budou to lidi jako já, který už nebaví brousit stupačky a výfukový kolena tam kde se může namotat každé pumpičkářské blbec atd
a tak jsme dali hlavy dohromady a shodli se na tom, že by určitě chtělo pokusit se mezi pár lidima domluvit a na nějaké menší okruh vyrazit.
jednalo by se o skupinu nadšenců co by chtěli protáhnout jawu, pravděpodobně třipade
vzhledem k tomu že je k tomu přistupovat rozumně přichází v úvahu bu´d vysoký mýto nebo sosnová, to by se vidělo podle domluvy a lídí co by měli zájem.
vzhledem k těm strojům předpokládám že to bude hodně velká prdel
a nejsmělejší člověk vyjádřil myšlenku že by nemuselo byt špatný pokusit se vytvořit nové závodní seriál
takže abych se dostal k podstatě věci, důvod proč tuhle diskuzi zakládám je ten že bych chtěl ulovit nějaký další duše, další zájemce a případně se začít domlouvat a dat tomu nějaký jasnější rysy
v podstatě jde ale o to nastavit spalování, já tam to m2t liju vlastně tak 1:35, když se "zadaří" tak aji 1:30, což je teda víc než bych měl, ale zase směs mám mírně ochuzenou a naštelovanou tak že to míň žere, líp spaluje aji to m2t a přitom motoru neškodí protože zvýšená teplota se kompenzuje horším hořením oleju.
a musím říct že naprosto stejně to vypadá ve véfukách, kde neni vrstva ničeho ale vypečená vrstvička jak papír která maximálně vylítá pryč.
takže m2t nezanáší pokud člověk ví co dělá
pokud by se to třeba časem zvrtlo v něco organizovanýho a stalo by se to nějakou soutěží ať už mezi pár známéma anebo s oficiálním pořádáním právě věko ty dragstery a šlo by o to pořídit si mašinu jenom na to, myslim že ani tak by nebyl problém protože by to vyšlo sténě draho jako pořídit si minibike, za deset tyček by to šlo, což neni nijak hrozný
já vím že socialistik dragster funguje, sám už jsem nad tim taky uvažoval, je tady ale jeden zásadní rozdíl- mě nebaví hledat koně a pak rovně vystartovat, co mě baví tak jsou ty zatáčky, tlačit mašinu někam, hrát si na pilota když se ju snažím převracet z jedné strany na druhou a snažím se poznat jestli ještě furt jedu anebo je to začátek konca když ju držím v zatáčce víc než kilem na stupačce, ramena cpu co nejdál dovnitř a dolu abych mohl ještě trochu víc a u toho nevím jestli už mně nezačne každou chvílou podjíždět mitaska pod prdelou, mašina se zadkem nervózně pohupuje jako by ti na záda vlezl metrákové chlap a tys pletl nohama.... noa v tu chvílu je nélepší když proti tobě v té zatáčce jede další mašina a ať už jedeš doleva nebo doprava, jednou rukou držíš plyn a druhou zvedlou ze řiditek a máváš ale tak to už je mimo téma prostě jde o to že dragster a okruh nemá společnýho vůbec nic, v postatě dragster neni o řízení
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
ale jde mně o tu druhou stránku, o tu pilotní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
motocentrum-cb píše: VlastíkPlamínek>
není důvod někoho strašit, pokud si všímavej tak pořádáme zavody 20 let a klub je novej a jinej proč asi? Už nebylo z čeho platit a pojišťovny nás po necelých 2mega poslaly do ....
proč tě zažehuje realita ?
MG
zřejmě si nerozumíme, pro kamarádský srandacup opravdu nemusí místní Jawaři řešit pojištění, pronájem okruhu a pod. Agentur je na to spousta, jediný co potřebují je sehnat lidi. Bavíme se o srandacupu. Pokud z toho budou chtít vytvořit komplexní seriál několik závodů, je jasné že zařizování bude trochu více
Kdyby to bylo tak složité jak píšeš nebylo by agentur pro okruhové ježdění jak hub po dešti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
naopak píšu že je to jednoduché a měl sem pocit že se hlavně jedná o ježdění na motokárových tratích Písek, Mýto, Cheb. Přijedeš zaplatíš a děláš si co chceš.
Pro jawaře a čízáky nic jinýho nemá smysl, protože aby se jednou za hodinu potkaly s jiným závodníkem na trati je nezajímavý a od začátku se jedná o závodech a né společnou klubovou projížďku po okruhu se sledováním kytiček a motýlků.
- zjistit volný termín
- svolat ostatní
- stanovit aspoň nějaký zásady/systém - rozjížďky nebo na čas
- prvních 20 finále - ostatní malé finále
- vyhlášení vítězů a svoz raněných
zařízeno za hodinu a při 40 lidech na 1/2 dne a 6ti pohárech nebo věncích pro vítěze cca 400Kč/jezdce
i tak rozhodně doporučuju pojištění
MG
Naposledy editováno 24.01.2012 08:45:44
motocentrum-cb píše: VlastíkPlamínek>
naopak píšu že je to jednoduché a měl sem pocit že se hlavně jedná o ježdění na motokárových tratích Písek, Mýto, Cheb. Přijedeš zaplatíš a děláš si co chceš.
Pro jawaře a čízáky nic jinýho nemá smysl, protože aby se jednou za hodinu potkaly s jiným závodníkem na trati je nezajímavý a od začátku se jedná o závodech a né společnou klubovou projížďku po okruhu se sledováním kytiček a motýlků.
- zjistit volný termín
- svolat ostatní
- stanovit aspoň nějaký zásady/systém - rozjížďky nebo na čas
- prvních 20 finále - ostatní malé finále
- vyhlášení vítězů a svoz raněných
zařízeno za hodinu a při 40 lidech na 1/2 dne a 6ti pohárech nebo věncích pro vítěze cca 400Kč/jezdce
i tak rozhodně doporučuju pojištění
MG
přesně, jen jsem se bál že desetitisícové cifry zmírní nadšení
Když jsem před lety dráždil svojí 639 co bych za to dal, mít možnost se svézt na takovym místě.. jawa i na stoletejch barumkách snesla opravdu hodně a myslim si že to může bejt fakt prdel..
mít ještě třindu doma hned bych si s ní do sosnový zajel.. akcí je tam každej měsíc mraky, stačí se k někomu přifařit nebo spunktovat pár nadšenců a pronajmout si to na pár hodinek..
Čeho bych se ale bál je zdraví zúčastněných.. neznám totiž moc jawařů co jezdí v kombinézách, reps. pořádný výbavě.. Ono klouznout se i v malý rychlosti jen tak v keckách, jeansech a křiváku je fakt nic moc.. ale to je asi na zvážení každýho jedince..
edit.písmenko
Naposledy editováno 25.01.2012 09:25:18
1. možná pozeptat se agentury (okruh asi půjčit půjde, otázka je volný termín)
2. připravit nějaký podmínky (zvláštní ustanovení)
3. připravit technický řád - specifikaci strojů a také jejich kontrolu a kontrolu zabezpeční, protože to je to, co ohrožuje zbytečně druhé.
4. předpokládám, že obvyklá pravidla samotnýho ježdění se nemusí měnit
Věřte tomu,že teprve tehdy, kdaž to začnete brát vážně, bude to pravé potěšení.
Improvizace a nejasnosti=zmatek a zklamání, ale bavím se o něčem jako cup, ne o volném
ježdění jawařů. Nadšení mladých kolegů chápu, ale představa, že dojedu do mýta a provlním se vlásenkou se zmítající Mitaskou a já a všichni okolo z toho budou mít orgasmus je trochu mimo mísu, spíš bych dopuručil nějakou seriozní motoškolu pod dohledem.
