globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CryO2
 
24.1.2012 v 18:10
Zdarec "děcka" nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°

Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-

Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-

Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-

Blokovaní uživatelé: Uvalak, sxs525, Krovak, Dawe02, Progear, Filous

3 reakcí na tento příspěvek CryO2

26.1.2012 v 22:50 | Nahoru | #361
A jinak..na litr benzínu se spotřebuju 14,7 litrů vzduchu...

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 22:53 | Nahoru | #362
-MaňaS-: Kromě toho, že srabácky skrýváš příspěvky, tak v té poslední úvaze máš jednu hodně brutální chybu - schválně, jestli přijdeš na to, jakou. "14,7" je správně

CryO2

26.1.2012 v 22:55 | Nahoru | #363
se spotřebuje?
A jinak znova "CryO2 Air Tank se montuje přímo do sání vzduchu s použitím silikonových hadic. Skládá se z aerodynamicky navržené baňky s kryogenní komorou, která je namontovaná v části sání.

Vzduch prochází přes baňku, kde se vzduch ochladí. Testy ukázaly snížení teploty o víc než 28°C. CryO2 Air Tank může být použitý u motorů s turbodmychadly, s kompresory nebo s atmosférickými motory. Vícenásobné použití bude mít lepší účinek"

2 reakcí na tento příspěvek CryO2

26.1.2012 v 22:56 | Nahoru | #364
Tak asi neprodá,škoda. Mohl jsem mít první kousek do muzea "vesnickýho tuningu"

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 22:57 | Nahoru | #365
-MaňaS-> Přál bych ti hodně zdaru, ale podle mě neni sranda uchladit 7,5 litru vzduchu za vteřinu. Je to obrovský množství a to počítam jen jeden válec. Představ si ten objem a jak velká by musela bejt styčná plocha toho chladiče. Ta trubička má strašně malou plochu, musel bys jí mnohonásobně zvětšit nějakym žebrovánim. K tomu by to muselo bejt hezky uzavřený v nějakym boxu, aby to procházelo ideálně přez ten chladič. No myslím si, že za ty náklady to finální zklamání nestojí Nic tak velkýho podle mě na moto nenarveš :-/

Naposledy editováno 26.01.2012 22:59:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 22:57 | Nahoru | #366
Break>

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 22:59 | Nahoru | #367

Break píše: Tak asi neprodá,škoda. Mohl jsem mít první kousek do muzea "vesnickýho tuningu"


...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 23:04 | Nahoru | #368

wormi píše: Break>


Hele pane Výkon...ty tu ještě furt seš?

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

26.1.2012 v 23:06 | Nahoru | #369
Mimochodem, myslim si, že větší výkon by přidalo přisávání vody do sání. Nevim teda jak by to fungovalo u těhle vysokootáčkovejch motorů, ale u aut s karburátorem, který točily kolem 6000 to fungovalo velmi dobře.

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 23:11 | Nahoru | #370
morpeus> tak tam by v sání měla být vlhkost ne, když se tam tolik sníží teplota...?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 23:12 | Nahoru | #371
-MaňaS-: Jakou střední školu jsi vystudoval? Musel to být nějaký humanitární směr bez matiky.
Hele, zkus to naopak. Nalij si do kýblu 15 litrů studené vody, ponoř tam hadičku a tou prolívej 70 stupňů horkou vodu. A měř, o kolik se ti ta voda v kýblu ohřeje a za jakou dobu. A to budeš mít velice příznivé podmínky, protože teplotní přenos ve vodě je lepší než u proudícího vzduchu a těch 15 litrůje jen zlomek toho, co si motor nasává. Snadno zjistíš, že účinek je zanedbatelný.
Ale můžu ti domluvit aplikaci RVS-masteru a přečipování řídící jednotky u ABC tuningu, to ti přidá víc klokanů než chlazení

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 23:21 | Nahoru | #372
1100Virago> A co mi tam budou čipovat když to není stříkačka??

CryO2

26.1.2012 v 23:28 | Nahoru | #373
jistě, já jen čekám když už to konečně pochopíš

CryO2

26.1.2012 v 23:33 | Nahoru | #374
takže tu budeš slídit dlouho...

CryO2

27.1.2012 v 07:42 | Nahoru | #375
hm,ja ti stale fandim,chci se zeptat kde jsi sehnal tu chladici trubicku ,je videt ze z hlediska aerodynamiky ji nedelal zadny blbec.V tech smyckach to bude pekne virit a ochlazovat se,takze muj napad s turbonatorama je tudiz k nicemu pekna prace.Zkusil bych popremyslet nad suchym ledem nemusis resit tlakovku.S tim zakazem diskuze jsi udelal dobre ,ti chlapi tomu vubec nerozumi a delaji si s tebe jen srandu

(reakce na) CryO2

27.1.2012 v 08:20 | Nahoru | #376

-MaňaS- píše: ukážu ti jak jsem myslel to chlazení vzduchu..
Do motoru se NEBUDE nic stříkat...v CU trubičce se bude vypařovat CO2, tím se ta trubička "ochladí" i na povrchu na nízkou teplotu a tím se ochladí snad i ten procházející vzduch...niet?


Chtělo bz to asi opravdu větší plochu,takže asi několik těhle smyček co se budou překrývat,ale s menším průměrem aby to zase moc nebránilo nasávání vzduchu.

(reakce na) CryO2

27.1.2012 v 08:34 | Nahoru | #377

-MaňaS- píše: ukážu ti jak jsem myslel to chlazení vzduchu..
Do motoru se NEBUDE nic stříkat...v CU trubičce se bude vypařovat CO2, tím se ta trubička "ochladí" i na povrchu na nízkou teplotu a tím se ochladí snad i ten procházející vzduch...niet?





Chápu to dobře že ten chladící měděnej spletenec bude přímo nad trychtýřema nasávání? Tak to budeš rád jestli to pojede aspoň na 80% původního výkonu

Naposledy editováno 27.01.2012 08:35:21

CryO2

27.1.2012 v 08:34 | Nahoru | #378
hm... co udělat dvojtou stěnu nádrže i airboxu a sypat do ní suchý led? na řidítka si připevníš takovou malou lopatičku a máš to vyřešený

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

27.1.2012 v 08:37 | Nahoru | #379

-MaňaS- píše: A jinak..na litr benzínu se spotřebuju 14,7 litrů vzduchu...



no na radu viraga ses tim evidentne moc nezabejval, tak ti to opravim... je to hmotnostni pomer, tzn na 1kg benzinu pripada 14,7kg vzduchu .... 1kg benzinu bude lehce pres 1litr, ale 14,7kg vzduchu pri normalnim tlaku bude ponekud vic litru nez 14,7

hele a to ze se chytas nakyho textu z eshopu co prodava nakej tuning doplnek... to se fakt chytas tech spravnejch zdroju... prodejce tam napise klidne ze je to vhodny na slapaci kolo.. jen aby to prodal....

(reakce na) CryO2

27.1.2012 v 08:47 | Nahoru | #380
assassin> no tak nadechneš studenější vzduch a dostane se ti do plic víc kyslíku, na kole by to možná fungovalo nejlíp

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

27.1.2012 v 08:52 | Nahoru | #381
na kole pak dostaneš zápal plic

(reakce na) CryO2

27.1.2012 v 09:06 | Nahoru | #382
marekparek> tak řešíme tady okamžitej výkon ne?

(reakce na) CryO2

27.1.2012 v 09:46 | Nahoru | #383
assassin> ja mislym ze memas pravdu kilo vzduchu vazi min jak kilo benzinu to je snad jasne

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

27.1.2012 v 10:39 | Nahoru | #384
K: mYslIm

Nechte ho, ať si hraje, pochybuju že by tim něco rozbil, protože ten teplotní rozdíl bude prd, a nejspíš se na to stejně vysere dřív než začne.

A krom toho bych byl zvědavej na výsledek

ještě edit pro autora:

Jak už tu někdo psal, zkus nejdřív vyrazit v létě po ránu, když je chládek a pak po obědě, ten "rozdíl" bude asi 10x větší, než to co máš v plánu vyrobit.....

Naposledy editováno 27.01.2012 10:40:01

(reakce na) CryO2

27.1.2012 v 11:07 | Nahoru | #385
CharlitoCZ> jeee dik za opravu takova chyba fuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

27.1.2012 v 11:20 | Nahoru | #386

no na radu viraga ses tim evidentne moc nezabejval, tak ti to opravim... je to hmotnostni pomer, tzn na 1kg benzinu pripada 14,7kg vzduchu .... 1kg benzinu bude lehce pres 1litr, ale 14,7kg vzduchu pri normalnim tlaku bude ponekud vic litru nez 14,7

hele a to ze se chytas nakyho textu z eshopu co prodava nakej tuning doplnek... to se fakt chytas tech spravnejch zdroju... prodejce tam napise klidne ze je to vhodny na slapaci kolo.. jen aby to prodal....



Ty krávo, 14,7kg vzduchu na 1 kg benálu, jo?

Pokud je molární hmotnost vzduchu cca 29g/mol, tak je to uvedený množství necelejch 507mol, což za běžných podmínek je asi 11345,5 litru (samozřejmě orientačně v závislosti na teplotě, vlhkosti a tlaku)

Při představě, že tolik vzduchu spotřebuješ na nějakejch necelejch 17km jízdy (při spotřebě 6l/100km)...

Nevím nevím, tohle uchladit asi fakt nebude sranda

E: citace

Naposledy editováno 27.01.2012 11:21:19

(reakce na) CryO2

27.1.2012 v 11:26 | Nahoru | #387

sharkis píše: Ty krávo, 14,7kg vzduchu na 1 kg benálu, jo?

Pokud je molární hmotnost vzduchu cca 29g/mol, tak je to uvedený množství necelejch 507mol, což za běžných podmínek je asi 11345,5 litru (samozřejmě orientačně v závislosti na teplotě, vlhkosti a tlaku)

Při představě, že tolik vzduchu spotřebuješ na nějakejch necelejch 17km jízdy (při spotřebě 6l/100km)...

Nevím nevím, tohle uchladit asi fakt nebude sranda

E: citace



jo to sedi.. spalovacim motorem toho vzduchu prolitne fakt hodne :)

CryO2

27.1.2012 v 12:23 | Nahoru | #388
Už se jenom směji. Ta Ducati v profilu by také potřebovala chlazení. "Mokrej ručník" kolem krku.....

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

27.1.2012 v 13:13 | Nahoru | #389
Maňas:
...já jsem si říkal, že jsi debil, ale pletl jsem se, ty jsi uplně normálně hloupej ...a jako někomu, kdo už na motorkách něco našrouboval se mi dělá špatně ...jediný na co spoléhám je to, že při svym věku máš šanci z toho vyrůst

P.S. ...jsem zvědavej, jestli mě smažeš nebo zakážeš, tipuju že ano, protože pravda občas bolí

(reakce na) CryO2

27.1.2012 v 14:01 | Nahoru | #390
Filous> hovoříš mi ze srdce Chlapče, ale ve dvaceti z toho už nevyroste, to se s ním potáhne celý život.....
Téma je zamknuto


TOPlist