Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°
Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-
Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-
Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-
A jinak znova "CryO2 Air Tank se montuje přímo do sání vzduchu s použitím silikonových hadic. Skládá se z aerodynamicky navržené baňky s kryogenní komorou, která je namontovaná v části sání.
Vzduch prochází přes baňku, kde se vzduch ochladí. Testy ukázaly snížení teploty o víc než 28°C. CryO2 Air Tank může být použitý u motorů s turbodmychadly, s kompresory nebo s atmosférickými motory. Vícenásobné použití bude mít lepší účinek"
Naposledy editováno 26.01.2012 22:59:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
wormi píše: Break>
Hele pane Výkon...ty tu ještě furt seš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
Hele, zkus to naopak. Nalij si do kýblu 15 litrů studené vody, ponoř tam hadičku a tou prolívej 70 stupňů horkou vodu. A měř, o kolik se ti ta voda v kýblu ohřeje a za jakou dobu. A to budeš mít velice příznivé podmínky, protože teplotní přenos ve vodě je lepší než u proudícího vzduchu a těch 15 litrůje jen zlomek toho, co si motor nasává. Snadno zjistíš, že účinek je zanedbatelný.
Ale můžu ti domluvit aplikaci RVS-masteru a přečipování řídící jednotky u ABC tuningu, to ti přidá víc klokanů než chlazení
-MaňaS- píše: ukážu ti jak jsem myslel to chlazení vzduchu..
Do motoru se NEBUDE nic stříkat...v CU trubičce se bude vypařovat CO2, tím se ta trubička "ochladí" i na povrchu na nízkou teplotu a tím se ochladí snad i ten procházející vzduch...niet?
Chtělo bz to asi opravdu větší plochu,takže asi několik těhle smyček co se budou překrývat,ale s menším průměrem aby to zase moc nebránilo nasávání vzduchu.
-MaňaS- píše: ukážu ti jak jsem myslel to chlazení vzduchu..
Do motoru se NEBUDE nic stříkat...v CU trubičce se bude vypařovat CO2, tím se ta trubička "ochladí" i na povrchu na nízkou teplotu a tím se ochladí snad i ten procházející vzduch...niet?
Chápu to dobře že ten chladící měděnej spletenec bude přímo nad trychtýřema nasávání? Tak to budeš rád jestli to pojede aspoň na 80% původního výkonu
Naposledy editováno 27.01.2012 08:35:21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
-MaňaS- píše: A jinak..na litr benzínu se spotřebuju 14,7 litrů vzduchu...
no na radu viraga ses tim evidentne moc nezabejval, tak ti to opravim... je to hmotnostni pomer, tzn na 1kg benzinu pripada 14,7kg vzduchu .... 1kg benzinu bude lehce pres 1litr, ale 14,7kg vzduchu pri normalnim tlaku bude ponekud vic litru nez 14,7
hele a to ze se chytas nakyho textu z eshopu co prodava nakej tuning doplnek... to se fakt chytas tech spravnejch zdroju... prodejce tam napise klidne ze je to vhodny na slapaci kolo.. jen aby to prodal....
Nechte ho, ať si hraje, pochybuju že by tim něco rozbil, protože ten teplotní rozdíl bude prd, a nejspíš se na to stejně vysere dřív než začne.
A krom toho bych byl zvědavej na výsledek
ještě edit pro autora:
Jak už tu někdo psal, zkus nejdřív vyrazit v létě po ránu, když je chládek a pak po obědě, ten "rozdíl" bude asi 10x větší, než to co máš v plánu vyrobit.....
Naposledy editováno 27.01.2012 10:40:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
no na radu viraga ses tim evidentne moc nezabejval, tak ti to opravim... je to hmotnostni pomer, tzn na 1kg benzinu pripada 14,7kg vzduchu .... 1kg benzinu bude lehce pres 1litr, ale 14,7kg vzduchu pri normalnim tlaku bude ponekud vic litru nez 14,7
hele a to ze se chytas nakyho textu z eshopu co prodava nakej tuning doplnek... to se fakt chytas tech spravnejch zdroju... prodejce tam napise klidne ze je to vhodny na slapaci kolo.. jen aby to prodal....
Ty krávo, 14,7kg vzduchu na 1 kg benálu, jo?
Pokud je molární hmotnost vzduchu cca 29g/mol, tak je to uvedený množství necelejch 507mol, což za běžných podmínek je asi 11345,5 litru (samozřejmě orientačně v závislosti na teplotě, vlhkosti a tlaku)
Při představě, že tolik vzduchu spotřebuješ na nějakejch necelejch 17km jízdy (při spotřebě 6l/100km)...
Nevím nevím, tohle uchladit asi fakt nebude sranda
E: citace
Naposledy editováno 27.01.2012 11:21:19
sharkis píše: Ty krávo, 14,7kg vzduchu na 1 kg benálu, jo?
Pokud je molární hmotnost vzduchu cca 29g/mol, tak je to uvedený množství necelejch 507mol, což za běžných podmínek je asi 11345,5 litru (samozřejmě orientačně v závislosti na teplotě, vlhkosti a tlaku)
Při představě, že tolik vzduchu spotřebuješ na nějakejch necelejch 17km jízdy (při spotřebě 6l/100km)...
Nevím nevím, tohle uchladit asi fakt nebude sranda
E: citace
jo to sedi.. spalovacim motorem toho vzduchu prolitne fakt hodne :)
...já jsem si říkal, že jsi debil, ale pletl jsem se, ty jsi uplně normálně hloupej ...a jako někomu, kdo už na motorkách něco našrouboval se mi dělá špatně ...jediný na co spoléhám je to, že při svym věku máš šanci z toho vyrůst
P.S. ...jsem zvědavej, jestli mě smažeš nebo zakážeš, tipuju že ano, protože pravda občas bolí