Dál mám názor, že ježdění na seriových strojích nemá význam, neboť nikdy nikdo nedokáže popsat, co je vlastně serie. Vzledem k tomu, že třeba kola se dají snadno přemontovat a gumu se můžou dát např. české dle typového listu jawa, zůstává motor s příslušenstvím a rám s pérování, což se dá sehnat po dílech cca pod 5 tisíc. Nádrž libovolná a kapoty podle uvážení.. což může být pořád 5 tisíc, protož nádrž nemusí být hliníková z anglie...
Pokud se tím budeme zabývat takto nebo podobně, můžeme si levně zajezdit a postavit snadno dost zajímavých strojů a budete překvapeni, kam se dá posunout J350.
Cena motorky je zhruba půlka toho, co stojí víkend na jednom přírodnáku... to je levný podnik, zadarmo NIC není. Kdo se chce svízt, musí pro to něco udělat.
Nikdy, NIKDY, nebylo závodění, ani soutěže zadarmo, tak možná jízda zručnosti na pionýrech. I za těch pojebanejch komančů kdo chtěl trochu jezdit, musel pro to něco udělat, ne si koupit lístek jak do kina a brousit kolena svoje nebo motorky. To nepotřebuje organizování. Na to stačí domluva. Je otázka, kdo rozhodne, jak to bude.
Protože 109 nyní je pro "bude to dobrá prdel", předpokládám, že podobný názor, jako já, budou mít možná tak 2... Ale cítil jsem nezadržitelnou potřebu se vyjádřit
Tomu, kdo chce něco podobného svolat, doporučuji napsat na papír několikrát pod sebe: "co se stane, když...." a doplňovat, co napadne. On je rozdíl, když spadneš a jiný do tebe narazí, jestli "zůstaneš na vozíku s 2 miliony do začátku" nebo "zůstaneš na vozíku". Važte si zdraví a života, hoši Nerad bych tu říkal, že dvě moje nejhorší bouračky jsem měl na cestě do centra 1,5 km úsek, z prdele na mustangovi... bylo to vnitřně dost trapné..
Ale je to marný, je to marný... je to marný.
Edit: dík Corelovi o příspěvek o bezpečnostní výbavě..., měl jsem to v hlavě, ale psal jsem toho víc.
Také bych řekl, že někdo musí vybrat prachy a nejde vybírat na místě. Bude pršet a nikdo nepřijede, nehledě na to, že pronájem tak či tak se bude platit jistě předem.
Otázka je, kolik lidí je ochotno poslat dopředu sumu "X". Takže neuvažujte o tom, jak okozlíte holku na kawě děsnou jízdou na ječící jawě, prostě si nastavte realitu, hodte body na papír nebo si rozdejte úkoly, ať se něco děje, protože nakecaného je dost.
Memphis: důvod proč tuhle diskuzi zakládám je ten že bych chtěl ulovit nějaký další duše, další zájemce a případně se začít domlouvat a dat tomu nějaký jasnější rysy.
Tak dávej.
Naposledy editováno 24.01.2012 12:46:05
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
je, že "to projetí" zase tak úplná A JEN prdel není/nebyla! /nebude Ani zadarmo !!
Pokud se LETOS má něco stát(=uskutečnit), musí se začít dít konkrétnosti a ne jen horování
pro cokoliv.
Jen k té "sériovosti" (moje i laďovo oblíbené téma! ) :
jakýmsi základem by možná měla být kola(ocel.ráfky), před.vidlice, kyv.vidlice, zadní tlu-
miče, rám. Motor by aspoń při pohledu zvenčí měl TAKY vypadat tak jak vyjel z Jawy a když
si někdo myslí, že "zazáří" díky nějakým extra-pneu (rozměrů dle TP!), nebo "laděným" výfu-
kům, proč ne !?? Jakmile se začnou montovat "super"tlumiče pérování vpředu/vzadu a vyrábět
"super"-kyvné vidlice, začne ZASE "soutěž peněz" - tedy JEN podle MÉHO názoru...
Každopádně držím palce, ať to dopadne jakkoli - hlavně ať si ti, co si mohou dovolit
"jen" Jawu(atd), mohou OVĚŘIT, zda na okruhový ježdění mají, nebo pro ně bude lepší zůstat
i nadále jen diváky ...
treba v roznych novych freestyle sportech to tak je ,zavodnici si mezi sebou gratulujou a kamaradej spolu. vi se mezi sebou kdo podvadi a kdo jede umenim. treba motokros kaskaderi,tam jim technika nepomuze aby dali dve salta pres zada jako prvni na svete
Naposledy editováno 24.01.2012 17:04:25
PS.: holku na kawě okouzlovat nepotřebuju
k tématu:
no asi těžko nepřipustíte někoho kvůli tomu že si koupí novou třipade za 60000,- no a když má 60000 tak má i dvacku na poladění motoru a taky 7000,- na nějakou kapotku 3000,- na barvičky no někalý obleček a botičky a je tam za stovečku
pokud se to rozvine tak jako třeba pionýři, musíte se smířit s tím že prvních 5 ma moto za sto-stopadesát tisíc a poslední za pět
ja myslím že to bude jako vždy a těžko někoho vyhnat za to že je větší nebo menší magor
1-kategorie stodola - vše co je v katalogu Jawa,ČZ
2-special - nekompromisně - díl není v katalogu
MG
Naposledy editováno 24.01.2012 19:08:30
spíš opačný problém - aby ti,co budou chtít startovat,na sobě nějakej,pro "Mýto" dostateč-
nej, na sobě měli...
A opravdu si myslíš, MG, že když si někdo koupí"novase"za šedesát a bude mít další na pola-
dění motoru, že se bude chtít poměřovat s "nějakejma drakama na olítanejch bábách"??
Jen si říkám,co dnes lze za šedesát(a víc)koupit a jezdit ofic. okruhovej sport...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
MG píše: nevím taky přemýšlím ale fichtl cup se takhle vyvinul velice rychle a fichtl za 150000,-je realita
Bohužel i víc, třeba to Lovětínskýho peklo je v řádu statisíců.
Jeden natuní Jawku(pokovené vložky, kované písty, mnohokalálovce...), implantuje vnitřnosti moto GP dvoutaktní éry = vše ve statisících.
Druhý provede "kouzlo" s kolečky sekundárního převodu ve stokorunách a haldu práce na leštění a lícování kanálů.
A výsledek? Vyhrává ten s fyzičkou co má motorku "v-ruce". A do ruky se dostane jen a jen jezděním!
Naposledy editováno 24.01.2012 22:19:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa na okruh
Sojky píše: Bohužel i víc, třeba to Lovětínskýho peklo je v řádu statisíců.
co je na fichtlovi tak drahýho? To ho vykousali zubama?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa na okruh
neumím přesně odhadnout namalování, zaformování,odlití a opracování karteru,válce , hlavy
zapalko - 10000,-
karburátor - 8000,-
klika - 10000,-
převodovka 5st - 15000,-
válec - ? 20000,-?
hlava - 3000,-
výfuk - 15000,-
karter 5st - ? 20až30000,-?
primár - 5000,-
spojka,koš - 10000,-
celkem 115000,- a ještě to nevrčí a nemá podvozek
MG
komentujte to je ti co někdy si nechali na závody vyrobit aspoň jedno ozubený kolečko
Naposledy editováno 25.01.2012 11:04:33
Prusa #94 píše: co je na fichtlovi tak drahýho? To ho vykousali zubama?
Všechno je to dělaný, skus si udělat kartery a 6ti kvalt kterej bude na první pohled vypadat jako originál a 5ti lamelovou spojku kterou narveš pod originál víko. A to nemluvim o věcech jako karburátor, výfuk, 5ti kanál válec a další. Jenom v motoru je přes 100000 a ani nemrkneš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |