paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:52 | Nahoru | #271
Poreferuju na jaře - po letech ježdění (i nějaký ty závody) na litrových 2V a 4V, potom i 1200 V2 jsem se asi zbláznil a jdu do 850 V2. Tak jsem na tu mršku od Taliánů zvědavej
Rozhodla cena, jinak bych bral 1198. 4V na ježdění "na kafe" mě už nějak neuchvacují..

Ale jít na 650 V2, tak to už vidím jako moc.. To už závání "uštváním" motorky Ikdyž Sůza by mohla vydržet mooc..

GRASSEL: Nazdár, tys byl vždycky rozumnej kluk Ale nějak mi přijdeš zaujatej na ty V2. Helejse, už si vyzkoušel nějakou 1200?
Nemyslím si, že v sérii pro rok 2012 existuje větší "porno", než DUCATI Panigale. Tedy alespoň papírově.. Není NIC, co by mě lákalo víc k nasednutí a ježdění! Ta motorka se mi líbí do posledního detailu, jsem zvědavý, jak to celkově bude fungovat. Každopádně je to můj největší tip na světový titul v Superstockách, 4V píšťalky by na tom neměly nic změnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:53 | Nahoru | #272

GRASSEL píše: Jenže ty si taky šel nahoru exup je podvozkem horší, brzdama horší... celkově krom výkonu horší



jo, to jo. ale musim se ho trochu zastat, na dobu vzniku a hmotnost ten podvozek FZR-a nebyl vůbec špatnej, když už se to rozjelo tak se to vodilo jak kolo akorát v dlouhejch táhlejch rychlejch zatáčkách s hodně špatným povrchem se to mělo tendenci houpat, to bylo dost nepříjemný. a brzdy byly bláto. ale jak říkáš, jako celek ta motorka byla zábavná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:53 | Nahoru | #273
SuperSic58> čéče tak to vím o čem mluvíš, já začínal s motorkama díky bráchovy který v tý době měli 175 čízy a dělali si je klasicky na kros no a pak jeden týpek přivezl funglovou GS500 hele ten byl celebrita větší než dneska Hanychová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:54 | Nahoru | #274

marekparek píše: mě bavila třeba jízda i na VTR 1000F a posléze na VTR SP uchvatný stroj ale v době koupě litra jich bylo málo a za nehezký korunky



SP jooo, to jooo, to je dobrá motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:54 | Nahoru | #275
GRASSEL> co je to hanychová?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:58 | Nahoru | #276
Perňa_81> Ty vole Perňo ještě ty mně ser, kurva čtěte doprdele aspoň co píšu

Já nerozděluju motorky na to kolik má válců ale jak funguje jako celek, takže pokud mně baví tak mně baví, pokud ne tak ne a je jedno kolik má válců jsou čtyřválce co mně nebavěj a jsou 2V který mně bavěj a naopak... motorka nejde rozdělovat podle válců.

Jinak ano, jezdil jsem 1198s jinak z litrovejch (novějších) superduka a 999 třebas....

a jestli bude ta piňakoláda nebo jak se to píše nejrychlejší to nevím, je to možný a pokud jo tak budiž zatím je to ale všechno jen na papíře a myslím že všichni (doufám) co jsou nohama na zemi a něco projeli věděj že to co je na papíře vůbec nic neznamená

Mám pocit že jen dvouhrnkáři jsou hrozně vztahovačný a pláčou jak se do nich furt někdo obouvá a něco jim haní aniž by to byla pravda, jako ve vlákně 2V vs 4V

Naposledy editováno 16.01.2012 17:02:28

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:59 | Nahoru | #277

FiZzeR píše: jo, to jo. ale musim se ho trochu zastat, na dobu vzniku a hmotnost ten podvozek FZR-a nebyl vůbec špatnej, když už se to rozjelo tak se to vodilo jak kolo akorát v dlouhejch táhlejch rychlejch zatáčkách s hodně špatným povrchem se to mělo tendenci houpat, to bylo dost nepříjemný. a brzdy byly bláto. ale jak říkáš, jako celek ta motorka byla zábavná



Vím vím, jel jsem na 95 (s předkem jak yzf750).... s tím souhlasím jen říkám že ty si šel nahoru a myslím že ne málo

Naposledy editováno 16.01.2012 16:59:23

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 16:59 | Nahoru | #278

FiZzeR píše: GRASSEL> co je to hanychová?



Hele nevím ale asi nějaká nemoc, často o tom čtu

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:02 | Nahoru | #279
svez se ještě na kawe ER6 nemám rád véčka a ten 2válcový řaďák mě dostal

ale já bych to nemohl, kdo má furt řadit a kdesi cosi... se kochám krajinou

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:03 | Nahoru | #280
Dolík....> ER6 je totiž undercover V2

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:08 | Nahoru | #281
mě baví pít rum a slivovici počítá se to?

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:09 | Nahoru | #282
kdyz to tak cele ctu, tak se tu brzo popere a kazdej si mele svoji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:10 | Nahoru | #283

GRASSEL píše: SP jooo, to jooo, to je dobrá motorka



to je moje srdcovka jako 916 ..jenže v slušným stavu jako šafránu... prostě nejsou..

EDIT: a když sou tak nejsou buď na prodej a nebo ty slušný jdou z ruky do ruky mezi známima..

Naposledy editováno 16.01.2012 17:10:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:25 | Nahoru | #284
adosmoto> hele a proč ne třeba tohle...

s tím v zatáčkách budeš moct ject s prstem v nose oproti SV a zábavu budeš mít až až.
http://www.motoinzerce.cz/motorky/ktm/552916-640-lc4-sm-supermoto.html

nebo tohle, ta se mi vzhledově líbí úplně hrozně
http://www.motoinzerce.cz/motorky/husqvarna/569094-sm-610.html

Kurva takový krásný motorky jsou v nabídce za tyhle prachy a on si koupí SV, ty vole svět se posral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:27 | Nahoru | #285
GRASSEL> Jasný, to bylo jen takový "rýpnutí"

Dobře, vím o 4V, kterej je zábavnej a neskutečnej - R1 BigBang! Škoda jen, že úplně nestíhá na Německou konkurenci..

195PS Ducati by mohla bejt "bičem" na 4V už z krámu, ale jak říkáš, uvidíme. Na silnici "nesmysl", chápu že někdo raději pokukuje po něčem normálnějším, kolem 600-800ccm.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:28 | Nahoru | #286
marekparek> ačkoliv duc nemusím tak 916 je nádherná, pak se mi hrozně líbí 999 páč se taky výrazně lyší od jiných....

1098 a 1198 jsou sice krásný ale už jsou takový, já nevím takový ničím nezajímavý no takový prostě já nevím....

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:32 | Nahoru | #287
Perňa_81> Jenže ty to bereš z pohledu okruhu to je jako RSV4....
holt nestačej na konkurenci ale zas pro zábavu nejspíš dobrý.... ono je to těžký, na okruh každej kouká na co nejsilnější bajk, nejvíc konkurenceschopnej ačkoliv by je motorka jiná bavila víc. Tam jde holt přímo o čas....

Zas na druhou stranu, ta RC8 v sérii asi taky nebude na motor moc konkurenceschopná vůči japkám nebo BMW ne?!

Stejně největší prdel je na krosce, a dvoutaktní to je zábava...

hele jako já tenhle skok fakt nechápu, prostě podle mně z R1 i když starý na SV650 je prostě moc...

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 17:41 | Nahoru | #288
cr500 mega zábava ty péééro ...je něco jako ufo ....kolega vlastní 2 a má na podzim zlomené žebra klíční kost...rok předtím 1x ruka a pak zas noha...každou seznu něco...ale stejně na to leze a prodat nechce ani jednu

ja na to sed opatrně 1-2 a na 3 plnej a přišlo mi že tam může být cokoli a je to ják drážkovačka pro brambory kolo nepřestane hrabat a zvedat se na zadní... s tohohle stroje mám nezkutečný respekt

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:06 | Nahoru | #289
Přešel jsem ze silnější na slabší a řekl jsem si že to byla debilita.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:06 | Nahoru | #290

Ozzy_ píše: I to je na SVcko moc peknej cas Myslim ze dost drsnaku na litrovejch sportech to muselo nasrat


diky.. zajimalo by me jak bych na tom jel ted - ale cekam, ze bych to asi rosekal .. prvni svezeni na okruhu na velke motorce, prvni koleno a predjizdeni venkem litrovy sporty byla fakt prdeeeel

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:13 | Nahoru | #291
Vejmi> a nevlastnis treba taky naky video? tehle typ videi - kdyz neco slabyho naklada strasne potupne tem vsem vostatnim - mam rad

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:32 | Nahoru | #292

Dr.Houba píše: Tak já musím subjektivně říct, že na 2V se mi líbí ten pocit, že to jede, i když to vlastně vůbec nejde (kór na naháči)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:34 | Nahoru | #293

Dolík.... píše: svez se ještě na kawe ER6 nemám rád véčka a ten 2válcový řaďák mě dostal

ale já bych to nemohl, kdo má furt řadit a kdesi cosi... se kochám krajinou


Tomu nerozumím. Vždyť se to chová stejně, jako Véčkovej dvouvál!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:37 | Nahoru | #294

GRASSEL píše: adosmoto> hele a proč ne třeba tohle...

s tím v zatáčkách budeš moct ject s prstem v nose oproti SV a zábavu budeš mít až až.
http://www.motoinzerce.cz/motorky/ktm/552916-640-lc4-sm-supermoto.html

nebo tohle, ta se mi vzhledově líbí úplně hrozně
http://www.motoinzerce.cz/motorky/husqvarna/569094-sm-610.html

Kurva takový krásný motorky jsou v nabídce za tyhle prachy a on si koupí SV, ty vole svět se posral



Tý jo. Dobrý. Chápu- joke,ale přesto se rozepíšu. Jako alternativu k mašině je ten motárd výbornej,ale když chceš jet s kámošema na výlet.... to teda nevím.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:41 | Nahoru | #295
marekparek> čéče cr500 a kx500 jsou už vraždy, to jsou neskutečný svině který nevyužijou ani mistři mluvil jsem s chlapíkem co na ní jezdil evropu a ten sám mi řekl že to nevyužil nikdo ale že tam byla hrozná výhoda výdrže.... že to vydrželo fakt strašně moc

Je to fakt strašný peklo, nicméně třeba zvuk je strašnej.... miluju dvoutaktní zvuk ale tohle jak to není točivý zní tak jako divně, takový rintýntýn

Nejhezčí má zvuk 125, to je nádhera.... pak dvěpade

Nicméně mně nejvíc sedla právě dvěpade, to dělá taky dobrý píčoviny no a 125 je taky dobrá svinďůra

V terénu jedině dvoutakt ačkoliv je snazší a pro člověka přívětivější čtyřtakt tak tohle jsou takový sviňky že to člověk musí milovat

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:41 | Nahoru | #296

Marex píše: Tomu nerozumím. Vždyť se to chová stejně, jako Véčkovej dvouvál!!!


Tak to sme dva!

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 19:43 | Nahoru | #297

Marex píše: Tý jo. Dobrý. Chápu- joke,ale přesto se rozepíšu. Jako alternativu k mašině je ten motárd výbornej,ale když chceš jet s kámošema na výlet.... to teda nevím.



Jo toje pravda, sice to ale není na dlouhý výlety ale zas to má krom toho oproti SV výhodu snad ve všem

a třeba tenhle model Husqarny je nádhernej bajk

Naposledy editováno 16.01.2012 19:44:12

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 20:32 | Nahoru | #298
adosmoto> tyvole nebyl by fakt lepší aspoň ten litr?! http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/576964-sv-1000-n.html

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 20:46 | Nahoru | #299

GRASSEL píše: adosmoto> tyvole nebyl by fakt lepší aspoň ten litr?! http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/576964-sv-1000-n.html



Kurva ale ta je dobrá, ted si mě dostal přiznám se. Ted mám z toho hlavu jak pátrací balon

Naposledy editováno 16.01.2012 20:48:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 20:52 | Nahoru | #300

GRASSEL píše: adosmoto> tyvole nebyl by fakt lepší aspoň ten litr?! http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/576964-sv-1000-n.html


To je taky pro decka Kamos to mel, 2x byl se mnou na vylete a zkus hadat, co koupil. Tvoji K2 Neboj, budu se o ni starat jako o svou .
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Včera v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist