A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.
Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto
Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
a jestli si kravil na R1 budeš kravit i na Sv a vaz si můžeš zlámat stejně nebo i dřív kdo vííí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Kubát píše: já šel ze 152 k gsxr 750 na 130k V2 litra a vůbec nelituju
Tak tak...4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
marekparek píše: podle mne pokud si trochu pacient tak ti ten výkon bude chybět ...ja si koupil před 4rokama SZR660 což je uplný atyp jízda mne na tom bavila ale jen někdy a jen někde ...prostě když doma stojí fároš a ty sedneš na 35kw tak to nikdy už nemůže stačit... můj názor ..
a jestli si kravil na R1 budeš kravit i na Sv a vaz si můžeš zlámat stejně nebo i dřív kdo vííí
Kdyžtak jestli máš ještě zájem na ten Dunlop SportSmart 190/50 tak už ho dám za 3000 kč. Vůbec nechápu proč tu gumu nikdo nechce za ty prachy. Každej snad nejezdí na jetých. . Je nová a není stará.
A nsevadi tolik krychle jizde, proste pohodicka. vic jezdim dalky na to cbr nema
Jo a kdyby bylo uplne po mem prejdu na enduro
adosmoto píše: Jako trochu se bojím toho že jsem byl schopnej orvat slidery na R1, kde to jen šlo. A že když si budu chtít dát kolínka že to sv 650 nepobere. Přední vidlici pořeším olejem, možná pružinama a podložkoma. Ale jestli to ten rám aspon v klidu pobere.
Da se na nem jet to samy co na vsechn motorkach tyhle tridy. Hornet, FZ6, bandit, ER6 nebo monster.... Umi to drit stupackama i kdyz uz na nich davno nejsou hlasice a obcas i kulickou od bocniho stojanku. Problem neni to ze by ta motorka byla tak neschopna. Problem je to ze ne kazdej na ni dokaze schopne jezdit. Ono te to sice obcas rozhodi ze stopy kdyz to prehazujes z jedny zatacky do druhy protoze se vydle vysunou a zasunou opravdu o poradnej kus, ale pritom jsi stale pri trose citu schopnej projet tu zatacku stejne jako ten pred tebou na sportu (pokud to neni jo velkej strelec). O brzdach se rika ze brzdej uplne na hovno a pritom ja v Myte na okruhu vybrzdim 90% vsech ostatnich protoze jsou to lemplove. Motor ma jen 70 koni, to se neokeca, ale treba me vylozene vyhovuje jak je na kratko sprevodovanej a ze musim porad radit. Bavi me to a opravdu ridim. Ne ze se jen vezu. Argument ze nekdo na litru nakvedla ctyrku a odjede stejnou trasu jako ja na jeden kvalt a pritom stejne rychlejc je peknej, ale me to treba neprijde vubec sympaticky.Cili jestli budes na SV v zatackach pomalej a nepujde ti to dostat na koleno, tak to neni motorkou ale tvejma prackama. Proste to na SV nejde tak samo, ale jde to na nem taky.
A co se tyce toho podvozku a brzd tak rozhodne doporucuju pancerovy hadice, dopredu jiny pruziny a tuzsi olej a dozadu central ze ZX10R. Vseho vsudy investice za necelejch 10 litru, ale podvozek uplne nekde jinde.
adosmoto píše: Kdyžtak jestli máš ještě zájem na ten Dunlop SportSmart 190/50 tak už ho dám za 3000 kč. Vůbec nechápu proč tu gumu nikdo nechce za ty prachy. Každej snad nejezdí na jetých. . Je nová a není stará.
příští týden jedu do Prahy Tak se můžu stavitPodle testů nemůžeš srovnat vůbec nic dokud si to sám neprojedeš, takže to že dáš na sebe je pro mně větší argumentace než nějakej test. Já je třeba čtu rád ale jen z dlouhý chvíle na záchodě a případně jediný co z toho vyčtu je to jak moc bych si chtěl tu motorku vyzkoušet, případně pokud jsem jí už zkusil si řeknu.... joooo maj pravdu..... a nebo.... bože ty kecaj kraviny
GSXR 750 nemá špatný třmeny jak ty říkáš ale má špatnou pumpu, jako většina GSXR
Data na papíře taky nejsou zrovna něco argumentačního, stejně tak jako výkon. Protože když objedeš s jednou motorkou xxxx brzd v český republice zjistíš že ti všude naměří výkon jinej kterej se bude rozcházet klidně i o 30koní třeba pak z toho vzniká to že se tu každej plácá do ramenou že jeho motorka jen s laďákem má 185koní apod. kraviny, nebo můj známej co měl R1 06 a údajných 190koní
Jinak máš pravdu s tou brzdnou drahou, tam záleží mimojiné na váze to je fakt....
Já to nečet celý, bral jsem to podle brzdnýho účinku
Tak jako tak RSV model, co máš ty se stejnýma deskama SBS a pancířema který měla i R1 99 nebo 02 brzdí líp narozdíl od K1 1000.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Kantorek píše: Mně tedy 650 vyhovuje, a byla na okruhu i na GG a Stelviu (tam dokonce s manželkou na tandemu).
jj nehaním jen konstatuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
adosmoto píše: Jako trochu se bojím toho že jsem byl schopnej orvat slidery na R1, kde to jen šlo. A že když si budu chtít dát kolínka že to sv 650 nepobere. Přední vidlici pořeším olejem, možná pružinama a podložkoma. Ale jestli to ten rám aspon v klidu pobere.
Pozor na N-ku (nevím jak na S-ku) koleno nedáš : narazíš na stupačku (tedy pokud nemáš přepáčko). Kvůli stupačce nejde ani guma úplně na hranu (chybí 2-3 mm).3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
[img]
Ale proc vlastne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Tak já budu trochu svině ale SV 650 je to nejhorší na čem jsem kdy jel....
Přestup ze silnice na motarda chápu, pochopím i na choppera, chápu i motokros ale přestoupit na SV 650 z obsahu 1000ccm mi uniká...
SV 650 je něco strašnýho, ať motorem, tak podvozkem, brzdama.... hlavně přední vidle, ta by měla mít název potapěč roku.
Nicméně proti gustu.
Hele. Tak právě motor a převodovka jsou na SV 650 naprosto fantastický. Přední vidlice je měkota, s tím souhlasím.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1201, 1202] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36031 | Dnes v 01:40 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 633 | 21.6.2024 v 20:37 BlackSabbath |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |