1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
si vem ze dneska auta chcipnou a startuji kdykoliv zastavis na semaforech
To je pravda, ale tahle vychytávka začne myslím fungovat až když je motor úplně zahřátej
2 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
U malyho benzinaku typu motorka nevim, asi to uplne optimalni nebude, kazdopadne baterku muzes stimhle zpousobem po roce odepsat.
Jestli mas TDIcko s comorailem, tak tomu to rozhodne dobre nedela, protoze nez se ti to vohreje, tak ceska kvalitni nafta ty vstriky zapatla jak med.
No a jestli mas nejakyho super novyho diesela s filtrem pevnych castic (hovada ekologicky) tak si rovnou jeho zivotnost sniz minimalne o 1/3. To az pak budes menit misto ve 160 tis ve 110 a vyplaznes 100 litru, tak si na vyjizdeni z garaze vzpomenes :)
gugo píše: Hele a proc startujes motorku kdyz to jde z garaze vytlacit ?
U malyho benzinaku typu motorka nevim, asi to uplne optimalni nebude, kazdopadne baterku muzes stimhle zpousobem po roce odepsat.
Jestli mas TDIcko s comorailem, tak tomu to rozhodne dobre nedela, protoze nez se ti to vohreje, tak ceska kvalitni nafta ty vstriky zapatla jak med.
No a jestli mas nejakyho super novyho diesela s filtrem pevnych castic (hovada ekologicky) tak si rovnou jeho zivotnost sniz minimalne o 1/3. To az pak budes menit misto ve 160 tis ve 110 a vyplaznes 100 litru, tak si na vyjizdeni z garaze vzpomenes :)
S motorkou jezdím v sezóně docela často krátký trasy, pár kilometrů po městě a baterka po 3 letech v pohodě, takže s tim bych to tak kriticky neviděl, ale je pravda že jí to životnost zkracuje
2 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
Hele a proc startujes motorku kdyz to jde z garaze vytlacit ?
No ne u motorky to nedělám, někdy jedu třeba jen kousek, ale většinou se jedu projet dál, u auta to dělám pořád, jen jsem to teďka koumal, protože bych chtěl naftový auto a zaráží mě že sousedi mají třeba Focus TDCI a jezdí s tím na nákup 500m, tak mi to vrtá hlavou.
Ale díky za odpověď to jsem chtěl vědět....
Dieselu samozrejme trva vyrazne dyl nez se ohreje.
Startovat auto kvuli 2km jizdy je hrozna hovadina (ja to delam taky, jezdim tak do prace, navic s naftovym sestivalcem )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
SperkysSV píše: No ne u motorky to nedělám, někdy jedu třeba jen kousek, ale většinou se jedu projet dál, u auta to dělám pořád, jen jsem to teďka koumal, protože bych chtěl naftový auto a zaráží mě že sousedi mají třeba Focus TDCI a jezdí s tím na nákup 500m, tak mi to vrtá hlavou.
Ale díky za odpověď to jsem chtěl vědět....
A proc chces naftovy auto ??? Dneska. Ja kdyby auto co chci delali v benzinu tak nevaham ani minutu. Nafta je drazssi nez benzin, servis a udrzba na naftaky je dneska min o 1/3 drazssi a nachylnost na nekvalitni naftu je desna. Vopravdu jsi schopne po jednom blbym natankovani poslat vstrikovace do kelu. Ale podivej se po vyrobcich mikrobusu a dodavek jestli ti to nekdo udela s benzinem. Neudela protoze to jsou hajzli a ten vyvoj cdi tdi atd si musej nechat nekde zaplatit. (Pardon VIto v nejvyssi vybave za 1,5 mega
3 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
A proc chces naftovy auto
No mě se totiž strašně líbí ten zátah toho motoru v nízkých otáčkách, zatim jsem neobjevil motor v benzínu, kterej by měl spotřebu 6l a jel slušně, mám Hondu Civic 1.4 66Kw a je to totálně mrtvý auto....
SperkysSV píše: No mě se totiž strašně líbí ten zátah toho motoru v nízkých otáčkách, zatim jsem neobjevil motor v benzínu, kterej by měl spotřebu 6l a jel slušně, mám Hondu Civic 1.4 66Kw a je to totálně mrtvý auto....
mno tak zrovna ta honda jede docela slusne.. sice se musi tocit, ale ver ze treba takova slavna 81kW tdi oktavka nejede o moc lip.. sice to nejdriv zatahne ze si myslis jak to nepojede ale kdyz se s tim snazis jet rychle tak zjistis ze to uz vlastne nic navic neumi..
jezdil sem obojim a s tim civicem se mi jezdilo lip....
Jezdím focusem s 1.6 naftovou i benzinovou verzí a pocitově se mi líp jede benzínem.
Naposledy editováno 25.01.2012 17:46:28
1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
mno tak zrovna ta honda jede docela slusne.. sice se musi tocit, ale ver ze treba takova slavna 81kW tdi oktavka nejede o moc lip.. sice to nejdriv zatahne ze si myslis jak to nepojede ale kdyz se s tim snazis jet rychle tak zjistis ze to uz vlastne nic navic neumi..
jezdil sem obojim a s tim civicem se mi jezdilo lip....
No já jezdim v práci s 2.0 TDI Dodge a Nissan Xtrail 2.2 DCI a Kia Sportage 2.0 taky nafta a to lítá jak blázen, si neškrtnu proti tomu (ne že bych to zkoušel).
Neříkám že ta Honda nejezdí, ale rovnat se to s tim prostě nedá.
SperkysSV píše: No já jezdim v práci s 2.0 TDI Dodge a Nissan Xtrail 2.2 DCI a Kia Sportage 2.0 taky nafta a to lítá jak blázen, si neškrtnu proti tomu (ne že bych to zkoušel).
Neříkám že ta Honda nejezdí, ale rovnat se to s tim prostě nedá.
Tak srovnávej stejně silné stroje.
1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
Kdyz mas rad zatah od spoda kup si nakou V6 a hod to do plynu a budes to mit aji s krasnym zvukem co ti diesel nenabidne .
Taky mě to napadlo, ale já právě jezdim každej den 120 km do práce, takže si myslim že bych to hodně pocítil v peněžence i na plyn
2 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
Tak srovnávej stejně silné stroje.
Já srovnávál spíš stroje s podobnou spotřebou, myslim že benzín 2.0 nebo 2.5 nebude jezdit za tak málo. Jinak třeba s tim Calibrem jsem jezdil za 6l a to jsem to nijak nešetřil, na Hondici jak šlápnu tak už žere a to mi vadi....
Kdyz pojedes stou V6 jak clovek tak se do 10L plynu vejdes a pri cene 14 Kč to vychazi lepe jak diesel . a kdyz mas strach z V6 tak si zkus nakou 1.8 nebo 2.0 oproti te 1.4 v civicu to pojede vyrazne lepe my mame doma focusa 1.8 zetec a od spoda to jede jak blazen a kdyz se prehoupnes nad 3500ot tak to jede este lepe a to vsechno pri 305tkm a spotrebe 7,5l na 100km
To potom jo tak díky za radu....
neřeš jen spořebu, ale počítej celkové náklady na provoz. A na dojíždění takové dálky (jezdil jsem několik let přes 200km/den) bych uvažoval o plynu - pokud teda netankuješ v podzemní garáži
Asi máte pravdu, nechám si poradit Musim to pořádně promyslet abych zas neudělal píčovinu
1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
gugo píše: A proc chces naftovy auto ??? Dneska. Ja kdyby auto co chci delali v benzinu tak nevaham ani minutu. Nafta je drazssi nez benzin, servis a udrzba na naftaky je dneska min o 1/3 drazssi a nachylnost na nekvalitni naftu je desna. Vopravdu jsi schopne po jednom blbym natankovani poslat vstrikovace do kelu. Ale podivej se po vyrobcich mikrobusu a dodavek jestli ti to nekdo udela s benzinem. Neudela protoze to jsou hajzli a ten vyvoj cdi tdi atd si musej nechat nekde zaplatit. (Pardon VIto v nejvyssi vybave za 1,5 mega
Nafta je dražší minimálně, v tom bych zásadní argument neviděl.
A když někdo najedzí ročně 50 000km, tak je ten rozdíl v nákladech na palivo velkej.
Opel Insignia 2.0 D 160k jezdí za 6,5l/100km. Benzín se srovnatelným výkonem a polovičním točivým momentem bude jezdit tak za 9, ne? u dodavek ten rozdíl v provozních nákladech ještě poroste. Proto nedělaj výrobci náklaďáky v benzínu, není to žádný konspirační spiknutí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
vonZahn píše: Nafta je dražší minimálně, v tom bych zásadní argument neviděl.
A když někdo najedzí ročně 50 000km, tak je ten rozdíl v nákladech na palivo velkej.
Opel Insignia 2.0 D 160k jezdí za 6,5l/100km. Benzín se srovnatelným výkonem a polovičním točivým momentem bude jezdit tak za 9, ne? u dodavek ten rozdíl v provozních nákladech ještě poroste. Proto nedělaj výrobci náklaďáky v benzínu, není to žádný konspirační spiknutí
Za 9 s hooodně lehkou nohou. Jinak u osobáků bych zas točivý moment nepřeceňoval. U offroadů a užitkových je to zase jiná věc. Diesel u užitkových vozů (furt naložených) je právě přece o krouťáku odspodu... Aby to vůbec trošku jelo. Spotřeba je pak další věc. Ve firmě máme pár skříňovek a je fajn, když to žere do 15L nafty. V benzínu by to žralo tak 50l/100km, aby to vůbec fungovalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
Beny. píše: pivovarsky> Pokud mozno hledej mondeo rok 2003 a vys 1,kvuli upravenemu sani kde byl problem s klapkama 2,upravene odtokove kanaly ve dverich tak to mene rezne . Prave ze 2.0 duratec je na plyn optimalni jen je treba menit pravidelne olej a je klidek jinak jestli schanis nake info o tom motoru tak se urcite podivej na a tam se dozvis hodne veci aji ruzne anvody na vylepseni auta
Díky za tip. Přesně mám stejný názor na model, koukám na druhou generaci (03-07), cenově dostupná krásná auta. Akorát právě dvoulitrového benzínu je jako šafránu, samá vylítaná TDCi vrána před obrovským servisem. Radí ještě mazat s FlashLube, ale nikde na fórech jsem se nedočetl, jestli to opravdu je k něčemu nebo ne.
Proč myslíš, že právě na 2.0 je plyn optimální? Máš (nejlépe) osobní zkušenost? Naopak někteří tvrdí, že se tenhle motor na LPG vůbec nehodí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
Beny. píše: my mame doma focusa 1.8 zetec a od spoda to jede jak blazen a kdyz se prehoupnes nad 3500ot tak to jede este lepe a to vsechno pri 305tkm a spotrebe 7,5l na 100km
Hele a tu o sedmi trpaslíkách taky umíš?
Jinak - nevim co všichni sejčkujete, taky máme doma nafťáka co jezdí denně max 6km, taky diesela a taky s DPF.Samozřejmě že to tomu motoru neprospívá a líp by mu bylo na dlouhejch cestách...
...ale to mám jako jezdit MHDčkem abych si neposral auto???
Taky budeš radši dřít jak mezek a to auto z garáže vytlačovat a zatlačovat jen aby sis "neničil" motor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
vonZahn píše: Nafta je dražší minimálně, v tom bych zásadní argument neviděl.
A když někdo najedzí ročně 50 000km, tak je ten rozdíl v nákladech na palivo velkej.
Opel Insignia 2.0 D 160k jezdí za 6,5l/100km. Benzín se srovnatelným výkonem a polovičním točivým momentem bude jezdit tak za 9, ne? u dodavek ten rozdíl v provozních nákladech ještě poroste. Proto nedělaj výrobci náklaďáky v benzínu, není to žádný konspirační spiknutí
V prumeru rozdil az 1 kc na litr. Nebavim se o noname pumpach a JZD, tam proste s comonrailem zajet nemuzes. Udrzba min o 1/3 drazssi, vymena filtru prachovejch castic po 100-160 tis.+vstriky
Vem si kalkulacku a vypocitej kolik by si musel najezdit km aby si ten usetrenej litr-dva na 100km vyplatil.
Vstriky 4*7000 za repasy kdyz mas stesti a neni to siemens. Filtr pevnych castic 60-100 tis, a pak si pripocitej jeste cca 2 koruny na litr, protoze s benzinakem muzes klidne jezdit k jaky pumpe chces (berte rezervou).
A spiknuti zatim trochu vidim, protoze treba minulej model tranzita se delal s 2l benzinem uz se nedela, predminulej model H1-Hyundai taky , uz ne.
Neber to jako brblani nekoho kdo zavrhuje naftu, sam mam bohuzel jednu dodavku s dieselem a bohuzel hodlam kupovat druhou.
Ale kdyby me velikostne stacilo auto typu kombik mondeo, nevaham ani chvili a jdu do benzinu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
pivovarsky píše: Proč myslíš, že právě na 2.0 je plyn optimální? Máš (nejlépe) osobní zkušenost? Naopak někteří tvrdí, že se tenhle motor na LPG vůbec nehodí...
Osobni zkusenost primo ja nemam este aby jo v 17cti ten motor ma v okoli par lidi a taky na LPG a jede to hodne slusne a spolehlive , jinak zkusenosti vesinou z ruznych forum mam toho o autech predevsim fordech precteneho mraky