak řeší.


Jo, ono se to "nějak" řeší - hlavně byrokraticky. Aby nejnovější auta splňovaly regule, tak jsou plný kurvítek, spotřeba jde nahoru, servis k nedoplacení a když ti třeba vyhořuje filtr pevných částic, tak ti z toho jde svinstvo o kterým nemáš ani představu. Za chvíli bude požadavek, aby z vejfuku šel čistčí vzduch než je nasávanej. A pak lidi, aby ušetřili někde nějakou korunu zatopí v kamnech petkama a je to v globále stejně všechno na nic.

1 reakcí na tento příspěvek Emise i na moto

1.2.2012 v 19:06 | Nahoru | #60
jen aby na každou mrtku nezačali montovat EGR ventily
Na každým autě co jsem měl se to dycky sralo, výměna byla drahá, řešil jsem to záslepkou, líp to táhlo, emise jsem prošel. Je to k hovnu, ale proč ne, když to zvedne cenu, ne ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist