nakupuji občas v německém louisu, kde nabízejí tento olej:
Procycle 10W40
Znáte ho někdo? Použili jste ho? A vaše zkušenosti jsou pozitivní nebo negativní? V čem?
Říkal jsem si, že bych ho koupil do svého SV, ale abych se přiznal, nemám k němu až takovou důvěru. I když podle popisu by měl být zcela standartní a motorce i mně dostačující.
Jen mě zajímají reference - abych zjistil, zda se mu radši nevyhnout.
Díky všem za postřehy.
Naposledy editováno 25.01.2012 22:33:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Durex píše: Mike70> Když se tady pořád oháníš esterem. ty musíš bejt fakt střelec na tom CBF,že lpíš na esterový syntéze. Co když ti řeknu,že je PAO lepší než ester? Ten tvůj motor umaže cokoliv od api SF nahoru. To,jakej je základovej olej je jedno.Jinak já i mý známí jezdíme ve sportech oleje na minerálním základu. Už pár desítek tkm a motor je pořád v poho a nevezme si olej a nevezme
Doplním,že to o základovým oleji bylo myšleno pro případ motorek typu cbf. Jinak při závodním nasazení,nebo při požadavku na trvalejší plnej výkon,je potřeba zoohlednit olej a jít po PAO a esterech.
Pár desítek tisíc km je dost široký rozpětí. To může bejt i dvacet a to je pro zjištění kvality oleje a vlivu na opotřebení motoru žalostně málo. Moderní motor vyžaduje moderní olej, zvlášť, když se jedná o motorku se společnou náplní. CBF má výměnu oleje a filtru dle manuálu po 12 tis. km, takže tam dám kvalitní esterovej olej a můžu mít jistotu, že maže jak má i po 10 tis. km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Objasnilo mi to spousty věcí ohledně maziv, navíc je to výrazně zajímavé četení.
Nicméně mě tam nic nepřesvědčilo o tom, že bych měl přestat používat Castrol, navíc když je mi fakt jedno jestli je o stovku dražší než-li jiná značka. Jinak v manuálu píší, že výměna při každých 12 tisících, myslim, že po 6ti to bude akorát.
Durex píše: Mike70> "Moderní motor vyžaduje moderní olej, zvlášť, když se jedná o motorku se společnou náplní." To je citace z příručky né? já třeba dávam klasiku postavenou na minerálu a měním po 5000 km a dovolím si tvrdit,že je to lepší,než ten olej ždímat 12 000 km s esterem
Tak to nechápu, pro bych měl dle tebe "ždímat" 12 tisíc, když to je normální servisní interval Hondy. Jinka necituju žádný příručky, ale myslím, že je rozdíl mezi motorem z roku 1950 a dnešním. Klidně si měň po 5000 km, když chceš...
1 reakcí na tento příspěvek Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
je prokázáno,že 80% opotřebení motoru je způsobeno při startech. Pak jsou i vyjímky,ale to je zase o nadměrném využívání potenciálu motoru třeba při závodech.
Naposledy editováno 26.01.2012 22:59:15
1 reakcí na tento příspěvek Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Nali tam cokoliv černého kromě asfaltu a bude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
1 reakcí na tento příspěvek Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Durex píše: crazy_doctor> Když se koukám na tvoje foto,tak dost cestuješ. Takže motorku navrknout a ujet 1000 km v kuse s olejem a motorem ohřátým na provozní teplotu je několikanásobně lepší,než těch 1000 km najet během 10-ti vyjížděk. To ten olej dostává daleko větší čočku a daleko rychleji degraduje. Kdyby si za týden najel 5000 km,tak ten olej vydrží třeba ještě 2x tolik. někdy stačí najet 3000 km a olej bude KO...
Taky si myslím, že prohřátej motor to zvládnul bez újmy...
4 reakcí na tento příspěvek Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Ty si myslíš,že ti výrobci ty intervaly střílí od pasu?
Ti mají sakra ověřeno,kolik mají dát,aby nemuseli řešit reklamace a špatné jméno značky. Věř,že opak je pravdou,než to,co jsi psal ty- pokud výrobce napíše na olej 6,vydržel by klidně 8. Pokud dá 30,jistě by vydržel 40. Nevím,ale ty jsi dělal ty rozbory olejů,že toto tvrdíš? Jsem 100% přesvědčenej,že výrobci aut ano,ale u tebe nevím...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Durex píše: Honda má dlouho servisní interval 12 000 km. Zbytek je po 6000 km. nemyslým,že by honda měla v motorech něco speciálního,co by prodloužilo životnost oleje o 100 %
Takže Honda jen tak kecá,aby ušetřila zákazníkovi pět stovek za olej,ne?
NecMaster- Jinak v manuálu píší, že výměna při každých 12 tisících, myslim, že po 6ti to bude akorát.
Takže když výrobce napíše 12,ty myslíš,že po 6ti bude akorát?
Pokud výrobce napíše foukat gumu na 2,5 atm.,foukej ji na 1,2,to taky bude akorát.
prackarr píše: Takže Honda jen tak kecá,aby ušetřila zákazníkovi pět stovek za olej,ne?
NecMaster- Jinak v manuálu píší, že výměna při každých 12 tisících, myslim, že po 6ti to bude akorát.
Takže když výrobce napíše 12,ty myslíš,že po 6ti bude akorát?
Pokud výrobce napíše foukat gumu na 2,5 atm.,foukej ji na 1,2,to taky bude akorát.
Souhlas, častější výměnou nic nezkazíš, ale proč to dělat když nemusíš - navíc tady se řeší úspora peněz za olej, a nakonec se dostaneme k tomu, že koupíme levnější olej (ca za 2/3 ceny) a interval zkrátíme na polovinu. No to je mi teda úspora :)
I když si trochu seru do vlastního hnízda, protože já mám interval taky 12000, což zdaleka za sezonu nenajedu, ale na každou sezonu dávám novej omastek, sakra asi bych měl přestat bejt snobák a letos už nedávat Motul, ale koupit něco v OBI "fakcivoe" :)
Naposledy editováno 27.01.2012 10:06:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Naposledy editováno 27.01.2012 11:12:13
1 reakcí na tento příspěvek Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Ale co se týče těch LL intervalů, psali o tom i tady celkem fundovaní lidé, je to nedávno.
1 reakcí na tento příspěvek Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
2 reakcí na tento příspěvek Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Durex píše: Jinak automobilový průmysl je ze strojařského hlediska povl. Tady nemůže být o spolehlivosti a životnosti řeč! Je to spotřebák jak prase. A ještě měnit olej po 30 000 km,protože to výrobce řekl? Ty lidi co tomu věří a řídí se tím jsou blázni. Debatovat s někým,kdo má na věc názor,který je jen jeho domněnkou,naprosto ničím nepodloženou,tak to se pak těžko vysvětluje ...
At si ho pitomci meni po 30tis..ze jim pak motor vydrzi diky tomu o pulku...AT ja je v tom necham..USETRI. Samotnej Peugeot OPEL a jini uz rekli ze to je prehnane a interval snizit na dokonce PULKU 15tis aby neodchazelo turbo kliky atd.
to ALL - start stop srac u aut je pro to aby celkove auto vykazalo mensi CO2 kvuli vyjebane EU aby se plnilo co nejmensi emise! To ze je to absolutne k hovnu a auta maji na celkovej podil znecisteni hovno podil je jina vec. Ale my to mame zaplatit a rusak ci cinan si pali cokoliv.
Naposledy editováno 27.01.2012 12:03:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalili byste si tento olej do svojí motorky?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |